Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 11:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Henk-Jan schreef:
Zonde


Iemand voor lapzwans uitmaken die m nooit kwaad heeft gedaan. Die veel moeite, tijd, liefde, energie en geld in deze website heeft gestoken. Heel jammer ja... Lig er helaas niet wakker om :) Had ie ook anders kunnen verwoorden.

Met alle respect, maar hoeveel tijd jij in deze website hebt gestoken is volgens mij compleet irrelevant als het gaat om het toepassen van de regels. Ik lees nergens in het beleid dat jij een uitzonderingspositie hebt. Dus zou dezelfde straf moeten gelden als Nazale bijvoorbeeld mij lapzwans had genoemd. Ik weet verder niet of hij al 2 waarschuwingen had en of jullie lapzwans als waarschuwing waardig beschouwen (daar bemoei ik me verder ook niet mee).

Daarentegen krijg je volgens mij eerst 2 waarschuwingen voordat je geband wordt. Als je daarna alsnog zo nodig de grenzen van het beleid op moet zoeken, dan vraag je er ook wel een beetje om. Ik heb daar dan ook geen medelijden mee, of je nu van de oude garde bent of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 12:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nazale had gevraag of z'n account verwijderd kon worden. Heeft dus niet met een ban te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chill, gaan we weer terug naar;

Post hier je top 5 platen met een screech
Vote for best FIFA.15 player
Wie moet een live act krijgen

Topics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 12:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, want opsomtopics mochten ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan kun je heel algemeen (grootste sectie) wel vast opdoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Zeker niet als je artiest zijnde misschien mee leest.


Waarom is het erger als het om een artiest gaat? Waarom plaatsen enkele mods hier artiesten steeds op een voetstuk? Artiesten zijn ook mensen die iedere dag een keutel in een pot leggen, waarom moeten ze een voorkeursbehandeling krijgen?

Hiermee wil ik niet onbeschoft gedrag goed praten, maar ik wil hier wel mee zeggen dat er in mijn ogen soms een dubbele standaard wordt gehanteerd wat betreft gedrag jegens artiesten of 'gewone' gebruikers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
bRt_ schreef:
Zeker niet als je artiest zijnde misschien mee leest.


Waarom is het erger als het om een artiest gaat? Waarom plaatsen enkele mods hier artiesten steeds op een voetstuk? Artiesten zijn ook mensen die iedere dag een keutel in een pot leggen, waarom moeten ze een voorkeursbehandeling krijgen?

Hiermee wil ik niet onbeschoft gedrag goed praten, maar ik wil hier wel mee zeggen dat er in mijn ogen soms een dubbele standaard wordt gehanteerd wat betreft gedrag jegens artiesten of 'gewone' gebruikers.


De artiesten zijn wel degene die ervoor zorgen dat die forum bestaat. Wil niemand voortrekken en inderdaad artiesten zijn ook mensen, maar af en toe is het respect naar hen hier zo ver te zoeken. Het zijn de mensen die ons de muziek geven, dan hoef je die niet helemaal tot het bot toe af te branden. Maar dat mag ook niet gezegd worden, want dat is volgens een aantal mensen hier normale kritiek.
Kritiek moet zeker kunnen en is soms ook nodig, maar het woordje respect ontbreekt daarin bij een aantal mensen en dat is zonde. Je hoeft van mij niet overal in mee te gaan en mag laten zien dat je het ergens niet mee eens bent, maar soms zijn reacties zo diep triest dat ik me afvraag of een persoon het doet omdat hij in de 'real-world' niets te zeggen heeft en dus hier maar de dappere jongen uit gaat hangen. Misschien dat dit gedoe ook wel heeft meegespeeld met het vertrek van een aantal mensen van 'de oude garde'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Respect moet je toch verdienen (ofzo?). Bijv door mooie producties / setjes, duidelijkheid geven over je carrière in een Q&A (Prop) of door gewoon af en toe eens hier te reageren (RR, b, thera etc etc) en jezelf vooral niet zo fucking serieus te nemen.

Daar was in dit geval al geen sprake van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Zygoma schreef:
bRt_ schreef:
Zeker niet als je artiest zijnde misschien mee leest.


Waarom is het erger als het om een artiest gaat? Waarom plaatsen enkele mods hier artiesten steeds op een voetstuk? Artiesten zijn ook mensen die iedere dag een keutel in een pot leggen, waarom moeten ze een voorkeursbehandeling krijgen?

Hiermee wil ik niet onbeschoft gedrag goed praten, maar ik wil hier wel mee zeggen dat er in mijn ogen soms een dubbele standaard wordt gehanteerd wat betreft gedrag jegens artiesten of 'gewone' gebruikers.


De artiesten zijn wel degene die ervoor zorgen dat die forum bestaat. Wil niemand voortrekken en inderdaad artiesten zijn ook mensen, maar af en toe is het respect naar hen hier zo ver te zoeken. Het zijn de mensen die ons de muziek geven, dan hoef je die niet helemaal tot het bot toe af te branden. Maar dat mag ook niet gezegd worden, want dat is volgens een aantal mensen hier normale kritiek.
Kritiek moet zeker kunnen en is soms ook nodig, maar het woordje respect ontbreekt daarin bij een aantal mensen en dat is zonde. Je hoeft van mij niet overal in mee te gaan en mag laten zien dat je het ergens niet mee eens bent, maar soms zijn reacties zo diep triest dat ik me afvraag of een persoon het doet omdat hij in de 'real-world' niets te zeggen heeft en dus hier maar de dappere jongen uit gaat hangen. Misschien dat dit gedoe ook wel heeft meegespeeld met het vertrek van een aantal mensen van 'de oude garde'.


Zoals ik al aangaf wil ik geen onbeschoft gedrag goedpraten, het ging me even om de dubbele standaard. Ik ben het uiteraard met je eens dat alles respectvol verwoord zou kunnen en moeten worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dus als ik het woord artiest gebruik, heb ik een dubbele standaard?

De discussie kwam door het gehele Mandy topic en daar heb ik simpelweg even op ingespeeld. Het wilt dus ook niet zeggen dat ik haar of eender wie op een voetstuk plaats. Als iemand hier woorden naar zich krijgt toegespeeld om U tegen te zeggen wordt dat gewoon aangepakt, klaar. Althans, zo denk ik erover.

TiMOTHYb schreef:
Chill, gaan we weer terug naar;
Post hier je top 5 platen met een screech
Vote for best FIFA.15 player
Wie moet een live act krijgen
Topics.


Ik heb zelf ook niet zoveel met die topics, echter houdt niemand dat tegen om misschien eens dieper op die tracks in te gaan. Een soort van waarom? Op die manier krijg je toch weer wat discussie voer. Het is maar een idee uiteraard. Wat houdt je overigens tegen om zelf een topic te starten zoals dit? Of eender wie?

Ik zeg maar wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die topics kunnen wmb prima naast kwaliteitstopics, echter om de een of andere manier zijn alle leden die daar poging toe hebben gedaan weg. Dit komt trouwens ook de promo topics niet ten goede. Bestaan hedendaags enkel uit smileys en 9,6-jes. Dat mag allemaal, maar echt boeiend om te lezen is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Dus als ik het woord artiest gebruik, heb ik een dubbele standaard?

Nee, nu verdraai je mijn woorden. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Ik heb zelf ook niet zoveel met die topics, echter houdt niemand dat tegen om misschien eens dieper op die tracks in te gaan. Een soort van waarom? Op die manier krijg je toch weer wat discussie voer. Het is maar een idee uiteraard. Wat houdt je overigens tegen om zelf een topic te starten zoals dit? Of eender wie?


Omdat, teveel moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
bRt_ schreef:
Dus als ik het woord artiest gebruik, heb ik een dubbele standaard?

Nee, nu verdraai je mijn woorden. -.-


Dat is dan niet mijn bedoeling geweest. Excuseer.

Mij ging het er gewoon over dat een gebruiker al dan niet artiest zijnde even hoog staat in mijn garneel. In dit geval was het een artiest, maar daar bedoelde ik verder niets mee.

@Tim.
Dat die leden weg zijn of gaan heeft vast een goede reden.

Wat de promo topics betreft, inderdaad. Cijfers en smileys daar kun je niet over disccusieren, maar er zijn vast nog wel gebruikers die er toch dieper op in gaan. Start daar dan mee en wie weet ..

En komt er dan wat interessants in het wist je dat topic, gebruik dat dan en maak een topic. Die opsomtopics verdwijnen wel naar beneden.. de meeste dan toch.

@SAIN7, ik ben er vast van overtuigd dat meerdere mensen zo denken. Maar dat ligt dan niet aan het team volgens mij (hoop ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
@SAIN7, ik ben er vast van overtuigd dat meerdere mensen zo denken. Maar dat ligt dan niet aan het team volgens mij (hoop ik).


Ik snap dat jij denkt dat ik het team hiervan beschuldigd, alleen dat doe ik dus niet.
Gewoon de luiheid van de mensen om een bepaalde track helemaal te gaan ontleden is imo alleen interessant als je de track helemaal geweldig vind of hem wilt gaan draaien in sets. Zodat jij precies de keypoints weet wat interessant is om te draaien of juist niet te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 18:38 
 

Voor enige uitleg m.b.t. Nazale en dat topic:

algemeen/het-stel-je-vraag-aan-fekete-topic-t51637.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oneens. Ik lees liever (gefundeerde) kritiek dan eindeloze ophemeling. Maar goed das misschien een smaak dingetje, kan het ook wel begrijpen als het andersom is. Ik vind iig veel meer aansluiting bij Tilburg on ice dan die cijfercultuur in promo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar Mandy is toch helemaal geen artiest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:38 
 

bRt_ schreef:
dat een gebruiker al dan niet artiest zijnde even hoog staat in mijn garneel


Eeeh? :huh:

Duke schreef:
Maar Mandy is toch helemaal geen artiest?


Mandy is een product. Klinkt misschien raar maar bedoel het niet lullig. Want eigenlijk is ze dat toch ook gewoon?

Wikipedia schreef:
Product: iets dat men maakt of op de markt brengt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
bRt_ schreef:
dat een gebruiker al dan niet artiest zijnde even hoog staat in mijn garneel


Eeeh? :huh:

Duke schreef:
Maar Mandy is toch helemaal geen artiest?


Mandy is een product. Klinkt misschien raar maar bedoel het niet lullig. Want eigenlijk is ze dat toch ook gewoon?

Wikipedia schreef:
Product: iets dat men maakt of op de markt brengt


Dan zijn we allemaal producten :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 11:00 
 

Basshunterzz schreef:
Kiloknaller schreef:
bRt_ schreef:
dat een gebruiker al dan niet artiest zijnde even hoog staat in mijn garneel


Eeeh? :huh:

Duke schreef:
Maar Mandy is toch helemaal geen artiest?


Mandy is een product. Klinkt misschien raar maar bedoel het niet lullig. Want eigenlijk is ze dat toch ook gewoon?

Wikipedia schreef:
Product: iets dat men maakt of op de markt brengt


Dan zijn we allemaal producten :oh:


Oké speciaal voor jou: of op de markt brengt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 12:22 
 

TiMOTHYb schreef:
Dan kun je heel algemeen (grootste sectie) wel vast opdoeken.


en de livesets sectie, want, ja hé, al die tracklists zijn wel een opsomming van nummertjes hé hehehehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 12:25 
 

stefaneke schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dan kun je heel algemeen (grootste sectie) wel vast opdoeken.


en de livesets sectie, want, ja hé, al die tracklists zijn wel een opsomming van nummertjes hé hehehehe

Welke tracklists? :P

Die missen soms nog weleens :D We zijn er wel over aan het babbelen over hoe we dat precies moeten aanpakken. Echter komt er niet van vandaag op morgen een oplossing voor, maar we doen ons best :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Oké speciaal voor jou: of op de markt brengt


Dan moet het toch juist 'en' zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 13:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Met alle respect, maar hoeveel tijd jij in deze website hebt gestoken is volgens mij compleet irrelevant als het gaat om het toepassen van de regels. Ik lees nergens in het beleid dat jij een uitzonderingspositie hebt. Dus zou dezelfde straf moeten gelden als Nazale bijvoorbeeld mij lapzwans had genoemd. Ik weet verder niet of hij al 2 waarschuwingen had en of jullie lapzwans als waarschuwing waardig beschouwen (daar bemoei ik me verder ook niet mee).


Dan ken je niet het hele verhaal. Hij kwam zelf naar me toe dat ie z'n account verwijdert wilt hebben. :thumbup: En de verwijdering was nog voordat ik z'n bericht in dit topic gelezen had.

Lyst schreef:
Daarentegen krijg je volgens mij eerst 2 waarschuwingen voordat je geband wordt. Als je daarna alsnog zo nodig de grenzen van het beleid op moet zoeken, dan vraag je er ook wel een beetje om. Ik heb daar dan ook geen medelijden mee, of je nu van de oude garde bent of niet.


Klopt, dat geldt voor iedereen. Maar er zijn uitzonderingen. Iemand die alleen komt om te spammen krijgt natuurlijk gelijk een ban. Niet dat het hier van toepassing voor is, maar om maar een voorbeeld te geven.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen