Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Mensen zeiken op bepaalde nummers van dezelfde artiest zonder ze, naar mijn idee, te luisteren omdat ze dan bij het "stoere populaire groepje" horen dat een bepaalde stijl van hardstyle of bepaalde artiesten afzeiken.

Dit is echt de grootste kolder die er is, waarom denken mensen dan toch? Dat ik oprecht niet 1 track van Atmozfears vet vind, en dat daar dan 7 anderen mensen ook zo over denken. Wow jij zit nu in het "stoere populaire groepje" want ja jullie vinden allemaal alle tracks van Atmozfears kut. Ga toch weg man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind trouwens wel dat ze zich niet zo aan moeten stellen, ik zeur toch ook niet, ondanks de vele persoonlijke aanvallen tot bijna bedreigingen aan toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedreigingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja sommigen hadden er blijkbaar heel veel moeite mee. "als ik je op een festival tegen kom dan..." etc. :P
Achja ik bezoek waarschijnlijk toch niet dezelfde feestjes als zij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind trouwens wel dat ze zich niet zo aan moeten stellen, ik zeur toch ook niet, ondanks de vele persoonlijke aanvallen tot bijna bedreigingen aan toe.


xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, dat meen je niet joh. :lol:
Sommige mensen..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Citaat:
Mensen zeiken op bepaalde nummers van dezelfde artiest zonder ze, naar mijn idee, te luisteren omdat ze dan bij het "stoere populaire groepje" horen dat een bepaalde stijl van hardstyle of bepaalde artiesten afzeiken.

Dit is echt de grootste kolder die er is, waarom denken mensen dan toch? Dat ik oprecht niet 1 track van Atmozfears vet vind, en dat daar dan 7 anderen mensen ook zo over denken. Wow jij zit nu in het "stoere populaire groepje" want ja jullie vinden allemaal alle tracks van Atmozfears kut. Ga toch weg man :/

Ik geef hem hier wel gelijk in. Ik heb het zelf een maand of 2 terug nog gezegd in een release-topic dat het kuddegedrag hier nog groter is dan bij de meeste dagjesmensen. (weet jammer genoeg nimmer bij welke track het was)

Het opvallende in dat topic was dat de eerste anderhalve pagina er matig tevreden tot lovende reacties op de track kwamen. Tot dat lyst een comment gaf dat het een kuttrack was (zal wel met andere woorden gezegd zijn). Alle komende reacties waren opeens ook negatief. Lijkt me toch wel dat mensen hier hun mening dan aangepast geven omdat ze bang zijn dat de echte kenners je ongelijk gaan geven ofzo.

(Is niet op lyst bedoeld trouwens, kon een ander persoon op dit forum met een meer uitgesproken mening ook geweest zijn :thumbup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst is een trendsetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:02 
 

Jurheinen schreef:
mr_vertigo schreef:
Jammer genoeg neemt deze discussie een wending die ik niet zo boeiend vind. Respect onderling is er gewoon. Als ik iemand van HT tegen kom, zelfs Opaa, zal ik hem met een glimlach groeten, een praatje maken en weer verder dansen. Respect voor mijn mede HT-er!

Dit dus, ik kan Gangsterdwerg hier wel uitkotsen. Maar een keer op Q-base gewoon normaal een praatje mee gemaakt. Alles wordt echt totaal uit verband getrokken hier, mensen moet zich ook niet zo aanstellen.

Een normaal praatje met G'dwerg? Volgens mij komt daar in 't echt, echt niet veel anders uit dan dat hij hier op t forum spouwt. :D

Wat naar mijn mening ook maar de hypocrisie aangeeft (niet persoonlijk opvatten, heb het meer over de situatie an sich). 1 op 1 kun je heerlijk je ongezouten je mening geven, maar zodra het getypt op het internet staat ontstaat er 1 grote boehoehoe. En ik vind persoonlijk ook dat er een verschil is tussen verschillende haters. Sommige hebben nog wel het lef om dit ook echt tegen de DJ's zelf te vertellen. En ja, ik plaats mezelf boven de gemiddelde hater hier mee. Noisecontrollers / E-Force (vroegah) en op freaqshow Atmozfears even mee gepraat en ook duidelijk kritiek geuit. Dan kunnen ze het opeens weer wel hebben en hebben ze juist respect voor JOU. Ja sorry hoor, maar op het forum staat precies hetzelfde bericht, alleen dan ongenuanceerd. JA DUH, dit is het internet. Als ik BH zijn moeder hier een domme dikke trol die alleen maar fatsige uitmelkers kan uitpoepen noem, kan dat gewoon. Je gelooft toch werkelijk zelf niet echt dat er NIEMAND is die die grens opzoekt?

Zoals eerder gezegd: een clean forum is een ILLUSIE. Word wakker!

Ik zie ook niet in waarom het echt zou moeten veranderen. Zij stoppen toch ook niet met kutmuziek maken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 09:51 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Ik vind trouwens wel dat ze zich niet zo aan moeten stellen, ik zeur toch ook niet, ondanks de vele persoonlijke aanvallen tot bijna bedreigingen aan toe.

Ja, maar jij bent ook niemand, dus je hebt makkelijk praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bobster schreef:
Lyst schreef:
Ik vind trouwens wel dat ze zich niet zo aan moeten stellen, ik zeur toch ook niet, ondanks de vele persoonlijke aanvallen tot bijna bedreigingen aan toe.

Ja, maar jij bent ook niemand, dus je hebt makkelijk praten.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bobster schreef:
Lyst schreef:
Ik vind trouwens wel dat ze zich niet zo aan moeten stellen, ik zeur toch ook niet, ondanks de vele persoonlijke aanvallen tot bijna bedreigingen aan toe.

Ja, maar jij bent ook niemand, dus je hebt makkelijk praten.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 12:09 
 

Bobster schreef:
Lyst schreef:
Ik vind trouwens wel dat ze zich niet zo aan moeten stellen, ik zeur toch ook niet, ondanks de vele persoonlijke aanvallen tot bijna bedreigingen aan toe.

Ja, maar jij bent ook niemand, dus je hebt makkelijk praten.

Hoppateeeee en weer een aanval eroverheen. Knakker. Zelfreflectie is niet een eigenschap waar je over beschikt of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit ook weer ja, ik vind dat Lyst meer reden tot klagen heeft dan de meeste dj's. Wat een sneu volk zit hier af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:42 
 

Wel grappig dat het meerendeel weet hoe het zou moeten zijn zonder hand in eigen boezem te steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk dat merendeel het wel weet van zichzelf. Sommige mensen gooien er termen uit zonder erbij na te denken en dat wordt dan instant opgevat als keiharde aanval, terwijl dat ook deels iemand z'n karakter kan zijn. Het is gewoon simpelweg een potje janken waar je u tegen zegt.

hoeveel kritiek krijgen bijvoorbeeld voetballers op hun dak... worden uitgescholden in stadions. Hoor je nooit iemand over. Maar een dj kan t niet handelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 16:28 
 
Hardtraxxer

Ik had verwacht dat een type als Thera hier wel tegen kon, gezien zijn persoonlijkheid en zijn reacties hier.

Je hoort niemand erover en dan opeens ram, bam, pam, uit het niets is hij met de noorderzon vertrokken zonder enige reactie of verklaring, en dat terwijl zijn grootste en trouwste fans toch wel hier op Hardtraxx zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 16:57 
 

hardstyle4life schreef:
Ik had verwacht dat een type als Thera hier wel tegen kon, gezien zijn persoonlijkheid en zijn reacties hier.

Je hoort niemand erover en dan opeens ram, bam, pam, uit het niets is hij met de noorderzon vertrokken zonder enige reactie of verklaring, en dat terwijl zijn grootste en trouwste fans toch wel hier op Hardtraxx zitten.

Even het topic lezen. Hij is niet weggegaan om persoonlijke aanvallen, maar om de algemene sfeer naar artiesten toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 17:08 
 
Hardtraxxer

Dus op aanraden van zijn collega's heeft hij Hardtraxx verlaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 17:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle4life schreef:
Dus op aanraden van zijn collega's heeft hij Hardtraxx verlaten?

Hij ziet toch zelf hoe er hier over andere artiesten gepraat wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 17:12 
 
Hardtraxxer

Dat gebeurt al sinds jaar en dag. Waarom nu en niet vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardstyle4life schreef:
Dat gebeurt al sinds jaar en dag. Waarom nu en niet vorig jaar?


Zucht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 15:16 
 

Er is geen respect op het internet. Respect is een dieper fenomeen, dat heb je voor mensen naar wie je opkijkt. Op het internet kijk je niet naar iemand op. Ik zou het gewoon 'orde' noemen die hier meer gehandhaafd moet worden, er moeten terug waarden en normen komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 15:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Citaat:
Mensen zeiken op bepaalde nummers van dezelfde artiest zonder ze, naar mijn idee, te luisteren omdat ze dan bij het "stoere populaire groepje" horen dat een bepaalde stijl van hardstyle of bepaalde artiesten afzeiken.

Dit is echt de grootste kolder die er is, waarom denken mensen dan toch? Dat ik oprecht niet 1 track van Atmozfears vet vind, en dat daar dan 7 anderen mensen ook zo over denken. Wow jij zit nu in het "stoere populaire groepje" want ja jullie vinden allemaal alle tracks van Atmozfears kut. Ga toch weg man :/


Wat ik bedoel is kuddegedrag.. En zeggen dat dat niet bestaat is wel heel kortzichtig. En ps ik zeg ook niet dat jij het doet. Ik heb reacties gezien bij bepaalde artiesten die altijd hetzelfde zijn terwijl ze bij een soortgelijk nummer van een andere artiest compleet anders reageren.

Rawbin schreef:
1. Wat een onzin weer
2. Je verkondigd nu zelf ook iets als een feit wat echt totale onzin is.

Mja ik ga maar niet verder in op du volwassen boi, want anders ben ik weer aan het trollen en bashen.

Intimideer ik je ofzo, dat je dat laatste zinnetje erbij moet zetten? :/

En voor jouw punt een, lees hierboven.
En 2
Jij keurt het dus goed dat andere mensen op elkaar gaan zeiken zonder dat ze elkaar persoonlijk kennen? En dan heb ik het niet over de geintjes af en toe want dat ziet de persoon zelf en de rest makkelijk in. Maar dat er nog van die grappen tegen bijvoorbeeld biscuit worden gemaakt terwijl hij zelf vaak aangeeft of men er mee kan stoppen vind ik dan echt weer te zielig voor woorden.
Een persoon dat er lekker op rond basht hier op het forum maar in het echt opeens poeslief doet tegen diegene is is het mooiste voorbeeld van zo'n levenloos persoon.
Maar jij vind dat allemaal best natuurlijk. Dat zie ik ook uit je onderbouwde reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rawbin schreef:
1. Wat een onzin weer
2. Je verkondigd nu zelf ook iets als een feit wat echt totale onzin is.

Mja ik ga maar niet verder in op du volwassen boi, want anders ben ik weer aan het trollen en bashen.

Intimideer ik je ofzo, dat je dat laatste zinnetje erbij moet zetten? :/

En voor jouw punt een, lees hierboven.
En 2
Jij keurt het dus goed dat andere mensen op elkaar gaan zeiken zonder dat ze elkaar persoonlijk kennen? En dan heb ik het niet over de geintjes af en toe want dat ziet de persoon zelf en de rest makkelijk in. Maar dat er nog van die grappen tegen bijvoorbeeld biscuit worden gemaakt terwijl hij zelf vaak aangeeft of men er mee kan stoppen vind ik dan echt weer te zielig voor woorden.
Een persoon dat er lekker op rond basht hier op het forum maar in het echt opeens poeslief doet tegen diegene is is het mooiste voorbeeld van zo'n levenloos persoon.
Maar jij vind dat allemaal best natuurlijk. Dat zie ik ook uit je onderbouwde reactie.


1: Ja
2: Jij komt met aan zetten met dat mensen tracks afbranden omdat er een bepaalde artiest voor staat, om er bij te horen. Dat vind ik onzin. Dus de vraag of het het goed keur dat mensen op elkaar zeiken zonder dat ze elkaar kennen heeft daar toch niets mee te maken?

En sommige mensen mogen van mij ook wel lekker gebashed worden, sommigen roepen het ook gewoon over zichzelf af. Ik weet niet of je Biscuits reacties wel eens leest (no disrespect), maar die loopt toch zeer regelmatig de grootste bullshit uit te kramen en reacties uit te lokken. Mensen als Chris Two (ookal is die weg), haalde het bloed onder de nagels van mensen vandaan, tja dan mag je van mij wel lekker uitgekafferd worden op internet.
Ik geef toe dat bijvoorbeeld het bashen/trollen van Wout1997 toendertijd misschien wat ver ging (waaronder ik zelf), omdat die eigenlijk niets fout deed, maar dat is nu toch ook een gerespecteerd member naar mijn mening. Verder ken ik op het moment eigenlijk niemand die persoonlijk wordt aangevallen hier (naast de geintjes af en toe).
Af en toe wordt er hier van een mug ook wel een olifant gemaakt.

En over kortzichtig gesproken, dat iemand die hier op internet een beetje basht/trollt is bij voorbaat dus een sociaal onderontwikkeld persoon zonder leven? Je kent die mensen zelf ook niet persoonlijk dus waarom kan je hier wel een waarde oordeel over geven?
Doen alsof Hardtraxx heel je leven is en altijd maar zo serieus doen vind ik dus maar levenloos.

En eigenlijk boeit het me allemaal geen flikker, dus ik ga ook maar niet meer reageren in dit topic.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen