De laatste Hard Bass zit erop! Brand eens los met ideeën voor de opvolger?
Related topics
- View the latest post: B2S Home Sessions - Loudness [Bass Chaserz, D-Attack]
- View the latest post: Adaro @ B2S Home Sessions | Loudness
- View the latest post: Voidax @ LOUDNESS Home Sessions (by B2S)
- View the latest post: Geck-o & A-lusion @ B2S Home sessions - Genesis (28-04-2020)
- View the latest post: The Pitcher Live @ B2S SuperSized Kingsday 2020
Active topics in Algemeen
Moderators
Triplet Bass. Alleen maar Psy-kicks.
-
A
Ik hoorde wat dubstep in de laatste minuten, dubstep event confirmed
Feest op de maan confirmed. Eerste act reeds bekend gemaakt: Maan.Marks wrote:ipv alleen maar 10 minuten naar zo'n scherm kijken van een vertrekkende raket.
Kan twee kanten op gaan.. of het wordt een tweede Qlimax als in zelfde soort opbouw alleen andere thema's of het wordt een raw feest.
Ik las op facebook een reactie en daarin stond dat er na 2020 geen feesten meer in het Gelredome worden gehouden. Dus ik ging dit opzoeken op google, maar kwam echt niks tegen. Weet iemand hier toevallig wat meer over?
PEPii wrote:een reactie
Geeft al ongeveer aan hoe serieus je het moet nemen.PEPii wrote:op facebook
Ik zou een Pussy Lounge XXXL ook nog wel zien gebeuren in het gelredome...
Inderdaad.pim0412 wrote:PEPii wrote:een reactieGeeft al ongeveer aan hoe serieus je het moet nemen.PEPii wrote:op facebook
Gelredome is ook meer een evenementencomplex dan een voetbalstadion.
Tuurlijk stopt dat niet.
Laten ze eens serieus nadenken over iets in de Gelredome overdag.
Productiekosten zijn dan goedkoper (hopelijk dan ook goedkopere tickets), mss nog beter/ hoger geluidsvolume en je bent niet meer zo vertieft de dag erna
Productiekosten zijn dan goedkoper (hopelijk dan ook goedkopere tickets), mss nog beter/ hoger geluidsvolume en je bent niet meer zo vertieft de dag erna
Want?Productiekosten zijn dan goedkoper
kosten inhuur materieel, locatie, personeel snachts vs overdag.zeke wrote:Want?Productiekosten zijn dan goedkoper
Kosten materiaal blijft hetzelfde, weekendtarief/staffelprijs
Locatie huur je evengoed een hele week.
Personeel tijdens show zal overdag wellicht iets goedkoper zijn. Maar daar staat tegenover dat de load-out wel 's nachts begint ipv 7.00 uur 's ochtends nu.
Ik denk dat t wel meevalt hoe goedkoper het is.
Locatie huur je evengoed een hele week.
Personeel tijdens show zal overdag wellicht iets goedkoper zijn. Maar daar staat tegenover dat de load-out wel 's nachts begint ipv 7.00 uur 's ochtends nu.
Ik denk dat t wel meevalt hoe goedkoper het is.
Fake Newszeke wrote:Inderdaad.pim0412 wrote:PEPii wrote:een reactieGeeft al ongeveer aan hoe serieus je het moet nemen.PEPii wrote:op facebook![]()
Gelredome is ook meer een evenementencomplex dan een voetbalstadion.
Tuurlijk stopt dat niet.
Is er geen Loudness editie in het Klokgebouw dit jaar?
Geen Loudness klokgebouw dit jaar. Bevestigt door Hardtraxxers die in het B2S panel zitten en berichten van mensen via messenger aan B2S.chas1n wrote:Is er geen Loudness editie in het Klokgebouw dit jaar?
hurricane wrote:kosten inhuur materieel, locatie, personeel snachts vs overdag.zeke wrote:Want?Productiekosten zijn dan goedkoper
Dit zie ik wel zitten.Brainweavers wrote:of Snakepit XL
Diepte interviewtje met Elizabeth Dijkhuizen, marketing campaign leader bij b2s
https://www.gigstarter.nl/blog/achter-d ... er-van-b2s
Damage-D wrote:Diepte interviewtje met Elizabeth Dijkhuizen, marketing campaign leader bij b2s
Ow?Raw Hardstyle is bijvoorbeeld een opzichzelfstaand hoofdgenre geworden waar ook al meerdere sub-genres onder scharen.
Daarmee bedoelt ze wss het verschil tussen een MYST en een Malice. Natuurlijk nog allebei gewoon raw, maar ik snap dat je als marketingleider die twee als producten wel anders verkoopt.wootum wrote:Ow?Raw Hardstyle is bijvoorbeeld een opzichzelfstaand hoofdgenre geworden waar ook al meerdere sub-genres onder scharen.
XTRA RAWwootum wrote:Damage-D wrote:Diepte interviewtje met Elizabeth Dijkhuizen, marketing campaign leader bij b2s
https://www.gigstarter.nl/blog/achter-d ... er-van-b2sOw?Raw Hardstyle is bijvoorbeeld een opzichzelfstaand hoofdgenre geworden waar ook al meerdere sub-genres onder scharen.
Voor de ekte rawsoldaten onder ons