Bovenstaande kan werken maar dat is wel een grote venue met veel artiesten die geforceerd b2b moeten. Als dat niet in de smaak valt en zeker met een lage ticketprijs en consumptieprijs dan denk ik wel dat je m voelt hangen als het niet gehaald word..
Als B2S iets groots wilt dan kun je bijvoorbeeld denken aan een indoor Defqon.1 (natuurlijk niet even groot en niet 3 dagen als zou je dat bij groots succes wel kunnen doen

) Gewoon kats veel verschillende podia met verschillende muziek met een mooie aankleding. Hier zou je bijvoorbeeld naar toe kunnen banen (hieronder lees je wel waarom).
Een zaal met veel verschillende namen zie ik persoonlijk nooit enorm zitten (zie argument dat iedereen maar voor een deeltje van de line-up zou moeten komen). Probeer dan een Turbinenhallen, Brabanthallen, Jaarbeurs (bedenk maar wat dat meerdere zalen heeft en degelijk geluid/een goede naam).
Thrillogy was imo altijd een goed concept. Dat zou je eigenlijk prima kunnen terugbrengen. Zorg dan dat je in ieder geval het gros van je publiek gedekt hebt (mainstage mainstream naar raw, classics mainstream naar raw bijvoorbeeld en hardcore mainstream naar uptempo). Dan heb je drie podia (mogelijk gehost door iets of iemand) waar je het gros van de mensen kwijt kan en misschien een mogelijkheid voor extra stages in de toekomst. Zorg voor een creatieve line-up met een goed concept om het feest heen en ik denk dat je dan in ieder geval een stevige basis hebt. Thrillogy zou je een combinatie van Euphoria, Loudness en Hardcore4Life kunnen maken.
Je kan ook je draai geven aan de huidige concepten, want kijkende naar de feesten en concepten de ze hebben en hebben gehad zijn het er behoorlijk wat (14 stuks, weet alleen niet of ze allemaal nog actief zijn). Je kan wat proberen samen te voegen.
1. 1992 Is For You + Back2School = Early/Millennium Hardcore feest (1000 a 2000 man)
2. Darkness4Life + Refuse = Een Industrial Feest waar je Schranz, Lompe Techo, Industrial, Crossbreed e.d. kwijt kan. Underground dus. (paar 100 man)
3. Hardcore4Life + SnakePit = een Hardcorefeest met het spectrum van de huidige hardcore. (5000 man)
4. Loudness (kan je omgooien met een classic area er bij bijv en een hosting area)
5. Euphoria (ook een classics stage bij doen en een hosting)
6. Hard Bass (wordt al veranderd maar dan zou ik dat idee van Ultimo eerder gebruiken of misschien dat een "team" gehost wordt door een label)
7. Decibel (niks mis mee behalve dat het concept van Decibel wel vaag is, als in Defqon zie je het duidelijk, Decibel minder imo. Een rebranding van je area's e.d. en het thema zou niet gek zijn)
8. Pussy Lounge (kan je Up! bij doen)
9. Supersized (niks raars mee)
10. Genesis (laten zo)
Eventueel zou je 1 ook bij 3 kunnen gooien met een deel van 2 om het een groot feest te maken.
Maar dit staat niet garant, ik denk dat b2s zijn openheid naar het publiek meer moet doen, meer zoals Shockerz Events. Events meer hypen e.d., stukje goede marketingstrategie en doelgroeponderzoek.
Nog een raar hersenspinseltje wat in me op kwam was klinkt heel vreemd maar organiseer een feest waarbij je artiesten forceert om een compleet andere set neer te zetten wat ze normaal doen. Laat Delete zijn favoriete mainstream platen draaien, laat Tha Playah Industrial hardcore draaien. Zie het bijvoorbeeld als KnockOut maar dan dat de artiesten elkanders muziek gaan draaien. Raar, maar ik denk dat hier echt enorm creatieve sets uitkomen.
Dit kwam me zo snel even te binnen.