Forbidden Phobia schreef:
volgens mij is het punt nu zo langzamer hand wel gemaakt.
Dit vind ik nou altijd zo jammer. Discussies op deze manier afkappen. Ik vind discussies zoals deze altijd erg interessant, vooral om te weten te komen hoe mensen over bepaalde zaken denken. Dus laat de discussie vooral lekker verder gaan zou ik zeggen.
Nerazzurro93 schreef:
Er is maar een probleem op dit forum: het wordt te serieus genomen. Het is maar muziek he.
Bij zulke opmerkingen weet ik nooit zeker hoe serieus iemand is. Je zit op een forum over muziek en dan durf je een opmerking te plaatsen "het is maar muziek". Nu snap ik ook waarom mensen jou niet serieus nemen. Zo kun je op elk fora wel een opmerking plaatsen "niet zo serieus nemen, het is maar dit of dat". Echter is in dit geval de muziek wel heel belangrijk voor veel personen, anders zouden ze zich niet geregistreerd hebben op dit forum. En omdat het "maar muziek is", moeten mensen het niet serieus nemen?
Voor mij persoonlijk is Hardstyle erg belangrijk, niet alleen op het muzikale vlak maar ook het emotionele. Met heel veel (wel oudere) Hardstyle platen heb ik iets en ik vind die platen daarom heerlijk. En ik denk dat heel veel mensen dit hebben, en het daarom ook heel simpel gezegd jammer vinden dat de Hardstyle zo veranderd is en nog steeds veranderd.
Deetox schreef:
@ Sommige mensen hier die denken dat dit gaat over dat er geen negatieve berichten meer mogen worden geplaatst, dit is gewoon onzin ;-)
Het gaat niet om negatief of positief, feedback = feedback. Het gaat erom hoe sommige mensen elkaar hier behandelen en hoe een reactie gebracht word
Precies dit. Het gaat zich erom op wat voor manier het gebracht wordt. "Ik snap niet dat die of die nog niet de scene heeft verlaten met zijn pauper muziek". Als iemand zoiets zegt, en dan maakt het niet uit over welke artiest het gaat, zulke opmerkingen gaan gewoon te ver. Waarom? Omdat die helemaal niet nodig zijn. Op die manier werk je alleen maar negatieve discussies in de hand en help je alleen maar mee aan een negatieve sfeer op het forum. Of je nu gelijk hebt of niet. Mensen die zulke opmerkingen plaatsen voor de lol, omdat ze het leuk vinden om te trollen, mogen van mij allemaal direct een ban krijgen. Al helemaal de trolls die het leuk vinden anderen opzettelijk af te zeiken om wat voor reden dan ook.
Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja precies, waar willen jullie precies met HT heen dan? Wat is belangrijker, de vrijheid om je ongezouten mening over platen te geven of de interactie met DJs?
Als je je mening gewoon normaal geeft en onderbouwd, wat volgensmij juist het probleem (dat dat niet word gedaan), waar word je dan beperkt in je vrijheid?
Inderdaad, je kunt je ongezouten mening geven, maar doe dit (te allen tijde en overal op het forum) op een normale en fatsoenlijke manier. Als je vriend of vriendin je vraagt om naar de film te gaan, dan reageer je toch ook niet met "wat een ***** film, je kunt maar beter oprotten" of iets dergelijks? Dus waarom hier wel? Ik denk vooral hierom:
Lyst schreef:
Juist wel, dat is het hele probleem van Hardtraxx, je kunt hier heel veel doen zonder dat je een waarschuwing krijgt. Het is niet voor niets een waarschuwing. Pas als mensen direct waarschuwingen uitgedeeld krijgen, ontstaat er een preventieve werking. Dan gaan mensen eerst nadenken en dan pas iets posten, nu post men iets, kan het niet door de beugel dan zegt een mod daar wat van, doe je het vervolgens nog een keer, krijg je pas de waarschuwing.
Dit heb ik hier maar al te vaak meegemaakt en gezien voordat ik mij vorig jaar geregistreerd had. Mensen moeten inderdaad nadenken voordat ze iets posten in plaats van alles maar klakkeloos neer te zetten wat er in hun koppies op komt. Als we dat zouden kunnen bereiken op dit forum dan zou het al een heel stuk gezelliger worden hier. Uiteraard snap ik wel dat de kant waar de Hardstyle op blijft gaan hier niet aan meehelpt, aangezien het er niet beter op wordt. Maar dan moeten mensen zich toch eens serieus gaan afvragen of ze zich hier nog op hun plek voelen. En dan heb ik het over mensen die het niet meer kunnen opbrengen om ergens nog iets positiefs te kunnen neerzetten maar alleen maar negatief bezig zijn.