Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende

Hardstyle moet toegankelijker worden
Ja, het is alleen maar mooi dat zoveel mogelijk mensen hardstyle luisteren 9%  9%  [ 25 ]
Ja, dat zorgt voor meer diversiteit in het genre 17%  17%  [ 46 ]
Ja, ik wil dat de zeepbel zo snel mogelijk knapt en alleen de liefhebbers overblijven. 9%  9%  [ 26 ]
Nee, het ontoegankelijke en harde is mijn smaak en maakt dit genre voor mij juist zo vet. 31%  31%  [ 87 ]
Nee, dat betekent het einde van het genre. 8%  8%  [ 22 ]
Nee, het wordt eens tijd dat ze inspelen op wat de scene wil in plaats van ons dingen door onze strot te duwen. 26%  26%  [ 72 ]
Totaal aantal stemmen : 278
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:40 

Hardtraxx Veteran

Hahaha wat een heerlijke actie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:41 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk inderdaad, lekker kloten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:42 

Hardtraxx Veteran

Ik moet zeggen, dat is dan wel weer een bazenactie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:00 

Rolofss schreef:
Ook ben ik bang voor het hardcore van nu, De nieuwe releases van endymion zijn echt hilarisch; het kan niet eens als raw-hardstyle worden bestempeld. Of dit nou bewust is? ik weet het niet. Waarschijnlijk bereiden ze zich weer voor om een hardstyle main af te sluiten.

Is dat terecht? Ik denk zelf dat hardcore teveel persoonlijkheden heeft om het zover te laten komen. Wat denken de hardcore experts hier op het forum? Moet er een hardcore, waar gaat het heen topic komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Rolofss schreef:
Ook ben ik bang voor het hardcore van nu, De nieuwe releases van endymion zijn echt hilarisch; het kan niet eens als raw-hardstyle worden bestempeld. Of dit nou bewust is? ik weet het niet. Waarschijnlijk bereiden ze zich weer voor om een hardstyle main af te sluiten.

Is dat terecht? Ik denk zelf dat hardcore teveel persoonlijkheden heeft om het zover te laten komen. Wat denken de hardcore experts hier op het forum? Moet er een hardcore, waar gaat het heen topic komen?

We zien het bij Neophyte Records al. Maar de rest van de grote labels legt er so far een drol op. Ik zie het niet zo snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:11 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Rolofss schreef:

We zien het bij Neophyte Records al. Maar de rest van de grote labels legt er so far een drol op. Ik zie het niet zo snel gebeuren.

Neophyte; de naam zegt het al

Stiekem gehoopt dat het touw brak

https://www.youtube.com/watch?v=vqt6lTb96Lw

Bas & linda pleitos
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:50 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers dus naar protocol records... wat vinden we ervan?

Persoonlijk denk ik dat het een goede stap is voor hen, vooral de onwijs creatieve bas die nu nog veel meer zieke plaatjes kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:45 

teupie schreef:
Noisecontrollers dus naar protocol records... wat vinden we ervan?

Persoonlijk denk ik dat het een goede stap is voor hen, vooral de onwijs creatieve bas die nu nog veel meer zieke plaatjes kan maken.

Dit dus, ik zie het probleem niet als ze onder hun alias Hardstyle EN House gaan maken, zolang het toch vet is? Who cares.
Maar onze echte Hardstyle liefhebbers, kenners en die-hards raken nu vast in depressie, ik begin al medelijden te krijgen met de NS
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:08 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Maar onze echte Hardstyle liefhebbers, kenners en die-hards raken nu vast in depressie

Als ik me aangesproken mag voelen; neuh valt wel mee. Het is echter wel een naam geworden om te ontwijken op een hardstylefeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:10 

Veel mensen reageren gewoon alsof ze het serieuzer nemen dan hun hele privé leven, dat maakt het zo mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:18 

Hardtraxx Addict

Behouden ze Digital:Age?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:18 

Aan het typen...

Ik heb liever reacties van mensen die het serieus nemen, dan jouw reacties. Enige wat je doet in ieder topic is uitlokken en stoken. Probeer anders inhoudelijk eens wat aan discussie toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:21 

Hardtraxx Veteran

over wie gaat het nu??

Ot, denk juist dat de eckte muziek liefhebber dit een grote plus vindt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:23 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Het is echter wel een naam geworden om te ontwijken op een hardstylefeest.

en alleen maar omdat ze nu ook house maken?

omdat je bang bent dat ze misschien met een houseplaatje hun set openen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:26 

Hardtraxx Veteran

Ben zelf geen fan van House, maar ik vind Bas wel erg creatief. Verbaast me eigenlijk niet heel erg dat ze nu overgestapt zijn naar een ander label. Maakt me eigenlijk ook niet verder uit, vind het allemaal prima wat ze willen doen, of ze nou Hardstyle blijven maken of naar House overgaan. En ik blijf gewoon de (vooral oudere) tracks die ze gemaakt hebben luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:00 

Hardtraxx Veteran

Hoop niet dat ze nu nog meer andere muziek gaan draaien op feesten. Hardstyle platen zijn bijna altijd top !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:02 

Hardtraxxer

Skyscraper schreef:
voor zover ik weet staat er niemand onder contract bij protocol. Romero releast hier gewoon nummers op die hij vet vind. Het is niet dat er artiesten onder contract staan die al hun tracks daar uitbrengen. Ik denk dat nc hun house/dubstep nummertjes daar gaat uitbrengen maar de hardstyle niet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:45 

Hardtraxx Veteran

Realiseer me na Fantasy Island dat het me niks kan schelen want god wat was hun optreden een saaie bedoening zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:54 

Hardtraxxer

JVDM schreef:
Realiseer me na Fantasy Island dat het me niks kan schelen want god wat was hun optreden een saaie bedoening zeg.

Mainstage was toch niks aan. geluid stond best wel zacht. stond maar weinig man en minder dan de helft ging maar los. Superbash tent daarin tegen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:57 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:

Ik vond t fucking vet. Maar dat had denk ik met omstandigheden te maken. Pillars of Creation/ Break the Show/ So High/ Record Breaking en nog een aantal andere plaatjes waren heerlijk (L)
Record Breaking ging weer gruwelijk hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
JVDM schreef:

Ik vond t fucking vet. Maar dat had denk ik met omstandigheden te maken.

Pilluh!!!!!!!!!!!!!111111111!!1!!11!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 21:03 

Hardtraxx Veteran

Chillings met goeie mainstream muziek op de main met mijn vrienden na een hele dag het hardere werk was gewoon relaxt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 21:11 

Donateur

Weet iemand of The Record Breaking nog is gedraaid op Fantasy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 21:19 

Hardtraxx Veteran

Nee denk 't niet man !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 21:31 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Weet iemand of The Record Breaking nog is gedraaid op Fantasy?

Als ik het goed begrepen heb moet hij ca. 3x op een avond worden gedraaid, dat heb ik althans ervan meegekregen.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen