Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Beste Dj's: Zany himself & zijn Liveact Called Donkey Rollers :worship:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Titatovenaar wrote:Frontliner is ook gewoon een goede producer maar als DJact is het niet altijd je-van-het.
:oh:
Heb nu al een hoop sets van Frontliner gehoord en het zijn keer op keer topsets. Platenkeuze is altijd geweldig, mixwerk voldoet vind ik.
Heeft echt al een paar fantastische sets achter z'n naam staan. Die van Q-Base 2008 is wat mij betreft legendarisch.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
dawasiknie wrote:
Titatovenaar wrote:Frontliner is ook gewoon een goede producer maar als DJact is het niet altijd je-van-het.
Heb nu al een hoop sets van Frontliner gehoord en het zijn keer op keer topsets. Platenkeuze is altijd geweldig, mixwerk voldoet vind ik.
Heeft echt al een paar fantastische sets achter z'n naam staan. Die van Q-Base 2008 is wat mij betreft legendarisch.
Die ga ik even opzoeken als die op HT staat, zn setje van defqon luister ik ook nog wel eens.
B
Hardtraxxer
83 posts member since 2009
last seen Jan 2013
beste : zany hhz frontliner DBSTF nc
overschat: deepack, activator, tatanka, zatox
onderschat: bfront

vooral deepack, entertaining maar oh zo slecht >.<
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Op het moment zijn Heatzone, Josh & Wesz & Deepack toch wel goed bezig. Deepack zien we in genoeg lineups, maar Josh & Wesz & Heatzone helaas nog veel te weinig.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kepro wrote:Die ga ik even opzoeken als die op HT staat, zn setje van defqon luister ik ook nog wel eens.
http://lsdb.nl/set/8285/Frontliner_-_Q- ... -2008.html :thumbup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:
Ik vond die set van Defqon qua tracks leuk, al waren het bijna alleen maar eigen tracks. Qua mixen vond ik hem alleen erg zwak.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
dawasiknie wrote:
Frontliner mixwerk voldoet
:')
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
broodroosterr wrote:beste : zany hhz frontliner DBSTF nc

Deepack overschat noemen, en dan als beste hhz en dbst......btje jammer
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Timothy21 wrote:

Deepack overschat noemen, en dan als beste hhz en dbst......btje jammer
haha idd.. hhz is dik overschat. deepack zet lekkere setjes neer. kwa producen is het misschien niet je van het maar dan nog.
Ze maken er een leuk showtje van. en haha zatox overschat?? sorry maar heb jij wel oren? :x
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Overschat: bijna heel scantraxx op dj gebied (voor mij ook op productie, maar dat is smaak..)
Beste DJ's: Daniele Mondello :worship: , Titan, Isaac, Dana, Pavo, Luna. Ook erg fan van wavolizers en geck-o's setjes.

Ik vind dat ze het dj/producer vak weer uit elkaar moeten trekken. Desnoods draait er iemand anders onder dezelfde naam, zoals bij the pitcher/dozer etc. Maar het liefst gewoon echte dj's. Dan kunnen ze ook niet meer 100x eigen werk draaien in 1 set. :/
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Beste Dj's
Zatox, Tatanka, Noisecontrollers, Zany, Dozer, Wildstylez, Psyko Punkz, Crypsis, Chain Reaction, AVIO

Overschatte Dj's
DBSTF (op dit moment, hebben een sterke tijd gehad), Tuneboy, Technoboy (heeft het beter gedaan), Showtek ( :sick: ), Deepack (wat niet is kan nog komen, tot nu toe niet mijn ding)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Beste DJ's: Dana, Luna, Pavo, Isaac, Pila, Titan, Zany & Projecten, Zatox, Tatanka, Deepack, Alpha Twins.
Beste Turntablist: Danielle Mondello
Beste producers wat mij betreft: Fusion stal inclusief Michel Pollen & A2 Records, precies mijn stijl.
Overgewaardeerde DJ's: Scantraxx, met uitzondering van Scope DJ. En Noisecontrollers.
(Ik vind NC's producties heerlijk, maar qua DJ'en laten ze niet veel meer zien.)
Hardtraxxer
244 posts member since 2010
Beste Dj's : Wildstylez, Zatox, Noisecontrollers.

Overschatte Dj's: Headhunterz, Showtek heel duidelijk. Ze maken hardstyle wel bekend, maar produceren de laatste jaren gewoon schijtmuziek, op een enkel nr. na.
Technoboy: Staat op alle grote feesten, en draait nooit een verassend nr.

Onderschat: B-Front. The Pitcher nog steeds.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025

Dit is toch echt een grap hoop ik. Zatox, Tatanka en Activator zijn juist onderschat. En dan ook nog als beste DBSTF en NC noemen, die zijn pas overschat..
B
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
moet toegeven tis meer gebaseerd op wat ze draaien dan de skills etc
maar een beetje yeahyeah roepen en nummers als "born to be wild" draaien, plus alle blije melodietjes in de andere nummers...en zoals je zal zag bij zatox/tatanka etc, italian is echt zwaar onder de maat in mijn ogen

technoboy heb ik er niet bijgezet omdat hij nummers maakt die slecht zijn maar dan ineens weer een paar dikke nummers ernaast zet(qlimax anthem, undersound en stereophonic (qlimax dvd?)) maar thats it, zie de tracklist van knockout for example.. met dbstf en nc in de lineup ben ik sneller enthousiast dan die andere 4 bij elkaar

imo
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Tja als jij denkt dat stereophonic van technoboy komt...
B
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
Lyst wrote:Tja als jij denkt dat stereophonic van technoboy komt...
ja vandaar mijn ?-teken, wist het niet zeker..laat ik het er zo op gooien, hij is de uitzondering onder de itilianen :kiss:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 16 days ago
activator hoort helemaal niet thuis bij overschat die man staat nauwelijks op grote feesten laat staan dat zijn plaatjes vaak gedraaid worden.
en wat zatox betreft die man maakt gewoon goddelijke plaatjes en dit jaar wordt denk ik zijn jaar, die man heeft gewoon zoveel top platen uitgebracht maar heeft niet heel veel aanhang.
ik vind headhunterz juist overschat, vooral qua draaien. als ik zijn set moet gokken kun je meteen zeggen 90% Headhunterz plaatjes en dat is zo saai :yawn:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
Dj Skitzo wrote:activator hoort helemaal niet thuis bij overschat die man staat nauwelijks op grote feesten laat staan dat zijn plaatjes vaak gedraaid worden.
en wat zatox betreft die man maakt gewoon goddelijke plaatjes en dit jaar wordt denk ik zijn jaar, die man heeft gewoon zoveel top platen uitgebracht maar heeft niet heel veel aanhang.
ik vind headhunterz juist overschat, vooral qua draaien. als ik zijn set moet gokken kun je meteen zeggen 90% Headhunterz plaatjes en dat is zo saai :yawn:
Activator :sick: Some Easy Living :sick: Nekschot voor die vent,
en Zatox maakt idd goddelijke platen :loving:
N
Overschat: Brennan Heart, D-Block & S-Te-Fan, Technoboy, Tuneboy, Noisecontrollers
Onderschat: 2-Sidez, Activator, Atmozfears
Beste: Headhunterz, Tatanka, Frontliner, B-Front, Ran-D, Crypsis, Zatox..

Denk dat dit het zo ongeveer wel is :) Weet niet waar ik Scope DJ wil plaatsen..
B
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
denk als je het kopje "op de goede weg(/almost there)" erbij zet je er wel wat leuke dj's neer kan zetten die nog missen
een psyko punkz is bijv erg goed bezig o.a.
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Oxbow wrote:
Dj Skitzo wrote:activator hoort helemaal niet thuis bij overschat die man staat nauwelijks op grote feesten laat staan dat zijn plaatjes vaak gedraaid worden.
Nekschot?
Volgens mij heb jij dus echt geen verstand van zaken, laat me raden het eerste nummer ooit dat jij hoorde was
DBSTF - MMA
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Oxbow wrote:
Some easy living, lekker plaatje joh :D

Lekker zomers :loving:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
Just4Music wrote:
Oxbow wrote:
Nekschot?
Volgens mij heb jij dus echt geen verstand van zaken, laat me raden het eerste nummer ooit dat jij hoorde was
DBSTF - MMA
lol@DBSTF
Ik mag die Activator met ze trieste platen gewoon niet. Doe mij maar lekker DonkeyRollers of andere harde Hollandse hardstyle ipv Robbie William achtige vocals met een happycrappybeat in Some Easy Living :sick: