Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 19:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geef hier je mening over de DJ's die jij goed vind of degende die volgens jou juist overschat worden

Persoonlijk vind ik Frontliner & Zatox de besten van het moment, steeds knalplaten en ook steeds meer waardering.
Ook Brennan Heart vind ik nog steeds goed al is ie de laatste maanden toch iets softer geworden.
Over Deepack hoef ik weinig te zeggen, altijd knalplaten en knalsets!
Ten slotte denk ik dat Psyko Punkz een mooie toekomst voor de boeg hebben, wat zijn die goed bezig laatste tijd!

Overschatte DJ's op dit moment vind ik DBSTF(te weinig variatie) & Technoboy(Kan het nog softer...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik denk eerlijk gezegt dat dit het jaar van psyko punkz gaat worden :thumbup:
worden steeds maar weer beter kwa releases na mijn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede DJ's vind ik AVIO, Zatox, Deepack en Headhunterz. Natuurlijk zijn er nog veel meer die ik tof vind maar dat ga ik niet allemaal opnoemen en op dit moment luister ik het meest naar releases van deze producers. Overschatte dj's The Prophet bij het dagjesvolk.. :whistle: Qua tracks dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

goede dj's vind ik: B-front, Ran-D. zatox en AVIO
en ik hoop dat titan het dit jaar helemaal gaat maken

overschatte dj's vind ik noisecontrollers en headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn lievelings dj's zijn Scope Dj,Crypsis & B-Front. Denk dat AVIO & Ran-D nog heel groot kunnen worden.

Overschat vind ik DBSTF (wordt na een tijdje wel moe van datzelfde melodietje :P) Showtek vind ik ook overschat (is vooral in het buitenland zwaar geliefd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit vind ik goede dj's: Frontliner, Noisecontrollers, Headhunterz, Zatox, Wildstylez, Crypsis (er zijn er natuurlijk nog wel meer)
overschatte dj's: D-Block & S-Te-Fan, Showtek

Psyko Punkz en Ran-D vind ik de grootste talenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr. Monster schreef:
Psyko Punkz en Ran-D vind ik de grootste talenten

denk dat hun samen werking en super dik gaat worden! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben tegenwoordig wel fan van de nieuwe platen van Deepack. Lekkere kicks altijd! :loving:
Ran-D is echt de ultieme held! Verder vind ik veel upcomming artiesten laatste tijd erg goed! Beat Providers, B-Front en bijvoorbeeld AVIO :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:34 
 
Donateur

Ondergewaardeerd: Beat Providers, Heatzone

Overgewaardeerd: Niet echt iemand waarvan ik vind dat die overgewaardeerd is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondergewaardeerd: Heatzone, Dozer, Stylemasters, D-Mind

Goede DJ's: Frontliner, Zatox, Noisecontrollers, DBSTF, Wildstylez, Psyko Punkz

Overgewaardeerd: The Prophet, Headhunterz, Showtek, AVIO kwa producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ondergewaardeerd: Stylemasters & Killaheadz idd, Beat Providers, Insiderz :yay:

Overgewaardeerd: Headhunterz, Showtek, en toch ook AVIO. Want ik vind dat dus helemaal niks, maar ja dat is me persoonlijke mening.

Goede DJ's/Producers: Zatox HELD!, The R3bels, J. Hiroshi (Voor zover hij het zelf produceerd), Psyko Punkz & Scope DJ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Overschat:
NC: Kwa producties zit het allemaal goed in elkaar (mijn smaak niet maar oke), alleen draaien :huh: Ze kunnen alleen een vette liveset neerzetten, maar ik heb ze 4 keer gezien gewoon draaien nou dat mixwerk was om te janken!!! :mad:
The Prophet: Is een lopend reclame bord geworden, kon het wel. Maar maakt het nu niet meer waar. Kwa producties en draaien niet!

Beste:
AVIO: Geen woorden voor! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
AVIO kwa producties.


Daar moet je van houden of niet,, maar mixwerk is gewoon zwaar dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je kijkt naar goed draaien (het pure DJ-en zegmaar) dan vind ik Titan een van de betere en erg onderschat! Dana, Crypsis, DJ Isaac en Luna (sowieso de ouwe garde) kunnen over het algemeen goed draaien. The Prophet kán heel goed draaien, maar hij doet het alleen de laatste jaren vrijwel nooit. Verder vind ik B-Front en Zatox ook heel goed kunnen draaien.
De meest overschatte DJ's vind ik Noisecontrollers. Als je alleen al kijkt naar de set van Qlimax 2009. Mixtechnisch is er niks aan! Gewoon crossfade in na de break, hoppa! Zeker, ze kunnen goed in producen (als een van de betere vind ik), maar producen en DJ-en zijn 2 aparte vakken (en dat wordt vaak vergeten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua producties vind ik Technoboy en aanhang meestal erg sterk, al is het de laatste tijd niet heel super. Maar zeker rond 2006-2008 brachten ze hit na hit uit. Op dit moment vind ik, hoe kan het ook anders, Zatox de man die goed bezig is.
Qua producties vind ik Psyko Punkz heel erg overschat, vind ze erg leeg en eentonig op een vervelende manier. Ook D-Block & S-te-Fan mogen misschien ietsjes variabeler uit de hoek komen.

Qua draaien vind ik meestal de "minder veel producernde" DJ's leuk. Hieronder vallen Deepack, Alpha Twins, B-Front en Titan. Ook vind ik The Pitcher altijd wel leuk draaien. Van de meer producerende DJ's vind ik Psyko Punkz, Wildstylez, Technoboy en Zany erg fijn draaien. De eerste groep vooral om hun variatie, de tweede om hun tracks.
Overschat vind ik DBSTF, al hoewel die de laatste tijd toch wel gevarieerder draaien. Verder vind ik Noisecontrollers over het algemeen niet heel interessant. Te veel eigen werk.

Waardeloos als DJ & Producer vind ik Brennan Heart, ik hoop van harte dat hij eens stopt met het eindeloos uitmelken van hetzelfde concept, aangevuld met een hoop zelfoverschatting en een lading breaks waar je bang van word. Met name op de kleine feesten, waar het publiek wat invloed heeft op je draaistijl, valt hij pijnlijk door de mand.
Ook vind ik The Prophet heel erg afgegleden, met name die liveset van Euphoria was niet te harden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Ondergewaardeerd Heatzone


vond ik ook producties zijn super :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
De meest overschatte DJ's vind ik Noisecontrollers. Als je alleen al kijkt naar de set van Qlimax 2009. Mixtechnisch is er niks aan! Gewoon crossfade in na de break, hoppa!.

Dat is een LIVE-set, niet te verwarren met een DJ-set (alhoewel ze daar hetzelfde doen met een outtro).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:13 
 
Hardtraxx Addict

idd dj'en produceren verschilt nogal.

Voor het betere mixwerk moet je toch vaak bij de wat oudere zijn. ( niet allemaal natuurlijk ) Maar zoals bijv. pavo, bass d en buzz fuzz de plaatjes aan elkaar draaiden zie je niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
idd dj'en produceren verschilt nogal.

Voor het betere mixwerk moet je toch vaak bij de wat oudere zijn. ( niet allemaal natuurlijk ) Maar zoals bijv. pavo, bass d en buzz fuzz de plaatjes aan elkaar draaiden zie je niet meer.

Heeft natuurlijk ook te maken met het tijdperk waarin je goed moet produceren om uberhaupt geboekt te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
QonFuzion schreef:
De meest overschatte DJ's vind ik Noisecontrollers. Als je alleen al kijkt naar de set van Qlimax 2009. Mixtechnisch is er niks aan! Gewoon crossfade in na de break, hoppa!.

Dat is een LIVE-set, niet te verwarren met een DJ-set (alhoewel ze daar hetzelfde doen met een outtro).

Weet ik, maar dat maakt ze toch nog geen goeie DJ's? Ik vind van niet in ieder geval. Een goeie DJ is niet een DJ die goeie plaatjes draait, maar een goeie DJ is -voor mij- een goeie DJ als hij goed mixt, onverwachtste effectjes enzo doet. Een screetch of vocal van het volgende nummer erdoor gooien, met de eq spelen, scratchen!

Khadber schreef:
Heeft natuurlijk ook te maken met het tijdperk waarin je goed moet produceren om uberhaupt geboekt te worden.

Dat is waar, en eigenlijk vind ik dat best jammer. Een DJ vind ik niet iemand die zijn eigen nieuwste producties promoot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

overschat: beat providers, psycho punkz, nc, toneshifterz, bioweapon....
beat en psy zijn gewoon B artiesten die rg irritant produceren. NC liedjes zijn leuk voor 3 keer en ze draaien ook niet lekker. Toneshifterz en Bioweapon kunnen beter voor teletubbies gaan produceren :P

ondergewaardeerd: b-front, titan, showtek (op hardtraxx dan hea)

bfront en titan is logisch, maar showtek mag wat meer waardering hebben, hoe ze elke keer weer superstrakke producties neerzetten EN lekker draaien gewoon respect voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit moment:

Beste DJ's: de oudere garde als Dana, Pavo, Luna, Deepack, A2, The Prophet & A-Lusion doen t voor mij altijd nog erg goed. Nr 1 Dj is voor mij wel DJ VINCE, hardcore held :D

Beste Producers: Ran-D, AVIO, Zatox, A-Lusion, Tatanka.

Overschat: DBSTF, HHZ, Technoboy. En sommige "upcoming" als bijv een d'Stylerz, Toneshifterz, Beat Providers en veel meer van dat 13 in een dozijn beginners.

Onderschat: Voor de nieuwe "generatie" namen als Luna, Pavo enz. En titan, slimshore en Digital Punk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste: Zany, Ran-D, B-Front, Zatox, A2, Frontliner & Max Enforcer
Minste: The Prophet, Scope DJ, Brennan Heart, Showtek (laatste 2 jaar)
Best Oldies: Walt, Isaac, Pavo, Luna & Beholder

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt onderschat vind ik de oude garde die nauwelijks meer produceert maar geweldig draait! Daarmee bedoel ik dus Pavo, Luna, Dana en Isaac (hoewel laatstgenoemde toch vrij vaak geboekt wordt de laatste tijd). Mixtechnisch met afstand de besten die er zijn. Verder vind ik het jammer dat door de hardcore-activiteiten van de Seismic-artiesten nooit echt veel boekingen zijn voor Max Enforcer of Beholder. Met name laatstgenoemde kan enorm dikke early-setjes neerzetten. A-lusion was ook altijd zwaar onderschat maar die lijkt nu eindelijk z'n waardering te krijgen.

Overschat is Brennan Heart, nooit echt fan hem geweest maar na zijn Decibel anthem (wat op zich nog wel oké was) ben ik hem echt beu gaan raken. Alléén maar dezelfde shit. The Prophet wordt ook enorm overschat, dat zie je aan veel mensen die nog steeds helemaal weg van hem zijn terwijl hij in het afgelopen jaar enorm is afgegleden naar een dramatisch niveau.
Noisecontrollers vind ik ook niet meer zo heel interessant na Yellow Minute EP, terwijl iedereen ze nog steeds helemaal de bom vindt... Zelfde geldt voor DBSTF. Artiesten waar ik nu wel op uitgekeken ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beste DJs: Vince, Dano en Promo
Van de opkomende DJs: Freeze en Mind.Illusion mixen alletwee zeer strak.
Meest ondergewaardeerde DJs zijn op het moment toch wel de oude garde. Mensen vergeten de laatste tijd wel eens dat draaien en produceren twee verschillende vakken zijn. Dat zie je ook wel heel duidelijk terug in dit topic :') Maar namen als Showtek, Vince, Thera, Dana, Dano, Buzz Fuzz, Promo en Isaac missen hier wel.

Van producerende DJs vind ik op het moment Frontliner en Zatox overschat. Vooral bij Zatox word ik een beetje moet van de hype. Vette platen, maar het is meer dat de meeste platen tegenwoordig oninteressant zijn.
Frontliner is ook gewoon een goede producer maar als DJact is het niet altijd je-van-het.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen