Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-Dance: We hebben wel nagedacht over een feest met alleen nieuwe (lees goedkope) DJ’s, bijna
geen decor, licht en lasers en alleen vet geluid en dan voor 30 – 35
euro. Misschien toch maar eens proberen?


Ik zou het dan iets willen aanpassen. Wel decor (maar niet zo groots als normaal) en dikke lasers en lichten natuurlijk. Dit natuurlijk wel op een redelijk grote locatie, geen discotheek af huren.

Wat vinden jullie hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naam van feest: Rooqies :P

maarja, gewoon een locatie als beursgebouw eindhoven, moet groot genoeg zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoiets, was wel een mooi formaat bij TGZS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

ik zeg doen, en als jor even dov stylo zn best doet komt ook het hardtraxx dj team in de line up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel vet zijn, met artiesten die anders toch net niet op de Q-dance main staan zoals Titan, Ran-D, Frequencerz, Josh & Wesz, Digital Punk e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zie liever wat andere artiesten dan die wat jij noemt.
mind illusion ofzo. die verdient het ook gewoon om op een q feest te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
ik zie liever wat andere artiesten dan die wat jij noemt.
mind illusion ofzo. die verdient het ook gewoon om op een q feest te staan.

Juist, dat soort artiesten. Mixen is ALTIJD strak in orde en TL is 9.9/10 erg lekker (bij MI). :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 17:22 
 
Donateur

Negert schreef:
Ravenwood schreef:
ik zie liever wat andere artiesten dan die wat jij noemt.
mind illusion ofzo. die verdient het ook gewoon om op een q feest te staan.

Juist, daar soort artiesten. Mixen is ALTIJD strak in orde en TL is 9.9/10 erg lekker (bij MI). :D

indd die heeft altijd lekkere TL's
ik kan me soms kapot ergeren aan al die nieuwe scantraxx hitjes achter elkaar
zo inspiratieloos...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The brabant house is ook een prima locatie, waar vant weekend The delicate sound of Thunder gehouden is.
Geluid was prima en een prachtige locatie werkelijk ...
Je kunt ook gewoon wat artiesten zoals Ran-D Psyko Punkz Josh en Wesz enzo op de main.
En in een andere zaal wat oncoming Dj's van HT ofzo, zoals c-mind, chukkels en dat soort meneertjes .... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze eerder bedoelen een Chain Reaction, Krusaders of D-Stylerz dan de dj's die jullie noemen. Zou natuurlijk wel erg vet zijn als de mensen die jullie opnoemen daar zouden draaien aangezien ze meestal veel betere sets neerzetten dan een Headhunterz. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Ik denk dat ze eerder bedoelen een Chain Reaction, Krusaders of D-Stylerz dan de dj's die jullie noemen. Zou natuurlijk wel erg vet zijn als de mensen die jullie opnoemen daar zouden draaien aangezien ze meestal veel betere sets neerzetten dan een Headhunterz. :P


Headhunterz is gewoon een product dat goed verkoopt, zijn prijzen zeggen genoeg... :)
En pas op, HHZ kan beuksetjes neerzetten hoor! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
JolleNL schreef:
Ik denk dat ze eerder bedoelen een Chain Reaction, Krusaders of D-Stylerz dan de dj's die jullie noemen. Zou natuurlijk wel erg vet zijn als de mensen die jullie opnoemen daar zouden draaien aangezien ze meestal veel betere sets neerzetten dan een Headhunterz. :P


Headhunterz is gewoon een product dat goed verkoopt, zijn prijzen zeggen genoeg... :)
En pas op, HHZ kan beuksetjes neerzetten hoor! ;)


Jah, maar dat doet hij dus bijna nooit omdat hij weet dat hij toch wel geboekt wordt wat voor setje hij ook neerzet, opkomende dj's zetten juist zo goed mogelijke sets neer zodat ze vaker geboekt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Citaat:
Q-Dance: We hebben wel nagedacht over een feest met alleen nieuwe (lees goedkope) DJ’s, bijna
geen decor, licht en lasers en alleen vet geluid en dan voor 30 – 35
euro. Misschien toch maar eens proberen?


Ik zou het dan iets willen aanpassen. Wel decor (maar niet zo groots als normaal) en dikke lasers en lichten natuurlijk. Dit natuurlijk wel op een redelijk grote locatie, geen discotheek af huren.

Wat vinden jullie hiervan?

Oke, dus het idee van Q-Dance is:

- goedkope DJ's
- geen decor
- weinig licht en lasers

en jij zegt

- wel decor
- wel veel licht en lasers.

Dus wat je eigenlijk wil is een groot feest als normaal, maar dan met goedkope DJs. Dat heeft dus vrij weinig meer te maken met Q´s idee :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha true, maar anders hou je toch nooit de Q hoog?! Juist door al die dingen er om heen maken
de Q's zo'n indruk! Anders kan ik ook wel naar andere feestjes gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

misschien een sub organisatie? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-chance >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prima idee
dan de namen dweazle,MI,A-Troxx en san miquel etc
prima zou ik zegge :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en misschien een solutio & zeh i's en degos & re-done
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit hebben ze wel eens geprobeerd. Het heette toen InQoming in de Outland. Stonden toen namen die tegenwoordig niet meer weg te denken zijn in de scene.
Citaat:
Mainworld
A-Drive
D-Block & S-te-Fan
Dazzler
Dee D
Dr. Rude
Evanti
Headhunterz
Thilo
Trilok & Chiren
MC: Renegade
Underworld
Atmospherik
Da Pauli
Dragan
Jeff Amadeus
Playboyz
Rico
Xenobyte


Het feest liep voor geen meter en zelfs toen de ticketprijs weggehaald werd (het werd dus gratis) bleek het mager gevuld te zijn.

Mensen kicken nou eenmaal op grote namen. Het enige verschil met toen is dat Hardstyle nu een grotere hype is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het idee is er toch al,
Nu hopen dat het er van komt!
Het is wel een goed idee, En wie het goed doet geef je gwn eens een kans op een groot feest, en de andere zaal ofzo:).
Of op Q-base bv een area met alleen upcomings, plek genoeg daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoiets zal nooit gaan lukken. omdat je idd van die mensen hebt die dan de dj's niet kennen en ze dan gelijk afschrijven als dj's die niks kunnen.
zou het zelf wel graag willen zien, denk dat je dan een beter feest krijgt dan een gemiddelde party in nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 20:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan krijg je tenminste de fans die meer in de "underground" hardstyle bekend zijn.
Ik bedoel mensen die niet alleen de namen headhunterz, D-Block & S-Te-Fan, ... Volgen.
Maar evengoed de onbekende namen in de scene.
En als je dan begint op een kleinere locatie, krijg je die heus wel vol denk ik.
En op de duur krijgt het feest zelf ook een bekendere naam bij het volk(meer mensen komen er naar toe) en kan het uitbreiden met upcoming dj's.
Als ze dan gewoon volhouden met de line-ups alleen maar upcoming te houden, en bv 1x per jaar...
Kan toch leuk feest worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Dan krijg je tenminste de fans die meer in de "underground" hardstyle bekend zijn.
Ik bedoel mensen die niet alleen de namen headhunterz, D-Block & S-Te-Fan, ... Volgen.
Maar evengoed de onbekende namen in de scene.
En als je dan begint op een kleinere locatie, krijg je die heus wel vol denk ik.
En op de duur krijgt het feest zelf ook een bekendere naam bij het volk(meer mensen komen er naar toe) en kan het uitbreiden met upcoming dj's.
Als ze dan gewoon volhouden met de line-ups alleen maar upcoming te houden, en bv 1x per jaar...
Kan toch leuk feest worden?

Wat hij zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:09 
 
Hardtraxx Newbie

InQomming liep naar horen zeggen idd niet super goed.
Maar welk feest tegenwoordig wel in Outland? Zelfs als de grote namen er staan is de tent niet vol.

Mensen geven hun geld graag uit aan grote events. en ik denk dat er best wel plek is voor een vooruitstrevend Q-dance event met vooral nieuwe namen.
Maar dan moeten ze het wel in de HMH doen. Daar kicken mensen dan toch wel weer op.
En qua decor etc hoeven ze niet groot uit te pakken. Maar wel veel lasers. Als er dik geluid is. Een paar dikke lasers en vette muziek dan heb je geen decor en visuals etc nodig.
Die lasers zijn het duurste niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt.
En het kan voor hun zelf ook een voordeel worden i.v.m. de toekomst. Hebben ze weer wat nieuwe dj's voor op hun feesten voor over een paar jaar. als de hype van deze Q-dance line-ups weer voorbij gewaait is.
Alhoewel er dan weer lievelingetjes gaan komen, en dat zie ik liever niet meer
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen