Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ze kunnen nog wel gewoon een label regelen toch? ;)

Maar ik weet niet of ik het zo wildstylez achtig vind.. Zou het wel raar vinden, want wildstylez draait volgens mij echt noooooit a2 shit. Alleen.. eh.. Atrocious. En dat zou ook raar zijn, een collab met jezelf :huh:

Maar anders om wel degelijk, Alpha2 draaien heel veel wildstylez platen.

Wildstylez & Alpha Twins samen is niet voor niks Outsiders, er bestaat wel degelijk een link tussen hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor mij zijn toch echt de helden zany, noisecontrollers, frontliner en zatox qua producen en qua draaien ook :thumbsup:
gewoon meesterlijke sets hebben hun :)
en onderschat vind ik er behoorlijk wat eigenlijk maar dan vooral onbekenden, Dj Thera, Pithune, Dailucia
overschat toch echt wel headhunterz, hij heeft zijn beste jaartjes wel weer gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 12:20 
 

Rik schreef:
Nazale schreef:
Ze kunnen nog wel gewoon een label regelen toch? ;)

Maar ik weet niet of ik het zo wildstylez achtig vind.. Zou het wel raar vinden, want wildstylez draait volgens mij echt noooooit a2 shit. Alleen.. eh.. Atrocious. En dat zou ook raar zijn, een collab met jezelf :huh:

Maar anders om wel degelijk, Alpha2 draaien heel veel wildstylez platen.

Wildstylez & Alpha Twins samen is niet voor niks Outsiders, er bestaat wel degelijk een link tussen hun.


Ahh ik wist niet dat the Outsiders die 2 waren. Verklaart trouwens wel dat op euphoria a2 de venom remix draaide.. Hmm, nice! Wist ik niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
voor mij zijn toch echt de helden zany, noisecontrollers, frontliner en zatox qua producen en qua draaien ook :thumbsup:
gewoon meesterlijke sets hebben hun :)
en onderschat vind ik er behoorlijk wat eigenlijk maar dan vooral onbekenden, Dj Thera, Pithune, Dailucia
overschat toch echt wel headhunterz, hij heeft zijn beste jaartjes wel weer gehad :P


Met alle respect voor je mening en Dailucia.. maar hoe kun je haar een onderschatte DJ vinden? Kan ze dan zo geweldig goed draaien? Want ik heb haar 1x live gezien en aan de hand daarvan vind ik dat ze absoluut niet ondergewaardeerd is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Dj Skitzo schreef:
voor mij zijn toch echt de helden zany, noisecontrollers, frontliner en zatox qua producen en qua draaien ook :thumbsup:
gewoon meesterlijke sets hebben hun :)
en onderschat vind ik er behoorlijk wat eigenlijk maar dan vooral onbekenden, Dj Thera, Pithune, Dailucia
overschat toch echt wel headhunterz, hij heeft zijn beste jaartjes wel weer gehad :P


Met alle respect voor je mening en Dailucia.. maar hoe kun je haar een onderschatte DJ vinden? Kan ze dan zo geweldig goed draaien? Want ik heb haar 1x live gezien en aan de hand daarvan vind ik dat ze absoluut niet ondergewaardeerd is...



ANTIDAILUCIA... wtf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm, ik kan er niet bij dat mensen showtek overgewaardeerd vinden, het klopt als je het hebt over softe kicks etc. maar de oude nummers van showtek zijn wel niet zo gruwelijk! bijv het album dat ze uitbrachten in 2007 was gewoonweg super!

Overschat vind ik: Headhunterz, BRENNAN HEART, ezteq

Onderschat: Coone (is wel veel geboekt laatste tijd), Dj Thera, Avio en nog wat waar ik zo niet op kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
De qlimax anthem van alpha twins was bijvoorbeeld gemaakt door Wildstylez & JDX :P

Voorheen werd er voor hun geproduceerd... weet niet hoe dat nu precies zit. Zou goed kunnen dat ze wel degelijk wat dingen zelf doen maar wildstylez gewoon helpt met afmixen van de track enz.

Als de A2 niet zouden produceren, zou dat wel de spacende variatie in sound verklaren die ze hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 21:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ran-D is de man van de toekomst, hij gaat een grote worden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste DJ voor mij op het moment is Wildstylez :clap: Wat een held! Ook Frontliner doet het erg goed,, die kicks zijn gewoonweg briljant :bomb: HHZ valt me de laatste tijd een beetje tegen....jammer :cry:

De toekomst voor Ran-D ziet er ook goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
Ran-D is de man van de toekomst, hij gaat een grote worden :worship:


Als ie z´n studie een keertje afmaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overschat: sowieso Brennan Heart en HHZ, draaien altijd dezelfde shit, ben ze beetje beu, zeker hier in België zijn die twee op elk fucking feest aanwezig!

Onderschat: Josh & Wesz zie ik persoonlijk veeeeel te weinig op feeste staan, ondanks het feit dat ze echt lekkere tracks hebben, ook dit jaar op reverze, knalde ze zooo lekker weg!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Overgewaardeerde act's vind ik Bass modulators, beat providers, Digital Punk en Coone.
Die laatste vind ik wel goede releases hebben maar ik koppel hem nog steeds beetje aan die Jump shit.
Daar heb ik machtige hekel aan.

Beste Act's: Psyko punkz, Noissecontrollers, Ran-D en D-blck & stfn lekker voor halverwege de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 14:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Overgewaardeerde act's vind ik Bass modulators, beat providers, Digital Punk en Coone.
Die laatste vind ik wel goede releases hebben maar ik koppel hem nog steeds beetje aan die Jump shit.
Daar heb ik machtige hekel aan.

Beste Act's: Psyko punkz, Noissecontrollers, Ran-D en D-blck & stfn lekker voor halverwege de avond.

laat me raden, je vond jumpstyle 4 jaar geleden helemaal te gek? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

Alpha twins & Psyko phunkz

( vind ik) lekkere rauwe hardstylee :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 17:58 
 
Hardtraxxer

rodger88 schreef:
Overgewaardeerde act's vind ik Bass modulators, beat providers, Digital Punk en Coone.
Die laatste vind ik wel goede releases hebben maar ik koppel hem nog steeds beetje aan die Jump shit.
Daar heb ik machtige hekel aan.

Beste Act's: Psyko punkz, Noissecontrollers, Ran-D en D-blck & stfn lekker voor halverwege de avond.


Bass modulators, beat providers, Digital Punk en Coone.. overgewaardeerd? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

qorbatjov schreef:
rodger88 schreef:
Overgewaardeerde act's vind ik Bass modulators, beat providers, Digital Punk en Coone.
Die laatste vind ik wel goede releases hebben maar ik koppel hem nog steeds beetje aan die Jump shit.
Daar heb ik machtige hekel aan.

Beste Act's: Psyko punkz, Noissecontrollers, Ran-D en D-blck & stfn lekker voor halverwege de avond.


Bass modulators, beat providers, Digital Punk en Coone.. overgewaardeerd? :oh:

mee eens hoor, BM en BP blijven B artiesten van het niveau vergelijkbaar met zeh vision :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over Coone mag je het alleen al niet zeggen omdat die al zo lang meegaat en t gewoon een mini meestertje is, al ben ik niet altijd gek van z'n songs.

Bass Modulators zeggen via NRGizer al genoeg denk ik (L)

Beat Providers is niet echt m'n style!

Digital Punk is gewoon een held!!! :thumbsup:

Ik blijf er altijd nog bij, al ben ik geen fan van deze man persoonlijk, dat Headhunterz nog steeds één van de beste DJ's is! En dan heb ik het gewoon alleen over het draaiwerk! Tracklisten en producerkwaliteiten weggelaten!

Producers: Noisecontrollers, Zatox, Zany, Wildstylez :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen