Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 19:35 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
tiesto: 75 en driekwart
armin: 35 en een half

(duizend welteverstaan.)

Lijken me geen recente bedragen. Armin is al een tijdje de nummer 1 van de wereld en is zonder meer de populairste trance dj atm, terwijl Tiesto juist echt populariteit verliest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 19:48 

hidde schreef:
biscuit schreef:

(duizend welteverstaan.)

Lijken me geen recente bedragen. Armin is al een tijdje de nummer 1 van de wereld en is zonder meer de populairste trance dj atm, terwijl Tiesto juist echt populariteit verliest.

:yes:

4 weken geleden nog opgevraagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 20:05 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
biscuit schreef:

(duizend welteverstaan.)

Tiësto is echt wel duurder, omdat hij nu vooral in de VS optreedt, waar simpelweg veel meer geld zit. Plus, de house-scene is op dit moment simpelweg populairder dan trance, en Tiësto gaat steeds meer en meer naar die eerste toe. Zie je ook aan de andere artiesten waar hij mee werkt. Misschien verliest Tiësto onder het EM-publiek aan populariteit, maar onder het grote (Amerikaanse) publiek wint Tiësto het makkelijk van vrijwel de meeste DJs, in de league van David Guetta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

We drijven een beetje af. Tijd voor ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
hidde schreef:
biscuit schreef:

(duizend welteverstaan.)

Tiësto is echt wel duurder, omdat hij nu vooral in de VS optreedt, waar simpelweg veel meer geld zit. Plus, de house-scene is op dit moment simpelweg populairder dan trance, en Tiësto gaat steeds meer en meer naar die eerste toe. Zie je ook aan de andere artiesten waar hij mee werkt. Misschien verliest Tiësto onder het EM-publiek aan populariteit, maar onder het grote (Amerikaanse) publiek wint Tiësto het makkelijk van vrijwel de meeste DJs, in de league van David Guetta.

Sorry Khadber, maar deze kon ik niet laten! :P We weten nu iig waar de schulden vandaan komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 00:57 

Donateur

Waarom is er überhaupt geen algemeen gossip/roddel/scene topic over dit soort zaken? Best wel interesse om dit soort dingen te lezen en erover te discussiëren, buiten WJD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 02:32 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Waarom is er überhaupt geen algemeen gossip/roddel/scene topic over dit soort zaken? Best wel interesse om dit soort dingen te lezen en erover te discussiëren, buiten WJD.

Ben het met je eens, maar heb het idee dat in de hardstyle (en eigenlijk de hele harddance scene) alles binnensdeurs wordt gehouden en het altijd net lijkt of iedereen goede vriendjes met elkaar is. Dus het kan lastig zijn om zo'n topic te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:07 

Donateur

Sunboom schreef:
Ben het met je eens, maar heb het idee dat in de hardstyle (en eigenlijk de hele harddance scene) alles binnensdeurs wordt gehouden en het altijd net lijkt of iedereen goede vriendjes met elkaar is. Dus het kan lastig zijn om zo'n topic te vullen.

Dan nog vind ik het verstandig om al die roddels in één topic te houden, er zal vast af en toe wel eens wat tussen zitten dat waar is en op die manier hou je het andere topic ook schoon. Daar naast zijn er af en toe toch wel wat bronnen op het forum aanwezig net als in dit topic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:48 

In Isaacs hardstyle sessions #24 hoor je ze BEIDE van Bioweapon wat zeggen voordat hun track Tear You Down begint, dus vraag mezelf nu af of ze wel ECHT uit elkaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
In Isaacs hardstyle sessions #24 hoor je ze BEIDE van Bioweapon wat zeggen voordat hun track Tear You Down begint, dus vraag mezelf nu af of ze wel ECHT uit elkaar zijn.

Dat kan best een oude sample zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:47 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
JEFSKIII schreef:

Dat kan best een oude sample zijn.

bij hhz hoor je ook van hhz zegt say what ever you want but good music is good music :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:57 

Ja, en appelmoes is appelmoes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:52 

Bierkoning

Idd, ik snap die zin ook niet echt van hhz maarja.
Wat ik me dus afvraag, ik zie Bioweapon gewoon nog overel geboekt worden en nieuwe tracks voorbij komen... dus gaan ze eigenlijk wel uit elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Idd, ik snap die zin ook niet echt van hhz maarja.
Wat ik me dus afvraag, ik zie Bioweapon gewoon nog overel geboekt worden en nieuwe tracks voorbij komen... dus gaan ze eigenlijk wel uit elkaar

Tja, de breuk lijkt er wel te zijn. Vrijdag spelen ze bij ons op het podium, benieuwd of ze dan weer solo staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:12 

Veel plezier met Sam...

corey was er de afgelopen tijd nooit meer bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:45 

Hardtraxx Addict

Mss is het dan tijd om ff naar de camping te gaan, die laatste halve liters eventjes wegwerken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:22 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Ja, en appelmoes is appelmoes

Inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:33 

Donateur

Ox_Ite schreef:
Mss is het dan tijd om ff naar de camping te gaan, die laatste halve liters eventjes wegwerken xd

Boeiend wie die bazenplaten aanzet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 00:00 

Hardtraxxer

BREAKING:
Bioweapon op Twitter:
"Home from an excellent sushi dinner. Yes the two of us. #goodnight"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

Interesting. Misschien toch morgen met 2 man optreden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 00:06 

Hardtraxx Addict

Hahaha het was 1 grote hoax en Bioweapon staat weer vol in de spotlights. :worship: :worship:

Lol nee seriously, goed nieuws. Voor de overlevingskansen van BRK3 dan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 09:41 

Donateur

't GTST gehalte wordt nog even vermenigvuldigd met 3.. een Sushi dinner to make up things up xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 09:59 

Luister.... Dozer zei gisteravond ook dat Corey bij fusion kwam....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 10:15 

Hardtraxx Addict

robkuh1990 schreef:

En Corey zette op FB ook dat hij Fusion Leuk vond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 10:16 

Kraak... Piep...

robkuh1990 schreef:

Bioweapon bijelkaar of niet, ben meer benieuwd naar Corey's spul voor fusion.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen