Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende

Beste Hardstyle MC
Villain 16%  16%  [ 43 ]
DV8 6%  6%  [ 16 ]
Ruffian 3%  3%  [ 9 ]
Chucky 1%  1%  [ 2 ]
Nolz 6%  6%  [ 16 ]
Da Syndrome 44%  44%  [ 122 ]
Shizzler 1%  1%  [ 3 ]
Renegade 2%  2%  [ 5 ]
DL 5%  5%  [ 15 ]
V 0%  0%  [ 0 ]
Livid 16%  16%  [ 43 ]
Dash 0%  0%  [ 1 ]
Syco 0%  0%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 276
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een MC op een festival is erg belangrijk. Hij is als het ware de link tussen het publiek en de dj. Een MC kan een set maken of kraken. Ik was nu eigenlijk benieuwd wie jullie favoriete MC is. Wie zien jullie het liefst met de mic. in de hand naast de dj staan?
Als ik iemand vergeten ben, laat het even weten in de reacties dan voeg ik 'm toe in de poll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Shizzler wel goed, rauwe stem, weet wanneer die zich moet laten horen en wanneer niet. Da Syndrome is ook wel grappig om te zien en het publiek op te zwepen.

Livid en DL zijn ook goeie gasten en doen het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso Invalid :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

Ok nee. Ik stem Livid en Da Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Livid en DV8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op mainstages zie ik het liefste Villain! Sommige vinden hem echt irritant maar snap niet goed waarom, soms kan hij wel eens een "hee-hoo" starten maar dat kijk ik gerust nog door de vingers. Hij weet toch wel wanneer hij zijn mond moet houden en wanneer niet. Op een feest ben ik daar meestal ook niet zo mee bezig eerlijk gezegd maar vind een Villain 100x beter dan een DV8 ( die de naam van een feest 150 keer herhaald op een avond en verder niets nuttigs zegt).

Ook de bijdrage die Villain aan de scene doet kan ik wel appreciëren (qua podcasts,...), interactie met het publiek is hij ook niet vies van ( Perfect voorbeeldje was zaterdag op Rebirth, genoeg vlaggen en caps het stage zien opgaan die Villain dan weer netjes signed en teruggaf, heb dit nog niet veel andere MC's zien doen).

Voor raw stages/sets kan je geen leukere MC bedenken dan Da Syndrome volgens mij :D
De energie dat die man uitstraalt is gewoon vet en je wordt er spontaan gelukkig van.

Verder zijn DL en V zijn ook nog prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Ook de bijdrage die Villain aan de scene doet kan ik wel appreciëren (qua podcasts,...), interactie met het publiek is hij ook niet vies van ( Perfect voorbeeldje was zaterdag op Rebirth, genoeg vlaggen en caps het stage zien opgaan die Villain dan weer netjes signed en teruggaf, heb dit nog niet veel andere MC's zien doen).
.


Ja. Helaas gooide NSCLT mijn vlag het publiek in nadat Villain deze gesigneerd had. Gevalletje van misverstand denk ik. Gelukkig zijn ze wel zo vriendelijk meteen een nieuwe vlag op de post te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan altijd wel goed naar Villain en DL luisteren zonder dat het vervelend is. Meest irritante MC met afstand DV8.

https://soundcloud.com/toxicator-offici ... icator2015
Ik weet niet wie hier de MC is. Maar de beste man mag wat mij betreft wel een medaille krijgen voor het verneuken van de set
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Ik kan altijd wel goed naar Villain en DL luisteren zonder dat het vervelend is. Meest irritante MC met afstand DV8.

https://soundcloud.com/toxicator-offici ... icator2015
Ik weet niet wie hier de MC is. Maar de beste man mag wat mij betreft wel een medaille krijgen voor het verneuken van de set

:lol:
Volgens partyflock is het MC H, een Duitser
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik stem Livid en Da Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het enige dat erger is dan een mc, zijn co2 kanonnen. Nee, de beste sets, daar spreekt de muziek voor zichzelf en die hebben helemaal geen mc nodig. Dat gezegd hebbende, is de energie die iemand als da syndrome erin gooit en hoe hij losgaat on stage, wel weer een toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Het enige dat erger is dan een mc, zijn co2 kanonnen. Nee, de beste sets, daar spreekt de muziek voor zichzelf en die hebben helemaal geen mc nodig. Dat gezegd hebbende, is de energie die iemand als da syndrome erin gooit en hoe hij losgaat on stage, wel weer een toevoeging.


