Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Beste Dj's: Zany himself & zijn Liveact Called Donkey Rollers :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 23:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Frontliner is ook gewoon een goede producer maar als DJact is het niet altijd je-van-het.

:oh:
Heb nu al een hoop sets van Frontliner gehoord en het zijn keer op keer topsets. Platenkeuze is altijd geweldig, mixwerk voldoet vind ik.
Heeft echt al een paar fantastische sets achter z'n naam staan. Die van Q-Base 2008 is wat mij betreft legendarisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Titatovenaar schreef:
Frontliner is ook gewoon een goede producer maar als DJact is het niet altijd je-van-het.

:oh:
Heb nu al een hoop sets van Frontliner gehoord en het zijn keer op keer topsets. Platenkeuze is altijd geweldig, mixwerk voldoet vind ik.
Heeft echt al een paar fantastische sets achter z'n naam staan. Die van Q-Base 2008 is wat mij betreft legendarisch.


Die ga ik even opzoeken als die op HT staat, zn setje van defqon luister ik ook nog wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 23:29 
 
Hardtraxxer

beste : zany hhz frontliner DBSTF nc
overschat: deepack, activator, tatanka, zatox
onderschat: bfront

vooral deepack, entertaining maar oh zo slecht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op het moment zijn Heatzone, Josh & Wesz & Deepack toch wel goed bezig. Deepack zien we in genoeg lineups, maar Josh & Wesz & Heatzone helaas nog veel te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 23:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Die ga ik even opzoeken als die op HT staat, zn setje van defqon luister ik ook nog wel eens.

http://lsdb.nl/set/8285/Frontliner_-_Q- ... -2008.html :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Titatovenaar schreef:
Frontliner is ook gewoon een goede producer maar als DJact is het niet altijd je-van-het.

:oh:
Heb nu al een hoop sets van Frontliner gehoord en het zijn keer op keer topsets. Platenkeuze is altijd geweldig, mixwerk voldoet vind ik.
Heeft echt al een paar fantastische sets achter z'n naam staan. Die van Q-Base 2008 is wat mij betreft legendarisch.

Ik vond die set van Defqon qua tracks leuk, al waren het bijna alleen maar eigen tracks. Qua mixen vond ik hem alleen erg zwak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 02:13 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Frontliner mixwerk voldoet

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 02:17 
 
Hardtraxx Addict

broodroosterr schreef:
beste : zany hhz frontliner DBSTF nc
overschat: deepack, activator, tatanka, zatox
onderschat: bfront

vooral deepack, entertaining maar oh zo slecht >.<


Deepack overschat noemen, en dan als beste hhz en dbst......btje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
broodroosterr schreef:
beste : zany hhz frontliner DBSTF nc
overschat: deepack, activator, tatanka, zatox
onderschat: bfront

vooral deepack, entertaining maar oh zo slecht >.<


Deepack overschat noemen, en dan als beste hhz en dbst......btje jammer

haha idd.. hhz is dik overschat. deepack zet lekkere setjes neer. kwa producen is het misschien niet je van het maar dan nog.
Ze maken er een leuk showtje van. en haha zatox overschat?? sorry maar heb jij wel oren? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 11:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Overschat: bijna heel scantraxx op dj gebied (voor mij ook op productie, maar dat is smaak..)
Beste DJ's: Daniele Mondello :worship: , Titan, Isaac, Dana, Pavo, Luna. Ook erg fan van wavolizers en geck-o's setjes.

Ik vind dat ze het dj/producer vak weer uit elkaar moeten trekken. Desnoods draait er iemand anders onder dezelfde naam, zoals bij the pitcher/dozer etc. Maar het liefst gewoon echte dj's. Dan kunnen ze ook niet meer 100x eigen werk draaien in 1 set. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Dj's
Zatox, Tatanka, Noisecontrollers, Zany, Dozer, Wildstylez, Psyko Punkz, Crypsis, Chain Reaction, AVIO

Overschatte Dj's
DBSTF (op dit moment, hebben een sterke tijd gehad), Tuneboy, Technoboy (heeft het beter gedaan), Showtek ( :sick: ), Deepack (wat niet is kan nog komen, tot nu toe niet mijn ding)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste DJ's: Dana, Luna, Pavo, Isaac, Pila, Titan, Zany & Projecten, Zatox, Tatanka, Deepack, Alpha Twins.
Beste Turntablist: Danielle Mondello
Beste producers wat mij betreft: Fusion stal inclusief Michel Pollen & A2 Records, precies mijn stijl.
Overgewaardeerde DJ's: Scantraxx, met uitzondering van Scope DJ. En Noisecontrollers.
(Ik vind NC's producties heerlijk, maar qua DJ'en laten ze niet veel meer zien.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste Dj's : Wildstylez, Zatox, Noisecontrollers.

Overschatte Dj's: Headhunterz, Showtek heel duidelijk. Ze maken hardstyle wel bekend, maar produceren de laatste jaren gewoon schijtmuziek, op een enkel nr. na.
Technoboy: Staat op alle grote feesten, en draait nooit een verassend nr.

Onderschat: B-Front. The Pitcher nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodroosterr schreef:
beste : zany hhz frontliner DBSTF nc
overschat: deepack, activator, tatanka, zatox
onderschat: bfront

vooral deepack, entertaining maar oh zo slecht >.<


Dit is toch echt een grap hoop ik. Zatox, Tatanka en Activator zijn juist onderschat. En dan ook nog als beste DBSTF en NC noemen, die zijn pas overschat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 15:06 
 
Hardtraxxer

moet toegeven tis meer gebaseerd op wat ze draaien dan de skills etc
maar een beetje yeahyeah roepen en nummers als "born to be wild" draaien, plus alle blije melodietjes in de andere nummers...en zoals je zal zag bij zatox/tatanka etc, italian is echt zwaar onder de maat in mijn ogen

technoboy heb ik er niet bijgezet omdat hij nummers maakt die slecht zijn maar dan ineens weer een paar dikke nummers ernaast zet(qlimax anthem, undersound en stereophonic (qlimax dvd?)) maar thats it, zie de tracklist van knockout for example.. met dbstf en nc in de lineup ben ik sneller enthousiast dan die andere 4 bij elkaar

imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 15:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja als jij denkt dat stereophonic van technoboy komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 15:12 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Tja als jij denkt dat stereophonic van technoboy komt...


ja vandaar mijn ?-teken, wist het niet zeker..laat ik het er zo op gooien, hij is de uitzondering onder de itilianen :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

activator hoort helemaal niet thuis bij overschat die man staat nauwelijks op grote feesten laat staan dat zijn plaatjes vaak gedraaid worden.
en wat zatox betreft die man maakt gewoon goddelijke plaatjes en dit jaar wordt denk ik zijn jaar, die man heeft gewoon zoveel top platen uitgebracht maar heeft niet heel veel aanhang.
ik vind headhunterz juist overschat, vooral qua draaien. als ik zijn set moet gokken kun je meteen zeggen 90% Headhunterz plaatjes en dat is zo saai :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
activator hoort helemaal niet thuis bij overschat die man staat nauwelijks op grote feesten laat staan dat zijn plaatjes vaak gedraaid worden.
en wat zatox betreft die man maakt gewoon goddelijke plaatjes en dit jaar wordt denk ik zijn jaar, die man heeft gewoon zoveel top platen uitgebracht maar heeft niet heel veel aanhang.
ik vind headhunterz juist overschat, vooral qua draaien. als ik zijn set moet gokken kun je meteen zeggen 90% Headhunterz plaatjes en dat is zo saai :yawn:


Activator :sick: Some Easy Living :sick: Nekschot voor die vent,
en Zatox maakt idd goddelijke platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 15:30 
 

Overschat: Brennan Heart, D-Block & S-Te-Fan, Technoboy, Tuneboy, Noisecontrollers
Onderschat: 2-Sidez, Activator, Atmozfears
Beste: Headhunterz, Tatanka, Frontliner, B-Front, Ran-D, Crypsis, Zatox..

Denk dat dit het zo ongeveer wel is :) Weet niet waar ik Scope DJ wil plaatsen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 15:38 
 
Hardtraxxer

denk als je het kopje "op de goede weg(/almost there)" erbij zet je er wel wat leuke dj's neer kan zetten die nog missen
een psyko punkz is bijv erg goed bezig o.a.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 15:49 
 
Hardtraxx Elite

Oxbow schreef:
Dj Skitzo schreef:
activator hoort helemaal niet thuis bij overschat die man staat nauwelijks op grote feesten laat staan dat zijn plaatjes vaak gedraaid worden.
en wat zatox betreft die man maakt gewoon goddelijke plaatjes en dit jaar wordt denk ik zijn jaar, die man heeft gewoon zoveel top platen uitgebracht maar heeft niet heel veel aanhang.
ik vind headhunterz juist overschat, vooral qua draaien. als ik zijn set moet gokken kun je meteen zeggen 90% Headhunterz plaatjes en dat is zo saai :yawn:


Activator :sick: Some Easy Living :sick: Nekschot voor die vent,
en Zatox maakt idd goddelijke platen :loving:


Nekschot?
Volgens mij heb jij dus echt geen verstand van zaken, laat me raden het eerste nummer ooit dat jij hoorde was
DBSTF - MMA
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Dj Skitzo schreef:
activator hoort helemaal niet thuis bij overschat die man staat nauwelijks op grote feesten laat staan dat zijn plaatjes vaak gedraaid worden.
en wat zatox betreft die man maakt gewoon goddelijke plaatjes en dit jaar wordt denk ik zijn jaar, die man heeft gewoon zoveel top platen uitgebracht maar heeft niet heel veel aanhang.
ik vind headhunterz juist overschat, vooral qua draaien. als ik zijn set moet gokken kun je meteen zeggen 90% Headhunterz plaatjes en dat is zo saai :yawn:


Activator :sick: Some Easy Living :sick: Nekschot voor die vent,
en Zatox maakt idd goddelijke platen :loving:

Some easy living, lekker plaatje joh :D

Lekker zomers :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Oxbow schreef:
Dj Skitzo schreef:
activator hoort helemaal niet thuis bij overschat die man staat nauwelijks op grote feesten laat staan dat zijn plaatjes vaak gedraaid worden.
en wat zatox betreft die man maakt gewoon goddelijke plaatjes en dit jaar wordt denk ik zijn jaar, die man heeft gewoon zoveel top platen uitgebracht maar heeft niet heel veel aanhang.
ik vind headhunterz juist overschat, vooral qua draaien. als ik zijn set moet gokken kun je meteen zeggen 90% Headhunterz plaatjes en dat is zo saai :yawn:


Activator :sick: Some Easy Living :sick: Nekschot voor die vent,
en Zatox maakt idd goddelijke platen :loving:


Nekschot?
Volgens mij heb jij dus echt geen verstand van zaken, laat me raden het eerste nummer ooit dat jij hoorde was
DBSTF - MMA


lol@DBSTF
Ik mag die Activator met ze trieste platen gewoon niet. Doe mij maar lekker DonkeyRollers of andere harde Hollandse hardstyle ipv Robbie William achtige vocals met een happycrappybeat in Some Easy Living :sick:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen