JeBroerwootum wrote:Ja ben dan wel benieuwd welke.... Namen?
Related topics
- View the latest post: B2S Home Sessions - Loudness [Bass Chaserz, D-Attack]
- View the latest post: Adaro @ B2S Home Sessions | Loudness
- View the latest post: Voidax @ LOUDNESS Home Sessions (by B2S)
- View the latest post: Geck-o & A-lusion @ B2S Home sessions - Genesis (28-04-2020)
- View the latest post: The Pitcher Live @ B2S SuperSized Kingsday 2020
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Rebelion, Regain, Ncrypta, Mind Dimension, Malice, Rooler, Unresolved enz enzwootum wrote:Ja ben dan wel benieuwd welke.... Namen?
Dit. Vind zelf dat sublabeltjes plakken ook verschrikkelijk. Voor mij is en blijft het allemaal gewoon hardstyle. Maar zoals eerder gezegd, het is wel moeilijk om een Phuture Noize of Myst in hetzelfde hokje gooien als de gemiddelde Malice/Rooler plaat.Pedaalemre wrote:Rebelion, Regain, Ncrypta, Mind Dimension, Malice, Rooler, Unresolved enz enzwootum wrote:Ja ben dan wel benieuwd welke.... Namen?
Je zou de raw classics ook als sub genre van de raw kunnen rekenen. Evenals een sub genre van hardstyle classics.
Maar ik vind dat het een subgenre van Hardstyle is, en Raw Hardstyle dus geen losstaand genre is met eigen subgenres.
Maar ik vind dat het een subgenre van Hardstyle is, en Raw Hardstyle dus geen losstaand genre is met eigen subgenres.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ja, het is een beetje dubbel. Heb ook niks met al die hokjes maar de contrasten zijn gewoon te groot nu. Zolang ~RAW en XTRA RAW~ niet allemaal met hoofdletters geschreven wordt vind ik het prima.fflkkr wrote:Dit. Vind zelf dat sublabeltjes plakken ook verschrikkelijk. Voor mij is en blijft het allemaal gewoon hardstyle. Maar zoals eerder gezegd, het is wel moeilijk om een Phuture Noize of Myst in hetzelfde hokje gooien als de gemiddelde Malice/Rooler plaat.Pedaalemre wrote:Rebelion, Regain, Ncrypta, Mind Dimension, Malice, Rooler, Unresolved enz enzwootum wrote:Ja ben dan wel benieuwd welke.... Namen?
Vooral vanuit een marketingtechnisch perspectief is de scheiding heel gegrond omdat je toch een andere doelgroep aanspreekt.fflkkr wrote:Dit. Vind zelf dat sublabeltjes plakken ook verschrikkelijk. Voor mij is en blijft het allemaal gewoon hardstyle. Maar zoals eerder gezegd, het is wel moeilijk om een Phuture Noize of Myst in hetzelfde hokje gooien als de gemiddelde Malice/Rooler plaat.Pedaalemre wrote:Rebelion, Regain, Ncrypta, Mind Dimension, Malice, Rooler, Unresolved enz enzwootum wrote:Ja ben dan wel benieuwd welke.... Namen?
Ik wil juist dat Malice en consorten zich zo ver mogelijk distantiëren van Hardstyle tbh. Heeft imo ook totaal niks meer met Hardstyle te maken, dus van mij mag er voor die meuk gerust een nieuw genre worden bedacht of mag Raw Hardstyle van tegenwoordig best een genre op zich worden. 
Indy wrote:Ik wil juist dat Malice en consorten zich zo ver mogelijk distantiëren van Hardstyle tbh. Heeft imo ook totaal niks meer met Hardstyle te maken, dus van mij mag er voor die meuk gerust een nieuw genre worden bedacht of mag Raw Hardstyle van tegenwoordig best een genre op zich worden.
Vollledig mee einsch
Dit op op menig festival al gaande door een raw en extra raw area te hebben.Indy wrote:van mij mag er voor die meuk gerust een nieuw genre worden bedacht of mag Raw Hardstyle van tegenwoordig best een genre op zich worden.
Ik bedoel eigenlijk de namen van die subgenres.Pedaalemre wrote:Rebelion, Regain, Ncrypta, Mind Dimension, Malice, Rooler, Unresolved enz enzwootum wrote:Ja ben dan wel benieuwd welke.... Namen?
Nog helemaal niets bekend over de opvolger van HardBass?
Vorig jaar kwam het nieuwsbericht over "The last formation" op 26 september.
Hier ook wel benieuwd naar indd..hurricane wrote:Nog helemaal niets bekend over de opvolger van HardBass?
Het is nog geen 26 september geweesthurricane wrote:Nog helemaal niets bekend over de opvolger van HardBass?
Ik vrees dat er geen opvolger komt. Als Hard Bass maar net uitverkocht raakt, lijkt het mij niet dat een nieuw concept beter zal verkopen of evenaren.
Maar een feest hoeft ook helemaal niet uitverkocht te raken... Het is natuurlijk wel leuker voor de organisatie als het wel uitverkoopt, maar het primaire doel blijft winst maken. En dat lukt ook wel zonder dat het helemaal uitverkocht is.
-
A
Classic feest (met opbouw in de lineup) in gelredome is wat mensen willen toch
Zie liever Snakepit in het Gelredome.
Take my money.Anonymous wrote:Classic feest (met opbouw in de lineup) in gelredome is wat mensen willen toch
Of Slapen is voor mietjesAlm1ghty wrote:Zie liever Snakepit in het Gelredome.
Als er iets speciaals mee gedaan wordt wel ja. Voor de standaard Psyko Punkz, Technoboy, The Pitcher, Josh & Wesz line-ups heb je al genoeg alternatieven voor waarschijnlijk een-derde van de prijs.Anonymous wrote:Classic feest (met opbouw in de lineup) in gelredome is wat mensen willen toch
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Ik heb de speedbuzz al georganiseerd!!!!Alm1ghty wrote:Zie liever Snakepit in het Gelredome.