Ik ben niet iemand die zich erg irriteert aan de breaks. Sommige tracks hebben een geweldige en lange break. Sommige een kort maar krachtige break. Helemaal prima. Misschien is de evolutie van de break wel het gevolg van meer muzikaliteit in de hardstyle.
Ik ben niet iemand die zich erg irriteert aan de breaks. Sommige tracks hebben een geweldige en lange break. Sommige een kort maar krachtige break. Helemaal prima. Misschien is de evolutie van de break wel het gevolg van meer muzikaliteit in de hardstyle.
Daar ben ik het mee eens, kvind alleen wel dat er zeker wel enige sweer in een break moet zitten dan heb ik er geen problemen mee