Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Beste Hardstyle MC
Villain 16%  16%  [ 43 ]
DV8 6%  6%  [ 16 ]
Ruffian 3%  3%  [ 9 ]
Chucky 1%  1%  [ 2 ]
Nolz 6%  6%  [ 16 ]
Da Syndrome 44%  44%  [ 122 ]
Shizzler 1%  1%  [ 3 ]
Renegade 2%  2%  [ 5 ]
DL 5%  5%  [ 15 ]
V 0%  0%  [ 0 ]
Livid 16%  16%  [ 43 ]
Dash 0%  0%  [ 1 ]
Syco 0%  0%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 276
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ps als ik iemand moest kiezen is het idd livid, goeie gozer, altijd vriendelijk en is goed in het vak. Gevolgd door da syndrome vanwege zijn adhd. Verder vind ik Nolz en villain buiten stage om echt toffe mannen maar on stage erg wisselvallig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 21:55 
 
Hardtraxx Addict

MC Da Syndrome. Die doet niet te veel qua praten, doet weleens de tekst van een plaat over de huidige plaat heen (als mashup haast) en de energie die afgeeft!
Als tweede zou ik die niet getinte gast van deepack willen kiezen maar die staat er niet tussen, is ook geen mc.
Ik vind DV8 live niets. Maar in platen als World On Fire wel echt een goede stem hebben.
@OP IMO kraakt een mc een set of heeft die geen toegevoegde waarde. Ik heb nog nooit de ervaring dat de set niet zo goed was maar door de mc een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Livid en Da Syndrome, staan te genieten on stage en weten wanneer ze stil moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Livid voor mij de beste, goeie stem, weet wanneer hij even niks moet zeggen. Staat altijd net zo hard te genieten als het publiek. En lijkt me een buitengewoon vriendelijke gozer.

Ben niet zo'n fan van z'n vocals in nummers (Do or Die/Fight Your Fears), maar als hij op de line-up staat hoor je mij niet klagen :D Da Syndrome 2e keuze, redenen zijn hier boven al genoemd.

edit: Villain zou voor mij de derde keuze zijn. Op Qlimax vond ik hem echt een toevoeging. Hij wist een beetje dat vage gelul van Ruffian te doen, zonder op de verkeerde momenten er doorheen te bléren. Hij heeft wel verruit de vetste stem van alle MC's.

DV8 ben ik beetje klaar mee, na de 4e keer RRRRIPPINNN weet ik het vaak wel weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% MC Da Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC Geck-O, MC Rude Awakening en MC Rocky zijn mijn favorieten... Maar geen hardstyle MC's. Dus dan Da Syndrome :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
MC Rocky

PWOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Da syndrome en DL voor mij. Je ziet ze gewoon enorm genieten van de muziek. Mooie aan villain vind ik wel dat hij veel toevoegt aan de scene zoals al eerder genoemd. Maar sta me ook echt vaak aan hem te irriteren.


Precies wat hierboven staat, staan eigenlijk ook het grootste gedeelte van een feest met een big smile op het podium en dat kan ik altijd goed waarderen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 09:50 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb de beste ervaringen met Da Syndrome. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nolz en Da syndrome, anders nog Villain erbij als die zn heeeeehoooo weghaalt. Kan nolz nog wel goed hebben, da syndrome is eigenlijk een lopend decorstuk, helemaal mooi :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 10:52 
 

Da Syndrome & Villain :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 12:29 
 
Hardtraxxer

Mooiste vind ik Deepack die altijd lekker staat te schreeuwen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Mooiste vind ik Deepack die altijd lekker staat te schreeuwen :D

Jajaa...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 15:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Let er eigenlijk nooit op en de meeste vallen me ook niet echt positief of negatief op (pas als ik de livesets terug luister). Vind Da Syndrome altijd wel een mooie kerel die het publiek lekker opzweept en zelf ook helemaal los gaat, dus dan stem ik maar op hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 19:09 
 
Hardtraxxer

Nolz en da syndrome, villain kan er ook wel mee door opzich.

Een MC kan voor mij best een positieve toevoeging zijn, bijvoorbeeld op de solo set van radical @ intents gaven ze zeker power mee.

DV8 vind ik ronduit veRRRRRschrikkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 20:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Stoor me het minst aan Renegade en Da Syndrome en die laatste is gewoon lachen om te zien on stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Syndrome & DL! :D

Livid & MC Shizzler zijn ook zeker prima MC's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 23:26 
 
Hardtraxxer

Da Syndrome: lekker gek :thumbsup:
Nolz: Stemgeluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Stoor me het minst aan Renegade en Da Syndrom en die laatste is gewoon lachen om te zien on stage.

Echt waar? Kerel roept ALTIJD het zelfde, als je hem meer dan 1 keer per jaar ziet op een classics feest/stage... nouja... IK... word daar erg moe van :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij huppelt er een beetje achteraan heb ik het idee, hij was laatst ook weer begonnen met filmpjes van behind the scenes toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

spread your wings and fly with me....ga toch weg man..

Livid, villain en syndrome vind ik altijd wel prettig. Villain kan soms te veel die staaf bij zn bek houden maar die gozer is echt goed in wat hij doet, sfeer creëren kan die wel. Een MC heeft echt wel een toevoeging op een feest, voor vele mensen die niet zo zeer de kennis hebben als de gewone HT'er (by far de meerderheid op een festival) is die push soms nodig en let maar op, het effect is duidelijk zichtbaar. Livid is daarom een uitstekend MC voor raw feestjes (indigo), hij is bewust dat de meerderheid heus wel liefhebbers zijn en weet op de goede momenten zn mond open te trekken

maar soms kan ik me echt irriteren aan die nolz, dan heb ik het gevoel dat hij vergeten is dat schijt door zijn anus moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
maar soms kan ik me echt irriteren aan die nolz, dan heb ik het gevoel dat hij vergeten is dat schijt door zijn anus moet.

Gast :lol: :lol: :lol:

Ik lach om je woordkeuze trouwens, inhoudelijk ben ik het met je eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Syndrome is wel een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is Dave Revan al genoemd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die mag niet in aanmerking komen voor MC en daarnaast kan je hier niet minnen :(
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen