idd de kloontjes was eerst gewoon een carnavalsvereniging/vriendengroep.
hahahaahawrote:Q-chance
vind het idee wel fet, alleen beetje licht en decor mag wel hoor... en ik wil er best draaien
hahahaahawrote:Q-chance
Met dat goede stel hersens spel je wel 'bedoelt' verkeerd :') hihiwrote:op het gebruik van een goed stel hersens.wrote:Waar baseer je dit op?wrote:Is er nou bij niemand opgekomen dat Q-dance dit SARCASTISCH bedoelt?
ongelofelijk
bedoeld en bedoelt zijn 2 verschillende dingen hewrote:
Met dat goede stel hersens spel je wel 'bedoelt' verkeerd :') hihi
kutwrote:Ik zou het dan iets willen aanpassen. Wel decor (maar niet zo groots als normaal) en dikke lasers en lichten natuurlijk. Dit natuurlijk wel op een redelijk grote locatie, geen discotheek af huren.Q-Dance: We hebben wel nagedacht over een feest met alleen nieuwe (lees goedkope) DJ’s, bijna
geen decor, licht en lasers en alleen vet geluid en dan voor 30 – 35
euro. Misschien toch maar eens proberen?
Wat vinden jullie hiervan?
Hoi Henk ... en dag Henk
Met dat goede stel hersens spel je wel 'bedoelt' verkeerd :') hihi
Zie hierboven voor degenen die t echt niet snappen.waarom denk je dat we Q-Dance feesten zo vet vinden
om het geheel natuurlijk
ik hoef niet naar een stelletje amateurs te kijken zonder show...
dan download ik wel wat setjes
wrote:Denk niet dat dit aan Q-Dance besteed is. Vind dat toch meer gericht op groots & kwaliteit (ook voor lasers, lichtshow en andere extra's)
Wel zie ik in zo'n concept een goede mogelijkheid om een feest voor "liefhebbers" op te zetten. Niet de alleraller grootste/bekenste/commercieelste DJ's maar wel grote namen (dus niet uit de scantraxx stal). Namen als Activator, Alphaverb, Luna, Max Enforcer, Ballistic, The Beholder enz.
Met zo'n line up, middelgrote/"goedkope" locatie (geen hmh, maar bijv beursgebouw), en lichtshow enz als ondergeschikt belang, kun je daar echt wel veel mensen (liefhebbers) verwachten, en kan het ook zeker uitverkocht raken MITS de prijs goed is!
Het idee/concept dus: relatief klein feest (5.000 man, 1 of 2 stages) waar het draait om de muziek (goed geluid, goede dj's die niet op elk feest staan). Niet te duur (geld hoeft dus niet worden besteed aan "bijzaken" als grote shows, partyzines, floorplans, enz. Maar alleen aan de muzikale kwaliteit van het feest.)
Lijkt mij geweldig
wrote:ik dacht meer aan een line up zoals
Mind Illusion
Lip DJ
Degos & Re-Done
Donkey Rollers (Ja, ook ff)
en dan weer wat onbekendere en op t eind Alpha Twins vs ...? onbekende goeie DJ
en dan een prijs van 25 euro in een locatie waar je zo'n 10.000 man kwijt kan
paar lasers
en je hebt een top feest waar zeker wel zon 7000 á 8500 man op af gaan komen denk ik!
probeer dan maar is onbekende discotheken vol te krijgenwrote:Klopt, maar bekende discotheekjes zijn lame.
locatie waar je 10.000 man kwijt kan? Zoiets als de HMH duswrote:ik dacht meer aan een line up zoals
Mind Illusion
Lip DJ
Degos & Re-Done
Donkey Rollers (Ja, ook ff)
en dan weer wat onbekendere en op t eind Alpha Twins vs ...? onbekende goeie DJ
en dan een prijs van 25 euro in een locatie waar je zo'n 10.000 man kwijt kan
paar lasers
en je hebt een top feest waar zeker wel zon 7000 á 8500 man op af gaan komen denk ik!