Zit hier nog maar 2 maanden op het forum. Daarvoor heb ik het forum wel eens bezocht maar nooit intensief. Dus echt een verschil in vergelijking met 2 jaar geleden moet je aan mij niet vragen. Wel moet ik zeggen dat best veel reacties respectloos bij me overkomen. Als je zegt van:
Wat een kutplaat. Hij kan er beter mee stoppen want hij bakt er toch niks van. Vind ik respectloos en misschien is het wel beledigend voor de artiest. Kijk, een grapje kan, maar je moet niet te ver gaan, wat hier soms naar mijn mening wel gebeurt. Als je een track slecht vind, moet je (vind ik dan) wel aangeven waarom je het niks aanvind. Dat komt beter bij mij over. Ook komt het voor dat sommige meningen een beetje afgezaagd worden. Ik vind dat je alle meningen moet respecteren, of de ene nou fan is van The Prophet of de andere Theracords niks aan vind, moet je er niet dom op gaan reageren, maar gewoon laten wat het is. Het komt ook voor dat zelfs sommige namen worden afgekraakt. Zoals de Duitendiefjez, die hier nieuw zijn. Oke, het is misschien een aparte naam, maar dan hoef je hen niet meteen af te zeiken, of te zeggen van
Ga maar weer weg. of iets vergelijkbaars, is totaal niet nodig naar mijn mening. Dus we moeten gewoon beter met elkaar omgaan, en iedereen hier respecteren, ook al is hij dom of te jong of wat dan ook, iedereen is hier welkom. En soms denk ik dat sommige vinden dat bepaalde mensen niet welkom zijn. En als laatste, vind ik dat de mods het wel iets strenger mogen aanpakken. Als er een compleet afgekraakte reactie komt of iemand valt andere aan, en een mod ziet dat en weet dat hij het al eerder heeft gedaan. Moet hij een waarschuwing geven, daar leert hij (of zij) hopelijk van en anderen ook en dan kan het een nog gezelliger forum worden.
Zo dit was mijn mening uitgebreid beargumenteerd.