Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:50 

Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:
Nummer #1 is qua populairheid terecht. Qua producties en mixwerk echt niet.. Maar daar gaat deze lijst ook niet over :)

Maar qua entertainen is het wel weer terecht. Mij maakt het niet zoveel uit. Ik vind het leuk voor David Guetta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:55 

Hardtraxx Veteran

Het is ook maar waar je je druk om maakt, een lijst van 100 dj's dat gestemd wordt door mensen over heel de wereld die gewoon een dj invullen die ze kennen en wel leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:19 

Hardtraxx Elite

Kijk eens deze aflevering van De Wereld Draait Door met Armin Van Buuren, Afrojack, Ferry Corsten, ander Van Doorn. Zie hoe hun over de DJ Mag en David Guetta denken ;)

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video ... &tx_ttnews
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

vanaf de 22e minuut
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:40 

Gangsterdwerg schreef:
Brainweavers schreef:
Nazale schreef:
Weer een gevalletje van domweg accepteren dat ze het fout doen. Not gonna happen, sorry!

hahaha, hier zullen ze echt dagen wakker van liggen bij DJ MAG :lol:

HAHAHA >.<
Fuck zeg wat ben jij dom Daar gaat het toch niet om? Wij geven hier onze mening namelijk dat die verkiezing nergens op slaat, PUNT. Natuurlijk snap ik wel dat ze bij DJmag daar niks aan doen, maar dat betekent niet dat ik mijn mening hier niet mag geven.

Dat is toch helemaal mijn doel niet met mijn post, stukje begrijpend lezen ontbreekt hier helaas. Ik wil met mijn post aangeven dat die lijst onzin is, en ergens anders over gaat dan dat ze zelf aangeven. Daar raak ik licht geïrriteerd over, omdat nu mensen credits krijgen voor dingen waar ze eigenlijk geen credits voor horen te krijgen.

Daarbij vind ik dat Gangsterdwerg niet de plank misslaat met zijn opmerking. Wellicht wat fel, maar Brainweavers begrijpt ons niet helemaal. En als ie dat wel deed, vind ik zn reactie misplaatst en onverschillig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:54 

Hardtraxxer

sorry, ik wist niet dat we hier op het meisjes met porceleine schoentjes forum waren, sorry dat mijn reactie onverschillig en misplaatst was..

ff serieus, ik maakte een grapje (geeneens iets persoonlijks of heftigs) en krijg meteen persoonlijk gebash, zegt meer over jullie (want jullie worden graag als stel gezien) dan over mij... en dat was pas misplaatst! Meer heb ik er niet over te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

ik vind het wel heel verrassend dat Angerfist populairder is dan Psyko Punkz en DBSTF
maar ik vind het ook wel terrecht Hardcore in de top 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Ik snap niet dat mensen zeggen dat PP en dergelijke hier niet bijpassen. Kijk eens naar de gigantische populariteit van dit duo. Hetzelfde voor Coone, dat is de Headhunterz van België so to say. Ik vind het op zich wel verdiend, al had ik Wildstylez inderdaad ook wat hoger geschat maar ach. Als hij DIT door kan zetten komt het met hem echt wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 19:24 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
sorry, ik wist niet dat we hier op het meisjes met porceleine schoentjes forum waren, sorry dat mijn reactie onverschillig en misplaatst was..

ff serieus, ik maakte een grapje (geeneens iets persoonlijks of heftigs) en krijg meteen persoonlijk gebash, zegt meer over jullie (want jullie worden graag als stel gezien) dan over mij... en dat was pas misplaatst! Meer heb ik er niet over te zeggen

Nazale en ik zijn geen stel hoor, we daten alleen af en toe ;-)
Ik werd in het wjd-topic even boos omdat ik aangaf wat Nazale hier boven aangeeft, namelijk dat die verkiezing in mijn ogen bullshit is omdat de meest populaire producers credits krijgen en niet de beste dj's. Dat is een heel verschil. Vervolgens kom jij aan met een uitlach-smiley en een opmerking in de trant van: haha lekker voor je, je zult er niks aan veranderen. Daarop reageerde ik fel. Als je iets anders bedoelde met je opmerking dan hoor ik t graag en neem ik mijn woorden terug. Als je wel bedoelde wat ik dacht dat je bedoelde vind ik het nog steeds een trieste en kinderachtige reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 19:26 

Roebén schreef:
Het is ook maar waar je je druk om maakt, een lijst van 100 dj's dat gestemd wordt door mensen over heel de wereld die gewoon een dj invullen die ze kennen en wel leuk vinden.

Dit dus, wie het allemaal zo serieus neemt kan zichzelf gewoon beter weggooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 19:40 

Hardtraxx Addict

Ik vind het wel leuk voor Heady, zo hoog in de Top 100. Beter hem dan die swedish house maffiosi en al die artiesten met 2 hits vanop de radio op hun naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 20:30 

Hardtraxx Addict

De opmerking van Deadmau5 over zijn plek in de DJ Mag top 100 vat precies samen hoe deze lijst in elkaar steekt en dat het dus meer erom gaat hoe populair je bent dan dat het om DJ vaardigheden gaat:

Citaat:
Deadmau5 holds steady at No.4 in the poll this year, despite not campaigning whatsoever (and moaning on Twitter about others who did). But is it right that he appears at all? As he mentions below, “Ranking in the Top 100 of a DJ poll when I've never touched a CDJ in my life” does seem a bit of an anomaly on the face of it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

http://portal.getsnipper.com/share/clip ... E00927FD2/

Het praatje van Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

Wel humor dat mensen zich serieus gaan opwinden over de resultaten, je kon van te voren toch wel al weten dat de popie jopies hoog in dat lijstje gingen eindigen. Eigenlijk boeit die lijst me helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 23:23 

Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
De opmerking van Deadmau5 over zijn plek in de DJ Mag top 100 vat precies samen hoe deze lijst in elkaar steekt en dat het dus meer erom gaat hoe populair je bent dan dat het om DJ vaardigheden gaat:

Daarom heeft Guetta nu ook gewonnen, hij heeft 24 miljoen facebook fans, Armin van buuren 'slechts' 3,5 miljoen.

ook al was het handig in gebruik, opbokken met dat facebooksysteem volgend jaar.

Khadber schreef:
http://portal.getsnipper.com/share/clip/775D7463-1BA4-4AA0-B0BA5F8E00927FD2/

Het praatje van Headhunterz.

Prachtig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 23:27 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:

Citaat:
Deadmau5 holds steady at No.4 in the poll this year, despite not campaigning whatsoever (and moaning on Twitter about others who did). But is it right that he appears at all? As he mentions below, “Ranking in the Top 100 of a DJ poll when I've never touched a CDJ in my life” does seem a bit of an anomaly on the face of it.

Vond het interview van deadmau5 erg leuk om te lezen :D

Citaat:
Discovery of the year? Discovery of the year for me was dipping edamame in soy sauce. Mmmm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 00:51 

Bierkoning

Die David Guetta ook in dat interview: Ja ik ben zo blij dat ik nu ook als DJ gewaardeerd wordt ipv alleen als producer... yeah right :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 02:27 

Hardtraxx Elite

Als Deadmau5 geen DJ is, wie is die vent met dat muizenmasker achter de tabletops dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 03:32 

Donateur

die nmr 1 van deze lijst .. vraagt 250.000 voor een optreden xD was net op de vara.. das toch gvd normaal.

en hij heeft meer dan 300 aanvragen p/week xd die het bedrag willen betalen ... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 10:25 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
‎#4 again on the top100 DJ polls... hey, not bad for someone who isnt a DJ. Anythings possible folks! now.. where did i rank in the top100 dentists poll? *looks*

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 22:23 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle DJ's: (lijst wordt nog aan gewerkt, dankzij stomme kutcaptcha)

#0017 Headhunterz
#0035 Noisecontrollers
#0040 D-block & S-te-Fan
#0041 Coone
#0047 Zatox
#0078 Psyko Punkz
#0080 Wildstylez
#0098 Brennan Heart
#0109 Wasted Penguinz
#0110 Frontliner
#0139 Technoboy
#0210 Ran-D
#0212 Zany
#0236 Tatanka
#0240 The Prophet
#0261 B-Front
#0413 Crypsis
#0486 Thera
#0557 Deepack
#0699 Alpha²
#0768 Adaro
#0805 Donkey Rollers
#0974 Geck-o
#1248 Gunz4Hire
#1600 Catatonic Overload
#2114 Chain Reaction
#2708 The Vision
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 22:28 

Donateur

wasted pinquisnbe gevallen kennen niet eens draaien jo :lol: en dan zo hoog _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 22:58 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
wasted pinquisnbe gevallen kennen niet eens draaien jo :lol: en dan zo hoog _0_

youtube-volk adoreert WP >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 23:16 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Hardstyle DJ's: (lijst wordt nog aan gewerkt, dankzij stomme kutcaptcha)

#0017 Headhunterz
#0035 Noisecontrollers
#0040 D-block & S-te-Fan
#0041 Coone
#0047 Zatox
#0078 Psyko Punkz
#0080 Wildstylez
#0098 Brennan Heart
#0109 Wasted Penguinz
#0110 Frontliner
#0139 Technoboy
#0210 Ran-D
#0212 Zany
#0240 The Prophet
#0261 B-Front
#0413 Crypsis
#0486 Thera
#0557 Deepack
#0699 Alpha²
#0768 Adaro
#0805 Donkey Rollers
#0974 Geck-o
#1248 Gunz4Hire
#1600 Catatonic Overload
#2114 Chain Reaction
#2708 The Vision

Best raar dat Tatanka er niet tussen staat? of mss overheen gekeken?

heeft toch 50k likes op Fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 23:19 

Hardtraxx Elite

dj mag: :sleep: .
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen