Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dit topic staat echt vol met reacties van amateurs. 90 % heeft echt geen idee waarover ze praten. Ten eerste moet je DJ's van Producers scheiden.

DJ's:

overschat:

1. Noisecontrollers, met stipt op 1. Die gasten kunnen nog geen normale beatmatch maken. Liveacts zijn al helemaal om te huilen.
2. S-Te-Fan. Deze kerel is echt zoveel slechter dan z'n collega D-Block. Je hoort meteen wie er achter de decks staat.
3. Brennan Heart. Kan ook echt niet mixen.
4. Zelfde geldt voor Frontliner.
5. Technoboy. Zijn mixen zijn over het algemeen strak, maar MAN mix eens door! met 12 plaatjes in een uur overtreft deze vent zichzelf. Gaat veels te langzaam en is ook echt een doodsaaie act op een feest. Daarnaast draait hij altijd hetzelfde.

onderschat:

1. Crypsis. Wat een HELD! Deze kerel mixt echt zo geniaal! Continu teasers, effectjes en sampletjes door zijn setje. Altijd vet! Platenkeus is wel redelijk voorspelbaar maar dat mag de pret niet drukken.
2. Deepack. Mixen gewoon geniaal, draaien van alles wat door elkaar en het is altijd een feestje met Marcel achter de mic. 1 van de leukste acts op een feest.
3. B-Front. Heb een aantal dikke sets van hem meegemaakt. Mixt lekker en platenkeuze is lekker gevarieerd.
4. Speciaal gevalletje. The Prophet. Kan heel erg vet mixen maar doet het helaas niet altijd meer. Vervalt steeds vaker in Noisecontroller-achtige crossfader mixjes. Jammer want als hij gwoon normale mixen maakt is het echt een held.

Dj's die ik vet vind om te zien op een feest zijn Headhunterz, kan aardig mixen, Deepack, The Prophet (mits hij normaal mixt en geen reclamesetje maakt), Zatox (Draait prima en dikke producties). Crypsis dus, en ook Wildstylez doet het bij mij goed als DJ. (Als producer ook uiteraard. Alleen jammer dat het zo'n droge lul is, als je met hem praat op een feest zegt hij amper wat en staart hij apatisch voor zich uit.)



Klopt ik ben een amateur :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 23:01 
 
Donateur

overschatte producer: Zatox meestal is het 50/50 bij zn EP's die ik nice vind
maar iederen noemt hem een god, terwijl ik Ran-D veel betere producties vind maken...
en Alpha Twins!
of wat dacht je van Hardstyle Mafia met zn free releases die zijn ziekelijk goed aleen het afmix schijnt niet zo goed te zijn maar daar hoor je mij niet over klagen
daarna komt Zatox pas een keer bij mij in t rijtje
ja hij is goed maar hij word TE goed genoemd/ delucht ni gesprezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Technoboy. Zijn mixen zijn over het algemeen strak, maar MAN mix eens door! met 12 plaatjes in een uur overtreft deze vent zichzelf. Gaat veels te langzaam en is ook echt een doodsaaie act op een feest. Daarnaast draait hij altijd hetzelfde.

Soms denk ik idd ook teering vent, draai eens door. Maar dat is niet echt de oorzaak dat er maar 12 nummers in z'n setjes zitten. Dat komt ook omdat zijn platen wat langer zijn dan bijv. die van de Scantraxx-artiesten.

En voorspelbaar vind ik TBY zeker niet, die draait niet altijd hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
Technoboy. Zijn mixen zijn over het algemeen strak, maar MAN mix eens door! met 12 plaatjes in een uur overtreft deze vent zichzelf. Gaat veels te langzaam en is ook echt een doodsaaie act op een feest. Daarnaast draait hij altijd hetzelfde.

Soms denk ik idd ook teering vent, draai eens door. Maar dat is niet echt de oorzaak dat er maar 12 nummers in z'n setjes zitten. Dat komt ook omdat zijn platen wat langer zijn dan bijv. die van de Scantraxx-artiesten.

En voorspelbaar vind ik TBY zeker niet, die draait niet altijd hetzelfde.

Ik vind het zelf niet zo'n probleem dat hij niet zo snel mixt. Over het algemeen maakt hij dat driemaal goed met de platen zelf, die gewoon super zijn. Helaas is het de laatste tijd iets minder, maar zit er zeker hier en daar een pareltje tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 00:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

A2 produceren toch wel degelijk hun eigen nummers?
Op discogs staan al hun laatste releases op naam van de heren A.Timmerman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
A2 produceren toch wel degelijk hun eigen nummers?
Op discogs staan al hun laatste releases op naam van de heren A.Timmerman.


en daar komt bij, waarom moeten die gasten in godsnaam een eigen sublabel runnen als ze niet eens zelf produceren? voor zover ik weet produceren ze het ook zelf, en discogs zal ook wel niet liegen :P

ik ga niet zeggen wat ik vind van de beste dj's, heb er nog niet zoveel horen draaien en zoveel setjes pak ik toch ook niet mee(komt nog wel)

kan wel 2 dingen zeggen, heb Deepack zien en horen draaien en dat was in 1 woord: geweldig! Wat een feest en wat een mixwerk en platenkeuze

en verder, ik ben niet zo weg van A-lusion producties maar ik vind hem toch aardig strak mixen, en de platenkeuze is ook niet slecht, ik heb in die hele set van 1,5 uur maar 2 of 3 eigen platen gehoord, en de rest was gevarieerd, dat houd het wel interessant in ieder geval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dit topic staat echt vol met reacties van amateurs. 90 % heeft echt geen idee waarover ze praten. Ten eerste moet je DJ's van Producers scheiden.

Grote kans dat de topic starter ook gewoon 'artiesten' in het algemeen bedoelde in plaats van speciaal hun produceer of draaikunsten ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de mensen die hier denken dat Alpha Twins zelf produceren.... Dream on ;)

Daarnaast staan de line ups tegenwoordig vol met "DJ's" (voor je zover dat nog zo kan noemen) die zelf niet kunnen produceren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 23:11 
 

Wat? Echt niet? :o ik wist dat niet. Wie maakt die producties dan voor ze?

En ik weet niet of ik het met je eens ben met die line-ups. K krijg meer het idee dat er alleen maar DJ's zijn die alleen maar kunnen producen en niet kunnen mixen. Het is iig niet de mix kwaliteit waarom ze er staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Mind.Illusion schreef:
Voor de mensen die hier denken dat Alpha Twins zelf produceren.... Dream on ;)

Daarnaast staan de line ups tegenwoordig vol met "DJ's" (voor je zover dat nog zo kan noemen) die zelf niet kunnen produceren...


Hoe zit het dan met A2? ben wel benieuwd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wat? Echt niet? :o ik wist dat niet. Wie maakt die producties dan voor ze?

En ik weet niet of ik het met je eens ben met die line-ups. K krijg meer het idee dat er alleen maar DJ's zijn die alleen maar kunnen producen en niet kunnen mixen. Het is iig niet de mix kwaliteit waarom ze er staan!



zeker mee eens. er zitten vaak grote mix fouten in livesets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A2 wordt door Wildstylez gedaan schijnbaar. Is ook wel een beetje te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
A2 wordt door Wildstylez gedaan schijnbaar. Is ook wel een beetje te horen :)


Wildstylez is meer vrolijke hardstyle terwijl A2 toch meer beukgehalte heeft, maarja, als Wildstylez het echt produceert laat dan alleen maar zien dat ie een veelzijdige producer is(goede kwaliteit in mijn ogen)

Maar ik blijf het dan wel raar vinden dat ze een eigen sublabel onder Scantraxx hebben terwijl ze niet eens zelf zouden produceren, ik bedoel, als Wildstylez het produceert noem het dan Wildstylez records ofzo en niet A2 records
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 01:16 
 

Ze kunnen nog wel gewoon een label regelen toch? ;)

Maar ik weet niet of ik het zo wildstylez achtig vind.. Zou het wel raar vinden, want wildstylez draait volgens mij echt noooooit a2 shit. Alleen.. eh.. Atrocious. En dat zou ook raar zijn, een collab met jezelf :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 07:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
PNXRMX schreef:
A2 wordt door Wildstylez gedaan schijnbaar. Is ook wel een beetje te horen :)


Wildstylez is meer vrolijke hardstyle terwijl A2 toch meer beukgehalte heeft, maarja, als Wildstylez het echt produceert laat dan alleen maar zien dat ie een veelzijdige producer is(goede kwaliteit in mijn ogen)



Dat heeft Wildstylez allang laten zien. Zoek maar eens naar Outsiders of Seizure. Daarom vind ik het nu zo jammer dat die softe handsup maakt. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 10:27 
 
Artiest

Discogs is een site dat gewoon door leden wordt gevuld.
Net als wikipedia, dus info die daar opstaat is nooit 100% waterdicht.

Bij de Buma kan je onder een aantal aliassen geregistreerd staan.
Dus wanneer er een naam op een plaat staat kan die onder de tafel
gelinkt zijn aan heel iemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 10:30 
 
Artiest

DJ Mind.Illusion schreef:
Voor de mensen die hier denken dat Alpha Twins zelf produceren.... Dream on ;)

Daarnaast staan de line ups tegenwoordig vol met "DJ's" (voor je zover dat nog zo kan noemen) die zelf niet kunnen produceren...


Hey Rem, wat d8 je van andersom ...
"goeie" producers die niet kunnen draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
DJ Mind.Illusion schreef:
Voor de mensen die hier denken dat Alpha Twins zelf produceren.... Dream on ;)

Daarnaast staan de line ups tegenwoordig vol met "DJ's" (voor je zover dat nog zo kan noemen) die zelf niet kunnen produceren...


Hey Rem, wat d8 je van andersom ...
"goeie" producers die niet kunnen draaien ;)


inderdaad ik wou net zeggen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Isaac vind ik eigenlijk echt onderschat qua mixwerk, die vent kan geniaal mixen net als The Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr. Monster schreef:
Psyko Punkz en Ran-D vind ik de grootste talenten

Jij neemt me de woorden uit de mond.

Zelf vind ik B-front, Frontliner, Coone en noisecontrollers ook lekkere plaatjes gemaakt hebben.
Ah weetje, zoveel dj's zijn lekker bezig, kan niet echt van iemand zeggen dat die de afgelopen tijd geen 1 lekker plaatje gemaakt hebben.
Welke wat minder vind ik Technoboy en The Prophet duidelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Isaac vind ik eigenlijk echt onderschat qua mixwerk, die vent kan geniaal mixen net als The Prophet.

Isaac zijn early setjes. :worship: :worship: :worship:
The Prophet kan inderdaad geniaal mixen, het enige punt is dat hij dat de laatste tijd nooit meer laat zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

deepack dan heb je altijd een dikke set ^^
heb ook gehoordan alpha twins door wildstylez word geproduceerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 21:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ran-D :worship:
Zatox, Noisecontrollers :thumbsup:
Deepack, Frontliner :yes:
DBSTF, Headhunterz, The Prophet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede Producers: Wildstylez / AVIO / Deepack / Zatox / Coone / B-front :worship:

Goede DJ's: (vooral mixwerk en trackkeuzes voor mij bepalend) zijn met name Zany / Noisecontrollers / Deepack / AVIO.

Onderschatte DJ's: Thera, Mind Illusion, Stana, Dozer, Dizzorder, en nog wel wat meer bekende en minder bekende namen van FearFM/RHR etc...
Overschatte DJ's (the usual suspects):
- TBY: zijn mixjes worden steeds minder boeiend...sinds 2007 geen boeiende mix van hem gehoord
- Gostosa: need I say more?
- Headhunterz: Voor mij is het allemaal meer van hetzelfde... voor mij klinkt elke set hetzelfde als die van het feest ervoor en hij heeft echt te veel lange breaks in zijn sets. (over zijn productiewerk zal ik niet spreken...daar valt over te twisten!)

Overschatte producer:
- Isaac; de laatste tracks die hij heeft gemaakt zijn echt te saai...het spijt me...ik kan daar niet inkomen.

Ik vergeet vast een paar namen... sorry daarvoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 10:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Produceer helden in willekeurige volgorde: B-Front, Noisecontrollers, Wildstylez, Zatox (vergeet er vast nog..)
Draai held: VINCE (hardcore)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen