Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

decor mag inderdaad weg gelaten worden. een verhoging met een dj booth en een stel lasers is meer dan voldoende. meestal sta ik toch met mn rug naar het podium te stampen. geen idee waarom maar het gebeurd gewoon :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat het vet is om naar de feestende menigte te kijken :P
Maar inderdaad, met lasers ben je al een heel eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat mij nog altijd vet lijkt is een feestje met alleen maar een stroboscoop. Maar oké, dat is behoorlijk offtopic :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Wat mij nog altijd vet lijkt is een feestje met alleen maar een stroboscoop. Maar oké, dat is behoorlijk offtopic :P.


ik kan echt niet 10 uur lang tegen alleen maar een stroboscoop. ik word dan knetter gek :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 00:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Sunboom, stap dan op een hardcore-feest in een terror-zaal et voila, je hebt wat je wilt.

Strobos zijn retevet alleen toen op masters in de terror ging ik er ff niet meer helemaal goed van, dat ding stond té lang aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opsomming:
- HMH
- Veel lasers
- Dik geluid
- Nieuwe artiesten
- In-Qoming of Q-Chance

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat ze gewoon wat meer upcoming area's moeten maken, en die area's ook echt vullen met alleen maar upcoming artiesten. Idd een area of Q-Base erbij, en de purple op Defqon e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 10:23 
 
Hardtraxxer

TakkU schreef:
Denk dat ze gewoon wat meer upcoming area's moeten maken, en die area's ook echt vullen met alleen maar upcoming artiesten. Idd een area of Q-Base erbij, en de purple op Defqon e.d.

Lijkt mij ook de beste optie :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tiny Q's of RooQies :P

goed idee als je het mij vraagt! andere dj's kans geven etc..
alleen 1 vraag....waarom ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Tiny Q's of RooQies :P

goed idee als je het mij vraagt! andere dj's kans geven etc..
alleen 1 vraag....waarom ?


Lees het topic: Q-Dance Boevenbende eens door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Als je ziet wat met Intents neergezet wordt voor die prijs moet Q het toch ZEKER ook kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mja, zou het wel supervet vinden, zo kan je bijv. ook beginnende MC's kansen geven op die stage...
Zou er zeker is ff kijkje gaan nemen, moest het bijv. op Q-Base een aparte stage zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat dit aan Q-Dance besteed is. Vind dat toch meer gericht op groots & kwaliteit (ook voor lasers, lichtshow en andere extra's)

Wel zie ik in zo'n concept een goede mogelijkheid om een feest voor "liefhebbers" op te zetten. Niet de alleraller grootste/bekenste/commercieelste DJ's maar wel grote namen (dus niet uit de scantraxx stal). Namen als Activator, Alphaverb, Luna, Max Enforcer, Ballistic, The Beholder enz.

Met zo'n line up, middelgrote/"goedkope" locatie (geen hmh, maar bijv beursgebouw), en lichtshow enz als ondergeschikt belang, kun je daar echt wel veel mensen (liefhebbers) verwachten, en kan het ook zeker uitverkocht raken MITS de prijs goed is!

Het idee/concept dus: relatief klein feest (5.000 man, 1 of 2 stages) waar het draait om de muziek (goed geluid, goede dj's die niet op elk feest staan). Niet te duur (geld hoeft dus niet worden besteed aan "bijzaken" als grote shows, partyzines, floorplans, enz. Maar alleen aan de muzikale kwaliteit van het feest.)

Lijkt mij geweldig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Wat mij nog altijd vet lijkt is een feestje met alleen maar een stroboscoop. Maar oké, dat is behoorlijk offtopic :P.


Helemaal mee eens. Lekker laag plafond (beetje warm maar ach). DJ meter of 2 van de voorste af in een klein boothje. En vooral lekker veel early hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

wat zijn geen bekende dj's,, als ze dj's pakken die niet vaak op een main staan kan het leuk worden... Alphaverb (beetje dan) - Frequencerz - The Vision - anagetic enz ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intractable One, Heatzone, Grandmaster Q, als ze zulke DJ's boeken hebben ze wel een dik feestje ook al zijn deze redelijk bekend ze staan nooit op de main bij Q. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom niet de naam: UpQoming ipv InQoming ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er nou bij niemand opgekomen dat Q-dance dit SARCASTISCH bedoelt?

ongelofelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Undertaker69 schreef:
Is er nou bij niemand opgekomen dat Q-dance dit SARCASTISCH bedoelt?

ongelofelijk :x


dat denk ik dus niet :nono:
denk alleen niet dat het er snel van gaat komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Undertaker69 schreef:
Is er nou bij niemand opgekomen dat Q-dance dit SARCASTISCH bedoelt?

ongelofelijk :x

Waar baseer je dit op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Undertaker69 schreef:
Is er nou bij niemand opgekomen dat Q-dance dit SARCASTISCH bedoelt?

ongelofelijk :x


Right. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
tomb schreef:
Als je ziet wat met Intents neergezet wordt voor die prijs moet Q het toch ZEKER ook kunnen?


Verschil met Q en Intents is alleen dat Intents grotensdeels vrijwillig is en er ook minder kosten zijn.
Ik weet wel dat Intents door een niet-commerciële organisatie georganiseerd wordt maar of het personeel daar ook vrijwillig is? Lijkt me dat ze die ook gewoon inhuren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Undertaker69 schreef:
Is er nou bij niemand opgekomen dat Q-dance dit SARCASTISCH bedoelt?

ongelofelijk :x

Waar baseer je dit op?


op het gebruik van een goed stel hersens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan mag je dat met je geniale brein eens even uitleggen.
Waarom zou het sarcastisch zijn in plaats van serieus, aangezien je als bedrijf alle mogelijkheden moet analyseren?

Komt u maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

inderdaad,, alleen foulleurs of hoe je dat ook schrijft worden bij intents festival ingehuurd,, en de dj's + geluidstechnici dan.. Rest zijn allemaal vrijwilligers, vorig jaar waren ze voor 2 dagen intents met een club van 100 man ;) (ook voor opbouw)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen