Nou, hierbij mijn lijst. Ik ben ook gewoon voor 5 hardstyle artiesten gegaan, aangezien dat het enige is wat ik op een feest luister en ik die dj skils dus ook alleen hoor

.
1.
Thera. Vind zijn producties vaak niks, niet mijn ding maar draaien kan hij als de beste. Overgangen zijn altijd dik, divers en feilloos. Ook het feestje zelf bij deze man is altijd dik en ik geniet gewoon altijd van deze man ondanks ik zijn producties dus toch niet altijd even vet vind. Ook zelf is het een erg toffe gozer!
2.
Zany. Deze man kan heel goed draaien, mixtechnisch is het eigenlijk alleen maar goed maar sinds hij met een laptop draait gaat 't wat vaker fout. Wel moet ik zeggen dat die mixen die hij maakt met die laptop vaak ook erg dik zijn, zal wel komen door het feit dat je met een laptop dingen wat sneller kunt doen en dus verrassender worden. Heb liever dat hij terug gaat naar de CDJ's, maar met laptop kan hij ook erg goed overweg!!
3.
Headhunterz. Vind zijn producties van de laatste tijd niks, maar draaien kan hij echt heeeel goed. Overgangen zijn echt allemaal feilloos en strak. Helaas speelt hij zo veel met die faders dat ik 't er een beetje gay uit vind zien, maar verder erg goed!
4.
Alphaverb. Geweldige producties, geweldige gast en draaien kan hij ook heel erg goed! Op Loudness 2010 heeft hij mij met Intractable One echt een ge-wel-dige set neergezet! Vanaf die tijd een grote fan van zijn producties en natuurlijk van zijn mixwerk. Op Defqon 2011 liet hij overigens ook zien dat hij het nog steeds prima kan, gewoon 20 nummers in een uur tijd (ongeveer)!!

5.
Adaro. Word steeds beter en beter, laatste producties zijn super sterk en het is een toffe gozer! Daarnaast heb ik hem gehoord op Wish & in Valkenswaard laatst, en daar mixte hij toch ook wel erg strak en feilloos. Soms ook lekker gewaagt en snel

Er zullen vast beter dj's zijn, maar dit komt zo direct in mij op.
Owja en voor nog mensen hierboven, het gaat om
DJ niet om
producer, is nog een heel verschil hoor!!!