1. Crypsis
2. Thera
3. B-front
4. Catatonic Overload
5. Geck-O
Mijn stemmen voor dit jaar
2. Thera
3. B-front
4. Catatonic Overload
5. Geck-O
Heb tzelfde gestemd, alleen dan Crypsis vervangen door The Machine..wrote:1. Crypsis
2. Thera
3. B-front
4. Catatonic Overload
5. Geck-O
Je mag van mij best je eigen smaak hebben , maar dat zijn vandaag de dag veruit de bekendste artiesten, als je aan iemand die net de 'hardstylewereld' in komt rollen 5 artiestennamen vraagt zijn het wel vaak die 5. Vandaarwrote:Jammer dat er weer commentaar komt op iemand's persoonlijke smaak. Blijkbaar is het hier niet toegestaan je eigen smaak te hebben zonder er commentaar op te krijgenwrote:Noem nog eens 5 Hardstyle artiesten?wrote:1. Headhunterz: (altijd vette tracks, dikke tracklists in Hard with Style)
2. Noisecontrollers: (Vette vernieuwende sound met digital age)
3. Wildstylez: (Alleen maar vette producties, zelfde als Noisecontrollers)
4. Zatox: (word alleen maar beter en beter)
5. D-Block & S-te-Fan: (2 vette albums en geweldige tracks)
Edit:
01. Zany
02. Tatanka
03. Donkey Rollers
04. Wildstylez
05. D-Block & S-te-Fan
2 albums?wrote:1. Headhunterz: (altijd vette tracks, dikke tracklists in Hard with Style)
2. Noisecontrollers: (Vette vernieuwende sound met digital age)
3. Wildstylez: (Alleen maar vette producties, zelfde als Noisecontrollers)
4. Zatox: (word alleen maar beter en beter)
5. D-Block & S-te-Fan: (2 vette albums en geweldige tracks)
Ik luister nu denk ik 5 jaar hardstyle, en ik luister gewoon graag Mainstream en de laatste tijd ook wat meer Raw. Gewoon pure smaak. kan toch?Je mag van mij best je eigen smaak hebben , maar dat zijn vandaag de dag veruit de bekendste artiesten, als je aan iemand die net de 'hardstylewereld' in komt rollen 5 artiestennamen vraagt zijn het wel vaak die 5. Vandaar
Tuurlijk kan dat, maar ik denk dat je ook wel kan begrijpen wat ik bedoel..wrote:Ik luister nu denk ik 5 jaar hardstyle, en ik luister gewoon graag Mainstream en de laatste tijd ook wat meer Raw. Gewoon pure smaak. kan toch?Je mag van mij best je eigen smaak hebben , maar dat zijn vandaag de dag veruit de bekendste artiesten, als je aan iemand die net de 'hardstylewereld' in komt rollen 5 artiestennamen vraagt zijn het wel vaak die 5. Vandaar
Ja ik begrijp je wel hoor!wrote:Tuurlijk kan dat, maar ik denk dat je ook wel kan begrijpen wat ik bedoel..wrote:Ik luister nu denk ik 5 jaar hardstyle, en ik luister gewoon graag Mainstream en de laatste tijd ook wat meer Raw. Gewoon pure smaak. kan toch?Je mag van mij best je eigen smaak hebben , maar dat zijn vandaag de dag veruit de bekendste artiesten, als je aan iemand die net de 'hardstylewereld' in komt rollen 5 artiestennamen vraagt zijn het wel vaak die 5. Vandaar
Doen ze bewust niet ivm "tactisch stemmen" (het meest onnuttige ooit).wrote:
Ja ik begrijp je wel hoor!![]()
Maargoed, weer On-Topic.
Weet iemand of je ergens een soort van ''tussenstand'' kan bekijken?
Juist! Volgens mij vergeten veel mensen dat!wrote:
Owja en voor nog mensen hierboven, het gaat om DJ niet om producer, is nog een heel verschil hoor!!!
wrote:Juist! Volgens mij vergeten veel mensen dat!wrote:
Owja en voor nog mensen hierboven, het gaat om DJ niet om producer, is nog een heel verschil hoor!!!