Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Misschien moet je je dan wat meer verdiepen, die man heeft bakken met knalplaten gemaakt in de trant van DR!
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
Mol wrote:Misschien moet je je dan wat meer verdiepen, die man heeft bakken met knalplaten gemaakt in de trant van DR!
Het is maar wat jij knallen noemt :')
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Haha gast ga nou maar wat onderzoek doen, wat nummers luisteren.
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Mol wrote:Haha gast ga nou maar wat onderzoek doen, wat nummers luisteren.
Zal ik hem effe helpen?

View on YouTube

Deze blijft heerlijk (& ongewaardeerd). :love:
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Oxbow wrote:
Oxbow wrote:
Dj Skitzo wrote:activator hoort helemaal niet thuis
Ik mag die Activator met ze trieste platen gewoon niet. Doe mij maar lekker DonkeyRollers of andere harde Hollandse hardstyle ipv Robbie William achtige vocals met een happycrappybeat in Some Easy Living :sick:
Haha, ken wel je platen he. Activator die heeft me toch een paar harde platen neergezet. Daar kan zelfs DR nog wat van leren. Maar idd Activator zwaar onderschatte artiest. Zowiezo de beste italiaanse dj :)
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Negert wrote:
Mol wrote:Haha gast ga nou maar wat onderzoek doen, wat nummers luisteren.
Zal ik hem effe helpen?

View on YouTube

Deze blijft heerlijk (& ongewaardeerd). :love:
Die kende ik idd nog niet :D klinkt wel nicee ja
Misschien ga ik me mening over dat nekschot nog is bijstellen haha :P
Last edited by Oxbow on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Oxbow wrote: lol@DBSTF
Ik mag die Activator met ze trieste platen gewoon niet. Doe mij maar lekker DonkeyRollers of andere harde Hollandse hardstyle ipv Robbie William achtige vocals met een happycrappybeat in Some Easy Living :sick:
Dus je rekent een artiest af op 1 track?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Acti heeft belachelijk veel klassiekers op zijn naam staan. Vooral zijn oudere werk is machtig ^^
Vind some easy living ook niks aan. Maar op dat album staan ook back in the days, fuckin noize, welcome to the recordshop en kick my brain. CD 2 is al helemaal geweldig.

http://www.youtube.com/user/ActivatorTube#p/u
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Overschat: Headhunterz, D-Cock&S-te-fan, Brennan Heart en Proppy :x
Onderschat: Activator, A-Lusion
Beste: Zatox, Zany, B-Front, Ran-D en vind Avio ook wel iets hebben :P
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Lyst wrote:Acti heeft belachelijk veel klassiekers op zijn naam staan. Vooral zijn oudere werk is machtig ^^
Vind some easy living ook niks aan. Maar op dat album staan ook back in the days, fuckin noize, welcome to the recordshop en kick my brain. CD 2 is al helemaal geweldig.

http://www.youtube.com/user/ActivatorTube#p/u
Ik stel mijn mening ook maar bij, ik kende alleen de wat vrolijke en saaie platen van hem, maar na een middagje verdiepen in ze tracks kom ik idd wel tot de conclusie dat hij er erg lekkere platen heeft tussenzitten ;)
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
DJ Act - Qt13 :drool:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Activator is absoluut niet overschat.
Vooral zijn samenwerkingen met Zatox van een tijdje terug blijven fantastisch. Can't Stop (L)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Beste dj's : Zatox (maakt echte harde tracks laatste tijd, alleen het nadeel van snel producen is dat er een grote kans is dat alles op elkaar gaat lijken)
Scope DJ, Frontliner, Tatanka

Overschatte dj's : Showtek, dat is haast geen hardstyle meer. Tracks luisteren lekker weg voor thuis, maar op een enkele track na (Eletronic Stereophonic) knalt het niet echt.
De tracks van Headhunterz dan tja, sommige zijn simpel (Muzikal Revolution), maar de nieuwe tracks met Noisecontrollers en Brennan Heart zijn daarin tegen wel dik.
Hij is beetje te populair voor mij op dit moment, als hij een boeking heeft ergens zijn het veel van dat dagjesvolk die bij het horen van hardstyle alleen maar aan Headhunterz denken.
:whistle:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Iemand die plaatjes maakt is geen DJ, voor de zoveelste keer.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Lyst wrote:Iemand die plaatjes maakt is geen DJ, voor de zoveelste keer.
Dan heb ik het verkeerd gelezen.

Baas
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
The Prophet is overschat.
P
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2010
last seen Oct 2010
psyko punkz beste van het moment :worship:
meest overschatte ? weetk eik nie echt
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Yup, laatste set waar ik echt van heb genoten is op defqon 2007, en q-base 2007 was ook nog wel leuk :) maar daarna zoveel producerend (heb ik hem nooit echt fantastisch gevonden, op wat nummertjes na) als draaiend niet echt weg van hem :/ Nummers als Summer of Hardstyle, The B-side, Chubby, BAH! Maak wel een buiging voor My Religion, dat is wel een knallertje :yes:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
broodroosterr wrote:moet toegeven tis meer gebaseerd op wat ze draaien dan de skills etc
maar een beetje yeahyeah roepen en nummers als "born to be wild" draaien, plus alle blije melodietjes in de andere nummers...en zoals je zal zag bij zatox/tatanka etc, italian is echt zwaar onder de maat in mijn ogen

technoboy heb ik er niet bijgezet omdat hij nummers maakt die slecht zijn maar dan ineens weer een paar dikke nummers ernaast zet(qlimax anthem, undersound en stereophonic (qlimax dvd?)) maar thats it, zie de tracklist van knockout for example.. met dbstf en nc in de lineup ben ik sneller enthousiast dan die andere 4 bij elkaar

imo
Activator, Tatanka en Zatox lije melodietje? Jonge dat is rauw shit man. DBSTF dat zijn pas blije melodietjes..
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
broodroosterr wrote:moet toegeven tis meer gebaseerd op wat ze draaien dan de skills etc
maar een beetje yeahyeah roepen en nummers als "born to be wild" draaien, plus alle blije melodietjes in de andere nummers...en zoals je zal zag bij zatox/tatanka etc, italian is echt zwaar onder de maat in mijn ogen

technoboy heb ik er niet bijgezet omdat hij nummers maakt die slecht zijn maar dan ineens weer een paar dikke nummers ernaast zet(qlimax anthem, undersound en stereophonic (qlimax dvd?)) maar thats it, zie de tracklist van knockout for example.. met dbstf en nc in de lineup ben ik sneller enthousiast dan die andere 4 bij elkaar

imo
Gozer pas op !
Er komt poep uit je mond :x
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Robster wrote:Yup, laatste set waar ik echt van heb genoten is op defqon 2007, en q-base 2007 was ook nog wel leuk :) maar daarna zoveel producerend (heb ik hem nooit echt fantastisch gevonden, op wat nummertjes na) als draaiend niet echt weg van hem :/ Nummers als Summer of Hardstyle, The B-side, Chubby, BAH! Maak wel een buiging voor My Religion, dat is wel een knallertje :yes:
Je vindt die 3 slecht maar My Religion maak je een buiging voor... :')
Q
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2011
Iemand die totaal onderschat wordt is natuurlijk...

Gotosa! :lol:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Dit topic staat echt vol met reacties van amateurs. 90 % heeft echt geen idee waarover ze praten. Ten eerste moet je DJ's van Producers scheiden.

DJ's:

overschat:

1. Noisecontrollers, met stipt op 1. Die gasten kunnen nog geen normale beatmatch maken. Liveacts zijn al helemaal om te huilen.
2. S-Te-Fan. Deze kerel is echt zoveel slechter dan z'n collega D-Block. Je hoort meteen wie er achter de decks staat.
3. Brennan Heart. Kan ook echt niet mixen.
4. Zelfde geldt voor Frontliner.
5. Technoboy. Zijn mixen zijn over het algemeen strak, maar MAN mix eens door! met 12 plaatjes in een uur overtreft deze vent zichzelf. Gaat veels te langzaam en is ook echt een doodsaaie act op een feest. Daarnaast draait hij altijd hetzelfde.

onderschat:

1. Crypsis. Wat een HELD! Deze kerel mixt echt zo geniaal! Continu teasers, effectjes en sampletjes door zijn setje. Altijd vet! Platenkeus is wel redelijk voorspelbaar maar dat mag de pret niet drukken.
2. Deepack. Mixen gewoon geniaal, draaien van alles wat door elkaar en het is altijd een feestje met Marcel achter de mic. 1 van de leukste acts op een feest.
3. B-Front. Heb een aantal dikke sets van hem meegemaakt. Mixt lekker en platenkeuze is lekker gevarieerd.
4. Speciaal gevalletje. The Prophet. Kan heel erg vet mixen maar doet het helaas niet altijd meer. Vervalt steeds vaker in Noisecontroller-achtige crossfader mixjes. Jammer want als hij gwoon normale mixen maakt is het echt een held.

Dj's die ik vet vind om te zien op een feest zijn Headhunterz, kan aardig mixen, Deepack, The Prophet (mits hij normaal mixt en geen reclamesetje maakt), Zatox (Draait prima en dikke producties). Crypsis dus, en ook Wildstylez doet het bij mij goed als DJ. (Als producer ook uiteraard. Alleen jammer dat het zo'n droge lul is, als je met hem praat op een feest zegt hij amper wat en staart hij apatisch voor zich uit.)
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Crypsis bakte er op Hardbass verrekte weinig van -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Dakpan wrote:
Robster wrote:Yup, laatste set waar ik echt van heb genoten is op defqon 2007, en q-base 2007 was ook nog wel leuk :) maar daarna zoveel producerend (heb ik hem nooit echt fantastisch gevonden, op wat nummertjes na) als draaiend niet echt weg van hem :/ Nummers als Summer of Hardstyle, The B-side, Chubby, BAH! Maak wel een buiging voor My Religion, dat is wel een knallertje :yes:
Je vindt die 3 slecht maar My Religion maak je een buiging voor... :')
haha ja toch wel :) vind dat nummer wel wat hebben