Hahaha wat een heerlijke actie 
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Heerlijk inderdaad, lekker kloten
Ik moet zeggen, dat is dan wel weer een bazenactie 
-
N
Is dat terecht? Ik denk zelf dat hardcore teveel persoonlijkheden heeft om het zover te laten komen. Wat denken de hardcore experts hier op het forum? Moet er een hardcore, waar gaat het heen topic komen?wrote:Ook ben ik bang voor het hardcore van nu, De nieuwe releases van endymion zijn echt hilarisch; het kan niet eens als raw-hardstyle worden bestempeld. Of dit nou bewust is? ik weet het niet. Waarschijnlijk bereiden ze zich weer voor om een hardstyle main af te sluiten.
We zien het bij Neophyte Records al. Maar de rest van de grote labels legt er so far een drol op. Ik zie het niet zo snel gebeuren.wrote:Is dat terecht? Ik denk zelf dat hardcore teveel persoonlijkheden heeft om het zover te laten komen. Wat denken de hardcore experts hier op het forum? Moet er een hardcore, waar gaat het heen topic komen?wrote:Ook ben ik bang voor het hardcore van nu, De nieuwe releases van endymion zijn echt hilarisch; het kan niet eens als raw-hardstyle worden bestempeld. Of dit nou bewust is? ik weet het niet. Waarschijnlijk bereiden ze zich weer voor om een hardstyle main af te sluiten.
Neophyte; de naam zegt het alwrote:We zien het bij Neophyte Records al. Maar de rest van de grote labels legt er so far een drol op. Ik zie het niet zo snel gebeuren.wrote:Is dat terecht? Ik denk zelf dat hardcore teveel persoonlijkheden heeft om het zover te laten komen. Wat denken de hardcore experts hier op het forum? Moet er een hardcore, waar gaat het heen topic komen?wrote:Ook ben ik bang voor het hardcore van nu, De nieuwe releases van endymion zijn echt hilarisch; het kan niet eens als raw-hardstyle worden bestempeld. Of dit nou bewust is? ik weet het niet. Waarschijnlijk bereiden ze zich weer voor om een hardstyle main af te sluiten.
Stiekem gehoopt dat het touw brak
https://www.youtube.com/watch?v=vqt6lTb96Lw
Bas & linda pleitos
Noisecontrollers dus naar protocol records... wat vinden we ervan?
Persoonlijk denk ik dat het een goede stap is voor hen, vooral de onwijs creatieve bas die nu nog veel meer zieke plaatjes kan maken.
Persoonlijk denk ik dat het een goede stap is voor hen, vooral de onwijs creatieve bas die nu nog veel meer zieke plaatjes kan maken.
-
J
Dit dus, ik zie het probleem niet als ze onder hun alias Hardstyle EN House gaan maken, zolang het toch vet is? Who cares.wrote:Noisecontrollers dus naar protocol records... wat vinden we ervan?
Maar onze echte Hardstyle liefhebbers, kenners en die-hards raken nu vast in depressie, ik begin al medelijden te krijgen met de NS
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Als ik me aangesproken mag voelen; neuh valt wel mee. Het is echter wel een naam geworden om te ontwijken op een hardstylefeest.wrote:Maar onze echte Hardstyle liefhebbers, kenners en die-hards raken nu vast in depressie
-
J
Veel mensen reageren gewoon alsof ze het serieuzer nemen dan hun hele privé leven, dat maakt het zo mooi
Ik heb liever reacties van mensen die het serieus nemen, dan jouw reacties. Enige wat je doet in ieder topic is uitlokken en stoken. Probeer anders inhoudelijk eens wat aan discussie toe te voegen.
over wie gaat het nu??
Ot, denk juist dat de eckte muziek liefhebber dit een grote plus vindt!
Ot, denk juist dat de eckte muziek liefhebber dit een grote plus vindt!
wrote: Het is echter wel een naam geworden om te ontwijken op een hardstylefeest.
en alleen maar omdat ze nu ook house maken?
omdat je bang bent dat ze misschien met een houseplaatje hun set openen?
Ben zelf geen fan van House, maar ik vind Bas wel erg creatief. Verbaast me eigenlijk niet heel erg dat ze nu overgestapt zijn naar een ander label. Maakt me eigenlijk ook niet verder uit, vind het allemaal prima wat ze willen doen, of ze nou Hardstyle blijven maken of naar House overgaan. En ik blijf gewoon de (vooral oudere) tracks die ze gemaakt hebben luisteren 
Hoop niet dat ze nu nog meer andere muziek gaan draaien op feesten. Hardstyle platen zijn bijna altijd top !
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
wrote:voor zover ik weet staat er niemand onder contract bij protocol. Romero releast hier gewoon nummers op die hij vet vind. Het is niet dat er artiesten onder contract staan die al hun tracks daar uitbrengen. Ik denk dat nc hun house/dubstep nummertjes daar gaat uitbrengen maar de hardstyle niet denk ik.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Realiseer me na Fantasy Island dat het me niks kan schelen want god wat was hun optreden een saaie bedoening zeg.
Mainstage was toch niks aan. geluid stond best wel zacht. stond maar weinig man en minder dan de helft ging maar los. Superbash tent daarin tegenwrote:Realiseer me na Fantasy Island dat het me niks kan schelen want god wat was hun optreden een saaie bedoening zeg.
Ik vond t fucking vet. Maar dat had denk ik met omstandigheden te maken. Pillars of Creation/ Break the Show/ So High/ Record Breaking en nog een aantal andere plaatjes waren heerlijkwrote:Realiseer me na Fantasy Island dat het me niks kan schelen want god wat was hun optreden een saaie bedoening zeg.
Record Breaking ging weer gruwelijk hard.
Pilluh!!!!!!!!!!!!!111111111!!1!!11!!wrote:Ik vond t fucking vet. Maar dat had denk ik met omstandigheden te maken.wrote:Realiseer me na Fantasy Island dat het me niks kan schelen want god wat was hun optreden een saaie bedoening zeg.
Chillings met goeie mainstream muziek op de main met mijn vrienden na een hele dag het hardere werk was gewoon relaxt 
Weet iemand of The Record Breaking nog is gedraaid op Fantasy?