Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Als de 55-jarige zanger, ondernemer en presentator begint over de heropening van zijn koffiezaak in Blaricum, doet hij een heftige onthulling. „Ik kwam thuis na het ondertekenen van de contracten van mijn nieuwe bedrijf en toen kreeg ik het bericht dat mijn date, waar ik zeven maanden mee was, is overleden” Hij zegt niet over wie het gaat.

Gordon vervolgt: „Heb ik eindelijk iemand die me echt leuk vindt, en die zijn eigen geld heeft, en dan gaat-ie dood. Dat is spijkerhard.”

Eerder had Gordon een relatie met de Australische Gavin. De periode na die breuk omschreef hij als een inktzwarte periode. Hij deed naar eigen zeggen zelfs twee zelfmoordpogingen, maar gaf aan gered te zijn door zijn ex-partner en goede vriend Patrick de Bruin, zo vertelde hij in de winterspecial van Casa di Beau.

Crimineel en leugenaar
Ook in de podcast Mischa! komt hij daar nog even op terug. „Ik krijg zoveel kritiek over me heen. Ben ik nou een crimineel omdat ik van iemand gehouden heb die niet op dezelfde manier van mij bleek te houden? Ik word als een crimineel behandeld en afgeschilderd als een leugenaar.”


Bron: https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... at-ie-dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

How can I make this about me
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou dit lekker in actueel zetten, daar kijkt namelijk iedereen die dit nieuws zou boeien.

....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 23:53 
 
Hardtraxx Crew

Heb m verplaatst naar actueel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gordon dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 07:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
gordon dood

Reageer eens :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Heb m verplaatst naar actueel ja :P


Lafaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 16:09 
 
Hardtraxxer

rip gorden
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel