Lijken me geen recente bedragen. Armin is al een tijdje de nummer 1 van de wereld en is zonder meer de populairste trance dj atm, terwijl Tiesto juist echt populariteit verliest.wrote:tiesto: 75 en driekwart
armin: 35 en een half
(duizend welteverstaan.)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
E
wrote:Lijken me geen recente bedragen. Armin is al een tijdje de nummer 1 van de wereld en is zonder meer de populairste trance dj atm, terwijl Tiesto juist echt populariteit verliest.wrote:tiesto: 75 en driekwart
(duizend welteverstaan.)
4 weken geleden nog opgevraagd.
Tiësto is echt wel duurder, omdat hij nu vooral in de VS optreedt, waar simpelweg veel meer geld zit. Plus, de house-scene is op dit moment simpelweg populairder dan trance, en Tiësto gaat steeds meer en meer naar die eerste toe. Zie je ook aan de andere artiesten waar hij mee werkt. Misschien verliest Tiësto onder het EM-publiek aan populariteit, maar onder het grote (Amerikaanse) publiek wint Tiësto het makkelijk van vrijwel de meeste DJs, in de league van David Guetta.wrote:Lijken me geen recente bedragen. Armin is al een tijdje de nummer 1 van de wereld en is zonder meer de populairste trance dj atm, terwijl Tiesto juist echt populariteit verliest.wrote:tiesto: 75 en driekwart
(duizend welteverstaan.)
We drijven een beetje af. Tijd voor ontopic.
Sorry Khadber, maar deze kon ik niet laten!wrote:Tiësto is echt wel duurder, omdat hij nu vooral in de VS optreedt, waar simpelweg veel meer geld zit. Plus, de house-scene is op dit moment simpelweg populairder dan trance, en Tiësto gaat steeds meer en meer naar die eerste toe. Zie je ook aan de andere artiesten waar hij mee werkt. Misschien verliest Tiësto onder het EM-publiek aan populariteit, maar onder het grote (Amerikaanse) publiek wint Tiësto het makkelijk van vrijwel de meeste DJs, in de league van David Guetta.wrote:Lijken me geen recente bedragen. Armin is al een tijdje de nummer 1 van de wereld en is zonder meer de populairste trance dj atm, terwijl Tiesto juist echt populariteit verliest.wrote:tiesto: 75 en driekwart
(duizend welteverstaan.)
Waarom is er überhaupt geen algemeen gossip/roddel/scene topic over dit soort zaken? Best wel interesse om dit soort dingen te lezen en erover te discussiëren, buiten WJD.
Ben het met je eens, maar heb het idee dat in de hardstyle (en eigenlijk de hele harddance scene) alles binnensdeurs wordt gehouden en het altijd net lijkt of iedereen goede vriendjes met elkaar is. Dus het kan lastig zijn om zo'n topic te vullen.wrote:Waarom is er überhaupt geen algemeen gossip/roddel/scene topic over dit soort zaken? Best wel interesse om dit soort dingen te lezen en erover te discussiëren, buiten WJD.
Dan nog vind ik het verstandig om al die roddels in één topic te houden, er zal vast af en toe wel eens wat tussen zitten dat waar is en op die manier hou je het andere topic ook schoon. Daar naast zijn er af en toe toch wel wat bronnen op het forum aanwezig net als in dit topic..wrote: Ben het met je eens, maar heb het idee dat in de hardstyle (en eigenlijk de hele harddance scene) alles binnensdeurs wordt gehouden en het altijd net lijkt of iedereen goede vriendjes met elkaar is. Dus het kan lastig zijn om zo'n topic te vullen.
-
J
In Isaacs hardstyle sessions #24 hoor je ze BEIDE van Bioweapon wat zeggen voordat hun track Tear You Down begint, dus vraag mezelf nu af of ze wel ECHT uit elkaar zijn.
Dat kan best een oude sample zijn.wrote:In Isaacs hardstyle sessions #24 hoor je ze BEIDE van Bioweapon wat zeggen voordat hun track Tear You Down begint, dus vraag mezelf nu af of ze wel ECHT uit elkaar zijn.
bij hhz hoor je ook van hhz zegt say what ever you want but good music is good musicwrote:Dat kan best een oude sample zijn.wrote:In Isaacs hardstyle sessions #24 hoor je ze BEIDE van Bioweapon wat zeggen voordat hun track Tear You Down begint, dus vraag mezelf nu af of ze wel ECHT uit elkaar zijn.
-
A
Ja, en appelmoes is appelmoes
Idd, ik snap die zin ook niet echt van hhz maarja.
Wat ik me dus afvraag, ik zie Bioweapon gewoon nog overel geboekt worden en nieuwe tracks voorbij komen... dus gaan ze eigenlijk wel uit elkaar
Wat ik me dus afvraag, ik zie Bioweapon gewoon nog overel geboekt worden en nieuwe tracks voorbij komen... dus gaan ze eigenlijk wel uit elkaar
Tja, de breuk lijkt er wel te zijn. Vrijdag spelen ze bij ons op het podium, benieuwd of ze dan weer solo staan.wrote:Idd, ik snap die zin ook niet echt van hhz maarja.
-
C
Veel plezier met Sam...
corey was er de afgelopen tijd nooit meer bij
corey was er de afgelopen tijd nooit meer bij
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Mss is het dan tijd om ff naar de camping te gaan, die laatste halve liters eventjes wegwerken 
Inderdaad!wrote:Ja, en appelmoes is appelmoes
Boeiend wie die bazenplaten aanzet.wrote:Mss is het dan tijd om ff naar de camping te gaan, die laatste halve liters eventjes wegwerken
BREAKING:
Bioweapon op Twitter:
"Home from an excellent sushi dinner. Yes the two of us. #goodnight"
Bioweapon op Twitter:
"Home from an excellent sushi dinner. Yes the two of us. #goodnight"
Interesting. Misschien toch morgen met 2 man optreden?
Hahaha het was 1 grote hoax en Bioweapon staat weer vol in de spotlights.
Lol nee seriously, goed nieuws. Voor de overlevingskansen van BRK3 dan.
Lol nee seriously, goed nieuws. Voor de overlevingskansen van BRK3 dan.
't GTST gehalte wordt nog even vermenigvuldigd met 3.. een Sushi dinner to make up things up 
-
C
Luister.... Dozer zei gisteravond ook dat Corey bij fusion kwam....
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
En Corey zette op FB ook dat hij Fusion Leuk vondwrote:Luister.... Dozer zei gisteravond ook dat Corey bij fusion kwam....