wrote:Dit topic staat echt vol met reacties van amateurs. 90 % heeft echt geen idee waarover ze praten. Ten eerste moet je DJ's van Producers scheiden.
DJ's:
overschat:
1. Noisecontrollers, met stipt op 1. Die gasten kunnen nog geen normale beatmatch maken. Liveacts zijn al helemaal om te huilen.
2. S-Te-Fan. Deze kerel is echt zoveel slechter dan z'n collega D-Block. Je hoort meteen wie er achter de decks staat.
3. Brennan Heart. Kan ook echt niet mixen.
4. Zelfde geldt voor Frontliner.
5. Technoboy. Zijn mixen zijn over het algemeen strak, maar MAN mix eens door! met 12 plaatjes in een uur overtreft deze vent zichzelf. Gaat veels te langzaam en is ook echt een doodsaaie act op een feest. Daarnaast draait hij altijd hetzelfde.
onderschat:
1. Crypsis. Wat een HELD! Deze kerel mixt echt zo geniaal! Continu teasers, effectjes en sampletjes door zijn setje. Altijd vet! Platenkeus is wel redelijk voorspelbaar maar dat mag de pret niet drukken.
2. Deepack. Mixen gewoon geniaal, draaien van alles wat door elkaar en het is altijd een feestje met Marcel achter de mic. 1 van de leukste acts op een feest.
3. B-Front. Heb een aantal dikke sets van hem meegemaakt. Mixt lekker en platenkeuze is lekker gevarieerd.
4. Speciaal gevalletje. The Prophet. Kan heel erg vet mixen maar doet het helaas niet altijd meer. Vervalt steeds vaker in Noisecontroller-achtige crossfader mixjes. Jammer want als hij gwoon normale mixen maakt is het echt een held.
Dj's die ik vet vind om te zien op een feest zijn Headhunterz, kan aardig mixen, Deepack, The Prophet (mits hij normaal mixt en geen reclamesetje maakt), Zatox (Draait prima en dikke producties). Crypsis dus, en ook Wildstylez doet het bij mij goed als DJ. (Als producer ook uiteraard. Alleen jammer dat het zo'n droge lul is, als je met hem praat op een feest zegt hij amper wat en staart hij apatisch voor zich uit.)
Klopt ik ben een amateur