Vind dit een lastig onderwerp, ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden. Zoals Lyst al zegt, het is mooi dat mensen wereldwijd de passie delen voor de muziek, maarja toegankelijker.. Ik weet niet, voor ieder wat wils is natuurlijk leuk, en Q moet ook geld in het laatje hebben maar ik heb al eens duidelijk gemaakt dat i kbijv. dubstep invloeden echt verschrikkelijk vind in hardstyle, en ik weet zeker dat dat met house/pop/rock ofzo invloeden net zo is.. Ik denk dat we ons niet zoveel zorgen moeten maken, de goede en wat kleinschalige hardstyle feestjes blijven we wel houden geloof (hoop) ik. En aangezien volgens veel mensen er tegenwoordig een soort ''raw hype'' is denk ik dat we de vrij harde kant van Hardstyle nog wel kunnen verwachten op toekomstige feestjes. Maarja, zoals je ziet bij Hard Bass, er is maar 1 Team die echt de rauwe harde stijl presenteerd en dat is dus maar 25 % van de hele avond. Maarja, dat is b2s.. Maar die heeft denk ik dezelfde visies als Q
.
Nee ik maak me NOG niet grote zorgen, toegankelijker is leuk zolang we maar niet teveel naar de jump rage gaan
en:
Sainen schreef:
Ik ben voor het harde en toegankelijke, maar tegelijk ook voor diversiteit. Ik stem niet op deze pol omdat ik me bij geen een van de opvattingen 100% kan aansluiten.