Skedoedelefloeps schreef:
Lyst je bent een geboren politicus want je legt al je eigen verantwoordelijkheden bij mij.
Jij bent ook gewoon de oorzaak dat we het nu ineens over feiten hebben, want ik heb dat nergens in mijn mond genomen of zo doen overkomen. Toen jij er begon over dat ik iets als een feit bracht heb ik dat op basis van feiten ontkracht, omdat mij weer iets in de mond werd gelegd wat ik nooit heb gezegd. Vervolgens ga je door met de mensen te manipuleren dat ik dat bedoeld hebt door jouw eigen manier van interpreteren uit te leggen. Ook daar heb ik aangegeven waar jouw fout bij het interpreteren zit. Vervolgens mengt D-Teq zich in de discussie en gebruikt hij de zinnen die jij me in de mond hebt gelegd. Om uiteindelijk ook nog eens een opmerking te maken wat ik met al dat gedoe rondom feiten en meningen wil bereiken. Tja, ik wil best mijn eigen verantwoordelijkheden dragen, maar als je allerlei dingen bij mij neerlegt waar je zelf de oorzaak van bent, dan houdt het al snel op.
Citaat:
Het ging eerst over Gold en daarna over de meningen van mensen, daar begon ik niet over jij haalde dat erbij.
Dat klopt, ik beweerde dat je op basis van een gemiddelde mening prima een stempel op een track kunt drukken. Want op dat punt waren we op dat moment al aanbeland in de discussie, namelijk wanneer je iets wel of geen raw kunt noemen. En dit was mijn standpunt daarin. Zoals de jouwe was dat de kicks een belangrijke rol spelen en een of andere vergelijking met wildstylez.
Citaat:
Als ik telkens interpreteer (en ik ben niet de enige) dat jij iets lijkt te brengen als een feit, zal de fout ook enigszins bij jou liggen, geef toe dat je niet almachtig bent en een mens en fouten maakt.
Tja ik heb je duidelijk aangegeven, waarom jouw manier van interpreteren niet klopt: je maakt een fout bij het herformuleren, en je trekt je conclusies uit de herformulering. Dat meer mensen niet in staat zijn om teksten te interpreteren, kan ik ook niets aan doen. Sterker nog meestal beginnen ze de tekst pas zo te interpreteren, nadat jij mij die herformulering in de mond legt. Je bent wat dat betreft geweldig in het verdraaien van een andermans standpunt, zo goed dat ik genoodzaakt ben om in de verdediging te schieten en uit te leggen dat jij het een en ander hebt veranderd aan mijn uitspraak. Overigens heb ik netjes toegegeven dat het woord waarheidsgetrouw voor enige verwarring kon zorgen, gezien het woordje waar al snel refereert aan feiten. Maar goed, daar sprak jij mij niet op aan, dat deed D-Teq.
Citaat:
Formuleer het anders en je hebt geen probleem, want je woordkeuze + smiley is eerder suggestief als sarcasme dan een daadwerkelijke opmerking. Dan moet je het anders stellen en is er niets aan de hand.
Nogmaals als ik aan kan tonen waar jij in je interpretatie een fout maakt, is er niets mis met mijn formulering. Jij vervangt "dan zal het wel zo zijn" door "dan is het zo dat" en ondanks dat beide zinnen veel op elkaar lijken en je vast menigeen kunt doen geloven dat ik dat laatste heb gezegd, is dat laatste niet exact hetzelfde als het eerste, wat op het punt van dingen als een feit brengen een behoorlijk verschil maakt.