Broken Balance schreef:
Over het nutteloos zeiken op nummers ben ik al lang op weggekeken.
Ik kijk daarom ook amper nog in het hardstyle gedeelte, alleen in het hardcore gedeelte omdat het overgrote deel van de mensen daar dezelfde mening hebben en dus ook hetzelfde waarderen en vaak toch kritisch kijken naar de muziek. Ik heb daar amper respectloze reacties gezien. Omdat alles vaak goed onderbouwd word wat ik bij het hardstyle gedeelte wel mis.
Paar simpele reden zijn
- Mensen zeiken op bepaalde nummers van dezelfde artiest zonder ze, naar mijn idee, te luisteren omdat ze dan bij het "stoere populaire groepje" horen dat een bepaalde stijl van hardstyle of bepaalde artiesten afzeiken. Als artiest zou ik meer respect hebben voor personen die mijn muziek kritisch bekijken en het niet altijd mooi vinden, dan mensen die hersenloos al het andere afzeiken en mijn muziek geweldig vinden.
- Mensen reageren meer op anderen dan dat ze op de track reageren. Waardoor je weer meer gebash krijgt dan onderbouwde kritiek.
- Er zijn mensen die er van overtuigd zijn dat hun mening een feit is en de mening van anderen niet kunnen accepteren/waarderen waardoor er weer op elkaar gebasht word
- Mensen hebben hun feiten niet op orde dus schreeuwen maar wat. En zijn te trots om toe te geven dat ze verkeerd zitten, ookal worden ze met hun neus op de feiten gedrukt. En met een feit bedoel ik bijvoorbeeld dat Delete een raw-hardstyle producer is en Wildstylez een mainstream producer en niet deze track IS kut.
Het zeiken op andere.
Ja de ene lokt het uit, wat meestal trolls zijn.
Maar die anderen die het op elkaar bewust doen.. Je moet wel een heel laag zelfbeeld hebben dat je andere mensen gaat lastigvallen op het internet. Meestal een teken dat je in het buitenleven een zielig persoon bent dat amper sociaal en "stoer" is, en daarom alles maar lekker kan afreageren daar omdat niemand dan bij je kan.
Net zo voor trolls. Je moet wel een heel nuttig leven hebben om daar je dagelijkse routine van te maken.
1. Wat een onzin weer
2. Je verkondigd nu zelf ook iets als een feit wat echt totale onzin is.
Mja ik ga maar niet verder in op du volwassen boi, want anders ben ik weer aan het trollen en bashen.