DJ MAG – The Hardtraxx Edition 2017
Ik zag de vraag er om staan.
Inleiding
Het einde van 2017 komt in zicht en dat betekent weer een nieuwe editie van de Hardtraxx DJ Mag! Ik neem dit jaar het stokje over van TFSH. Ook dit jaar hopen we weer er een succes van te maken! De voorgaande jaren was de Hardtraxx editie van de DJ Mag erg populair. Laat het dit jaar ook weer zo zijn! Over deze teksten moest ik lang nadenken.
Het gaat dit jaar (mogelijk) iets anders om de puntenverdeling wat groter te maken. Als het niet werkt kan ik het altijd nog aanpassen.
Stemmen
Er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan het stemmen:
- Stemmen kan alleen op DJ’s/producers uit de hardstyle, hardcore of de Harddance scene. Dit is namelijk waar Hardtraxx voor staat.
- Je vult jouw top 5 dj’s op volgorde in! Er zit dit jaar een extra puntentelling bij. De nummer 1 krijgt 5 punten, de nummer 2 4 punten en zo voort.
Mocht dit niet ideaal zijn kan ik alles nog terug brengen naar een punt.
- Met het stemmen is het verplicht je geldige hardtraxx naam in te vullen en tevens ook je echte naam en achternaam. Waarom ook je naam en achternaam? Dit is om stemmen die op naam van een andere Hardtraxxer worden ingeleverd tegen te gaan. Deze zijn niet zichtbaar voor de andere leden en hier zal verder niks mee gebeuren.
- Artiesten moeten voldoen aan een bepaald aantal stemmen om meegenomen te worden in de lijst. Hoeveel stemmen dat zijn hangt af van hoe vaak er überhaupt gestemd wordt.
- Stemmen kan maar 1 keer!
Resultaat
01. Phuture Noize
02. B-Front
03. Noisecontrollers
04. Myst
05. Delete
06. D-Block & S-Te-Fan
07. Clockartz
08. Mind Dimension
09. Prefix & Density
10. Thera
11. Headhunterz
11. Sound Rush
12. Vazard
13. Psyched
14. Wildstylez
15. Sub Zero Project
16. Radical Redemption
17. The Geminizers
17. The Purge
18. BMBSQD
19. D-Verze
19. Da Tweekaz
20. Atmozfears
20. D-Sturb
20. Vyral
21. Audiotricz
22. Chris One
23. Angerfist
23. Cyber
23. Unsenses
24. Act Of Rage
24. Frequencerz
24. N-Vitral
24. Ran-D
24. Rebelion
25. Brennan Heart
25. Devin Wild
25. Hard Driver
26. Activator
26. Demi Kanon
26. Ecstatic
26. Geck-O
26. High Voltage
26. Luminite
26. Sephyx
27. Artifact
27. Beatfreak
27. Donkey Rollers
27. Regain
27. Retrospect
27. Rooler
27. Wasted Penguinz
Ik zag de vraag er om staan.
Inleiding
Het einde van 2017 komt in zicht en dat betekent weer een nieuwe editie van de Hardtraxx DJ Mag! Ik neem dit jaar het stokje over van TFSH. Ook dit jaar hopen we weer er een succes van te maken! De voorgaande jaren was de Hardtraxx editie van de DJ Mag erg populair. Laat het dit jaar ook weer zo zijn! Over deze teksten moest ik lang nadenken.
Het gaat dit jaar (mogelijk) iets anders om de puntenverdeling wat groter te maken. Als het niet werkt kan ik het altijd nog aanpassen.
Stemmen
Er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan het stemmen:
- Stemmen kan alleen op DJ’s/producers uit de hardstyle, hardcore of de Harddance scene. Dit is namelijk waar Hardtraxx voor staat.
- Je vult jouw top 5 dj’s op volgorde in! Er zit dit jaar een extra puntentelling bij. De nummer 1 krijgt 5 punten, de nummer 2 4 punten en zo voort.
Mocht dit niet ideaal zijn kan ik alles nog terug brengen naar een punt.
- Met het stemmen is het verplicht je geldige hardtraxx naam in te vullen en tevens ook je echte naam en achternaam. Waarom ook je naam en achternaam? Dit is om stemmen die op naam van een andere Hardtraxxer worden ingeleverd tegen te gaan. Deze zijn niet zichtbaar voor de andere leden en hier zal verder niks mee gebeuren.
- Artiesten moeten voldoen aan een bepaald aantal stemmen om meegenomen te worden in de lijst. Hoeveel stemmen dat zijn hangt af van hoe vaak er überhaupt gestemd wordt.
- Stemmen kan maar 1 keer!
Resultaat
01. Phuture Noize
02. B-Front
03. Noisecontrollers
04. Myst
05. Delete
06. D-Block & S-Te-Fan
07. Clockartz
08. Mind Dimension
09. Prefix & Density
10. Thera
11. Headhunterz
11. Sound Rush
12. Vazard
13. Psyched
14. Wildstylez
15. Sub Zero Project
16. Radical Redemption
17. The Geminizers
17. The Purge
18. BMBSQD
19. D-Verze
19. Da Tweekaz
20. Atmozfears
20. D-Sturb
20. Vyral
21. Audiotricz
22. Chris One
23. Angerfist
23. Cyber
23. Unsenses
24. Act Of Rage
24. Frequencerz
24. N-Vitral
24. Ran-D
24. Rebelion
25. Brennan Heart
25. Devin Wild
25. Hard Driver
26. Activator
26. Demi Kanon
26. Ecstatic
26. Geck-O
26. High Voltage
26. Luminite
26. Sephyx
27. Artifact
27. Beatfreak
27. Donkey Rollers
27. Regain
27. Retrospect
27. Rooler
27. Wasted Penguinz
Last edited by Broken Balance on 15 Dec 2017 13:38, edited 10 times in total.