Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Hardstyle moet toegankelijker worden
Ja, het is alleen maar mooi dat zoveel mogelijk mensen hardstyle luisteren 9%  9%  [ 25 ]
Ja, dat zorgt voor meer diversiteit in het genre 17%  17%  [ 46 ]
Ja, ik wil dat de zeepbel zo snel mogelijk knapt en alleen de liefhebbers overblijven. 9%  9%  [ 26 ]
Nee, het ontoegankelijke en harde is mijn smaak en maakt dit genre voor mij juist zo vet. 31%  31%  [ 87 ]
Nee, dat betekent het einde van het genre. 8%  8%  [ 22 ]
Nee, het wordt eens tijd dat ze inspelen op wat de scene wil in plaats van ons dingen door onze strot te duwen. 26%  26%  [ 72 ]
Totaal aantal stemmen : 278
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 07:09 

Hardtraxx Addict

Franske schreef:

Muziek evolueert, zoals hardstyle dat nu ook doet, maar ze mogen weleens aan vernieuwing denken. Durf iets anders te doen! Helaas gebeurd dat nooit en gaat men elkaar maar nadoen, want ja ik zou eens wat anders doen dan de rest :)

Maar vernieuwing is toch het hele idee van evolueren? Door die evolutie is de hardstyle geworden wat het nu is. Met de stromingen melodieus en rauw...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 07:54 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Franske schreef:

Muziek evolueert, zoals hardstyle dat nu ook doet, maar ze mogen weleens aan vernieuwing denken. Durf iets anders te doen! Helaas gebeurd dat nooit en gaat men elkaar maar nadoen, want ja ik zou eens wat anders doen dan de rest :)

Maar vernieuwing is toch het hele idee van evolueren? Door die evolutie is de hardstyle geworden wat het nu is. Met de stromingen melodieus en rauw...

Klopt wat je zegt :)

Er wordt alleen veel te weinig geëxperimenteerd. Op het zelfde door blijven gaan...bang zijn om op te vallen of dat je ineens minder boekingen krijgt omdat je je eigen stijl aanpast. Dat vindt ik zo jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:13 

Hardtraxx Veteran

hahahaha hardstyle en vernieuwing :lol:

als er ook maar 1 hardstyle track verschijnt met stukjes die niet op hardstyle lijken wordt t zo de grond in geboord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:16 

Hardtraxx Veteran

En zo hoort het. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 13:02 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
hahahaha hardstyle en vernieuwing :lol:

als er ook maar 1 hardstyle track verschijnt met stukjes die niet op hardstyle lijken wordt t zo de grond in geboord :D

Het eerste ben ik met je eens, maar voor vernieuwing hoef je natuurlijk niet per se je inspiratie uit andere genres te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 13:50 

Aan het typen...

Dat is onzin, menig Geck-o/Geck-e track met een behoorlijk experimenteel karakter wordt hier prima ontvangen. Om maar een voorbeeld te noemen. Het probleem zit hem in de splitsing binnen de doelgroep, experimenten met pop/house slaan namelijk vrij goed aan bij het grote publiek en dat wordt hier de grond in geboord, experimenten met wat ontoegankelijkere genres wordt hier aanboden en jaagt het grote publiek juist weg. Boekingen zijn vooral afhankelijk van de grootte van je publiek, met als resultaat de huidige situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:11 

Hardtraxx Elite

Even een screenshot genomen van de Evolution Of Style docu van BH, dit is de "Qlimax 2012 Briefing".
Oordeel zelf.
:corn:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:01 

Hardtraxx Veteran

Wel mooi om te zien dat zij dus ook in termen van breedte en diepte in Hardstyle denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:03 

Hardtraxx Elite

En happy endings :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:26 

Aan het typen...

In combinatie met de timetable:
ASYS - Opener
Wildstylez - Hitmachine
Frontliner - DJ
Isaac - DJ
Technoboy - Breedte
Zatox - ?
Psyko Punkz - Diepte
Brennan Heart - Hitmachine
B-Front - Rammer
Adaro - Rammer
Evil Activities - Happy Ending

Had je Wildstylez t/m Brennan Heart in een willekeurige andere volgorde gezet, dan had het weinig uit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:01 

Hardtraxxer

Hey bloemkool kom hier eens reageren, je opmerking slaat nergens op. Hardstyle is niet alleen voor mensen die er heel heel heel erg geïnteresseerd in zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:10 

Hardtraxx Elite

TechnoboyYNWA schreef:
Hey bloemkool kom hier eens reageren, je opmerking slaat nergens op. Hardstyle is niet alleen voor mensen die er heel heel heel erg geïnteresseerd in zijn

Nee inderdaad. Dan zouden wij Hardstyle-liefhebbers ook niet een Hardwell plaat op mogen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:52 

Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:

voor zover ik weet heeft hij dat ook niet gesuggereerd hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:35 

Aan het typen...

Die mensen blijven wel hypocriet, want 2 jaar geleden riepen ze over dergelijke tracks nog dat het herrie was. Sinds dat het in de top40 staat vind iedereen het opeens leuk. Wat moet je met zo'n doelgroep en waarom zou je zo'n doelgroep überhaupt aan willen spreken. Die doelgroep heeft immers al meerdere genres om zeep geholpen door hun niet te volgen kuddegedrag. Dadelijk als de hype voorbij is vinden ze het allemaal weer kut herrie. Dan ben ik liever een naar mens, dan een zielig schaapje zonder eigen mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:52 

Hardtraxx Veteran

2 jaar geleden vond ik Industrial ook nog vreselijke troep, en daar luister ik nu ook met veel plezier naar. Is dat dan ook hypocriet?
Ik snap nooit zo goed wat mensen dr mee willen zeggen dat het hypocriet is. Een nummer kan wel in dezelfde stijl zijn, maar dan is het nog niet hetzelfde.
Sommige mainstream nummers met zang en cheesy melodie vind ik ook vet, en een ander soortgelijk nummer vind ik dan weer vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:32 

Hardtraxx Veteran

Ja maar dat is anders. Hardstyle is 2 jaar geleden begonnen met house remixes, en zang in tracks centraal te stellen. Daardoor hebben ze het aangepast naar wat het top 40 publiek wil. Ik weet vrij weinig van Industrial af, maar volgens mij is die ontwikkeling om zo veel mogelijk publiek te trekken er niet geweest, of in een veel kleinere mate dan bij hs.

Dus bij jou is het smaakontwikkeling geweest. Bij veel top40 publiek niet. Die vinden het alleen leuk omdat er veel elementen inzitten van wat zij mooi vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:00 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Ja maar dat is anders. Hardstyle is 2 jaar geleden begonnen met house remixes, en zang in tracks centraal te stellen. Daardoor hebben ze het aangepast naar wat het top 40 publiek wil. Ik weet vrij weinig van Industrial af, maar volgens mij is die ontwikkeling om zo veel mogelijk publiek te trekken er niet geweest, of in een veel kleinere mate dan bij hs.

Dus bij jou is het smaakontwikkeling geweest. Bij veel top40 publiek niet. Die vinden het alleen leuk omdat er veel elementen inzitten van wat zij mooi vinden.

ja, ik ken mensen die zichzelf hardstylers vinden, die al die headhunterz/wildstylez en shit luisteren van de laatste tijd en dan noemen ze raw pillenmuziek, sorry hoor maar ik vind dat geen hardstylers meer te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:01 

Hardtraxx Elite

Debating 003: Hardstyle, waar gaat het heen?

Amerika.

Opgelost, slotje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:04 

Hardtraxx Veteran

@Sygozer:
Oke. Van mij mag iedereen luisteren wat ie zelf leuk vindt. Dus als zij liever hhz/ws luisteren en jij liever raw is dat toch geen enkel probleem?

Het gaat er mij om dat hhz/ws/frontliner etc het doelbewust doen om meer mensen aan te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 23:40 

Hardtraxxer

Andromeda schreef:

Amerika.

Opgelost, slotje!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 00:07 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
@Sygozer:
Oke. Van mij mag iedereen luisteren wat ie zelf leuk vindt. Dus als zij liever hhz/ws luisteren en jij liever raw is dat toch geen enkel probleem?

Het gaat er mij om dat hhz/ws/frontliner etc het doelbewust doen om meer mensen aan te trekken.

Ja maar als je dan delen van je eigen genre pillenmuziek gaat noemen klopt er iets niet helemaal vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 01:34 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Amerika.

Opgelost, slotje!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 03:33 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
2 jaar geleden vond ik Industrial ook nog vreselijke troep, en daar luister ik nu ook met veel plezier naar. Is dat dan ook hypocriet?
Ik snap nooit zo goed wat mensen dr mee willen zeggen dat het hypocriet is. Een nummer kan wel in dezelfde stijl zijn, maar dan is het nog niet hetzelfde.
Sommige mainstream nummers met zang en cheesy melodie vind ik ook vet, en een ander soortgelijk nummer vind ik dan weer vreselijk.

leuk dat je industrial aanhaalt, het genre dat zich nergens wat van aan trekt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:45 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:

Dit is gewoon precies hetzelfde hoor. We horen in beiden gevallen een track van de wat hardere stijl in een setje waar vrijwel alleen onze favoriete stijl wordt gedraaid.

Het enige verschil is idd dat Industrial niet gek veel is veranderd voor zover ik weet, en mainstream Hardstyle wel enigszins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:09 

Hardtraxxer

Syztrax schreef:
Leonidas schreef:

ja, ik ken mensen die zichzelf hardstylers vinden, die al die headhunterz/wildstylez en shit luisteren van de laatste tijd en dan noemen ze raw pillenmuziek, sorry hoor maar ik vind dat geen hardstylers meer te noemen

Wat erg idd zeg. Je bent echt geen echte hardstyler als je headhunterz/wildstylez en shit luistert de laatste tijd
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen