Ik weet het zo goed als zeker, alles wat niet 'underground' is of aanvoelt aan muziek vind ik gewoon saai. Ieder verdomd liedje op de (commerciële radio's, niet de classics) is als een pijnscheut door mijn trommelvlies
Als ze het toegankelijker willen en zullen maken, helpen ze het voor mij dus naar de verdoemenis
We zitten nu al op de limiet vind ik, hoe langer we zoals dit doorgaan, hoe groter de kans erin bestaat dat er een splitsing in het genre plaatsvind en er onenigheid tussen de 2 (of meerdere) subgenres escaleert. De diversiteit in deze muziek is veel merkbaarder dan bij vele andere muziekgenres. Hopelijk zien artiesten dit in, want vanaf dat ze het gaan afspelen op de radio, is alles om zeep voor de niet-commercionele kant, en na een heel lange tijd kunnen ze zelfs de mensen beginnen aanzien als een soort van gabbers en anti-sociale types. Wat echt totaal niet waar is, net als liefhebbers van Hardcore, bij heel veel zou je het zelfs niet zien dat zij een addict zijn. Wij zijn allemaal (hoop ik) toch vrij normale mensen met wat speciale smaakjes
Nouja, ik hoop dat zo'n conflict nooit ontstaat