Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Het enige waar ik me aan irriteer is dat als mensen een favoriete artiest hebben als bijvoorbeeld Psyko Punkz ze direct niet meer serieus genomen worden en alleen maar negatieve opmerkingen krijgen. Dat veel mensen op dit forum PP niet zo goed vinden hoeft nog niet te beteken dat je alle fans gaat afzeiken. Daar erger ik me aan, laat gewoon ieders muzieksmaak in zijn waarde a.u.b.


Maar heeft dit met respect te maken vind je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is inderdaad niet fijn voor diegene. Maar dat hoort er gewoon bij, je zit op een internetforum waar alles anders is ;)
Denk dat als diegene je tegenkomt op n feest, hij gewoon normaal met je om zal gaan hoor. Lijkt me sterk van niet zelfs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ mr_vertigo
Of je het nou respect noemt of niet, dat boeit mij vrij weinig. Ik vind het gewoon vervelend dat dit gebeurt. Iemand die Coone erg vet vindt gaat toch ook niet iemand die Delete vet vindt uitlachen en uitschelden? Smaken verschillen nou eenmaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
@ mr_vertigo
Of je het nou respect noemt of niet, dat boeit mij vrij weinig. Ik vind het gewoon vervelend dat dit gebeurt. Iemand die Coone erg vet vindt gaat toch ook niet iemand die Delete vet vindt uitlachen en uitschelden? Smaken verschillen nou eenmaal.

Uitschelden gebeurt volgens mij niet hier hoor..dr zal vast wel s lacherig op je gereageerd worden maar dat moet je niet te serieus opvatten. Kwestie van erboven staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
@ mr_vertigo
Of je het nou respect noemt of niet, dat boeit mij vrij weinig. Ik vind het gewoon vervelend dat dit gebeurt. Iemand die Coone erg vet vindt gaat toch ook niet iemand die Delete vet vindt uitlachen en uitschelden? Smaken verschillen nou eenmaal.

Kijk alsjeblieft eens naar de reacties (op fb) onder een nieuwe video van Coone man, ik vind dat dus echt afgrijslijk om te zien. Er is letterlijk niemand die een minder positieve kant van een track aan geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, die fanboys lijken wel bezeten soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat komt ook wel omdat er op facebook geen dislike knop zit.
Je bent geneigd alleen maar te reageren als je iets leuk vind, en dan komen er dus voornamelijk positieve reacties.
Ook is op facebook de gemiddelde persoon niet zo kritisch op de tracks als n hoop hier, dat werkt ook mee.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat hele liken is sowieso een vreselijk systeem als artiesten het serieus gaan gebruiken, maar goed dat is een andere discussie. FB reacties zijn toch net zo goed een forum, zie niet in waarom daar geen ruimte is voor kritiek. Maar goed zo is het nu eenmaal op FB is er geen ruimte voor kritiek en hier kan dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is heel simpel, als artiesten iets plaatsen wordt dat zichtbaar voor iedereen die hun liked.
Dat zijn bij de meeste toch al duizenden fans, waarvan de meesten toch (bijna) alles goed vinden.
Hier is dat aantal veel lager, en is het makkelijker om gericht te discussieren omdat er geen 100 reacties binnen 15 mjnuten bijkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kijk alsjeblieft eens naar de reacties (op fb) onder een nieuwe video van Coone man, ik vind dat dus echt afgrijslijk om te zien. Er is letterlijk niemand die een minder positieve kant van een track aan geeft.


Ja maar dat is Facebook, ik heb het over HT, ik snap ook heel goed dat bijna iedereen een Coone fanboy is maar dan hoef je hen nog niet uit te lachen hier op HT. Kijk dat topic van duitendiefjez wordt direct gezegd ga maar weer weg toen ze aangaven dat ze fan zijn van zatox Code Black en ran-d. Die soort 'vijandige' houding tegen mensen met een andere muzieksmaak is iets waar ik me aan erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Jammer genoeg neemt deze discussie een wending die ik niet zo boeiend vind. Respect onderling is er gewoon. Als ik iemand van HT tegen kom, zelfs Opaa, zal ik hem met een glimlach groeten, een praatje maken en weer verder dansen. Respect voor mijn mede HT-er!

Dit dus, ik kan Gangsterdwerg hier wel uitkotsen. Maar een keer op Q-base gewoon normaal een praatje mee gemaakt. Alles wordt echt totaal uit verband getrokken hier, mensen moet zich ook niet zo aanstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
@ mr_vertigo
Of je het nou respect noemt of niet, dat boeit mij vrij weinig. Ik vind het gewoon vervelend dat dit gebeurt. Iemand die Coone erg vet vindt gaat toch ook niet iemand die Delete vet vindt uitlachen en uitschelden? Smaken verschillen nou eenmaal.


Dan zit je hier niet in het goede topic...

off-topic/irritatiemomentjes-t11578-16700.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Alles wordt echt totaal uit verband getrokken hier, mensen moet zich ook niet zo aanstellen.

Dat komt omdat je vaak geen idee hebt hoe iemand iets bedoelt zonder hem ooit te hebben gezien, of vaker te volgen op een forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
HE-Fan schreef:
@ mr_vertigo
Of je het nou respect noemt of niet, dat boeit mij vrij weinig. Ik vind het gewoon vervelend dat dit gebeurt. Iemand die Coone erg vet vindt gaat toch ook niet iemand die Delete vet vindt uitlachen en uitschelden? Smaken verschillen nou eenmaal.


Dan zit je hier niet in het goede topic...

off-topic/irritatiemomentjes-t11578-16700.html

Hoezo niet? Dit gaat toch over respect op hardtraxx? Elkaars muzieksmaak respecteren (zou het liever anders noemen) is toch ook een onderdeel van het algehele respect hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
mr_vertigo schreef:
HE-Fan schreef:
@ mr_vertigo
Of je het nou respect noemt of niet, dat boeit mij vrij weinig. Ik vind het gewoon vervelend dat dit gebeurt. Iemand die Coone erg vet vindt gaat toch ook niet iemand die Delete vet vindt uitlachen en uitschelden? Smaken verschillen nou eenmaal.


Dan zit je hier niet in het goede topic...

off-topic/irritatiemomentjes-t11578-16700.html

Hoezo niet? Dit gaat toch over respect op hardtraxx? Elkaars muzieksmaak respecteren (zou het liever anders noemen) is toch ook een onderdeel van het algehele respect hier?


Vind ik ook HE, heeft met elkaar te maken. Maar de rode draad hier is respect richting artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke :) daarover ben ik het gewoon eens met Lyst's bericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Oke :) daarover ben ik het gewoon eens met Lyst's bericht.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan bedoel ik dit bericht:
Citaat:
Mensen uitmaken voor bolle heeft mijns inziens ook meer te maken met normen en waarden dan met respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Posts waarin gescholden wordt etc neem ik nauwelijks serieus. Dat hoeft van mij niet. Wel vind ik dat artiesten wel erg snel op hun pikke getrapt zijn door de reacties van 'slechts' een aantal reaguurders op een forum. Kom op zeg, mensen die in de spotlights staan, op welke manier dan, worden nu eenmaal beoordeeld op hun functioneren. Politici worden vaak beoordeeld op geenstijl, voetballers, clubs en trainers worden beoordeeld op voetbalzone etc. Zo gaat dat nu eenmaal. Kun je er niet tegen, blijf dan weg van een forum en doe lekker je eigen ding. Ieder zijn eigen smaak, mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Over het nutteloos zeiken op nummers ben ik al lang op weggekeken.

Ik kijk daarom ook amper nog in het hardstyle gedeelte, alleen in het hardcore gedeelte omdat het overgrote deel van de mensen daar dezelfde mening hebben en dus ook hetzelfde waarderen en vaak toch kritisch kijken naar de muziek. Ik heb daar amper respectloze reacties gezien. Omdat alles vaak goed onderbouwd word wat ik bij het hardstyle gedeelte wel mis.

Paar simpele reden zijn
- Mensen zeiken op bepaalde nummers van dezelfde artiest zonder ze, naar mijn idee, te luisteren omdat ze dan bij het "stoere populaire groepje" horen dat een bepaalde stijl van hardstyle of bepaalde artiesten afzeiken. Als artiest zou ik meer respect hebben voor personen die mijn muziek kritisch bekijken en het niet altijd mooi vinden, dan mensen die hersenloos al het andere afzeiken en mijn muziek geweldig vinden.

- Mensen reageren meer op anderen dan dat ze op de track reageren. Waardoor je weer meer gebash krijgt dan onderbouwde kritiek.

- Er zijn mensen die er van overtuigd zijn dat hun mening een feit is en de mening van anderen niet kunnen accepteren/waarderen waardoor er weer op elkaar gebasht word

- Mensen hebben hun feiten niet op orde dus schreeuwen maar wat. En zijn te trots om toe te geven dat ze verkeerd zitten, ookal worden ze met hun neus op de feiten gedrukt. En met een feit bedoel ik bijvoorbeeld dat Delete een raw-hardstyle producer is en Wildstylez een mainstream producer en niet deze track IS kut.

Het zeiken op andere.
Ja de ene lokt het uit, wat meestal trolls zijn.
Maar die anderen die het op elkaar bewust doen.. Je moet wel een heel laag zelfbeeld hebben dat je andere mensen gaat lastigvallen op het internet. Meestal een teken dat je in het buitenleven een zielig persoon bent dat amper sociaal en "stoer" is, en daarom alles maar lekker kan afreageren daar omdat niemand dan bij je kan.
Net zo voor trolls. Je moet wel een heel nuttig leven hebben om daar je dagelijkse routine van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Over het nutteloos zeiken op nummers ben ik al lang op weggekeken.

Ik kijk daarom ook amper nog in het hardstyle gedeelte, alleen in het hardcore gedeelte omdat het overgrote deel van de mensen daar dezelfde mening hebben en dus ook hetzelfde waarderen en vaak toch kritisch kijken naar de muziek. Ik heb daar amper respectloze reacties gezien. Omdat alles vaak goed onderbouwd word wat ik bij het hardstyle gedeelte wel mis.

Paar simpele reden zijn
- Mensen zeiken op bepaalde nummers van dezelfde artiest zonder ze, naar mijn idee, te luisteren omdat ze dan bij het "stoere populaire groepje" horen dat een bepaalde stijl van hardstyle of bepaalde artiesten afzeiken. Als artiest zou ik meer respect hebben voor personen die mijn muziek kritisch bekijken en het niet altijd mooi vinden, dan mensen die hersenloos al het andere afzeiken en mijn muziek geweldig vinden.

- Mensen reageren meer op anderen dan dat ze op de track reageren. Waardoor je weer meer gebash krijgt dan onderbouwde kritiek.

- Er zijn mensen die er van overtuigd zijn dat hun mening een feit is en de mening van anderen niet kunnen accepteren/waarderen waardoor er weer op elkaar gebasht word

- Mensen hebben hun feiten niet op orde dus schreeuwen maar wat. En zijn te trots om toe te geven dat ze verkeerd zitten, ookal worden ze met hun neus op de feiten gedrukt. En met een feit bedoel ik bijvoorbeeld dat Delete een raw-hardstyle producer is en Wildstylez een mainstream producer en niet deze track IS kut.

Het zeiken op andere.
Ja de ene lokt het uit, wat meestal trolls zijn.
Maar die anderen die het op elkaar bewust doen.. Je moet wel een heel laag zelfbeeld hebben dat je andere mensen gaat lastigvallen op het internet. Meestal een teken dat je in het buitenleven een zielig persoon bent dat amper sociaal en "stoer" is, en daarom alles maar lekker kan afreageren daar omdat niemand dan bij je kan.
Net zo voor trolls. Je moet wel een heel nuttig leven hebben om daar je dagelijkse routine van te maken.


1. Wat een onzin weer
2. Je verkondigd nu zelf ook iets als een feit wat echt totale onzin is.

Mja ik ga maar niet verder in op du volwassen boi, want anders ben ik weer aan het trollen en bashen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga weg met je onzin, dat is gewoon 100% waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak dan expliciet wie het zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie een track van Brennan Heart. Ik vind het echt zo'n vet nummer, maar ik zeg maar gewoon dat Fabian fatsig is en dat het als pure tering voor mijn oren klinkt, want dan hoor ik bij de groep :')

Als er mensen zijn die dit doen zijn ze wel diep triest, maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou ja daar verschillen we dan in, ik denk dat er wel degelijk mensen zijn die zo denken! ken beurn ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen