Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:23 

Hardtraxx Newbie

#17 Headhunterz
#35 Noisecontrollers
#40 D-block & S-te-Fan
#41 Coone
#47 Zatox
#58 Showtek
#78 Psyko Punkz
#80 Wildstylez
#98 Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:25 

Hardtraxx Elite

#1 David Guetta *huillach*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:27 

Hardtraxx Elite

atemi schreef:
#17 Headhunterz
#35 Noisecontrollers
#40 D-block & S-te-Fan
#41 Coone
#47 Zatox
#78 Psyko Punkz
#80 Wildstylez

Psyko Punkz!!! Dat is dus echt niet verdiend he, een grote faal!

En Showtek op nummer 58. die mag er gwn bij hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:32 

Artiest

jambekkie schreef:
atemi schreef:
#17 Headhunterz
#35 Noisecontrollers
#40 D-block & S-te-Fan
#41 Coone
#47 Zatox
#78 Psyko Punkz
#80 Wildstylez

Hoezo niet verdiend? Degene met de meeste stemmen die wint. Ze krijgen meer stemmen dan degene boven hun dus hoe de fuck kan het niet verdiend zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:33 

Hardtraxx Newbie

jambekkie schreef:
atemi schreef:
#17 Headhunterz
#35 Noisecontrollers
#40 D-block & S-te-Fan
#41 Coone
#47 Zatox
#78 Psyko Punkz
#80 Wildstylez

Check, staat erbij.

Los van de vraag of het verdiend is wie er in staan of niet, is het mooi om te zien dat bijna 10% hardstyle is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:40 

Hardtraxx Veteran

atemi schreef:
Los van de vraag of het verdiend is wie er in staan of niet, is het mooi om te zien dat bijna 10% hardstyle is!

10% is van de hardere stijlen, je hebt Angerfist ook nog :D
En BH staat nog niet in je lijstje, staat 98e
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:52 

jambekkie schreef:
atemi schreef:
#17 Headhunterz
#35 Noisecontrollers
#40 D-block & S-te-Fan
#41 Coone
#47 Zatox
#78 Psyko Punkz
#80 Wildstylez

Coone wel terecht dan? ;) Vind ik imo ook maar niks, maar de mensen stemmen, hij is populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:05 

Hardtraxx Veteran

Ik mis Zany in de lijst. :( Die man verdient zeker een mooie plek in de top 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

valtm e nog mee dat wasted pinguinz nie in de top100 staan.

overigens hebben zany, b-front etc geen reclame gemaakt, die mag top 100 boeit hun geen tyvus geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:13 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
valtm e nog mee dat wasted pinguinz nie in de top100 staan.

overigens hebben zany, b-front etc geen reclame gemaakt, die mag top 100 boeit hun geen tyvus geloof ik.

Terecht, want het slaat ook nergens op. Kijk wie er in die lijst staan jonge HAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:15 

Bierkoning

Hoe kan Dbstf boven Wildstylez eindigen :lol: Die hebben werkelijk niks gepresteerd het afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:16 

Donateur

Pommer schreef:
Hoe kan Dbstf boven Wildstylez eindigen :lol: Die hebben werkelijk niks gepresteerd het afgelopen jaar.

in buitenland zijn dbstf bekender he ;)

is een lijst van populairste djs niet beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:51 

Dat Heady, Wildy en NC erin staan, oke terecht, Zatox miss ook wel, maar de rest? Neh.

Showtek serieus 58? Begin haast me schoenen op te eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:01 

Aan het typen...

Ik snap dat gebash op showtek niet, de hardstyle artiesten in deze top100 zijn net zo commercieel. Showtek is dan nog zo slim om zijn handen van het hardstyle genre te trekken, terwijl die anderen het hele genre die kant op sleuren. Als de raw hardstyle stroming er niet was gekomen, wil ik niet weten waar hardstyle op dit moment had gestaan, want het moet altijd maar meer, meer en meer. En dat gaat in mijn ogen niet samen met een harder genre als hardstyle, gezien hard vaak gepaard gaat met ontoegankelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:03 

Donateur

Lyst schreef:
Ik snap dat gebash op showtek niet, de hardstyle artiesten in deze top100 zijn net zo commercieel. Showtek is dan nog zo slim om zijn handen van het hardstyle genre te trekken, terwijl die anderen het hele genre die kant op sleuren. Als de raw hardstyle stroming er niet was gekomen, wil ik niet weten waar hardstyle op dit moment had gestaan, want het moet altijd maar meer, meer en meer. En dat gaat in mijn ogen niet samen met een harder genre als hardstyle, gezien hard vaak gepaard gaat met ontoegankelijkheid.

Snap sowieso het gebash niet .. Het is gewoon de meeste stemmen telt xd Populairste djs..

En showtek is gewoon goed bezig geweest, met hun nieuwe muziek stroming ( of hoe je dat maar zegt ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Lyst schreef:

Snap sowieso het gebash niet .. Het is gewoon de meeste stemmen telt xd Populairste djs..

En showtek is gewoon goed bezig geweest, met hun nieuwe muziek stroming ( of hoe je dat maar zegt ).

Tsja, Lyst heeft wel gelijk. Beter stappen DBSTF dan ook weg uit de scene, kunnen die de scene iig niet verder meesleuren in hun softheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:27 

Donateur

En al die andere dj's :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

Mensen hier moeten het bord voor hun kop weghalen dat ze denken dat iedereen hetzelfde erover denkt als hun.

Artiesten als B-front etc. zullen er nooit inkomen.
Ik vind het al een wonder dat Headhunterz op nummertje 17 staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:39 

Hardtraxx Elite

Mensen mensen. Er wordt gestemd over de hele wereld. Dan kun je toch niet verwachten als een B-Front/Zany daar in de lijst staan. Dat kun je ongeveer vergelijken DJ Thera die op de main van Defqon afsluit.
Maar Headhunterz zo hoog had ik niet verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 14:01 

Hardtraxx Elite

dennis schreef:

Hij heeft al vele malen in het buitenland gedraaid hoor. Amerika het meest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 14:15 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
Lyst schreef:

Tsja, Lyst heeft wel gelijk. Beter stappen DBSTF dan ook weg uit de scene, kunnen die de scene iig niet verder meesleuren in hun softheid.

Dus jij vind dat DBSTF de scene meesleurt in hun softheid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 14:36 

Hardtraxx Elite

SkiggyRapz18 schreef:

Als jij tegen een leek zegt dat je hardstyle luistert, denken de meesten gelijk aan DBSTF of Brennan Heart. Word ik nooit zo vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 14:43 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
dennis schreef:

Hij heeft al vele malen in het buitenland gedraaid hoor. Amerika het meest.

Ja maar 17de. Dat is wel hoger dan Skrillex en Ferry Costen. Dat had ik zeker niet verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:42 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Als jij tegen een leek zegt dat je hardstyle luistert, denken de meesten gelijk aan DBSTF of Brennan Heart. Word ik nooit zo vrolijk van.

Dat is bij iedere muziekstroming zo, dus niets nieuws verder... Als iemand tegen mij zegt dat ie house luistert denk ik ook meteen alleen aan chucky ofzo terwijl er vast wel meer te vinden is in dat genre..

dus eigenlijk 'wordt je niet vrolijk' voor niks.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:45 

Donateur

Nummer #1 is qua populairheid terecht. Qua producties en mixwerk echt niet.. Maar daar gaat deze lijst ook niet over :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen