Hoi, Ik kijk hier bijna elke dag op en besloot ook maar eens ff een account aan te maken
Naam: Jurrian
Woonplaats: Groesbeek
Muziekstylen: Hardstyle & House (David Guetta

)
Favo Producer= Noisecontrollers, Michel Pollen (Pitcher, Dozer, Nagoom en hoop andere

) & Activator.
Favo DJ's= Noisecontrollers, Activator, Dutch Master, Donkey Rollers, Josh & Wesz en natuurlijk Zany
Ik luister sinds ongeveer 2001/2002 naar Hardstyle
feesten:X-Qlusive Showtek & Technoboy, In Qontrol 2008, DefQon 1, BLACK 2008, Q-Base en Thrillogy
Dat was het wel denk ik?
Greetz
Dnkje Khadber
