iMark schreef:
Ik ben toch wel benieuwd hoe het gaat uitpakken nu Headhunterz bij Ultra Music zit, Noisecontrollers bij Protocol en Wildstylez bij Zooland Records.
In de house scene releasen artiesten verschillende tracks vaker op verschillende labels. (kijk naar bijvoorbeeld naar Get Loose (Original Mix) op OWSLA en de Tiesto remix op Spinnin')
Ik denk dat het zo zit dat Noisecontrollers hun dubstep achtige nummers op Protocol gaan releasen en de hardstyle nummers op een hardstyle label blijven releasen en net als wildstylez op verschillende hardstyle labels zal releasen. Of misschien nog wel op Digital Age? (had wel ergens voorbij zien komen dat DA gestopt was?)
Voor Wildstylez is het volgens mij zo dat alleen Year Of Summer op Zooland wordt gereleased. In het verleden is dat vaker gebeurd met bijvoorbeeld Isaac platen (kijk bijvoorbeeld naar Go Insane:
http://www.discogs.com/DJ-Isaac-Go-Insane/master/89433), die werden in een ander land op een label gereleased uit dat land. Dat verklaard denk ik het Zooland verhaal. Voor hardstyle releases heeft Wildstylez aangegeven dat hij released waar hij wil, mits dat label dat ook wil natuurlijk.
Bij HHZ snap ik het niet helemaal, hij heeft getekend bij Ultra, maar toch ook weer een eigen label (Hard With Style). Dat is denk ik even afwachten hoe dat helemaal zit...