Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Beste Hardstyle MC
Villain 16%  16%  [ 43 ]
DV8 6%  6%  [ 16 ]
Ruffian 3%  3%  [ 9 ]
Chucky 1%  1%  [ 2 ]
Nolz 6%  6%  [ 16 ]
Da Syndrome 44%  44%  [ 122 ]
Shizzler 1%  1%  [ 3 ]
Renegade 2%  2%  [ 5 ]
DL 5%  5%  [ 15 ]
V 0%  0%  [ 0 ]
Livid 16%  16%  [ 43 ]
Dash 0%  0%  [ 1 ]
Syco 0%  0%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 276
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Is Dave Revan al genoemd?

U serious?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da Syndrome100% veel interactie met het publiek en heeft tot nu toe niet tot ergernissen geleid.

Dit is trouwens wel mooi :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet nog goed van Defqon 2011 op de Black dat daar de muziek uit viel. Ik zat toen met een dikke enkel bij de EHBO :whistle: Da Mouth Of Madness en Renegade pakte goed uit door met lyrics te smijten en leads uit t schreeuwen..
Kan helaas geen beelden vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dan nomineer ik graag de Frequencerz op Emporium 2013, daar viel ook het geluid steeds uit en op het laatst zijn we met Niels maar allemaal poesje mauw gaan zingen.

OT: MC Tellem vind ik toch een noemenswaardig als (edit omdat Pim het wil) Dash, V, DL, Syco & Livid er ook bij staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
OT: MC Tellem vind ik toch een noemenswaardig als Livid er ook bij staat

Hoezo 'als Livid er ook bij staat'? Net alsof hij geen noemenswaardige of bekende MC is ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekozen voor Da Syndrome en Livid.

Da Syndrome vanwege zijn energieke performance on stage en niet hinderlijk aanwezig tijdens een set.

Livid ook vanwege het niet hinderlijk aanwezig zijn en het plezier wat hij uitstraalt.

Als je kijkt naar de MC's in de vocals van tracks dan ga ik voor DV8 en Villain, hebben dan wel een fijne stem wat weer niet geld voor Da Syndrome en Livid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 23:53 
 
Hardtraxx Addict

Een mc is vind ik alleen maar goed voor het aankondigen van de dj's en het aan elkaar praten als er iets fout gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks 't feit dat hij op elke grote stage staat staat Villain bij mij toch op nummer 2. Hij heeft een goede stem er voor, weet (op enkele momenten na) wel wanneer hij z'n mond moet houden en is niet extreem veel aanwezig. Hij spreekt goed Engels en dat is bij een aantal MC"s toch nog wel een puntje waar ze aan mogen werken.

Nummer 1 is natuurlijk Da Syndrome, altijd energiek, altijd geïnteresseerd (wie er ook staat), zweept 't publiek op en heeft een super stem voor een mc.

Beide jongens zijn overigens 2 prima gasten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 13:08 
 
Hardtraxxer

Ik begrijp dat Mc Da Syndrome voor vele op nummer 1 staat. Maar ik stoor me toch wel aan zijn engelse uitspraken ( met name als ik een liveset terug luister). Hij zegt soms zinnen die totaal niks betekenen en gebruikt het woordje 'just' overmatig veel. Voor de rest is het echt een top gozer om te zien losgaan op een feest, maar Villian is voor mij nummer 1 en DL op plek 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb wel wat met Dash... prima knul, weet wanneer ie mond moet houden. Begint langzaam aan ook door te breken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 20:15 
 
Hardtraxxer

Ik heb zelf helemaal niks met MC's. Die moeten gewoon de artiest aankondigen, afkondigen en lullen als de muziek uitvalt. Als ze dan toch willen praten laten ze dan op z'n minst de lyrics meepraten ipv totaal andere teksten gaan lullen dan de lyrics. Ik zat die live act van Headhunterz op Hard Bass 2009 terug te kijken en ooooh wat erger ik me aan Ruffian...

Villain staat bij mij bovenaan bij het dom lullen. Het meest irritante van hem vind ik als hij achter de mixer gaat staan en de volume fader omlaag gaat doen om wat onzinnigs te kunnen vertellen. En dat "gooi je handje hoog" :sick:

Syco moet echt eens gaan kappen met dat achterlijke beatboxen :mad:

Om toch positief over iemand te zijn dan is dat wel over Da Syndrome :thumbsup:
Hij lult net als de rest ook wel af en toe poep, maar gelukkig niet al te veel.
Zijn ADHD is natuurlijk zijn grote pluspunt xd

De rest van de MC's heb ik niks mee, maar stoor ik ook niet al te veel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is MC Dart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De Beste Hardstyle MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Villain by far de beste! Originele tekst en voegt wat toe en is een vriendelijke gast. DV8 stijf onderaan, syndrome net iets daarboven. Enige leuke aan hem is dat hij losgaat. Zegt nooit iets zinnigs
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Waar is MC Dart?


Aan t reppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 10:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Da Syndrome, maar het liefst gewoon geen MC. Alleen bij het aankondigen en afkondigen :cool:


Dit en Livid ook wel soms :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 13:44 
 
Hardtraxx Elite

Villain; Leuk voor op een mainstage, doet veel voor de scene, tracks en podcasts, is denk ik toch wel de nummer 1 MC in de hardstyle scene. Kan me af en toe storen aan een hee-hoo momentje.
DV8; Ook een populaire MC, voor mij persoonlijk een verschrikkelijke blaaskaak die op mij erg arrogant over komt. Tijdens CRAFT op de Tijdmachine was ie met allemaal dingen bezig behalve het MC'en en losgaan, zovan kijk mij...
Ruffian; Irritante stem, verder niks mee of tegen.
Chucky; Lijkt me een erg goeie gast en doet zn werk goed
Nolz; Aantal leuke tracks gemaakt, ligt volgens mij goed in de scene, voegt wel wat toe aan een live-act, als MC nauwelijks gezien.
Da Syndrome; Geweldige gozer, houdt van interactie met het publiek, losgaan gehalte van 100%. Enigste kleine minpuntje is dat die nog wel eens vlak voor een climax het leuker wilt proberen te maken, maar voor mij maakt ie het dan juist minder leuk maar da's persoonlijk.
Shizzler; Zegt niet bijster veel, gaat lekker los, bescheiden.
Renegade; Vaak op feesten te zien hier in de buurt, altijd prima en ik geniet van 'm.
DL; Geen ervaring mee.
V; Volgens mij een keer gezien op een Classic stage, kan ik dus ook niet beoordelen
Livid; Komt op mij over als een sympatieke gast, voor het eerst gezien bij Hardshore (ook zijn eerste gig?) Past perfect tussen de Theracords sounds.
Dash; Geen ervaring mee.
Syco; Geen ervaring mee.

Mijn favorieten zijn: Livid, Renegade en MC Da Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom staat MC Invalid niet in de poll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Waarom staat MC Invalid niet in de poll?


Ik was je voor sorry

Joey schreef:
Sowieso Invalid :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

Ok nee. Ik stem Livid en Da Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MC Da Syndrome, Livid, Shizzler & MC Focus vind ik vaak het fijnst!
Villain vind ik ook top, idd om zijn bijdrage in de scene, maar ook vanwege de leuke interactie met publiek en hoe hij met DJ's samen weet te spelen (ervaringsdingetje I guess). Alleen de ''hee hoo'' kan ik hem af en toe wel voor afschieten, maar dat maakt ie de rest van de dag/avond wel weer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
Da Syndrome: lekker gek :thumbsup:
Nolz: Stemgeluid


Ik kan al raden wat sommige MC's zeggen. Bij Villain is het vaak: "Slowly but surely, we're gonna give you what you came for".
Bij DV8 is het vaak: "RRRROCCKKEEEH" of iets in die richting.

Edit: MC Apster is trouwens om te janken. Heb me bij Hardfest mateloos geïrriteerd aan hem. Iemand anders ervaring met die gast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 01:45 
 
Hardtraxxer

Aantal keer Mc da Syndrome gezien. Heeft een positieve invloed op een feest, brengt een goede sfeer, heeft interactie met publiek en gaat zelf goed los! Precies zoals het hoort!

DV8 staat stijf onderaan. Begrijp ook niet dat die man nog op zoveel feesten staat. Schijnbaar te weinig Mc's die meedoen in de top. Heb hem tweemaal op Wish outdoor en 1x bij XQ B-Front gezien, maar lijkt wel of die man altijd een slecht humeur heeft en er totaal geen zin in heeft. Neemt zichzelf erg serieus... Irritant dat veel kreten bestaan uit fucking, motherfucking en ripppinnn... Totaal niet nodig en hebben geen enkele meerwaarde. Mag van mij minder op de grote feesten geboekt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik stem op Marcel van Deepack ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Da Syndrome - zn energieke voorkomen is geweldig (onstage hakken bij 30 graden) :D
2. Goede stem, mooi engels. Alleen iedere zin steeds herhalen begint me een btje te vervelen.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen