Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2010
last seen Oct 2015
#17 Headhunterz
#35 Noisecontrollers
#40 D-block & S-te-Fan
#41 Coone
#47 Zatox
#58 Showtek
#78 Psyko Punkz
#80 Wildstylez
#98 Brennan Heart
Last edited by atemi on , edited 3 times in total.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 17 days ago
#1 David Guetta *huillach*
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
atemi wrote:#17 Headhunterz
#35 Noisecontrollers
#40 D-block & S-te-Fan
#41 Coone
#47 Zatox
#78 Psyko Punkz
#80 Wildstylez
Psyko Punkz!!! Dat is dus echt niet verdiend he, een grote faal!

En Showtek op nummer 58. die mag er gwn bij hoor.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 7 days ago
jambekkie wrote:
#35 Noisecontrollers
#40 D-block & S-te-Fan
#41 Coone
#47 Zatox
#78 Psyko Punkz
#80 Wildstylez

Hoezo niet verdiend? Degene met de meeste stemmen die wint. Ze krijgen meer stemmen dan degene boven hun dus hoe de fuck kan het niet verdiend zijn?
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2010
last seen Oct 2015
jambekkie wrote:
#35 Noisecontrollers
#40 D-block & S-te-Fan
#41 Coone
#47 Zatox
#78 Psyko Punkz
#80 Wildstylez

Check, staat erbij.

Los van de vraag of het verdiend is wie er in staan of niet, is het mooi om te zien dat bijna 10% hardstyle is!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
atemi wrote:Los van de vraag of het verdiend is wie er in staan of niet, is het mooi om te zien dat bijna 10% hardstyle is!
10% is van de hardere stijlen, je hebt Angerfist ook nog :D
En BH staat nog niet in je lijstje, staat 98e
A
jambekkie wrote:
#35 Noisecontrollers
#40 D-block & S-te-Fan
#41 Coone
#47 Zatox
#78 Psyko Punkz
#80 Wildstylez

Coone wel terecht dan? ;) Vind ik imo ook maar niks, maar de mensen stemmen, hij is populair.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 55 minutes ago
Ik mis Zany in de lijst. :( Die man verdient zeker een mooie plek in de top 100.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
valtm e nog mee dat wasted pinguinz nie in de top100 staan.

overigens hebben zany, b-front etc geen reclame gemaakt, die mag top 100 boeit hun geen tyvus geloof ik.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
p-stylez wrote:valtm e nog mee dat wasted pinguinz nie in de top100 staan.

overigens hebben zany, b-front etc geen reclame gemaakt, die mag top 100 boeit hun geen tyvus geloof ik.
Terecht, want het slaat ook nergens op. Kijk wie er in die lijst staan jonge HAHA
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Hoe kan Dbstf boven Wildstylez eindigen :lol: Die hebben werkelijk niks gepresteerd het afgelopen jaar.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Pommer wrote:Hoe kan Dbstf boven Wildstylez eindigen :lol: Die hebben werkelijk niks gepresteerd het afgelopen jaar.
in buitenland zijn dbstf bekender he ;)

is een lijst van populairste djs niet beste.
J
Dat Heady, Wildy en NC erin staan, oke terecht, Zatox miss ook wel, maar de rest? Neh.

Showtek serieus 58? Begin haast me schoenen op te eten.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik snap dat gebash op showtek niet, de hardstyle artiesten in deze top100 zijn net zo commercieel. Showtek is dan nog zo slim om zijn handen van het hardstyle genre te trekken, terwijl die anderen het hele genre die kant op sleuren. Als de raw hardstyle stroming er niet was gekomen, wil ik niet weten waar hardstyle op dit moment had gestaan, want het moet altijd maar meer, meer en meer. En dat gaat in mijn ogen niet samen met een harder genre als hardstyle, gezien hard vaak gepaard gaat met ontoegankelijkheid.
Donateur
last seen Sep 2014
Lyst wrote:Ik snap dat gebash op showtek niet, de hardstyle artiesten in deze top100 zijn net zo commercieel. Showtek is dan nog zo slim om zijn handen van het hardstyle genre te trekken, terwijl die anderen het hele genre die kant op sleuren. Als de raw hardstyle stroming er niet was gekomen, wil ik niet weten waar hardstyle op dit moment had gestaan, want het moet altijd maar meer, meer en meer. En dat gaat in mijn ogen niet samen met een harder genre als hardstyle, gezien hard vaak gepaard gaat met ontoegankelijkheid.
Snap sowieso het gebash niet .. Het is gewoon de meeste stemmen telt xd Populairste djs..

En showtek is gewoon goed bezig geweest, met hun nieuwe muziek stroming ( of hoe je dat maar zegt ).
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
roberttt wrote:
Lyst wrote:Ik snap dat gebash op showtek niet, de hardstyle artiesten in deze top100 zijn net zo commercieel. Showtek is dan nog zo slim om zijn handen van het hardstyle genre te trekken, terwijl die anderen het hele genre die kant op sleuren. Als de raw hardstyle stroming er niet was gekomen, wil ik niet weten waar hardstyle op dit moment had gestaan, want het moet altijd maar meer, meer en meer. En dat gaat in mijn ogen niet samen met een harder genre als hardstyle, gezien hard vaak gepaard gaat met ontoegankelijkheid.
Snap sowieso het gebash niet .. Het is gewoon de meeste stemmen telt xd Populairste djs..

En showtek is gewoon goed bezig geweest, met hun nieuwe muziek stroming ( of hoe je dat maar zegt ).
Tsja, Lyst heeft wel gelijk. Beter stappen DBSTF dan ook weg uit de scene, kunnen die de scene iig niet verder meesleuren in hun softheid.
Donateur
last seen Sep 2014
En al die andere dj's :p
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Mensen hier moeten het bord voor hun kop weghalen dat ze denken dat iedereen hetzelfde erover denkt als hun.

Artiesten als B-front etc. zullen er nooit inkomen.
Ik vind het al een wonder dat Headhunterz op nummertje 17 staat.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Mensen mensen. Er wordt gestemd over de hele wereld. Dan kun je toch niet verwachten als een B-Front/Zany daar in de lijst staan. Dat kun je ongeveer vergelijken DJ Thera die op de main van Defqon afsluit.
Maar Headhunterz zo hoog had ik niet verwacht
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
dennis wrote: Maar Headhunterz zo hoog had ik niet verwacht
Hij heeft al vele malen in het buitenland gedraaid hoor. Amerika het meest.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
urbandesigner wrote:
roberttt wrote:

Tsja, Lyst heeft wel gelijk. Beter stappen DBSTF dan ook weg uit de scene, kunnen die de scene iig niet verder meesleuren in hun softheid.
Dus jij vind dat DBSTF de scene meesleurt in hun softheid :lol:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 17 days ago
SkiggyRapz18 wrote:Dus jij vind dat DBSTF de scene meesleurt in hun softheid :lol:
Als jij tegen een leek zegt dat je hardstyle luistert, denken de meesten gelijk aan DBSTF of Brennan Heart. Word ik nooit zo vrolijk van.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
jambekkie wrote:
dennis wrote: Maar Headhunterz zo hoog had ik niet verwacht
Hij heeft al vele malen in het buitenland gedraaid hoor. Amerika het meest.
Ja maar 17de. Dat is wel hoger dan Skrillex en Ferry Costen. Dat had ik zeker niet verwacht!
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Zygoma wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Dus jij vind dat DBSTF de scene meesleurt in hun softheid :lol:
Als jij tegen een leek zegt dat je hardstyle luistert, denken de meesten gelijk aan DBSTF of Brennan Heart. Word ik nooit zo vrolijk van.
Dat is bij iedere muziekstroming zo, dus niets nieuws verder... Als iemand tegen mij zegt dat ie house luistert denk ik ook meteen alleen aan chucky ofzo terwijl er vast wel meer te vinden is in dat genre..

dus eigenlijk 'wordt je niet vrolijk' voor niks.. ^^
Last edited by Brainweavers on , edited 1 time in total.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Nummer #1 is qua populairheid terecht. Qua producties en mixwerk echt niet.. Maar daar gaat deze lijst ook niet over :)