Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat je de energie erin wilt steken!

Ik ben benieuwd naar je blik op Shifting Gears, het Decibel Anthem van Hard Driver.
Ik moest hem zelf een aantal keer beluisteren voordat ik hem ging waarderen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 20:30 
 

Ja weet je dit is een topic van een aantal maanden geleden waar al lang niks meer mee gedaan word door meneer de reviewer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 21:06 
 

TimothyB heeft wel gelijk. Tis nu vakantie. Ik ga dit weekend naar Londen toe maar daarna zal ik mijn review over Every Fucking Day afmaken. Die was al wel voor een gedeelte gemaakt. Sorry, tis gewoon druk geweest en ook wel een gebrek aan motivatie.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel wrang, toen je hier iedere dag in de comments hing zat niemand op je te wachten en nu hangt er twintig man aan je lippen. Denk hier maar even na dit weekend, wel rechtsom gaarne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:08 
 

Sorry boys, ben klaar met dit forum :lol: Ik ga mijn account verwijderen hier, je mag Fekete erop aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg jammer weer allemaal, maar toch begrijpelijk. -.-
Had overigens wel potentie dit. Wel een beetje een anticlimax na een halfjaar wachten op een nieuwe review :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:19 
 

Tot zover.

The Machine & Chain Reaction - Every Fucking Day.



Ja, ik zal beginnen met een excuus dat het wat langer heeft geduurd. Ik wilde geen review gaan schrijven wanneer ik moe was of dat het een haastklus zou worden. Zo vrijblijvend vind ik het ook weer niet. Echter is het nu tijd geworden om het op papier te gaan zetten! Ik zag best een aantal vette plaatjes langskomen, maar toen iemand Every Fucking Day noemde, zag ik eigenlijk alleen maar die track. Het is een persoonlijk favoriet, waardoor ik ergens toch nog wel in mijn comfortzone blijf. Dan is het maar zo. Let's begin with the beginning:

Mix-Intro:
De mix-intro bestaat uit een soort van drumpatroon, wat opzich al wel wat drive met zich meebrengt. Je kan je echter afvragen wat nu de meerwaarde ervan is, omdat je maar moeilijk de plaat kan inmixen met de bass vol open. Wanneer je de bass wegdraait lijkt het mij dat er maar weinig overblijft. Weinig interessant dus. Het doet me ergens ook denken aan de X-Rated (Geck-O Bootleg), waarvan ik nu de fullversion niet op YouTube kan vinden maar is hier free te downloaden. Het heeft ook een soort pauken, of iig een vollere bass terugkomend in het tweede blokje van de intro. Als je het nummer in zijn geheel beluisterd is dat wel tof! Op het eind zit er nog de vocal "every fucking day" in met een voorproefje van wat waarschijnlijk de screech in de climax zal zijn.. (spoiler, het is zo!)

Al met al, aardig. Voor het mixwerk niet interessant op de vocal na.

Break
Er komt eerst een aardig duistere sfeer naar voren met ongeveer hetzelfde drumpatroon. Er zit nu een koortje achter die een soort van melodie vormen. Klinkt nog steeds echt vooral duister en alsof er weinig geouwehoerd gaat worden. IJsjes, ballonnen en spelende kinderen is nu niet mijn eerste associatie, eerder verkrachtingen, alleenstaande vervallen spookhuizen etc etc.. Nu komt er een vocal bij, niet echt makkelijk verstaanbaar, ik vraag me af dat de bedoeling is. Als ik fanatiek luister kan ik er wel iets uithalen, maar eigenlijk is alleen "every fucking day" weer hoorbaar. Na deze vocal komt er een hele duistere synth die dezelfde melodie als het koortje ten gehore brengt. Eigenlijk is deze melodie niet mooi. Heel storend en zeurend en ik wil eigenlijk dat het af is. Wel weer duister, ja, dat woordje blijft wel terugkomen.

MAAR DAT GEBEURT! (L)

Er valt een korte stilte met daarna een hele zachte... kick? Hoe noem ik dit? Bass? Het klinkt een beetje hardcore-achtig alleen dan dus zacht. Ik wil het eigenlijk harder hebben, want ik heb na een minuut break wel zin om te knallen. Dit kickje alleen doet het al wel voor me. 16 beats is er niks te horen, daarna is er een hele vette gecutte vocal met "I I I JUST I I I JUST cant believe (ofzo) EVERY FUCKING DAY". Ik hou van vocals die gecut worden. Het geeft een ritme en echt een drive mee. Ik heb helemaal niet veel poespas nodig om iets vet te vinden. Op de laatste drie beats zitten ook flinke snares die je, als je ze weet, standaard mee slaat met je handen. Die laatste 32 beats dus voordat de mid-intro begint zijn echt sterk, ook al is het simpel. Geen overdreven gedoe, gewoon goed.

Mid-Intro
Dan komt het. Een vette aanloop naar eigenlijk een minstens zo vet stuk. Deze kick is echt lekker! Niet zo'n standaard



Meer kan ik er niet van maken! Geen zin meer om 'kwaliteitsimpulsen' te geven als de moderators dit de kop in drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon lekker in het midden van een zin afkappen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:55 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er in godsnaam gebeurd dan, mbt fekete en Nazale?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 16:40 
 

The Skribbler schreef:
Wat is er in godsnaam gebeurd dan, mbt fekete en Nazale?

Ik heb gevraagd aan Jor-D om mijn account te verwijderen, maar die lapzwans is natuurlijk nooit meer online. Is natuurlijk ook confronterend voor m :lol:
Echter, Fekete is zo ongelofelijk aan het zeiken en ook legitieme normale posts aan het verwijderen - dat ik totaal geen zin meer heb om dit een kwaliteitsforum te maken zolang hij hier rond dwaalt en zijn trots niet opzij kan zetten. Ik heb nadat hij mijn posts had verwijderd gevraagd om een uitleg, maar hier geeft hij gewoon geen antwoord op. "Hij is mij geen PB verschuldigd"- naar eigen zeggen. Ik heb ook nog mijn posts aangepast, en zelfs die heeft hij hierna gewoon verwijderd. Én een waarschuwing uitgedeeld naar mij. Én vervolgens nog steeds geen uitleg gegeven behalve zo'n achterlijke quote uit de huisregels die nog niet misschien te maken hadden met de posts die hij verwijderd had. Echter, hij hoeft zich niet naar ons te verantwoorden!

Nou dan schieten mijn principes er ook in.

On-Topic: Gewoon een teringdikke plaat. Punt. Mocht Fekete zich nog willen excuseren dan ga ik er weer over nadenken om het af te maken. Echter zie ik dit somber in :P . Nouja dan weet je dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 17:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fouten en wanbeleid toegeven heb ik hier tot op heden nog nooit meegemaakt. Neem nu die freqz Q&A er is ook niemand geweest die even heeft gezegd jongens dit was uberkut geregeld, we hadden ook gewoon villain kunnen hebben (die zit hier ook gewoon) maar we wilden Shinen met de freqz dus fuck die MC.

En inderdaad persoon die de bende aanstuurt ontbreekt waardoor het dagelijkse beleid afhangt van de stemming van Fekete (en Khadber maar die is chronisch op vakantie volgens mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 17:50 
 

TiMOTHYb schreef:
Fouten en wanbeleid toegeven heb ik hier tot op heden nog nooit meegemaakt. Neem nu die freqz Q&A er is ook niemand geweest die even heeft gezegd jongens dit was uberkut geregeld, we hadden ook gewoon villain kunnen hebben (die zit hier ook gewoon) maar we wilden Shinen met de freqz dus fuck die MC.

En inderdaad persoon die de bende aanstuurt ontbreekt waardoor het dagelijkse beleid afhangt van de stemming van Fekete (en Khadber maar die is chronisch op vakantie volgens mij)

Lol en ohja de waarschuwing was omdat ik om een uitleg vroeg "voor off-topic reactie".

Misschien moet Fekete Das Experiment maar eens gaan kijken. Misschien komt hij tot inzichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer om dit te lezen, wat mij betreft ben je juist een goed voorbeeld (samen met bijvoorbeeld Tim, niet om konten te likken), die een onderbouwde mening geeft. Soms een beetje lomp, maar wel altijd onderbouwd. Bij dezen: Ron, als je dit leest... zeg even sorry tegen die jongen, hij hoort op dit forum en met hem kun je tenminste een goede discussie aangaan.

Oke doei ik heb nu ook geen zin meer om er iets over te zeggen (TYPISCH TROUWENS HOE DE LAATSTE PAAR JAAR ONGEVEER DE HELE OUDE GARDE IS VERTROKKEN... RARA POLITIEPET)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 22:29 
 

The Skribbler schreef:
(TYPISCH TROUWENS HOE DE LAATSTE PAAR JAAR ONGEVEER DE HELE OUDE GARDE IS VERTROKKEN... RARA POLITIEPET)


ja of ze zijn geband
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

9/10 bans zijn het logische gevolg ban (hahah <--) gebrek aan ontwikkeling -> vervelen.

En much appreciated Skribbeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Neem nu die freqz Q&A er is ook niemand geweest die even heeft gezegd jongens dit was uberkut geregeld, we hadden ook gewoon villain kunnen hebben (die zit hier ook gewoon) maar we wilden Shinen met de freqz dus fuck die MC.


Volgens mij was er overleg geweest wat er beter uitkwam.
Blijkbaar waren dat de freqz geworden. Wat je laatste zin betreft, daar ga ik niet op in gaan. Op basis van posts in de secties die gebruikers niet kunnen lezen is en was daar nog altijd animo voor.

@Nazale. Ik was diegene die de melding heeft gemaakt betreffende het Mandy topic. Gangsterdwerg gooide daar met woorden en zinnen die ik niet echt aangenaam vond. Zeker niet als je artiest zijnde misschien mee leest. Hij heeft op basis daarvan een goede keuze gemaakt en deze verwijderd met een terechte waarschuwing erbij. Hij reageerde daar weer op met een reactie en ook daar werd terecht een waarschuwing voor uitgedeeld. Een ban tot gevolg.

Reacties van jou verwijderen waarin je een onderbouwing gaf, had hij inderdaad niet hoeven te verwijderen. Hij deed het wel en misschien had hij daar een reden voor.

@The Skribbler. Het vertrekken van de oude garde heeft daar volgens mij zoveel mee te maken.
De scene is veranderd en de sfeer is ook een pak minder ten opzichte van vroeger.

Een simpel voorbeeld. Content zoals livesets worden toegevoegd op het forum zonder tracklists. Dat gebeurde in het verleden ook ontzettend vaak alleen toen zag je iedereen mee helpen ID´en. Nu is het gewoon roepen van je wilt de eerste zijn of dit en dat.

Grappig dat je het woord politiepet erbij haalt overigens. Het team doet het in mijn ogen supergoed. De beslissingen die ze nemen kan ik begrijpen en zijn in mijn ogen ook vaak correct. Sommige misschien kort op de bal, anderen die dan weer door de mazen van het net glippen. Grotendeels gebeurd alles in gezamenlijk overleg dus kuddo´s voor hen. Dat gebruikers daar niet mee akkoord zijn.. ok, begrijpelijk bij momenten. Alles gebeurd toch zo goed mogelijk om het forum in goede banen te leiden en houden. Mits we daar soms in falen. Onze excuses daarvoor dan.

@Jeffrey. Gebaseerd op je registratiedatum/leeftijd en IP check lijkt het me sterk dat je weet wie de oude garde zijn. Laat staan hoe of waarom ze weg zijn gegaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 08:34 
 

bRt_ schreef:
@Jeffrey. Gebaseerd op je registratiedatum/leeftijd en IP check lijkt het me sterk dat je weet wie de oude garde zijn. Laat staan hoe of waarom ze weg zijn gegaan..


ik las al een tijd mee voor ik mijn account heb aangemaakt, dat kunnen jullie natuurlijk niet weten en niet controleren, ik vond het toen nooit zo nodig om een account aan te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 09:03 
 

bRt_ schreef:
Reacties van jou verwijderen waarin je een onderbouwing gaf, had hij inderdaad niet hoeven te verwijderen. Hij deed het wel en misschien had hij daar een reden voor.


Laat hem dat dan ff uitleggen en onderbouwen. Want ik snap ook nog steeds niet waarom er reacties zijn verwijderd in het desbetreffende topic :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 09:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik heb gevraagd aan Jor-D om mijn account te verwijderen, maar die lapzwans is natuurlijk nooit meer online.


Lapzwans hier, toedeloe! :-)

Nazale schreef:
Is natuurlijk ook confronterend voor m :lol:


Nou nee hoor, je hoeft niet bang te zijn dat ik dat denk :)

Voor iemand die mij niet kent, m'n redenen waarom ik niet meer "online" ben, en me al gelijk een lapzwans noemt, dan hoef ik je ook niet meer hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde, twee gerenommeerd leden verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zonde


Iemand voor lapzwans uitmaken die m nooit kwaad heeft gedaan. Die veel moeite, tijd, liefde, energie en geld in deze website heeft gestoken. Heel jammer ja... Lig er helaas niet wakker om :) Had ie ook anders kunnen verwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:43 
 

Henk-Jan schreef:
Zonde, twee gerenommeerd leden verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Henk-Jan schreef:
Zonde, twee gerenommeerd leden verdwenen.


Zouden jullie deze gerenommeerde leden daar dan niet op moeten aanspreken, in plaats van het hier te plaatsen?

Is het niet domweg hun (eigen) schuld dat jullie hen nu moeten missen?

Wanneer, bijvoorbeeld, mijn rijbewijs is ingetrokken, dan belt mijn baas toch ook niet naar de politie om aan te geven dat ze mij missen op het werk.

Nee, dan spreekt mijn baas mij aan om me te vertellen dat het mijn eigen domme schuld is, en ik een klootzak eerste klas ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan mij het rotten of het hun eigen schuld is of niet, ik vind het zonde klaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen