En HS is zich dus zo aan et ontwikkelen dat het steeds populairder bij top40 publiek moet worden. Wat mensen 3 jaar geleden als pokkeherrie afdeden vinden ze nu leuk. Niet omdat ze zich interesseren voor hs, nee hs vindt hen interessant.
En het verschil is dat het top40 publiek het geheel toevallig met ik weet niet hoeveel mensen tegelijk doet. En ik je nu al vast op een briefje kan geven dat ze het ook allemaal gezamenlijk rond hetzelfde moment weer laten vallen. Dat heeft helemaal niets met smaakontwikkeling te maken, maar puur met kuddegedrag.wrote:Dit is gewoon precies hetzelfde hoor. We horen in beiden gevallen een track van de wat hardere stijl in een setje waar vrijwel alleen onze favoriete stijl wordt gedraaid.wrote: Dus bij jou is het smaakontwikkeling geweest. Bij veel top40 publiek niet. Die vinden het alleen leuk omdat er veel elementen inzitten van wat zij mooi vinden.
Het enige verschil is idd dat Industrial niet gek veel is veranderd voor zover ik weet, en mainstream Hardstyle wel enigszins.