Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Laat ik dan het initiatief maar nemen om het Theracords-topic te ontlasten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga eens aardiger met elkaar om, ik zie bijvoorbeeld dat En-er-gy en Nerazzu elke post worden afgezeken. Dit moet veranderen, als je iemand niet mag prima....maar ga dan niet via internet de held uit hangen. Een keer is een grapje leuk, maar als je het elke keer doet gaat het saai worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:12 
 

stefan_helmond schreef:
Ga eens aardiger met elkaar om, ik zie bijvoorbeeld dat En-er-gy en Nerazzu elke post worden afgezeken. Dit moet veranderen, als je iemand niet mag prima....maar ga dan niet via internet de held uit hangen. Een keer is een grapje leuk, maar als je het elke keer doet gaat het saai worden.


Je hebt erbij die het zelf uitlokken hé, en dat er dan mensen zijn die erop in gaan
Maar dat er de laatste tijd wel eens flink op elkaar word ingegaan is zo ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens. Ik kom op HT om nieuwtjes te lezen en met mede-liefhebbers over de muziek te praten, maar de laatste tijd wordt er gewoon echt lullig met elkaar omgegaan. Ook als een track naar jouw mening wel of niet goed is, onderbouw dat dan. Op die manier kunnen er leuke discussies ontstaan. 'Teringslecht' of 'Fucking mooi' is niet voldoende als het gaat om het beoordelen van een track, en de negatieve reacties op die manier zijn ook nog eens zwaar respectloos.

Zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit hier nog maar 2 maanden op het forum. Daarvoor heb ik het forum wel eens bezocht maar nooit intensief. Dus echt een verschil in vergelijking met 2 jaar geleden moet je aan mij niet vragen. Wel moet ik zeggen dat best veel reacties respectloos bij me overkomen. Als je zegt van: Wat een kutplaat. Hij kan er beter mee stoppen want hij bakt er toch niks van. Vind ik respectloos en misschien is het wel beledigend voor de artiest. Kijk, een grapje kan, maar je moet niet te ver gaan, wat hier soms naar mijn mening wel gebeurt. Als je een track slecht vind, moet je (vind ik dan) wel aangeven waarom je het niks aanvind. Dat komt beter bij mij over. Ook komt het voor dat sommige meningen een beetje afgezaagd worden. Ik vind dat je alle meningen moet respecteren, of de ene nou fan is van The Prophet of de andere Theracords niks aan vind, moet je er niet dom op gaan reageren, maar gewoon laten wat het is. Het komt ook voor dat zelfs sommige namen worden afgekraakt. Zoals de Duitendiefjez, die hier nieuw zijn. Oke, het is misschien een aparte naam, maar dan hoef je hen niet meteen af te zeiken, of te zeggen van Ga maar weer weg. of iets vergelijkbaars, is totaal niet nodig naar mijn mening. Dus we moeten gewoon beter met elkaar omgaan, en iedereen hier respecteren, ook al is hij dom of te jong of wat dan ook, iedereen is hier welkom. En soms denk ik dat sommige vinden dat bepaalde mensen niet welkom zijn. En als laatste, vind ik dat de mods het wel iets strenger mogen aanpakken. Als er een compleet afgekraakte reactie komt of iemand valt andere aan, en een mod ziet dat en weet dat hij het al eerder heeft gedaan. Moet hij een waarschuwing geven, daar leert hij (of zij) hopelijk van en anderen ook en dan kan het een nog gezelliger forum worden.
Zo dit was mijn mening uitgebreid beargumenteerd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat mr_vertigo aan probeert te kaarten; iedereen heeft om te beginnen een andere manier om zich te uiten over tracks en artiesten. Op dit moment wordt er in mijn ogen zwaar overdreven aangezien een comment als 'Teringslecht' direct zou betekenen dat de zender ervan geen respect opbrengt. Dit terwijl iedereen hier een andere manier hanteert om zich te uiten. Ik merk, om een voorbeeld te noemen, vaak dat mr_vertigo zaken nog enigsins netjes probeert te omschrijven terwijl ik er het liefst een krachtterm bij zou gebruiken. Toch delen we samen meer dan genoeg respect voor alles wat zich in de scene afspeelt.

Als een artiest als Thera dit blijkbaar niet meer met veel plezier leest is dat jammer, maar volkomen zijn eigen beslissing. Net als dat een HT-member besluit niet langer actief mee te posten.

Het voorbeeld dat Khadber aankaart in het Theracords topic kan ook echt weer niet, het lijkt me duidelijk dat HHz een aantal reacties niet serieus neemt voor wat voor reden dan ook waardoor hij besluit een internet gimmick in te zetten. Mrzarua doet daar aan mee, en ineens is hij de gebeten hond? Er is notabene slechts 1 woord veranderd in de hele reactie, maar omdat het in dit geval HHz betreft kan hij het wel maken en laatstgenoemde niet. Ik vind trouwens de manier waarop HHz hier af en toe van zich laat horen geniaal; als er genoeg diepte is voor een discussie mengt hij zich erin (zie discussie met Lyst of die in het Rebirth topic), en anders besluit hij er een one-liner doorheen te gooien.

SL8492 schreef:
En als laatste, vind ik dat de mods het wel iets strenger mogen aanpakken. Als er een compleet afgekraakte reactie komt of iemand valt andere aan, en een mod ziet dat en weet dat hij het al eerder heeft gedaan. Moet hij een waarschuwing geven, daar leert hij (of zij) hopelijk van en anderen ook en dan kan het een nog gezelliger forum worden.
Zo dit was mijn mening uitgebreid beargumenteerd. ^^


Dit was een paar maanden geleden ook al aan de orde: algemene opinie; het is prima zo. Ga alsjeblieft niet voor elke negatieve reactie een waarschuwing uitdelen want het wordt één grote zeik-bende. Daarnaast heb ik dat 'een gezellig forum' issue ook nooit begrepen. Zit hier een jaar en heb het bij elk bezoek naar m'n zin. Zorg nou maar dat er gewoon stof tot discussie blijft, dan komt die gezelligheid echt wel vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

One-liners zjin juist vaak een schild, ik zie dat meer als een teken van zwakte. Nu zal Headhunterz vast wel een keer dieper op een discussie zijn ingegaan, maar over het algemeen doen vrijwel alle artiesten kritiek op hun af met oneliners. Veel negatieve reacties over mijn track op Hardtraxx? "Het wordt tenslotte niet voor niets Haattraxx genoemd." In discussies noemen ze dat Ad Hominem, gewoon een drogreden dus. Populistische politici als Geert Wilders doen exact hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Thymotyb: Nee hoeft ook niet, maar als mensen elkaar aanvallen of de artiesten compleet af zitten zeiken en ze doen dat vaker. Kunnen ze het wel ff aangeven dat het niet meer hoeft de volgende keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:31 
 
Artiest

Wat mij opvalt in de tijd dat ik hier als artiest lees wat er speelt (hoewel ik lang niet alles lees) en dat ik actief een lid was is het volgende:
Mensen realiseren zich vaak niet dat zaken die ze kunnen zeggen kwetsend kunnen zijn jegens artiesten of personen op het forum. Ik vind bijvoorbeeld dat artiesten als Brennan Heart en Psyko Punkz bij een aantal mensen compleet respectloos behandeld worden op dit forum. Dan heb ik het niet over teksten als: "Slechte kut muziek, maak eens een nieuwe kick." maar over zaken als "Die bolle." e.d. en die heb ik vaak genoeg gelezen op dit forum. In mijn ogen getuigt dat van weinig tot geen respect. Iets wat een artiest van die klasse verdient, ongeacht of je zijn of haar muziek niet kan waarderen.

Ook tegenover nieuwkomers die hun muziek bij releases topic zetten i.p.v. producers topic. Heel weinig respect tegenover die mensen, worden simpelweg uitgelachen. Ik kan je vertellen dat mij dat ook is overkomen op een ander forum 2 jaartjes terug ofzo, ik werd uitgelachen, moest meteen stoppen met muziek maken, het was belachelijk etc. 2 Jaar later sluit ik af op Loudness en krijg ik internationale boekingen binnen. Maar destijds kwam dat enorm hard aan en mensen realiseren zich niet dat dat gewoon hard aan kan komen. Elke artiest kan omgaan met opbouwende kritiek hoor, geloof mij, artiesten zijn tegenover elkaar heel kritisch. En alle kritiek die ik lees op mijn muziek, of het nu van Hardtraxx is of van artiesten, kan ik volledig begrijpen, maar bij sommige is het geen kritiek, maar gewoon afzeiken op een respectloos niveau.

Mijn reactie op dit alles dus, laat ik dan de eerste 'artiest' zijn die zijn mening open en bloot op tafel legt hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik noem Brennan Heart geen bolle, maar ik heb vrij weinig respect voor hem als artiest. Respect moet je ook verdienen vind ik. Mensen uitmaken voor bolle heeft mijns inziens ook meer te maken met normen en waarden dan met respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die laatste zin van Lyst dekt de lading van het gehele topic én die van de reacties in het Theracords topic. Het is totaal subjectief ook trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 14:04 
 
Hardtraxxer

Dark Pact schreef:
maar bij sommige is het geen kritiek, maar gewoon afzeiken op een respectloos niveau.


En dat is imo niet alleen tegen artiesten zo maar tegen alles en iedereen, ook onderling deels.

Lyst schreef:
Ik noem Brennan Heart geen bolle, maar ik heb vrij weinig respect voor hem als artiest. Respect moet je ook verdienen vind ik. Mensen uitmaken voor bolle heeft mijns inziens ook meer te maken met normen en waarden dan met respect.


Zover ik een vreemde in kan schatten zou jij als je hem tegen zou komen hem alleen niet voor alles en nog wat uitmaken, maar de discussie aangaan. En dat is het verschil tussen iemand met een halve hersencel (die ook niet meer als een oneliner waardig is om op te reageren) en iemand die hoewel (zeer) kritisch is richting de prestaties van een persoon maar de persoon zelf wel in zijn waarde weet te laten. Hoewel ik je af en toe een ongelooflijke zeur vind zoals je doorgaat in bepaalde discussies heb ik je nooit op de man zien spelen. En dat is nu net het verschil wat een forum veranderd in haat<vul maar in> of een kritische plek met liefhebbers ;)

Wat mij betreft gaat er veel meer gefocust worden op het gezeik en gehaat, als dat er wat offtopic (discussie) reacties staan in het wist je dat topic bv. Als ik soms zie wat er voor reacties komen (of iig kwamen) als iemand wat postte wat bepaalde mensen niet beviel...

Ik heb veel liever een forum met 25 of zelfs 50% minder (actieve) bezoekers als de sfeer die er nu hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen moeten elkaar gewoon waarderen hier en elkaars mening respecteren. Ik vind Brennan Heart ook niks, maar er zijn zat die dat wel vinden. Zolang je met argumenten komt WAAROM je iets wel of niet vind, kan ik je mening altijd waarderen. Als er uit zo'n mening een discussie vormt moet je dit ook gewoon netjes houden, en niet raar taalgebruik gaan gebruiken of nutteloze opmerkingen.

Ook het haten tegen artiesten mag veel minder. Zoals al is gezegd kun je iets van een artiest niet mooi vinden, maar je moet toch zijn keuzes respecteren.

Ook het trollen en reacties uitlokken moet stoppen, hier wordt het forum alleen maar minder van (geld ook voor off-topic).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toevallig heb ik het hier van de week nog met een bekende hardstyle-DJ/producer erover gehad. Die gebruikt hardtraxx voor feedback op zijn platen maar heel veel mensen hier komen vaak niet verder dan een onliner met constant dezelfde inhoud. Ik reken mij soms ook tot deze personen. En ik kan me goed voorstellen dat dat heel vervelend is voor een artiest die urenlang in een studio zijn werk zit te doen, tracks uitbrengt en vervolgens leest ie alleen dat dit kut is, zus ruk is en zo zaad is. Maar je moet wel onthouden dat we met zn allen op het internet zitten, en het internet werkt net even iets anders.

Ik wil nu niet elke alleskutenter-reactie goed praten. Maar producers moeten wel in hun achterhoofd houden dat hun werk, waar soms dagen of weken aan is gewerkt, voor ons slechts een stukje muziek van 3 minuten is en wij vrij anoniem zijn, dus nogal ongeremd een mening kunnen ventileren. En dat dit slechts een minuscuul onderdeel is van alle muziekstukjes van 3 minuten die wij dagelijks horen. En ik (waarschijnlijk een hoop anderen ook) heb geen zin om alles tot in den treure te ontleden en op te schrijven. Zeker als het constant dezelfde dingen zijn waar de community zich aan ergert. Als ik in track 1 al uitgebreid heb uitgelegd waarom ik die pitchkicks verschikkelijk vind en vervolgens herhaalt zich dat een jaar tot track 20, ga ik niet 20 keer opnieuw uitleggen waarom ik dat kut vind (dat mag Lyst wel doen). Ja oké dan kan ik ook niet reageren maar daar heeft een artiest ook niet zoveel aan. Op een gegeven moment slaat de meligheid ook toe en dan typ ik maar gewoon iets semi-grappigs ofzo.

Daar komt bij dat hardstyle tegenwoordig redelijk vast zit aan een bepaalde sound en artiesten nog meer vast zitten aan een eigen herkenbaar stijltje. Als ik binnen een minuut weer dezelfde sounds hoor als in alle vorige tracks, krijg ik snel het gevoel dat er net zoveel moeite in zit als in een korte, sarcastische reactie over een nummer of artiest.

Heel veel artiesten kunnen erg goed tegen kritiek. Mensen die symbool staan voor de meest verschrikkelijke hardstyle in jaren kunnen er probleemloos een praatje met je over houden. Het grote verschil is: in real life gaan die discussies natuurlijk niet zo plat als op het internet. Het internet is altijd platter. En zolang iemand niet persoonlijk aangevallen wordt of iemand nooit verder komt dan een domme one-liner, vind ik het probleem niet zo heel groot. Laat producers die hier meelezen gewoon onthouden dat het internet iets directer is dan het echte leven. Vat de kritiek niet te persoonlijk op.

En dat gezegd hebbende: als je echt alleen maar leest dat je muziek niet deugd, misschien is het dan de hoogste tijd om er eens iets aan te veranderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik noem Brennan Heart geen bolle, maar ik heb vrij weinig respect voor hem als artiest. Respect moet je ook verdienen vind ik. Mensen uitmaken voor bolle heeft mijns inziens ook meer te maken met normen en waarden dan met respect.


Spijker, kop, raak.

Ik vraag me echt af wat iedereen toch heeft met het woordje respect en waarom ik dit zou moeten hebben?
Respect is iets wat je moet afdwingen. Als ik vind dat Brennan Heart een slechte DJ is, omdat hij niet kan mixen, omdat hij constant dezelfde sets draait, omdat hij een act opvoert waarbij het lijkt alsof hij aan het DJ'en is maar waar hij in feite aan knopjes draait die niks doen, of sterker nog wanneer hij een pre-mixed set draait, dan verdient hij GEEN RESPECT maar ZWARE KRITIEK. Ongeacht of dat leuk is om te lezen voor hem als persoon, ik zit hier om mijn mening te geven, recht door zee, ongezouten, hard. Daar moet hij als artiest mee om kunnen gaan. Kan hij dat niet dan is dat zijn gebrek aan relativeringsvermogen. Op het moment dat een artiest dingen doet die ik vet vind, krijgt hij van mij ook het respect dat hij verdient en komen er positieve reacties. Ik post vaak positieve dingen over artiesten als E-Force, Alphaverb, Clock Kid. Ik zeik artiesten als Code Black, Brennan Heart en Atmozfears af. Dat is niet omdat ik willekeurig wil haten, dat is omdat ik goede redenen en argumenten heb om negatieve dingen te benoemen. Het ligt nu eenmaal in mijn persoonlijkheid om sterk geprofileerde meningen te geven. Daarnaast sluit ik me aan bij Dawasiknie; op internet gaat alles ruwer. Deal with it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Respect is iets wat je moet afdwingen.


Mee eens, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je elkaar en artiesten met waardigheid kan behandelen. Om een track helemaal af te zeiken omdat je het niks vindt, oké, ga je gang. Maar als je dan gaat zeggen dat BH een dikke zeug is, dat gaat gewoon veel te ver. Dat heeft niks met zijn muziek te maken, dan ga je iemand afkraken om zijn uiterlijk en dat is echt heel erg laag. Hou het bij gegronde kritiek op de muziek en ga het niet op de man spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:44 
 
Hardtraxxer

Er is alleen een verschil tussen een artiest bekritiseren en hem persoonlijk tot de grond toe afbranden zoals hier ook (regelmatig) gebeurd. En dan kan je wel vinden dat dat je recht is, maar naar mijn mening is zo ver gaan nergens voor nodig, schiet je er niks mee op en komt het de sfeer zeker niet ten goede. Hardtraxx is niet langer bekend als een verzameling liefhebbers van de muziek maar als een stel zeikers voor wie het toch nooit goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Daarnaast sluit ik me aan bij Dawasiknie; op internet gaat alles ruwer. Deal with it.


Vind dit een bijzonder kortzichtige reactie.. Omdat het een forum op het internet is, mag er dus maar aan de lopende band afgezeken worden, gescholden worden op anderen en nodeloos gebashed worden? Ongeacht waar je zit, vind ik dat je gewoon respect moet kunnen tonen. Of dit nou op het internet is of in het echt, dat moet niet uitmaken. Kritiek geven is prima, maar het is tegenwoordig geen kritiek meer te noemen maar zeiken om het zeiken.

Zoals Martijn al zegt, Hardtraxx staat niet langer bekend als een meetingplaats voor liefhebbers, maar als een groep zeikers die nergens tevreden mee zijn. Ikzelf ben lid van Hardtraxx vanaf het begin, en het laatste jaar merk ik dat ik me steeds meer stoor aan het gedrag van een hoop leden hier. Het zeiken om het zeiken voert tegenwoordig de boventoon. Zodra iemand bijvoorbeeld de naam Headhunterz laat vallen gaat Hardtraxx er weer op en wordt er aan alle kanten gebashed alleen omdat het Headhunterz is, worden er persoonlijke dingen bijgehaald enz enz enz. Waar is dat voor nodig? Wat levert 4 pagina's vol met gezeik over een stap naar een ander label nou op?

Waar ik me ook behoorlijk aan stoor is dezelfde houding in het releases gedeelte van het forum. Er is meestal een vaste groep gebruikers die bij alle mainstream platen uitvoerig gaat vertellen waarom mainstream platen volgens hem kut zijn. Als je niet van de mainstream stroming houd, dan lijkt mij de oplossing heel makkelijk. Niet luisteren en het niet opzoeken. Degene die de mainstream platen wel kunnen waarderen hoeven echt niet elke keer te horen waarom je mainstream niks vind. Nogmaals, kritiek geven is prima, maar ook hier is het weer het zeiken omdat het mainstream is. Mainstream? Alles kut enter. Als dit dan ook nog is gepaard gaat met het persoonlijk beledigen van de artiest of een gebruiker die het wel leuk vind, ben je alleen maar bezig de sfeer hier op het forum te verzieken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Daarnaast sluit ik me aan bij Dawasiknie; op internet gaat alles ruwer. Deal with it.

Belangrijk verhaal


dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Forums staan altijd bekend als een groep zeikerds. Of het nu GHF, Screamer, Harderstate of Hardtraxx is. Dat dat in het begin hier niet zo erg was, was omdat de meesten van jullie net kwamen kijken. Hoe minder je van iets af weet, des te minder kritisch je bent. Artiesten leven echter in een wereld waar ze ieder weekend voor duizenden aanbiddende mensen staan. Ze zitten op sociale media, waar ze ten eerste vrijwel alleen reacties krijgen van directe fans, omdat de rest ze niet volgt en ten tweede het over het algemeen ook alleen maar hosanna is. Tja dan ben je, als je niet de kont van een artiest kust, al gauw een zeikerd in hun ogen. Het ligt tenslotte nooit aan hen en hun muziek. Er staan immers duizenden groupies vooraan op ieder festival.

Je kunt het ook zien dat de gemiddelde standaard op fora nu eenmaal hoger ligt. Dan kun je, als je duizenden fans ieder weekend voor je hebt staan, dat afdoen als een klein groepje zeikerds en je er niets van aantrekken, of je kunt bij jezelf nagaan waarom je alleen de mensen met een wat lagere standaard weet te bereiken en of je jezelf wellicht nog kunt verbeteren op bepaalde vlakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:59 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Forums staan altijd bekend als een groep zeikerds. Of het nu GHF, Screamer, Harderstate of Hardtraxx is. Dat dat in het begin hier niet zo erg was, was omdat de meesten van jullie net kwamen kijken. Hoe minder je van iets af weet, des te minder kritisch je bent. Artiesten leven echter in een wereld waar ze ieder weekend voor duizenden aanbiddende mensen staan. Ze zitten op sociale media, waar ze ten eerste vrijwel alleen reacties krijgen van directe fans, omdat de rest ze niet volgt en ten tweede het over het algemeen ook alleen maar hosanna is. Tja dan ben je, als je niet de kont van een artiest kust, al gauw een zeikerd in hun ogen. Het ligt tenslotte nooit aan hen en hun muziek. Er staan immers duizenden groupies vooraan op ieder festival.

Je kunt het ook zien dat de gemiddelde standaard op fora nu eenmaal hoger ligt. Dan kun je, als je duizenden fans ieder weekend voor je hebt staan, dat afdoen als een klein groepje zeikerds en je er niets van aantrekken, of je kunt bij jezelf nagaan waarom je alleen de mensen met een wat lagere standaard weet te bereiken en of je jezelf wellicht nog kunt verbeteren op bepaalde vlakken.


Mensen bashen heeft niks met kritisch naar de prestaties van artiest zijn te maken en dat is wat hier vooral gebeurd en waar Hardtraxx tegenwoordig om bekend is. Zelfs al zou Headhunterz een echte early plaat maken met de totale early sound en feel dan nog zal een deel hem hier er op afzeiken. Niet omdat ze de plaat slecht vinden (grote kans dat ze niet eens luisteren), maar enkel en alleen omdat het Headhunterz is. Iemand waar ze een gigantische hekel aan hebben. Niet dat ze ooit maar een gesprek met hem hebben gevoerd of hem überhaupt kennen buiten wat YouTube filmpjes...

Voor Headhunterz kan je trouwens de naam van de meeste mainstream artiesten invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Lyst schreef:
Forums staan altijd bekend als een groep zeikerds. Of het nu GHF, Screamer, Harderstate of Hardtraxx is. Dat dat in het begin hier niet zo erg was, was omdat de meesten van jullie net kwamen kijken. Hoe minder je van iets af weet, des te minder kritisch je bent. Artiesten leven echter in een wereld waar ze ieder weekend voor duizenden aanbiddende mensen staan. Ze zitten op sociale media, waar ze ten eerste vrijwel alleen reacties krijgen van directe fans, omdat de rest ze niet volgt en ten tweede het over het algemeen ook alleen maar hosanna is. Tja dan ben je, als je niet de kont van een artiest kust, al gauw een zeikerd in hun ogen. Het ligt tenslotte nooit aan hen en hun muziek. Er staan immers duizenden groupies vooraan op ieder festival.

Je kunt het ook zien dat de gemiddelde standaard op fora nu eenmaal hoger ligt. Dan kun je, als je duizenden fans ieder weekend voor je hebt staan, dat afdoen als een klein groepje zeikerds en je er niets van aantrekken, of je kunt bij jezelf nagaan waarom je alleen de mensen met een wat lagere standaard weet te bereiken en of je jezelf wellicht nog kunt verbeteren op bepaalde vlakken.


Mensen bashen heeft niks met kritisch naar de prestaties van artiest zijn te maken en dat is wat hier vooral gebeurd en waar Hardtraxx tegenwoordig om bekend is. Zelfs al zou Headhunterz een echte early plaat maken met de totale early sound en feel dan nog zal een deel hem hier er op afzeiken. Niet omdat ze de plaat slecht vinden (grote kans dat ze niet eens luisteren), maar enkel en alleen omdat het Headhunterz is. Iemand waar ze een gigantische hekel aan hebben. Niet dat ze ooit maar een gesprek met hem hebben gevoerd of hem überhaupt kennen buiten wat YouTube filmpjes...

Voor Headhunterz kan je trouwens de naam van de meeste mainstream artiesten invullen.

Nee, Audiofreq is hier een van de meest gehate artiesten. Toen hij met The Other Side kwam vonden we het toch ook allemaal vet? Daarna met Speeka Wip waar ook veel postieve reacties op werden gegeven. Terwijl hij eerst alleen maar werd afgezeken. Headhunterz kreeg trouwens ook complimenten met Headshot etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

komt omdat er veel schapen rond lopen hier op het forum. De een zegt leuk en de rest volgt ineens positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@Wout
Inderdaad precies dat. Ik heb niemand The Other Side horen afkraken, omdat het Audiofreq was. Dat beoordelen op naam is wederom iets wat de artiesten en buitenwereld zichzelf heeft aangepraat om zo de kritiek en van mij part zelfs het gebash te negeren. Ze bedenken allemaal drogredenen en onwaarheden, als het maar niet aan hunzelf ligt. "Als al mijn platen kritiek krijgen, dan komt dat omdat mijn naam er voor staat!! Ze luisteren niet eens naar de track!! Nee dat zal nooit liggen aan al mijn platen. Ik sta namelijk helemaal volgeboekt"
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Vaak kan je wel een bepaalde stijl van een artiest verwachten en die kan je liggen of niet. Dus je kan van een artiesten naam minder of meer verwachten. Dat betekent niet dat alles wat die artiest maakt per defenitie slecht is. Wat wel slecht is is dat sommige producers het maar niet kunnen begrijpen dat de stijl je niet ligt. Atmozfears (no-offence) is zo'n voorbeeld. Ik heb vaak mensen horen zeggen dat het kwalitatief wel goed in elkaar zat alleen dat het te standaard was. Dan voelen de artiesten zich aangesproken en interpeteren het dat jij het slecht vind omdat hun niet kunnen producen.
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen