MC Twee altijd loswrote:2. Goede stem, mooi engels. Alleen iedere zin steeds herhalen begint me een btje te vervelen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:MC Twee altijd loswrote:2. Goede stem, mooi engels. Alleen iedere zin steeds herhalen begint me een btje te vervelen.
Waarom is Tha Watcher hier nog niet genoemd?
Doet die hardstyle dan ? Dacht alleen hardkeurwrote:Waarom is Tha Watcher hier nog niet genoemd?
Heeft toch wel veel hardstyle dingetjes gedaan toch? Mean Machine en een paar Minus is More liveacts?wrote:Doet die hardstyle dan ? Dacht alleen hardkeurwrote:Waarom is Tha Watcher hier nog niet genoemd?
Maargoed, natuurlijk ging het vooral over z'n gedrag op CTRL, ALT, DELETE afgelopen vrijdag, dus laten we het er vooral nog een keer over hebben
In mn hoofd lees ik Alee altijd als dat een belg het uit zou sprekenwrote:Mean Machine is Alee.
Oh verrekwrote:Mean Machine is Alee.
Op Hardclassics was ook mooi ja...wrote:Heeft toch wel veel hardstyle dingetjes gedaan toch? Mean Machine en een paar Minus is More liveacts?wrote:Doet die hardstyle dan ? Dacht alleen hardkeurwrote:Waarom is Tha Watcher hier nog niet genoemd?
Maargoed, natuurlijk ging het vooral over z'n gedrag op CTRL, ALT, DELETE afgelopen vrijdag, dus laten we het er vooral nog een keer over hebben