Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien moet je je dan wat meer verdiepen, die man heeft bakken met knalplaten gemaakt in de trant van DR!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Misschien moet je je dan wat meer verdiepen, die man heeft bakken met knalplaten gemaakt in de trant van DR!


Het is maar wat jij knallen noemt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 16:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha gast ga nou maar wat onderzoek doen, wat nummers luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Haha gast ga nou maar wat onderzoek doen, wat nummers luisteren.

Zal ik hem effe helpen?



Deze blijft heerlijk (& ongewaardeerd). :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Oxbow schreef:
Dj Skitzo schreef:
activator hoort helemaal niet thuis
Ik mag die Activator met ze trieste platen gewoon niet. Doe mij maar lekker DonkeyRollers of andere harde Hollandse hardstyle ipv Robbie William achtige vocals met een happycrappybeat in Some Easy Living :sick:


Haha, ken wel je platen he. Activator die heeft me toch een paar harde platen neergezet. Daar kan zelfs DR nog wat van leren. Maar idd Activator zwaar onderschatte artiest. Zowiezo de beste italiaanse dj :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negert schreef:
Mol schreef:
Haha gast ga nou maar wat onderzoek doen, wat nummers luisteren.

Zal ik hem effe helpen?



Deze blijft heerlijk (& ongewaardeerd). :love:


Die kende ik idd nog niet :D klinkt wel nicee ja
Misschien ga ik me mening over dat nekschot nog is bijstellen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
lol@DBSTF
Ik mag die Activator met ze trieste platen gewoon niet. Doe mij maar lekker DonkeyRollers of andere harde Hollandse hardstyle ipv Robbie William achtige vocals met een happycrappybeat in Some Easy Living :sick:


Dus je rekent een artiest af op 1 track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 17:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Acti heeft belachelijk veel klassiekers op zijn naam staan. Vooral zijn oudere werk is machtig ^^
Vind some easy living ook niks aan. Maar op dat album staan ook back in the days, fuckin noize, welcome to the recordshop en kick my brain. CD 2 is al helemaal geweldig.

http://www.youtube.com/user/ActivatorTube#p/u
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overschat: Headhunterz, D-Cock&S-te-fan, Brennan Heart en Proppy :x
Onderschat: Activator, A-Lusion
Beste: Zatox, Zany, B-Front, Ran-D en vind Avio ook wel iets hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Acti heeft belachelijk veel klassiekers op zijn naam staan. Vooral zijn oudere werk is machtig ^^
Vind some easy living ook niks aan. Maar op dat album staan ook back in the days, fuckin noize, welcome to the recordshop en kick my brain. CD 2 is al helemaal geweldig.

http://www.youtube.com/user/ActivatorTube#p/u


Ik stel mijn mening ook maar bij, ik kende alleen de wat vrolijke en saaie platen van hem, maar na een middagje verdiepen in ze tracks kom ik idd wel tot de conclusie dat hij er erg lekkere platen heeft tussenzitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 17:43 
 
Hardtraxx Elite

DJ Act - Qt13 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Activator is absoluut niet overschat.
Vooral zijn samenwerkingen met Zatox van een tijdje terug blijven fantastisch. Can't Stop (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste dj's : Zatox (maakt echte harde tracks laatste tijd, alleen het nadeel van snel producen is dat er een grote kans is dat alles op elkaar gaat lijken)
Scope DJ, Frontliner, Tatanka

Overschatte dj's : Showtek, dat is haast geen hardstyle meer. Tracks luisteren lekker weg voor thuis, maar op een enkele track na (Eletronic Stereophonic) knalt het niet echt.
De tracks van Headhunterz dan tja, sommige zijn simpel (Muzikal Revolution), maar de nieuwe tracks met Noisecontrollers en Brennan Heart zijn daarin tegen wel dik.
Hij is beetje te populair voor mij op dit moment, als hij een boeking heeft ergens zijn het veel van dat dagjesvolk die bij het horen van hardstyle alleen maar aan Headhunterz denken.
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 18:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Iemand die plaatjes maakt is geen DJ, voor de zoveelste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Iemand die plaatjes maakt is geen DJ, voor de zoveelste keer.


Dan heb ik het verkeerd gelezen.

Baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Prophet is overschat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 21:27 
 
Hardtraxx Newbie

psyko punkz beste van het moment :worship:
meest overschatte ? weetk eik nie echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup, laatste set waar ik echt van heb genoten is op defqon 2007, en q-base 2007 was ook nog wel leuk :) maar daarna zoveel producerend (heb ik hem nooit echt fantastisch gevonden, op wat nummertjes na) als draaiend niet echt weg van hem :/ Nummers als Summer of Hardstyle, The B-side, Chubby, BAH! Maak wel een buiging voor My Religion, dat is wel een knallertje :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodroosterr schreef:
moet toegeven tis meer gebaseerd op wat ze draaien dan de skills etc
maar een beetje yeahyeah roepen en nummers als "born to be wild" draaien, plus alle blije melodietjes in de andere nummers...en zoals je zal zag bij zatox/tatanka etc, italian is echt zwaar onder de maat in mijn ogen

technoboy heb ik er niet bijgezet omdat hij nummers maakt die slecht zijn maar dan ineens weer een paar dikke nummers ernaast zet(qlimax anthem, undersound en stereophonic (qlimax dvd?)) maar thats it, zie de tracklist van knockout for example.. met dbstf en nc in de lineup ben ik sneller enthousiast dan die andere 4 bij elkaar

imo

Activator, Tatanka en Zatox lije melodietje? Jonge dat is rauw shit man. DBSTF dat zijn pas blije melodietjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodroosterr schreef:
moet toegeven tis meer gebaseerd op wat ze draaien dan de skills etc
maar een beetje yeahyeah roepen en nummers als "born to be wild" draaien, plus alle blije melodietjes in de andere nummers...en zoals je zal zag bij zatox/tatanka etc, italian is echt zwaar onder de maat in mijn ogen

technoboy heb ik er niet bijgezet omdat hij nummers maakt die slecht zijn maar dan ineens weer een paar dikke nummers ernaast zet(qlimax anthem, undersound en stereophonic (qlimax dvd?)) maar thats it, zie de tracklist van knockout for example.. met dbstf en nc in de lineup ben ik sneller enthousiast dan die andere 4 bij elkaar

imo

Gozer pas op !
Er komt poep uit je mond :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Yup, laatste set waar ik echt van heb genoten is op defqon 2007, en q-base 2007 was ook nog wel leuk :) maar daarna zoveel producerend (heb ik hem nooit echt fantastisch gevonden, op wat nummertjes na) als draaiend niet echt weg van hem :/ Nummers als Summer of Hardstyle, The B-side, Chubby, BAH! Maak wel een buiging voor My Religion, dat is wel een knallertje :yes:


Je vindt die 3 slecht maar My Religion maak je een buiging voor... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 21:57 
 
Hardtraxxer

Iemand die totaal onderschat wordt is natuurlijk...

Gotosa! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic staat echt vol met reacties van amateurs. 90 % heeft echt geen idee waarover ze praten. Ten eerste moet je DJ's van Producers scheiden.

DJ's:

overschat:

1. Noisecontrollers, met stipt op 1. Die gasten kunnen nog geen normale beatmatch maken. Liveacts zijn al helemaal om te huilen.
2. S-Te-Fan. Deze kerel is echt zoveel slechter dan z'n collega D-Block. Je hoort meteen wie er achter de decks staat.
3. Brennan Heart. Kan ook echt niet mixen.
4. Zelfde geldt voor Frontliner.
5. Technoboy. Zijn mixen zijn over het algemeen strak, maar MAN mix eens door! met 12 plaatjes in een uur overtreft deze vent zichzelf. Gaat veels te langzaam en is ook echt een doodsaaie act op een feest. Daarnaast draait hij altijd hetzelfde.

onderschat:

1. Crypsis. Wat een HELD! Deze kerel mixt echt zo geniaal! Continu teasers, effectjes en sampletjes door zijn setje. Altijd vet! Platenkeus is wel redelijk voorspelbaar maar dat mag de pret niet drukken.
2. Deepack. Mixen gewoon geniaal, draaien van alles wat door elkaar en het is altijd een feestje met Marcel achter de mic. 1 van de leukste acts op een feest.
3. B-Front. Heb een aantal dikke sets van hem meegemaakt. Mixt lekker en platenkeuze is lekker gevarieerd.
4. Speciaal gevalletje. The Prophet. Kan heel erg vet mixen maar doet het helaas niet altijd meer. Vervalt steeds vaker in Noisecontroller-achtige crossfader mixjes. Jammer want als hij gwoon normale mixen maakt is het echt een held.

Dj's die ik vet vind om te zien op een feest zijn Headhunterz, kan aardig mixen, Deepack, The Prophet (mits hij normaal mixt en geen reclamesetje maakt), Zatox (Draait prima en dikke producties). Crypsis dus, en ook Wildstylez doet het bij mij goed als DJ. (Als producer ook uiteraard. Alleen jammer dat het zo'n droge lul is, als je met hem praat op een feest zegt hij amper wat en staart hij apatisch voor zich uit.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crypsis bakte er op Hardbass verrekte weinig van -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Robster schreef:
Yup, laatste set waar ik echt van heb genoten is op defqon 2007, en q-base 2007 was ook nog wel leuk :) maar daarna zoveel producerend (heb ik hem nooit echt fantastisch gevonden, op wat nummertjes na) als draaiend niet echt weg van hem :/ Nummers als Summer of Hardstyle, The B-side, Chubby, BAH! Maak wel een buiging voor My Religion, dat is wel een knallertje :yes:


Je vindt die 3 slecht maar My Religion maak je een buiging voor... :')


haha ja toch wel :) vind dat nummer wel wat hebben
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen