Broken Balance schreef:
Rawbin schreef:
1. Wat een onzin weer
2. Je verkondigd nu zelf ook iets als een feit wat echt totale onzin is.
Mja ik ga maar niet verder in op du volwassen boi, want anders ben ik weer aan het trollen en bashen.
Intimideer ik je ofzo, dat je dat laatste zinnetje erbij moet zetten?

En voor jouw punt een, lees hierboven.
En 2
Jij keurt het dus goed dat andere mensen op elkaar gaan zeiken zonder dat ze elkaar persoonlijk kennen? En dan heb ik het niet over de geintjes af en toe want dat ziet de persoon zelf en de rest makkelijk in. Maar dat er nog van die grappen tegen bijvoorbeeld biscuit worden gemaakt terwijl hij zelf vaak aangeeft of men er mee kan stoppen vind ik dan echt weer te zielig voor woorden.
Een persoon dat er lekker op rond basht hier op het forum maar in het echt opeens poeslief doet tegen diegene is is het mooiste voorbeeld van zo'n levenloos persoon.
Maar jij vind dat allemaal best natuurlijk. Dat zie ik ook uit je onderbouwde reactie.
1: Ja
2: Jij komt met aan zetten met dat mensen tracks afbranden omdat er een bepaalde artiest voor staat, om er bij te horen. Dat vind ik onzin. Dus de vraag of het het goed keur dat mensen op elkaar zeiken zonder dat ze elkaar kennen heeft daar toch niets mee te maken?
En sommige mensen mogen van mij ook wel lekker gebashed worden, sommigen roepen het ook gewoon over zichzelf af. Ik weet niet of je Biscuits reacties wel eens leest (no disrespect), maar die loopt toch zeer regelmatig de grootste bullshit uit te kramen en reacties uit te lokken. Mensen als Chris Two (ookal is die weg), haalde het bloed onder de nagels van mensen vandaan, tja dan mag je van mij wel lekker uitgekafferd worden op internet.
Ik geef toe dat bijvoorbeeld het bashen/trollen van Wout1997 toendertijd misschien wat ver ging (waaronder ik zelf), omdat die eigenlijk niets fout deed, maar dat is nu toch ook een gerespecteerd member naar mijn mening. Verder ken ik op het moment eigenlijk niemand die persoonlijk wordt aangevallen hier (naast de geintjes af en toe).
Af en toe wordt er hier van een mug ook wel een olifant gemaakt.
En over kortzichtig gesproken, dat iemand die hier op internet een beetje basht/trollt is bij voorbaat dus een sociaal onderontwikkeld persoon zonder leven? Je kent die mensen zelf ook niet persoonlijk dus waarom kan je hier wel een waarde oordeel over geven?
Doen alsof Hardtraxx heel je leven is en altijd maar zo serieus doen vind ik dus maar levenloos.
En eigenlijk boeit het me allemaal geen flikker, dus ik ga ook maar niet meer reageren in dit topic.