Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
biscuit wrote:tiesto: 75 en driekwart
armin: 35 en een half

(duizend welteverstaan.)
Lijken me geen recente bedragen. Armin is al een tijdje de nummer 1 van de wereld en is zonder meer de populairste trance dj atm, terwijl Tiesto juist echt populariteit verliest.
E
hidde wrote:

(duizend welteverstaan.)
Lijken me geen recente bedragen. Armin is al een tijdje de nummer 1 van de wereld en is zonder meer de populairste trance dj atm, terwijl Tiesto juist echt populariteit verliest.
:yes:

4 weken geleden nog opgevraagd.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
hidde wrote:

(duizend welteverstaan.)
Tiësto is echt wel duurder, omdat hij nu vooral in de VS optreedt, waar simpelweg veel meer geld zit. Plus, de house-scene is op dit moment simpelweg populairder dan trance, en Tiësto gaat steeds meer en meer naar die eerste toe. Zie je ook aan de andere artiesten waar hij mee werkt. Misschien verliest Tiësto onder het EM-publiek aan populariteit, maar onder het grote (Amerikaanse) publiek wint Tiësto het makkelijk van vrijwel de meeste DJs, in de league van David Guetta.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
We drijven een beetje af. Tijd voor ontopic.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Steffnov wrote:
hidde wrote:

(duizend welteverstaan.)
Tiësto is echt wel duurder, omdat hij nu vooral in de VS optreedt, waar simpelweg veel meer geld zit. Plus, de house-scene is op dit moment simpelweg populairder dan trance, en Tiësto gaat steeds meer en meer naar die eerste toe. Zie je ook aan de andere artiesten waar hij mee werkt. Misschien verliest Tiësto onder het EM-publiek aan populariteit, maar onder het grote (Amerikaanse) publiek wint Tiësto het makkelijk van vrijwel de meeste DJs, in de league van David Guetta.
Sorry Khadber, maar deze kon ik niet laten! :P We weten nu iig waar de schulden vandaan komen!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Waarom is er überhaupt geen algemeen gossip/roddel/scene topic over dit soort zaken? Best wel interesse om dit soort dingen te lezen en erover te discussiëren, buiten WJD.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
TiMOTHYb wrote:Waarom is er überhaupt geen algemeen gossip/roddel/scene topic over dit soort zaken? Best wel interesse om dit soort dingen te lezen en erover te discussiëren, buiten WJD.
Ben het met je eens, maar heb het idee dat in de hardstyle (en eigenlijk de hele harddance scene) alles binnensdeurs wordt gehouden en het altijd net lijkt of iedereen goede vriendjes met elkaar is. Dus het kan lastig zijn om zo'n topic te vullen.
Donateur
last seen Aug 2024
Sunboom wrote: Ben het met je eens, maar heb het idee dat in de hardstyle (en eigenlijk de hele harddance scene) alles binnensdeurs wordt gehouden en het altijd net lijkt of iedereen goede vriendjes met elkaar is. Dus het kan lastig zijn om zo'n topic te vullen.
Dan nog vind ik het verstandig om al die roddels in één topic te houden, er zal vast af en toe wel eens wat tussen zitten dat waar is en op die manier hou je het andere topic ook schoon. Daar naast zijn er af en toe toch wel wat bronnen op het forum aanwezig net als in dit topic..
J
In Isaacs hardstyle sessions #24 hoor je ze BEIDE van Bioweapon wat zeggen voordat hun track Tear You Down begint, dus vraag mezelf nu af of ze wel ECHT uit elkaar zijn.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
JEFSKIII wrote:In Isaacs hardstyle sessions #24 hoor je ze BEIDE van Bioweapon wat zeggen voordat hun track Tear You Down begint, dus vraag mezelf nu af of ze wel ECHT uit elkaar zijn.
Dat kan best een oude sample zijn.
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
PNXRMX wrote:
JEFSKIII wrote:In Isaacs hardstyle sessions #24 hoor je ze BEIDE van Bioweapon wat zeggen voordat hun track Tear You Down begint, dus vraag mezelf nu af of ze wel ECHT uit elkaar zijn.
Dat kan best een oude sample zijn.
bij hhz hoor je ook van hhz zegt say what ever you want but good music is good music :thumbup:
A
Ja, en appelmoes is appelmoes
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Idd, ik snap die zin ook niet echt van hhz maarja.
Wat ik me dus afvraag, ik zie Bioweapon gewoon nog overel geboekt worden en nieuwe tracks voorbij komen... dus gaan ze eigenlijk wel uit elkaar
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Pommer wrote:Idd, ik snap die zin ook niet echt van hhz maarja.
Wat ik me dus afvraag, ik zie Bioweapon gewoon nog overel geboekt worden en nieuwe tracks voorbij komen... dus gaan ze eigenlijk wel uit elkaar
Tja, de breuk lijkt er wel te zijn. Vrijdag spelen ze bij ons op het podium, benieuwd of ze dan weer solo staan.
C
Veel plezier met Sam...

corey was er de afgelopen tijd nooit meer bij
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Mss is het dan tijd om ff naar de camping te gaan, die laatste halve liters eventjes wegwerken xd
Hardtraxxer
337 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Almighty wrote:Ja, en appelmoes is appelmoes
Inderdaad!
Donateur
last seen Aug 2024
Ox_Ite wrote:Mss is het dan tijd om ff naar de camping te gaan, die laatste halve liters eventjes wegwerken xd
Boeiend wie die bazenplaten aanzet. :P
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Jul 2013
BREAKING:
Bioweapon op Twitter:
"Home from an excellent sushi dinner. Yes the two of us. #goodnight"
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Interesting. Misschien toch morgen met 2 man optreden?
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Hahaha het was 1 grote hoax en Bioweapon staat weer vol in de spotlights. :worship: :worship:

Lol nee seriously, goed nieuws. Voor de overlevingskansen van BRK3 dan. :)
Donateur
last seen Aug 2024
't GTST gehalte wordt nog even vermenigvuldigd met 3.. een Sushi dinner to make up things up xd
C
Luister.... Dozer zei gisteravond ook dat Corey bij fusion kwam....
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
robkuh1990 wrote:Luister.... Dozer zei gisteravond ook dat Corey bij fusion kwam....
En Corey zette op FB ook dat hij Fusion Leuk vond xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
robkuh1990 wrote:Luister.... Dozer zei gisteravond ook dat Corey bij fusion kwam....
Bioweapon bijelkaar of niet, ben meer benieuwd naar Corey's spul voor fusion.