Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 00:33 

Hardtraxx Newbie

Dragenser schreef:
dawasiknie schreef:
Chris One? Haha met alle respect... die heeft nog een hoop te leren ;)

Veel te leren is nog jong maar hij heeft mij overtuigd op Defqon1 :)

Hij draaide inderdaad een bazenset :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 03:35 

Hardtraxx Addict

Heb dit jaar net als Stokbrood ook niet op hardstyle-DJ's gestemd:
1. Steve Angello - waanzin was het met koninginnenacht!
2. Kaskade - alleen al hierom:
3. Laidback Luke - zeer uitlopende sets, mooi om te luisteren
4. Dirty South - niet echt een expliciete reden, sets blijven gewoon hangen
5. Pete Tong - heeeeele goede radio-host/dj

verder hoop ik niet dat guetta op 1 komt (wat ik wel vrees) zou een heel grote smet op dj-wereld zijn.

en het is jammer dat ik niet meer op dada life kon stemmen, toen ik dit filmpje zag haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 03:57 

Hardtraxxer

Gewoon geen een keer Partyraiser in een lijstje gezien. Als er IEMAND is die kan scratchen, mixen etc is hij het wel.
Hij draait op de grote feesten wel behoorlijk mainstream zonder al te veel poespas. Maar deze vent is de grootste held van de hardcore scene als je hem echt op een niet al te bekend hardcore feest ziet.
Mijn nr. 1 is duidelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:14 

Hardtraxxer

1. Crypsis
2. Chain Reaction
3. Digital Punk
4. Luna
5. Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:31 

Donateur

Als ik het puur op draaikunsten zou baseren, kom ik op dit uit:

1. Adaro
Heb hem voor het eerst op WiSH horen draaien, maar dat was echt een briljante set. Openen met wat zachtere nummers, en dan eindigen met wat oudere hardcore platen. Deze man kan echt heel erg divers draaien!

2. B-Front
Nog steeds qua producties 1 van mijn favorieten. Zet altijd heerlijke sferen neer in zijn tracks, maar ook als hij draait weet hij mij keer op keer te verassen.

3. Jack of Sound
Voor hem is het geen enkel probleem platen van 2006 - 2007 door een 2010 - 2011 setje te gooien. Altijd heel erg diverse tracklists, en ook zijn de mashups en producties van hem geweldig!

4. Donkey Rollers
Als er 1 live act is die epic is, zijn het de donkey rollers wel. Heb ze dit jaar een paar keer mee mogen maken, en die tracks blijven live zo ontzettend HARD!

5. Chris One
Ik denk dat ik dit niet hoef uit te leggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:33 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
5. Chris One

Je zei dat je 't op draaikunsten baseerde, dan mag je dit voor mij wel uitleggen :P.

Hij is al aardig beter gaan mixen, maar nog lang niet top5 van hardstyle...

EDIT:

En valt me op dat (als we 't toch alleen over draaikunsten hebben) Daniele Mondello nog niet genoemd is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:09 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:

5. Chris One

haha nee inderdaad, geweldige dj! vooral op loudness mixte hij echt lekker :').

Check je PB trouwens, heb op je gereageerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 15:54 

Artiest

Rik schreef:
EDIT:

En valt me op dat (als we 't toch alleen over draaikunsten hebben) Daniele Mondello nog niet genoemd is?

Skills heeft hij sowieso wel maar dat laat hij tegenwoordig niet echt merken... ik heb m nu vaak gezien en het is ALTIJD hetzelfde truukje, zelfde tracks, zelfde scratches etc zonder indrukwekkende mixing (vaak vrij laat zelfs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Rik schreef:
EDIT:

Skills heeft hij sowieso wel maar dat laat hij tegenwoordig niet echt merken... ik heb m nu vaak gezien en het is ALTIJD hetzelfde truukje, zelfde tracks, zelfde scratches etc zonder indrukwekkende mixing (vaak vrij laat zelfs)

Ik neem het zo van je aan, want ik heb 'm namelijk nog nooit live gezien ( :( ), heb alleen setjes van hem gehoord (natuurlijk de legendarische set op Qlimax 2003).

Denk iig dat we kunnen constateren dat hij "als hij wil" de beste dj binnen de hardstyle kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
T

Naar mijn idee kom je er nu niet meer met alleen maar strak mix- en scratchwerk.

Is toch al jaren zo. Je komt er alleen als je produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 09:55 

Aan het typen...

Wavolizer vind ik van de nieuwe generatie (>2005) een van de beste dj's. Bij de meeste setjes van hem weet je niet eens dat er een nieuwe track begonnen is, zo vloeiend zijn de overgangen. Bovendien mixed hij van hardtrance in een uur door naar industrial, dus hij is ook capabel in de verschillende stijlen.

Ik was ook wel onder de indruk van Charly & Nazz, weliswaar met Traktor en een S4, maar de manier dat zijn loopjes en effecten gebruikten met dat ding was wel vet om van dichtbij mee te maken. Van de onbekendere dj's zou ik zeggen Crysonic. Met soms wel 28 tracks in een uur en dan ook nog innovatieve tracklists zoals een track telkens terug laten komen en daar op verder bouwen en ik weet niet hoeveel live mashups (soms wel 3 tracks door elkaar) ken ik weinig mensen die dat beter kunnen.

Ik stem overigens niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 10:59 

Hardtraxx Elite

1. Wildstylez
Deze man blijft mijn absolute favoriet!

2. Crypsis
Crypsis heeft mij dit jaar enorm weten te verassen, ben altijd zo onder de indruk van zijn sets!

3. B-Front
Dit jaar toch echt officieel doorgebroken, 1000 maal respect voor de man!

4. Frontliner
Frontliner staat altijd erg hoog bij mij!

5. Zatox
Toch Zatox omdat ik altijd erg geniet van zijn setjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 15:38 

Parvuz schreef:
4. Donkey Rollers
Vetste en meest exclusieve liveact in het hardstyle wereldje.

Helemaal mee eens, maar "Donkey Rollers" is zoals je zegt een live-act en geen DJ (groep);)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 15:59 

Donateur

Guide4U schreef:

Zou je stem maar weer terugtrekken als ik dit zo zie. Lekker pre-recorded op Dance Valley.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:16 

Hardtraxxer

Puur kijkend na producties:

1. zatox
2. the r3bels
3. gunz for hire
4. crypsis
5. wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Guide4U schreef:

youtube

Zou je stem maar weer terugtrekken als ik dit zo zie. Lekker pre-recorded op Dance Valley.

Nogmaals: Bij grote festivals zijn de laatste minuten ALTIJD pre-recorded om het te synchroniseren met de lichtshow en het vuurwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:01 

Donateur

Loopt vaak als nog niet gelijk..; blijft lame.

On-topic: Heb nog niet gestemd maar reken maar op veel Theracords en Fusion Records in m'n antwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 22:32 

Hardtraxx Newbie

Ik vind het maar lastig een top 5 te maken :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 22:37 

Hardtraxxer

Matss schreef:
Tussenstand :

1 Armin Van Buuren
2 David Guetta
3 Tiësto
4 Deadmau5
5 Above & Beyond
6 Paul Van Dyk
7 Gareth Emery
8 Markus SchulzM
9 Ferry Corsten
10 Axwell

Deadmau5 verassend, maar zeker niet onverdiend vind ik. En voorderest had ik dit wel een beetje verwacht dat Armin / David / Tijs in de top 5 zouden staan.

De eerste hardstyle DJ is HeadHunterz op plaats 36.

Is dat niet gewoon van de top 100 van vorig jaar? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 22:40 

Hardtraxx Newbie

Ja , inderdaad, sorry. Ik dacht het het een tussenstand was, omdat er stond van dat sommige een plek naar boven waren gegaan, maar dat sloeg natuurlijk op het jaar ervoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 12:58 

Hardtraxx Veteran

DJ top 5:

1. B-Front.
Al zijn setjes die ik van hem heb gezien/ gehoord, waren gewoon puur vuurwerk. Begint meestal wat rustiger met wat mooie melodieuze platen, maar eindigt bijna altijd knakehard.

2. Crypsis.
Vorig jaar Q-base zag ik hem voor het eerst. Hij legde platen als Place of Terror/ Pattern 1 en dergelijke er op. Het ging zoooooo vreselijk hard! (kon mijn drinken niet door mijn keel krijgen). Ook bij Defqon wist hij me weer helemaal te pakken met allemaal hele lekkere platen. Oudere platen afgewisseld met nieuwere platen, eigen producties draait hij veel, maar ook veel producties van andere labels.

3. Adaro.
Heb deze man eigenlijk nog maar 1 keer alleen gezien, maar die set was echt een geweldenaar. Ook zijn sets onder Gunz4Hire & onder Ran-D & Adaro waren altijd vet! Zijn setjes bij de Magic Show zijn ook heeel sterk! Vooral die eerste is ontzettend goed!

4. Jack of Sound.
Heb hem voor het eerst gezien bij Defqon. Wát een energie/ sfeer/ harmonie zat er in die set!! Bijna elke plaat klopte, en het was vooral heel tof dat hij nog een kwartier door mocht gaan (al ging dit ten koste van Kodex). In dat laatste kwartier was het ongenadig hard raggen. Ook zijn home setjes vallen altijd bij mij in de smaak. Lekker opbouwend, met platen naar mijn hart.

5. Degos & Re-Done.
RAGGEN! BEUKEN! SNOEIEN!
Veel meer hoef ik denk ik niet te zeggen.
Heb ze dit jaar al 3 á 4 keer gezien, en elke keer was het weer goud.
Vooral bij Hardfields vond ik het erg vet, ze richtten zich echt op ons groepje.
In deze set zat zelfs humor (Rockin ur Mind vocal inmixen), en dat heb ik ook nog niet vaak meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

Above & Beyond zou met ruime afstand op 1 moeten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:51 

Hardtraxx Veteran

1 Frontliner
2 Ran-D
3 Bioweapon
4 Headhunterz
5 Angerfist

bij alle 5 vind ik hele sterke producties, mixen heb ik niet naar gekeken aangezien ik haast nooit setjes luister
misschien dat volgend jaar Adaro hier bij zit en Ran-D niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:44 

Donateur

Lijkt wel of mensen niet snappen dat gaat om de top 100 beste DJ'S!!!!!

xd Keuzes hier serieus.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Lijkt wel of mensen niet snappen dat gaat om de top 100 beste DJ'S!!!!!

xd Keuzes hier serieus.. :lol:

Blijft alsnog een persoonlijke voorkeur.
Sommige mensen geven bijvoorbeeld weinig om mixwerk, maar meer om platenkeuze.
Anderen weer andersom en anderen vinden allebei erg belangrijk ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen