Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende

Hardstyle moet toegankelijker worden
Ja, het is alleen maar mooi dat zoveel mogelijk mensen hardstyle luisteren 9%  9%  [ 25 ]
Ja, dat zorgt voor meer diversiteit in het genre 17%  17%  [ 46 ]
Ja, ik wil dat de zeepbel zo snel mogelijk knapt en alleen de liefhebbers overblijven. 9%  9%  [ 26 ]
Nee, het ontoegankelijke en harde is mijn smaak en maakt dit genre voor mij juist zo vet. 31%  31%  [ 87 ]
Nee, dat betekent het einde van het genre. 8%  8%  [ 22 ]
Nee, het wordt eens tijd dat ze inspelen op wat de scene wil in plaats van ons dingen door onze strot te duwen. 26%  26%  [ 72 ]
Totaal aantal stemmen : 278
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 21:35 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Weet iemand of The Record Breaking nog is gedraaid op Fantasy?

Break Down Low dan? xd Stuk of 6 keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 22:01 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
chicken schreef:
Het is echter wel een naam geworden om te ontwijken op een hardstylefeest.

en alleen maar omdat ze nu ook house maken?

omdat je bang bent dat ze misschien met een houseplaatje hun set openen?

Heb een schijthekel aan house, dus ik zit er niet op te wachten. Als ik in een hardstyleset een house plaat hoor, ben ik gelijk weer uit m'n 'mood'. Daarvan mag je vinden wat je wil, maar ik ga dan liever naar een act waarvan ik weet dat ze hardstyle gaan draaien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 22:09 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
AniThing schreef:
chicken schreef:
Het is echter wel een naam geworden om te ontwijken op een hardstylefeest.

en alleen maar omdat ze nu ook house maken?

omdat je bang bent dat ze misschien met een houseplaatje hun set openen?

Heb een schijthekel aan house, dus ik zit er niet op te wachten. Als ik in een hardstyleset een house plaat hoor, ben ik gelijk weer uit m'n 'mood'. Daarvan mag je vinden wat je wil, maar ik ga dan liever naar een act waarvan ik weet dat ze hardstyle gaan draaien. :)

Shit man dat moet je niet vinden, dan ben je gelijk narrowminded volgens de huidige richtlijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 02:12 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Shit man dat moet je niet vinden, dan ben je gelijk narrowminded volgens de huidige richtlijnen.

Ik moest lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 08:53 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Dakpan schreef:

Ik moest lachen :lol:

Het is ook gewoon de waarheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 08:57 

Donateur

Maar wel zo triest dat het grappig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 17:34 

Hardtraxx Veteran

Ik ben toch wel benieuwd hoe het gaat uitpakken nu Headhunterz bij Ultra Music zit, Noisecontrollers bij Protocol en Wildstylez bij Zooland Records.

Van Wildstylez kan je er nu vanuit gaat dat hij alleen maar meezing muziek gaat maken aangezien Zooland het label van R.I.O, Cascada en ItaloBrothers is. Stuk voor stuk 'TMF-Muziek'.

Noisecontrollers blijven geniale producers en gaat misschien wat meer house dan hardstyle maken, maar zullen het best blijven maken.

En Headhunterz blijft ook wel trouw aan de hardstyle, maar moet wel een keer gaan toegeven aan andere artiesten waar hij nu mee kan samenwerken nu hij bij Ultra zit. Die track met Krewella is dan misschien 150 bpm, maar de volgende artiest wilt waarschijnlijk liever op 130 bpm werken.

Jullie mening: Wie zie je het pad van de grote 3 volgen, en wie blijven produceren zoals ze nu doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 17:51 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ik ben toch wel benieuwd hoe het gaat uitpakken nu Headhunterz bij Ultra Music zit, Noisecontrollers bij Protocol en Wildstylez bij Zooland Records.

Van Wildstylez kan je er nu vanuit gaat dat hij alleen maar meezing muziek gaat maken aangezien Zooland het label van R.I.O, Cascada en ItaloBrothers is. Stuk voor stuk 'TMF-Muziek'.

Noisecontrollers blijven geniale producers en gaat misschien wat meer house dan hardstyle maken, maar zullen het best blijven maken.

En Headhunterz blijft ook wel trouw aan de hardstyle, maar moet wel een keer gaan toegeven aan andere artiesten waar hij nu mee kan samenwerken nu hij bij Ultra zit. Die track met Krewella is dan misschien 150 bpm, maar de volgende artiest wilt waarschijnlijk liever op 130 bpm werken.

Jullie mening: Wie zie je het pad van de grote 3 volgen, en wie blijven produceren zoals ze nu doen?

Over Wildstylez lees ik niks terug dat hij heeft getekend bij Zooland Records, alleen dat vage berichtje een tijd geleden van hun met spelfouten kan ik me herinneren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 23:02 

Hardtraxxer

iMark schreef:

Ik denk dat Coone ook wel eens die kant op kan gaan. Vroeger heeft hij in de jump gezeten, wat laat zien dat hij divers kan produceren. Daarnaast heeft hij die collabs gehad met o.a. Steve Aoki en Dimitri Vegas & Mighty Mike.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 00:06 

Kei gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 08:49 

Aan het typen...

Coone is sowieso te vinden waar op dat moment de hype is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 17:24 

Hardtraxxer

iMark schreef:

In de house scene releasen artiesten verschillende tracks vaker op verschillende labels. (kijk naar bijvoorbeeld naar Get Loose (Original Mix) op OWSLA en de Tiesto remix op Spinnin')

Ik denk dat het zo zit dat Noisecontrollers hun dubstep achtige nummers op Protocol gaan releasen en de hardstyle nummers op een hardstyle label blijven releasen en net als wildstylez op verschillende hardstyle labels zal releasen. Of misschien nog wel op Digital Age? (had wel ergens voorbij zien komen dat DA gestopt was?)

Voor Wildstylez is het volgens mij zo dat alleen Year Of Summer op Zooland wordt gereleased. In het verleden is dat vaker gebeurd met bijvoorbeeld Isaac platen (kijk bijvoorbeeld naar Go Insane: http://www.discogs.com/DJ-Isaac-Go-Insane/master/89433), die werden in een ander land op een label gereleased uit dat land. Dat verklaard denk ik het Zooland verhaal. Voor hardstyle releases heeft Wildstylez aangegeven dat hij released waar hij wil, mits dat label dat ook wil natuurlijk.

Bij HHZ snap ik het niet helemaal, hij heeft getekend bij Ultra, maar toch ook weer een eigen label (Hard With Style). Dat is denk ik even afwachten hoe dat helemaal zit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 17:51 

Hardtraxx Veteran

Year of Summer is al op Q-dance gereleased toch :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:06 

Hardtraxx Veteran

vincejuh schreef:
iMark schreef:

In de house scene releasen artiesten verschillende tracks vaker op verschillende labels. (kijk naar bijvoorbeeld naar Get Loose (Original Mix) op OWSLA en de Tiesto remix op Spinnin')

Ik denk dat het zo zit dat Noisecontrollers hun dubstep achtige nummers op Protocol gaan releasen en de hardstyle nummers op een hardstyle label blijven releasen en net als wildstylez op verschillende hardstyle labels zal releasen. Of misschien nog wel op Digital Age? (had wel ergens voorbij zien komen dat DA gestopt was?)

Voor Wildstylez is het volgens mij zo dat alleen Year Of Summer op Zooland wordt gereleased. In het verleden is dat vaker gebeurd met bijvoorbeeld Isaac platen (kijk bijvoorbeeld naar Go Insane: http://www.discogs.com/DJ-Isaac-Go-Insane/master/89433), die werden in een ander land op een label gereleased uit dat land. Dat verklaard denk ik het Zooland verhaal. Voor hardstyle releases heeft Wildstylez aangegeven dat hij released waar hij wil, mits dat label dat ook wil natuurlijk.

Bij HHZ snap ik het niet helemaal, hij heeft getekend bij Ultra, maar toch ook weer een eigen label (Hard With Style). Dat is denk ik even afwachten hoe dat helemaal zit...

HHZ gaat uitbrengen op Ultra, en HWS Label is voor talenten, die gaan daar dan verschillende platen op uitbrengen.

urbandesigner schreef:

Ja, en gouden plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:21 

Hardtraxx Veteran

Ik merk bij mezelf dat als je tegen mensen zegt dat je hardstyle luistert het merendeel het kent. Drie jaar geleden ofzo keken mensen je aan alsof je achterlijk was want ze dachten direct dat het terror ofzo was. (Hiermee zeg ik niet dat mensen die terror etc luisteren achterlijk zijn, maar zo keken mensen me gewoon aan.)
En ja dan hebben ze het direct over Year of Summer en Lose My Mind. Persoonlijk denk ik dat het nog veel verder gaat groeien, wat in mijn ogen een slechte ontwikkeling is want het overgrote deel van de 'nieuwkomers' zal alleen de hitjes kunnen waarderen en grote feesten etc gaan bezoeken waardoor de liefhebbers geen kaartje kunnen krijgen. Ook zullen line ups meer en meer dezelfde namen vertonen, alleen de populairdere namen, die nou niet echt de meest gevarieerde/leuke lijstjes zullen draaien. Dus ja ik ben pessimistisch over de groei van hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:40 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:

Klopt, maar kijk maar eens naar die isaac release, die ik ook 3 keer op verschillende labels uitgebracht, dan snap je mijn punt denk ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:55 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Ik merk bij mezelf dat als je tegen mensen zegt dat je hardstyle luistert het merendeel het kent. Drie jaar geleden ofzo keken mensen je aan alsof je achterlijk was want ze dachten direct dat het terror ofzo was. (Hiermee zeg ik niet dat mensen die terror etc luisteren achterlijk zijn, maar zo keken mensen me gewoon aan.)
En ja dan hebben ze het direct over Year of Summer en Lose My Mind. Persoonlijk denk ik dat het nog veel verder gaat groeien, wat in mijn ogen een slechte ontwikkeling is want het overgrote deel van de 'nieuwkomers' zal alleen de hitjes kunnen waarderen en grote feesten etc gaan bezoeken waardoor de liefhebbers geen kaartje kunnen krijgen. Ook zullen line ups meer en meer dezelfde namen vertonen, alleen de populairdere namen, die nou niet echt de meest gevarieerde/leuke lijstjes zullen draaien. Dus ja ik ben pessimistisch over de groei van hardstyle.

Dan laten we die organisaties lekker stikken in hun dagjesvolk en hitjesparade. Er zijn dan vast nog wel een aantal organisaties die wel de feesten voor de liefhebbers zullen organiseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 21:05 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Ook zullen line ups meer en meer dezelfde namen vertonen, alleen de populairdere namen, die nou niet echt de meest gevarieerde/leuke lijstjes zullen draaien. Dus ja ik ben pessimistisch over de groei van hardstyle.

Ik zie toch duidelijk dat the magic show en theracords artiesten steeds meer geboekt worden op feesten. Zelfs hele stages voor hun zie je steeds vaker. Verder zie ik heady en noisecontrollers minder vaak geboekt worden op feesten dan een jaar/2 jaar geleden. (dit heeft wel met de prijs te maken).
Wel is het zo dat wildstylez echt overal staat. Zelfs op dancetour enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 23:07 

Hardtraxx Veteran

Ja TC MIM en TMS artiesten komen steeds vaker voor op line ups. Maar veel andere redelijk interessante namen zoals: tatanka, josh & wesz, slim shore, nitrouz, a-lusion, alphaverb scope dj en deepack staan veel minder dan de echt populaire artiesten op mainstages en ook niet snel op een TMS area of TC area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:46 

Hardtraxx Addict

Ontwijk Noisecontrollers sowieso op ieder feest.. op Emporium was het ook weer dramatisch -.- Bas kan geniale tracks maken, maar het is echt meerendeel heel saai..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:43 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Ja TC MIM en TMS artiesten komen steeds vaker voor op line ups. Maar veel andere redelijk interessante namen zoals: tatanka, josh & wesz, slim shore, nitrouz, a-lusion, alphaverb scope dj en deepack staan veel minder dan de echt populaire artiesten op mainstages en ook niet snel op een TMS area of TC area.

Maar wie zegt dat niet deze artiesten ook verzanden in oninteressante namen doordat ze vaak in het zelfde straatje draaien. Deze artiesten zijn juist interessant (of kunnen dat zijn) omdat ze weinig geboekt worden. Dat maakt de acts specialer. Maar het zou met niet verbazen dat ze bij meer boekingen ook minder interessant worden, doordat ze vaak dezelfde (soort) tracks draaien. Velen zijn ze al voorgegaan wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 00:06 

Hardtraxx Veteran

Ja dat kan maar is gelukkig nog niet zo ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 04:56 

Hardtraxx Addict

Ik zou geen van de antwoorden kiezen, de vraag is te leidend vind ik.
Producers moeten/mogen wat mij betreft gewoon lekker maken waar ze zin in hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 09:13 

Aan het typen...

Dat mogen ze toch ook, maar het gaat om het genre hardstyle. Artiesten proberen hardstyle een bepaalde richting op te duwen. Wat producers maken moeten ze helemaal zelf weten, maar zodra ze het als hardstyle gaan verkopen, dragen ze een deel van de verantwoordelijkheid voor die scene. Als de scene het daar zelf niet mee eens is, dan hoort de verantwoordelijke daar op aangesproken te worden. Dit geldt overigens net zo goed voor de organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 13:14 

Gaat het denk je dan niet ten koste van de eigenheid van de producers? Waar trek je de lijn als liefhebber?
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen