Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw, stop maar, je wordt er echt helemaal uitgepraat xd.. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik redeneer toch helemaal niet..

Je hebt gelijk je redeneert helemaal niet. Je lult gewoon zomaar wat raak, dat is eigenlijk nog erger dan dingen roepen gebaseerd op een interpretatie van een religieus boek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wel leuk die statistieken maar niemand kan aangeven of iets in een lijn gaat groeien/dalen of exponentieel gaat groeien.

imo moet het strafrechtelijke systeem gewoon omhoog.
Het is nu bijna zo dat je met poging tot doodslag gewoon een maandje tuintjes moet schoffelen.

Wat Anithing zei, Nederland word geregeerd door mietjes. Als zij laten zien dat ze zo flexibel zijn dan gaan er juist meer mensen misbruik van maken.
Imo moeten ze daarom gewoon strenger worden naar misdadigers, laten zien dat je niets moet flikken anders ben je het bokje. Een beetje meer Amerika mentaliteit. En ik bedoel dat niet alleen naar allochtonen maar gewoon de gehele bevolking.

Want je ziet nu ook met die oostblokkers die doen aan skimmen en andere oplichtingspraktijken. Die worden het land uitgezet en een week later gaan ze zo in een busje het land weer binnen. Helpt niks.

Want chaudfontaine doet wel panisch over de islam maar het grotendeel van de allochtonen die jatten, mensen neermeppen e.d. zijn geen moslim. Dat ligt weer aan de mensen die slechte dingen doen en claimen dat het in naam van de islam is.

http://www.nrc.nl/nieuws/2014/01/03/ter ... nnende-tv/
Theo Maassen vraagt aan Ali B over de islam. Hij schetst juist het probleem op een gegeven moment, weet niet precies waar. Ergens rond 44:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

http://www.rechtspraak.nl/Recht-In-Nede ... affen.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw hou alsjeblieft op met allerlei parallen te trekken in de geschiedenis die nergens op slaan, ik krijg er helemaal de kriebels van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Is dé oplossing inderdaad :). Kindergeld omhoog schroeven. Hadden ze in het Romeinse Rijk onder keizer Augustus ook al door... Die ging ook kindergeld invoeren om het voort bestaan van het Romeinse volk te garanderen.


Was bij de Duitsers ook onder Hitler, kregen vrouwen met een X aantal kinderen of meer een beloning.

Ik wil wel dat de bevolkingsgroei stijgt, maar zoiets hoeft van mij ook niet per sé. En de reden dat ik het wil is niet vanwege percentages autochtonen vs allochtonen zoals bij jou, maar dus gewoon omdat een afname in bevolkingsaantallen niet goed is voor ons land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:54 
 

Lyst heeft toch wel die dunk van zichzelf zeg, hooow. En ik wordt er helemaal niet uitgelult jongen, jij bent degene die altijd maar ja knikt met de meningen van anderen (lees: Lyst). Kan je zelf geen onderbouwde mening geven ofwat?
En wat is er zo erg aan historische feiten analyseren om een lijn doorheen het verleden en de toekomst te trekken? Geloof ik meer op dan op cijfers die iemand ergens heen pleurt onder naam van een studie, maar wat kant nog wal slaat. Men kan het weer van morgen niet eens voorspellen, wat zou men dan nu al kunnen gaan berekenen over hoe het er over een 20 jaar hier aan toe zal gaan? Of ben je hersenloos en geloof je cijfertjes, maar kan je niet verder nadenken dat het ook anders zou kunnen lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is er hier hersenloos, lees je zinnen eens na xd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
ik loop


Voltooid deelwoorden langer maken.

Ohja, lees ook maar meteen iets over contaminaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:17 
 

HardstyleForEvah schreef:
Wie is er hier hersenloos, lees je zinnen eens na xd...

Klopt er iets niet dan? Sorry.
Ik ben van België, daarom maak ik misschien andere zinnen dan jullie gewoon zijn. Maar je kan men tekst toch lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is gewoon weer van dat xenofobische gezeur dat gebaseerd is op niks anders dan stereotypen.
Je zet moslims hier namelijk neer alsof ze een soort van vijfde colonne zijn.

Spablauw schreef:
Het is echt maar een kwestie van tijd voor ze het overnemen, het infiltreren in de belangrijke organen van onze maatschappij is bezig.

Dit 'infiltreren in de belangrijke organen' heet het burgerrecht om jezelf verkiesbaar te stellen.
Daarbij is het zo dat de meeste Marokkanen, Turken, etc. hier gewoon komen om economische redenen. Ook willen ze graag (en heel begrijpelijk ook) hun cultuur behouden en uitoefenen. Daar hebben ze net zoals jij elk recht toe, dat heeft de meerderheid van Nederland besloten. Sterker nog, het is die vrijheid van religie die gedeeltelijk de basis vormde voor de gouden eeuw.

Wat jij zegt is dat de moslims (als geheel dus) hun religie willen opdringen, en hoewel er zeker moslims zijn die dat willen, ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid van de islamitische Nederlanders al blij is als ze gewoon hun cultuur kunnen behouden en met rust worden gelaten. Dit is ook wat Lyst heeft laten zien. Hij had het namelijk over gematigde partijen die zich niet of nauwelijks wisten te handhaven in een gemeenteraad. Nou moet jij me eens vertellen hoe een moslimfundamentalistische partij (die per definitie een nog kleiner deel van de bevolking aanspreekt) het land dan zou kunnen 'overnemen'.

Overigens: zie je deze 'slechte ontwikkelingen voor onze vrijheid' ook als het om de SGP gaat?

EDIT: ik lees nu dat je een Belg bent. Het punt is nog steeds hetzelfde, maar ik weet dus niet zeker of je de SGP kent. Dat is een gereformeerde partij die ook rust op religieuze beginselen, en in tegenstelling tot al die Islamitische partijen is de SGP er wél in geslaagd zetels in de Tweede en Eerste Kamer te bemachtigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Sebulba schreef:
dat hebben wij als Nederlanders namelijk met z'n allen besloten.

Incorrect, dit heeft de meerderheid van Nederland besloten.


Hier heb je gelijk in, dit heb ik gewoon slecht geschreven.


Cruelty schreef:
En moeten we verbaas zijn als een christelijke partij groter is dan een islamitische partij in een christelijk land?

Nee, maar dat is mijn punt ook helemaal niet. Wat ik probeer te zeggen is dat, zodra het om een islamitische partij gaat, sommige mensen een bedreiging voor hun vrijheid zien. Dit terwijl ze een christelijke partij niet eens het kleinste beetje aandacht schenken ondanks dat die in principe tot exact hetzelfde in staat is en ook nog eens machtiger is. Met andere woorden, ze laten zich leiden door hun vooroordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
En wat is er zo erg aan historische feiten analyseren om een lijn doorheen het verleden en de toekomst te trekken?
Jawel, jij trekt gebeurtenissen uit het verleden uit hun verband en gaat ze daarna nog eens voor het heden gebruiken om je eigen standpunt te verdedigen.

Spablauw schreef:
De geschiedenis herhaalt zich

Is simpelweg niet zo, een nietszeggend drogreden is dit dan ook.

Spablauw schreef:
Ik betrek gewoon feiten uit de geschiedenis met de situatie waar onze westerse maatschappij ook mee te maken gaat krijgen.
Wat niks uit maakt, want onze huidige situatie is niet hetzelfde als het Romeinse Rijk. Sowieso snap ik niet dat je een standpunt van een politieke partij wil gaan vergelijken met de ondergang van het Romeinse Rijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 20:55 
 

Je moet het groter gaan bekijken dan enkel politiek, en Nederland, etc. Mensen zijn altijd op weg naar plaatsen waar het beter vertoeven is. Afrika verdroogde dus is men daar vertrokken, grote, welvarende rijken zijn allemaal gevallen omdat ze het te verduren kregen van buitenstaanders die de rijkdom en welvarendheid wilden overnemen. Egypte, Griekenland, Romeinse Rijk, de Perzen, Byzantijnse Rijk na de opsplitsing, de indianen in Amerika die uitgemoord werden door Europeanen, Zuid-Afrika waar vele negers zijn uitgemoord door blanken.
Is toch een evolutie die je doorheen de hele geschiedenis ziet, en wat hier (waar het voor moslims goed is, en anders zorgen ze daar zelf wel voor) ook aan het gebeuren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 22:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Je moet het groter gaan bekijken dan enkel politiek, en Nederland, etc. Mensen zijn altijd op weg naar plaatsen waar het beter vertoeven is. Afrika verdroogde dus is men daar vertrokken, grote, welvarende rijken zijn allemaal gevallen omdat ze het te verduren kregen van buitenstaanders die de rijkdom en welvarendheid wilden overnemen. Egypte, Griekenland, Romeinse Rijk, de Perzen, Byzantijnse Rijk na de opsplitsing, de indianen in Amerika die uitgemoord werden door Europeanen, Zuid-Afrika waar vele negers zijn uitgemoord door blanken.
Is toch een evolutie die je doorheen de hele geschiedenis ziet, en wat hier (waar het voor moslims goed is, en anders zorgen ze daar zelf wel voor) ook aan het gebeuren is.


Ja, en Geert Wilders gaat alle Moslims in gaskamers stoppen omdat ze collectief de hele wereld hebben verkloot. De VS begint een kruistocht door het middenoosten in de naam van het kapitalisme omdat dat het beste is.
Want die historische keerpunten met de joden en de christenen tegen al het andere waren ook allemaal correct, omdat het in de naam van god moest. Want hun hebben natuurlijk een directe telefoonlijn met elkaar.
Net zoals mensen als Assad, Bin Laden, De Paus e.d. allemaal claimen.

Denk na joh, vroeger kon je iemand moorden en er mee wegkomen, nu niet.
Vroeger kon je met je eigen personlijke leger landen overnemen, nu niet.
Vroeger kon je overal even een nederzetting neerdonderen, nu niet.
Vroeger had je geen democratie na de tijd van de grieken, nu wel.
Vroeger waren er geen douane's, VN, NATO of andere wereldwijde unies e.d.

Tuurlijk ging het vroeger zo want toen waren daar geen regels voor. En men wist niet beter dan naar god te keren. Nu weet men wel beter. Doe aub niet zo achterlijk alsof we in 1200 nog leven met dezelfde intelligentie want zover ik weet schijt ik op een pot en niet in de goot in de straat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 13:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Lyst heeft toch wel die dunk van zichzelf zeg, hooow. En ik wordt er helemaal niet uitgelult jongen, jij bent degene die altijd maar ja knikt met de meningen van anderen (lees: Lyst). Kan je zelf geen onderbouwde mening geven ofwat?
En wat is er zo erg aan historische feiten analyseren om een lijn doorheen het verleden en de toekomst te trekken? Geloof ik meer op dan op cijfers die iemand ergens heen pleurt onder naam van een studie, maar wat kant nog wal slaat. Men kan het weer van morgen niet eens voorspellen, wat zou men dan nu al kunnen gaan berekenen over hoe het er over een 20 jaar hier aan toe zal gaan? Of ben je hersenloos en geloof je cijfertjes, maar kan je niet verder nadenken dat het ook anders zou kunnen lopen?

Waar heb ik iets over mijzelf gezegd waaruit blijkt dat ik een hoge eigendunk heb? Ik reageer zo, omdat ik walg van mensen die complete groepen wegzetten en dat nog niet eens fatsoenlijk kunnen onderbouwen ook. Je bent overigens zo tegenstrijdig als ik weet niet wat. Historische feiten doortrekken naar de toekomst is niet erg, maar prognoses geloof je niet in. Je weet dat een prognose gebaseerd is op cijfers die over een periode zijn verzameld, lees historische feiten, en waar aan de hand van een trend de lijn doorgetrokken wordt naar de toekomst? Een prognose zal nooit 100% precies kloppen, maar geeft over het algemeen een prima beeld. Er worden immers tal van factoren meegenomen in een ingewikkeld model. Nee, je bent echt hersenloos als je dat gebruikt als argument en een argument als, het Romeinse Rijk is vroeger ook aangevallen, dus zal de Islam ons land ook bezetten, is natuurlijk een argument van de bovenste plank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://themuslimissue.wordpress.com/201 ... -14-years/

Me dunkt dat Zweden het eerste Europese land zal zijn, waar een moslimmeerderheid de dienst uit zal maken. Worden nu al 80.000 verkrachtingen per jaar gepleegd, voor 90 procent op het conto van immigranten.

Dat land is helemaal de weg kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als alle moslims hier heen komen gaan wij toch lekker met zn allen daar heen. Mooi weer enzo. Niets mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:14 
 

Parvuz schreef:
Als alle moslims hier heen komen gaan wij toch lekker met zn allen daar heen. Mooi weer enzo. Niets mis mee.

Zou ook een van hier naar daar geloop in de geschiedenisboeken opleveren :P . Valt hier alles in duigen en wordt West Europa de derde wereld terwijl wij in de zandbaklanden opnieuw een hoge beschaving en een bloeiende economie ontwikkelen :P . Komen hun terug naar daar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toch wel knap dat er in die kopjes van die islamietjes omgaat dat het wel even zo gefixt wordt xd
als ze zo nodig gescheiden willen zwemmen, doen ze dat maar lekker in groepjes de zee op.

nederland gaat namelijk wel erg hard zinken als ze hun eigen bevolking opdringen om zich aan de regels van een andere cultuur te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
toch wel knap dat er in die kopjes van die islamietjes omgaat dat het wel even zo gefixt wordt xd
als ze zo nodig gescheiden willen zwemmen, doen ze dat maar lekker in groepjes de zee op.

nederland gaat namelijk wel erg hard zinken als ze hun eigen bevolking opdringen om zich aan de regels van een andere cultuur te houden.

Maar we moeten vooral de 'weg met ons' houding aanmeten, anders ben je een racist in de ogen van de policor elite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 01:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Elite? Wie verhevent zich nu boven anderen dan? Volgens mij is dat juist de definitie van racisme en discriminatie. Nee de mensen die opkomen voor zij die als minderwaardig behandeld worden zijn de elite. Ik bespeur een contradictio in terminis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 01:31 
 

Lyst gooit met dure woorden woehoew. Man het is gewoon om zeep hier, kan je niet omheen. Justitie faalt, migratiebeleid faalt al jaar en dag. Neem nu Canada, daar haalt men ook veel volk binnen, maar dat zijn mensen waar ze iets mee kunnen. Van alle allochtonen die België binnen komen is minstens 75% hier niet om te komen werken, en dat is in Nederland niet anders. Dit krijg je toch niet meer recht, gaat in ieder geval weer enkele generaties duren en een deftig beleid vragen... En volk dat hier niet is om te werken mag je zien als uitschot en profiteurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 02:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Lyst gooit met dure woorden woehoew.


Dat jij te dom bent om de woorden te snappen maken het nog geen dure woorden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel