Nee, dat betekent het einde van het genre.
In ieder geval wel zoals we het kennen/willen. De massa vindt iets leuk "omdat iedereen het leuk vindt". Als het een hype wordt, vindt ineens iedereen het leuk, een paar maanden later ben je een kneus als je nog hardstyle luistert(is zooo ouderwets).
Producers moeten vooral blijven producen wat waar ze zich goed bij voelen, alleen niet andere muziek gaan maken onder dezelfde noemer. Begrijp me niet verkeerd, ik kan me uitstekend vermaken met mainstream(vaak beter dan met de meeste Theracords & Spoontech platen, sorry Lyst
), maar sommige platen vind ik niet meer onder de term 'hardstyle' vallen. Als producers dit dan wel zo noemen, geeft dit aan de massa een vertekend beeld van het genre.
Zoals Lyst al zei, denken mensen dan dezelfde passie te delen, namelijk Hardstyle, in feite is dat dus niet het geval, waardoor de sfeer er niet bepaald op vooruit gaat.
Wel vind ik dat Hardstyle meer erkenning en waardering verdient, helaas zal dit vrijwel onmogelijk zijn zonder een enorme populariteitsgroei onder massa.