MC's op een feest vind ik op zich nog niet zo heel erg, alleen wel als die setjes opgenomen zijn en je hoort die MC er doorheen blèren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Livid en Da Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Geen enkele MC. Als de muziek en set goed in elkaar zit heb je die niet nodig.

Beste voorbeeld is dan direct de spoontech 5 years party.
Iedereen helemaal los gaan en geen onnodige geschreeuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Da Syndrome, maar het liefst gewoon geen MC. Alleen bij het aankondigen en afkondigen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Alleen bij het aankondigen en afkondigen :cool:

En bij technische problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MC's voegen voor mij zonder uitzondering alleen maar irritatiemomentjes toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da Syndrome en Livid zijn de enige die ik eigenlijk chill vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals bij Techno zou het meest ideaal zijn idd, alleen even wat aan- en afkondigen en smoelwerk weer houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Livid & Da Syndrome.

Allebei geweldige mensen om naar te kijken zondat te veel zever te verkopen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik stem Livid en Da Syndrome.

Dit. Wat mij betreft ook de enige 2 goede MC's.
Je kunt zien dat beide heren altijd enorm staan te genieten van de muziek. Da Syndrome gaat altijd volle bak los en in plaats van die loze kreten ouwehoert hij gewoon een beetje met het publiek, en het fijne aan Livid vind ik dat hij duidelijk weet wanneer hij iets moet zeggen en wanneer niet.

Norther66 schreef:
de beste sets, daar spreekt de muziek voor zichzelf en die hebben helemaal geen mc nodig. Dat gezegd hebbende, is de energie die iemand als da syndrome erin gooit en hoe hij losgaat on stage, wel weer een toevoeging.

Helemaal mee eens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Magnetron schreef:
Alleen bij het aankondigen en afkondigen :cool:

En bij technische problemen

Yep, dit. Blij dat ze daar bij hardere stijlen vaker rekening mee houden, tenzij je overgeleverd wordt aan MC Dart. Dat is iets wat je je ergste vijand niet gunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 20:08 
 
Hardtraxx Addict

Livid, Shizzler &

Magnetron schreef:
Da Syndrome, maar het liefst gewoon geen MC. Alleen bij het aankondigen en afkondigen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Da syndrome en DL voor mij. Je ziet ze gewoon enorm genieten van de muziek. Mooie aan villain vind ik wel dat hij veel toevoegt aan de scene zoals al eerder genoemd. Maar sta me ook echt vaak aan hem te irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou helemaal niet van MC's maar als ik toch moet kiezen is het voor mij heel simpel: Da Symdrome. Villain staat voor mij onderaan de lijst en dat komt puur door z'n schelle stem, z'n #yoloswek houding op het podium en de onzin die hij uitkraamt; we weten nu wel dat we niet bang hoeven te zijn en dat we onszelf kunnen zijn. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Ik hou helemaal niet van MC's maar als ik toch moet kiezen is het voor mij heel simpel: Da Symdrome. Villain staat voor mij onderaan de lijst en dat komt puur door z'n schelle stem, z'n #yoloswek houding op het podium en de onzin die hij uitkraamt; we weten nu wel dat we niet bang hoeven te zijn en dat we onszelf kunnen zijn. :yawn:


Helemaal mee eens!
Ik ga wat betreft ook voor MC Da Syndrome. Ruffian is echt heel verschillend. Ene keer vind ik het helemaal niet erg om naar hem te luisteren, andere keer praat hij weer veels te veel.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen