Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals velen vond ik de teaser van P1 bijzonder dik toen ik hem net hoorde. Ik hoorde vernieuwde melodieen waar ik zwaar in kon mee gaan en kon dus ook niet wachten tot de “albumpresentatie” op InQontrol ’08, maar helaas, Headhunterz had volgens mij een blindedarm ontsteking. En na elke keer uitstellen kwam de presentatie dan toch op DefQon. En wat was iedereen toch enthousiast!

Maanden achter elkaar hoorde ik ze allemaal voorbij komen, sommige wat meer dan andere, in de vele sets, rip-offs, radio-uitzendingen etc. Elk keer maar weer dezelfde nummers en toen was het ook wel weer voorbij (Muv the Story Unfols maar vooral ook Art of Creation) en de hype verminderde, maar toch bleef de promotie doorgaan was volgens mij averechts werkte met als toppunt de project one performance op Qlimax. Na 4 maanden was ik er wel klaar mee en zo ook vele anderen.

Maar nu ik door deze discussie de teaser weer eens ben gaan luisteren en wat nummers van het album heb opgezet merk ik wel dat ik nog steeds de nummers superdik blijf vinden en het album ansich het beste blijf vinden wat er tot nu toe is uitgekomen aan albums.

Dus op om het punt van Khadber terug te komen, volgens mij zijn er weinig mensen die het echt zwaar kut vonden, alleen na maanden van promotie en de opgezwolle hype had het merendeel, including me, het gevoel van: Jahaa die kennen we nou wel :sleep:

Dus conclusie, het album was dik, met topplaten die ik ontzettend graag hoor, als ze me maar niet door de strot geduwd worden, of in dit geval mijn oorbuizen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

waarschijnlijk al paar keer gezegd, maar ik wil ook mijn zegje doen...

Project One was zker vet. Zat erop te wachten. Door de lange uitstel was ik al veel interesse kwijt geraakt.
Daarbij komt ook nog eens dat in een half jaar tijd al die platen zoveel gedraaid zijn dat je er gewoon genoeg van hebt.

Ik vind het leuk dat producers een cd maken. Alleen het jammere ervan vind ik! dat het de eerste paar maandjes leuk is maar na een paar maanden heb je het wel gehad en wil je iets nieuws, maar dan blijven nog steeds die samplers komen. Breng die samplers sneller uit en ga weer aan de slag met iets nieuws!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet niet vergeten dat het lastig is om die samplers elke maand over de toonbank te krijgen. 1 maand tussen elk vinyl is nog haalbaar, maar bijvoorbeeld 1 vinyl elke 2 weken eruit gooien lukt gewoon niet. Daar is het managen, masteren, persen en distributeren van vinyl gewoonweg te traag voor!

Zany had echter eerder kunnen zijn met zijn 2e sampler.. Volgens mij was het de bedoeling dat NC vinyl ertussen kwam, maar dat die is uitgesteld en dus maar als reserveplan de 2e sampler kwam..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 14:30 
 
Hardtraxx Elite

Als alle nummers van Activator ook als vinyl verschijnen , duurt dat toch super lang.
Of zou het kunnen zijn dat hij niet alles released maar er een paar uitkiest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 14:36 
 
Donateur

Dorus ML schreef:
Als alle nummers van Activator ook als vinyl verschijnen , duurt dat toch super lang.
Of zou het kunnen zijn dat hij niet alles released maar er een paar uitkiest?

De eerste CD zijn zijn nieuwe nummers, de 2de CD zijn al eerder uitgebrachte nummers. Dus 18 nummers is dan niet zo héél veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18 tracks, dus 9 vinyls.. Zover ik weet gaan ze allemaal komen..

Dus 9 maanden schat ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en dan moet er al elke maand 1 uitkomen he

over project one:

kwist in het begin niet eens wie het was, heb de teaser wel plat geluisterd indertijd..
kwas echt zo onder de indruk van de P1 sounds.
negatieve was natuurlijk

3 months, 2dj's, 1 album

korte tijd, veel dezelfde invloeden. (dacht ik zo)

cd meteen gekocht. was echt super tevreden.

zero hour, art of creation, numbers, en ng vele konden mij bekoren.
Qua invloeden viel het mee (op het eerste zicht) naarmate meer luisteren ontdekte ik echt de project one sounds en kon ik het sneller terugvinden in livesets..

Tomorrowland 2008
optreden project one.
eerste keer in belgie bij mijn weten (!)
zo veel verwachtingen van hoofdjagers en wilde stijlen. het was een supr optreden, ik was bijna de enigste die op die moment in onze vriendekring zo bezig was met muziek en project one (op die moment wel kut als je als enigste de nummers kent die er aankomen :P)

op zich vind ik P1 nog altyd top :) ok soms laat hhz de wensen over maar dan vind ik dat wildstylez het perfect aanvult waar willem een steekje laat vallen.

nog altyd trouwe p1 fan, en zal ook zo blijven hoop ik

:worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen