Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 02:06 

Hardtraxx Veteran

Ja, het is weer zover. Vanaf nu kun je weer stemmen op je top 5 DJ's/Producers uit het jaar 2011. Twitter wordt al vol 'geretweet' door allerlei verschillende DJ's. Vooral Zatox heeft hier een handje van, of hij nou als nummer 1 of nummer 5 wordt genoemd. Ook roepen DJ's masaal op via andere social media, zoals Hyves en Facebook, om op hun te stemmen. Heb jij al gestemd? En zo ja, welke DJ's hebben de eer gekregen om jouw stem te ontvangen? Vertel het hier en discussieer mee over de stemmen!

Om te stemmen klik je op deze link! Stemmen kan tot 23 september 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 07:43 

Hardtraxx Veteran

1 Alphaverb --> Avio records in het algemeen. allemaal top releases
2 wildstylez --> Laatste releases allemaal top
3 Noisecontrollers --> zelfde als bij wildstylez (digital age overall lekker :D )
4 Angerfist --> Wel mainstream hardcore maar vind de platen toch bijna nooit teleur stellen
5 B-front --> Ik ben niet zo voor rauwe hardstyle, maar toch weten zijn platen me min of meer te pakken :P Zal wel door het hardtraxx-virus komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 08:03 

Hardtraxx Veteran

1. Armin van Buuren: Gewoon een ontzettend goede DJ, luister zijn radioshows met grote regelmaat. Ook op ASOT van die 2 uur genoten.
2. Wildstylez: Melodieus gewoon de allersterkste. Op Qlimax een fantastische set, een jaar aan alleen maar sterke tracks. Ondanks zijn populariteit gestart met Digital Age en het genre een totaal nieuwe richting ingedreven, knap!
3. Zany: Al jaren in mijn lijstje, het mag duidelijk zijn waarom. Gewoon een baas qua producties en draaitechnisch (al zie ik hem liever met CD's draaien).
4. B-Front: Dit jaar zo ontzettend hard doorgebroken. Ontzettend van onder de indruk. Draaitechnisch is hij sowieso goed, zie hem het liefste solo draaien.
5. Above & Beyond: Nog nooit ben ik zo hard mee gelift op een set dan bij deze gasten op ASOT 500. Wat een sfeer!

Last but not least even aandacht voor deze promovideo: ik vind hem geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 08:33 

Donateur

1. Crypsis: Ben dit jaar echt fan geworden van zijn sound, heb hem een stuk of 4x live gezien waarbij alle optredens te vet waren. Daarnaast vind ik veel geproduceerde tracks heerlijk om thuis te luisteren, terwijl ik dat bij sommige producers die ik live vet vind helemaal niet heb.
2. Ran-D: Veel van geluisterd, en mede door G4H een groot favoriet. Hoop wel dat er weer wat solo producties van de man aan zitten te komen, en daarnaast moet hij echt wat doen aan de tijd die hij neemt om iets te releasen.
3. The Pitcher: Voor mij een nieuwe naam, had voordat ik hem op Knock Out hoorde nog niet veel van hem gehoord, maar deze set zorgde toch voor veel kippenvel. Daarna gelijk zijn album gedownload, een van de albums die ik het meeste luister.
4. Avicii: Sinds Energy echt fan van deze man, ben benieuwd wat die nog allemaal gaat maken. Hou echt van die heerlijke hoge zomersounds.
5. Sander van Doorn: Altijd veel over gehoord maar house is niet echt mijn ding meer, desondanks heb ik hem op Energy & Sensation dit jaar af mogen zien sluiten en dat was toch wel echt de bom. Vooral op Sensation zat er een heerlijk tempo in z'n set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 10:19 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
1. Armin van Buuren: Gewoon een ontzettend goede DJ, luister zijn radioshows met grote regelmaat. Ook op ASOT van die 2 uur genoten.

Hoe kan je die overrated dude nou de beste van de wereld vinden? Oké hij is in het gat gedoken wat Tiesto qua populariteit kwijt is geraakt en producties zijn voor zijn scene in orde. Maar als DJ? Weinig bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 10:24 

Hardtraxx Veteran

Mijn stemmen zijn gegaan naar de volgende DJ's:

1. DJ Thera
2. B-Front
3. Mad Dog
4. Unexist
5. Catatonic Overload

Thera op 1. Geen uitleg nodig. Meerdere malen dé set van de dag neer gezet en altijd gewoon bovengemiddelde tracks. De set op Dreamfields staat mij nog altijd bij. Zó hoor je een feest af te sluiten! Dit jaar heb ik maar 1 mindere set van Thera gehoord. En dat was op Free Festival. Maar kwam dat door hem? Nee, de organisatie zorgde ervoor dat deze set, met opnieuw heerlijke trackkeuze, helaas niet goed tot z'n recht kwam in die tent. En als je dan alsnog een 7,5 scoort als cijfer, dan ben je in mijn ogen de terechte nummer 1 van 2011!

Op nummer 2 staat B-Front. Waarom ook niet? Met tracks als Magic (samen met Frontliner), Sleepwalker en Scary Noises (samen met Slim Shore) heeft deze man in 2010 al bewezen tot de top te horen. En in 2011 laat hij zien nóg harder te kunnen knallen. Dit jaar heeft deze Loudness-resident heeft z'n allereerste liveset gedraait op het gelijknamige feest, heeft anthems gemaakt voor feesten zoals Rebirth (met Ran-D) en Emporium en heeft daarnaast ook nog potentiële top 10 platen gemaakt zoals Everything Starts/Changes (met High Voltage) en For The Girls (met Digital Punk). Alsof dat niet genoeg is, mag deze held ook nog eens zijn eigen area hosten op Thrillogy. Zeker, Bob heeft de 2e plaats meer dan verdient!

Een hardcore artiest staat in dit lijstje op nummer 3. De Italiaans Mad Dog heeft deze plek vooral te wijten aan het uitbrengen van zijn album, met als hoogtepunt Bassdrum Bitch (samen met Noize Suppressor). Verder weet hij mij ook altijd te verbazen met zijn setjes, elke keer is het gewoonweg genieten geblazen. Beste hardcore DJ voor mij en daarom ook op nummer 3!

We blijven nog even in de hardcore-scene en ook nog eens in Italië. Want de 4e plek op deze ranglijst is weggelegd voor Unexist. Waarom dat? Nou, waar moet ik beginnen? Ik denk dat ik maar begin bij de remix van het MoH anthem. Wat een gevoel zit daarin en wat een power. Overtreft voor mij by far het origineel en is in mijn ogen zelfs één van de beste anthems van het jaar tot dusver! Verder zijn Don't Exist en Body Bag pareltjes en weet deze meneer mij altijd te vermaken met zijn setjes, alsmede zijn CD-compilaties. Een welverdiende 4e plek dus voor Unexist!

Last but not least in dit rijtje staat weer eentje uit de hardstyle wereld. We hebben het hier over niemand minder dan Catatonic Overload. Dit duo is hard op weg om de top te bestormen en dat doen ze niet zonder iemand wat te laten horen. Vanaf Loudness hebben deze 2 Theracords-helden mijn hart veroverd met een track die gewoon de raw-hardstyle ontstijgt. Ik neig meer in de richting van industrial hardstyle. Dat kan maar één nummer zijn en dat is Goddamn. Damn, wat een track! Voor mij nog steeds de nummer 1 van het jaar. Maar dat is nog niet alles wat ze dit jaar hebben geflikt. Beide 'Make RAW Not WAR' releases zijn gewoon geweldig. En daarbij komen ook nog onder andere de remix van Pulse en Hardstyle Rockers. Verder hebben ze met Geck-O ook nog een heldenplaat gemaakt, genaamd Rotten From The Inside en is de Ground Zero edit van The Sexual Thrill alles behalve vervelend. Ik baal ervan dat ik ze tot dusverre alleen op Ground Zero heb mogen aanschouwen, maar in de toekomst gaat zeker vaker een setje van ze meegepikt worden. Desalnietemin is het meer dan verdient dat Catatonic Overload op nummer 5 staat in mijn DJ Mag Top 100.

Verder wil ik nog complimenten geven aan Chain Reaction & Crypsis. Het is dat ik er maar 5 mocht kiezen, maar eigenlijk verdienen deze 2 helden ook een plekje in de Top 5. Elke set is raak, elke track is goud en altijd is het met Minus Is More genieten geblazen. Het zegt al meer dan genoeg dat ze mij op Dominator tijdens hun setjes van de hardcore hebben weggehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 11:33 

Hardtraxx Veteran

1. Ran-D
2. B-Front
3. Crypsis
4. The Machine
5. The Pitcher

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 11:40 

Hardtraxx Veteran

1.Ran-D
2.B-Front
3.The Pitcher
4.Frequencerz
5.DBSTF
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 12:14 

Donateur

Tsja stem ik nou op de beste producer of op de beste DJ?
Ik ga maar gewoon van het laatste uit.

1. Vince
Die man is een koning. Iedereen die nog nooit een set van hem heeft gehoord weet niet waar ik het over heb, maar die gast kan gewoon ALLES! 80's, 90's, early hardcore, rave, happy hardcore, hedendaagse mainstream... soms uren achter elkaar zonder dat het ook maar 1 keer vals of scheef klinkt. Vince maakt elke set weer speciaal en werkelijk elke minuut is gewoon leuk om naar te luisteren, omdat hij dan weer teased, scratcht, gebruik maakt van sampletjes etc. En dat allemaal gewoon met VINYL :worship: Dit is voor mij gewoon de onbetwiste nummer één.

2. Thera
Er zijn niet meer veel DJ's die snappen hoe ze een set moeten opbouwen of wat ze wanneer moeten draaien. Thera is er een die het wel begrijpt. Zijn sets kloppen gewoon van voor tot achter, en hij brengt energie op de dansvloer keer tien. Tel daarbij op dat z'n mixwerk altijd zo strak als een aal is en hij tussendoor los staat te gaan als bokito de ontsnapte aap uit Blijdorp :P Bovendien kan hij heel gevarieerd draaien: hardtrance, early, mainstream, z'n vrij aparte theracords-spul, industrial, hardcore... en soms alles in één set. Gewoon een baas, en iedereen die hem wel eens live heeft meegemaakt, weet waarom hij hier zo hoog aangeschreven staat :)

3. Unexist
Unexist is DJ in hart en nieren. Kan dingen achter de draaitafel waar het gros van alle hardcore en hardstyle-DJ's alleen maar van kan dromen, feilloos mixwerk, scratcht tussendoor nog ff. Heeft ook altijd een hele aparte stijl, duistere en snoeiharde hardcore. Verdient wat dat betreft een hoop erkenning :)

4. Sander van Doorn
Of het nou zo'n goeie DJ is weet ik niet, maar dankzij zijn CD en zijn sets is mijn liefde voor trance en dergelijke "langzamere muziek" deze zomer weer opgebloeid. Is niet de meest verrassende DJ, maar wel met een hele brede smaak en platenkeuze. Die verdiend wel een stem ;)

5. Zany
Jammer dat ie nu op een laptop draait al moet ik zeggen dat ie daar ook best leuke dingen mee doet. Met CD's was Zany echter ook al een baas. Vorig jaar al en dit jaar gewoon weer. Zijn set op Wish was weer van grote klasse. Bouwt strak op, mixt altijd erg verrassend, platenkeuze is voor 90% helemaal mijn ding. En gooit er als een van de weinigen nog wel eens wat oude klappers op. Eeuwige held!

Eervolle vermeldingen voor Danielle Mondello en Headhunterz. Mondello is net als Unexist en Vince een baas qua draaitechniek, Headhunterz is verschrikkelijk populair geworden in het buitenland, ook waar hardstyle minder populair is, en daar heb ik wel erg veel respect voor! Ook hoe hij met kleine experimenten probeert toch vernieuwend te zijn kan ik erg waarderen, ook al is het niet altijd even mijn smaak :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 12:48 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:

Hoe kan je die overrated dude nou de beste van de wereld vinden? Oké hij is in het gat gedoken wat Tiesto qua populariteit kwijt is geraakt en producties zijn voor zijn scene in orde. Maar als DJ? Weinig bijzonders.

Als je als DJ zo'n sfeer op weet te roepen als je een optreden hebt kun je wat mij betreft prima draaien. Je kan hem voor trance-fanaten zetten of voor een museumplein, bij beiden kan hij gewoon goed uit de voeten in een eigen stijl en met een eigen gevoel zonder dat hij echt afwijkt van wat hij normaliter draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

Tja, hierbij moet je jezelf altijd afvragen of je voor je overall top 5 gaat, of die van 2011 (wat net halverwege is). Ik ga wel voor dit laatste

5. The R3bels
Hebben mij vrijwel eigenhandig weer terug in de hardstyle gekregen met Pattern 2, en ook andere platen van hen zijn wel erg dik, ook het recente Shine. Klassewerk van deze mannen!

4. Art of Fighters
Kwamen niet met veel, maar bewezen wel dat ze het nog zeker in zich hebben. God's Fury was namelijk een geweldige release, met het ok Dead End Street, het zeer sterke God's Fury en de klapper Oh My Sun. AoF is BACK!

3. Hellsystem
Komt altijd met topwerk. The Doctor was een heerlijke release en ook zijn Shock the Future remix en zijn collab met Mekanika (Reborn) heb ik nog regelmatig opstaan. Altijd het uitkijken naar een nieuwe waard.

2. Synapse
De vreemde eend in de bijt. Heeft in 7 jaar tijd slechts 4 releases uitgebracht, waarvan alleen de laatste 2 solo waren (ok, een collabje met Ruffneck er nog in). Maar alleen al het feit dat hij eigenhandig Enzyme K7 in stand houdt, is een plekje hier waard. Daarnaast was Vows of Doubt misschien wel de beste complete release van 2011 tot nu toe, en ook de opkomende Demoralized Spiral of Chaos release is één van de beste van 2011, met de knaller Reign of Chaos.

1. Mad Dog
Wat betreft overall in de hardcore was het toch zijn jaar. A Night of Madness bracht bijna zonder uitzondering (vergeten we Nothing Else Matters even) alleen maar topplaten voort, en voor een album is dat een heel knappe prestatie. Jammer alleen dat Traxtorm er altijd zo lang over doet, maar daar dan hij ook weinig aan doen.

PS: Noize Suppressor zou hier een plekje hebben gekregen als de release met Hardcore Demolition en Pain Killah uberhaupt bevestigd was. Bassdrum Bitch en in mindere mate Live It Or Lie It is voor mij niet genoeg om hem in de lijst te gooien, hoe top ze ook zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 15:16 

Hardtraxxer

Zany - mixwerk en muziekkeuze precies zoals ik wil horen
Armin van Buuren - Luister de ASOT afleveringen al heul lang, gewoon goede muziek
Frontliner - fan vanaf qbase 2008, nummers worden steeds beter
Bfront - geweldige nummers, de toekomst van de harde kaas
Crypsis - lekkere sound, draait altijd prima

leuk om te zien dat mensen ook veel trance luisteren met namen als avicii, sander v doorn en armin...alleen maar hardstyle de hele dag is ook niet alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 15:34 

Hardtraxxer

1) DJ Zany (all-round held, met name voor z'n mixwerk)
2) Ran-D (ben echt fan van zijn draaistijl en de stijl van zijn nummers)
3) DJ The Prophet (ook vooral voor het oudere werk: eveneens goud!)
4) Technoboy (vooral voor zijn oudere werk: dat was echt goud!)
5) DJ Thera: die man maakt toffe nummers en gaat los zoals ik nog geen enkele DJ los heb zien gaan!

EDIT: Die promo-video van Isaac kende ik al, maar hij is wel echt SUPER bedacht :) Bonuspunten voor Isaac :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
5. The R3bels
Hebben mij vrijwel eigenhandig weer terug in de hardstyle gekregen met Pattern 2, en ook andere platen van hen zijn wel erg dik, ook het recente Shine. Klassewerk van deze mannen!

Volgens mij snap jij het niet helemaal. Het is een DJ mag, geen Producer mag. en laten the r3bels nou net de allerslechtste dj's in de hele scene zijn, die gasten kunnen echt niet fatsoenlijk 2 nummers in elkaar over laten lopen terwijl ze alleen maar eigen werk draaien wat allemaal hetzelfde BPM heeft. Het zijn goeie producers maar waardeloze DJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Steffnov schreef:
5. The R3bels

Volgens mij snap jij het niet helemaal. Het is een DJ mag, geen Producer mag. en laten the r3bels nou net de allerslechtste dj's in de hele scene zijn, die gasten kunnen echt niet fatsoenlijk 2 nummers in elkaar over laten lopen terwijl ze alleen maar eigen werk draaien wat allemaal hetzelfde BPM heeft. Het zijn goeie producers maar waardeloze DJ's.

Oh, zal best hoor, bezoek zelden HS feesten. Maar als het om puur het draaien gaat krijg je weer een compleet andere lijst. Voor mij dan weer:
5: D-Passion
4: The Viper
3: Tommyknocker
2: Ophidian
1: Noize Suppressor

Maar zoals ik in de eerste zin al aangaf, het is maar net welke betekenis je aan deze lijst geeft. Of het enkel 2011 of overall is, en dus alleen het draaien of het produceren. Zie meerdere mensen hierboven ook meerdere betekenissen eraan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:27 

Donateur

Ik heb eigenlijk maar voor 1 Hardstyle dj/producer gestemd, en dat is The Machine ;) Gewoon de tracks die deze man maakt zitten zo goed in mekaar, en steeds weet hij me weer te verrassen met iets nieuws :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:19 

Hardtraxxer

1. Headhunterz: (altijd vette tracks, dikke tracklists in Hard with Style)
2. Noisecontrollers: (Vette vernieuwende sound met digital age)
3. Wildstylez: (Alleen maar vette producties, zelfde als Noisecontrollers)
4. Zatox: (word alleen maar beter en beter)
5. D-Block & S-te-Fan: (2 vette albums en geweldige tracks)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

1. Armin Van Buuren
Niet zozeer omdat z'n eigen tracks (die ook veelal door andere worden geproduceerd) zo vet zijn, maar gewoon om z'n gevarieerde tracklists, z'n ASOT podcast, z'n Alda Events en wereldweide bereik met trance muziek. Deze man is zo vreselijk belangrijk als visitekaartje voor Nederland in het buitenland. Geeft opkomend talent volop de kans om zich te bewijzen en is ook bereid om zich vol in te zetten voor het goede doel. Ongetwijfeld de beste DJ op dit moment in de gehele dance scene.

2. B-Front
Op dit moment voor mij de absolute nummer 1 DJ/Producer in de Hardstyle-scene. Alleen z'n producties in 2011 tot nu toe al zijn om je vingers bij af te likken. Rauw, volop sfeer en melodieën waar ik kippenvel van krijg. Tracklists zijn altijd dik in orde evenals het mixwerk en opbouw. Kijk zeer uit naar z'n Thrillogy avond!

3. W&W
Zoals Armin 2 jaar geleden al zei '' the really rising stars of trance''. En gelijk heeft hij gekregen. Elke maandag neem ik de Mainstage radioshow mee waar genoeg nieuwe vette techtrance/trouse in te vinden is om een week mee door te komen. Binnenkort gaat er een album verschijnen en de tracks die al bekend zijn, zijn stuk voor stuk juweeltjes. Jammer dat ze meer in Polen te vinden zijn dan in Nederland maar toch ongetwijfeld mijn favoriete trance producers.

4. Zany
Alltime hardstyle hero, zoals al eerder is gezegd in dit topic. Eigenlijk behoeft deze man geen uitleg, maar zal toch een poging wagen. Zany is gewoon mister hardstyle voor mij. Producties die mij amper teleurstellen. Donkeys Live wat altijd weer genieten is en ook z'n setjes zijn altijd om te smullen qua mixwerk. Net als B-Front gewoon altijd 100% mijn smaak qua tracklists en soms onverwacht een paar goude ouwe erdoorheen gooien uit z'n grote collectie. Hoop dat er nog veel moois van hem gaat komen dit jaar!

5. Avicii
Flink aan de weg aan het timmeren in de housescene en met succes. Producties als; Levels, Fade into Darkness enz. zijn gewoon zo vet! Tracklist van Tomorrowland bijv. zegt al genoeg. Heb hem nog nooit live gezien, maar draai thuis regelmatig z'n sets en dat is volop chillen en genieten. Gaat nog heel groot worden die gast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 21:56 

Donateur

Kijk dit vind ik nou een beetje het domme aan deze verkiezing. Het is de DJ mag en iedereen stemt vanwege producties... schiet niet op zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:15 

Hardtraxxer

RedRiver67 schreef:

Noem nog eens 5 Hardstyle artiesten? :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Kijk dit vind ik nou een beetje het domme aan deze verkiezing. Het is de DJ mag en iedereen stemt vanwege producties... schiet niet op zo.

Ja Thera is een betere dj dan Hhz, maar zal heus niet in 't lijstje komen (en het is ook maar de vraag of je dat moet willen, wil je een beetje origineel zijn...).

In mijn ogen is dit gewoon de lijst van de meest populaire/succesvolste dj.

En ik stem op deze artiesten om hun originaliteit/diversiteit/eigen stijl in mixwerk en ook produceerwerk, en niet zozeer waar ik het meest fan van ben. (komt wel aardig in de buurt).

1. DJ Thera
Doet helemaal zijn eigen ding, is ontzettend origineel, mixt feilloos en divers, geeft aandacht aan zowel fans als critici, een ware vakman en een voorbeeld voor alle Hardstyle artiesten. :worship:

2. Promo
Wat Thera voor Hardstyle is is Promo voor Hardcore, of misschien wel de hele hard dance scene, deze man verdient niets dan respect.

3. The Machine
Geld in zekere zin het zelfde voor als Thera, z'n mixwerk is nog niet veel, maar zijn producties zijn van ongekende kwaliteit en heeft echt een eigen stijl.

4. Zany
Over alles gezien gewoon een DJ die alles beheerst, vrijwel "compleet" is.

5. B-Front
Is dankzij een geheel eigen sound in korte tijd heel erg populair geworden, erg knap! (hoop desondanks dat hij wel weer eens met wat andere sounds komt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:33 

Hardtraxxer

Be Quiet schreef:
RedRiver67 schreef:

B-front, Zany, Brennan Heart, Coone, The pitcher. Alstublieft!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:53 

Artiest

Rik schreef:
maar zal heus niet in 't lijstje komen

:woot: Ik stond vorig jaar toch wel echt 986ste hoor :lol:

Anyway superbedankt voor iedereen die toch op me stemt ondanks dat ik niet met van die spam berichten strooi of Dimitri gebruik (Ik doe liever Dimitri na op de dj booth xd )

En nog meer bedankt voor de mooie woorden die ik hier lees :$ is echt super inspirerend :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Rik schreef:
maar zal heus niet in 't lijstje komen

:woot: Ik stond vorig jaar toch wel echt 986ste hoor :lol:

Dacht dat 't maar over 100 ging :P, eigenlijk vind ik dat al een hele goede prestatie, weet zeker dat je dit jaar nog meer zal stijgen :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 07:38 

Hardtraxx Veteran

Be Quiet schreef:
RedRiver67 schreef:

Ik vind deze 5 ook allemaal wel wat hebben hoor, hoewel ze gewoon niet allemaal in mijn top 5 zitten.
HHz vind ik heel wisselvallig. Soms erg slappe tracks, soms ook geweldig
NC en Wildstylez zitten er bij mij ook in. Zatox heeft ook vette tracks hoewel hij meer afwisseling mag maken in zijn sets.
Dbstf vind ik de laatste 2 jaar minder presteren dan voordien
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen