Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:30 

Hardtraxx Newbie

hallo, ik lees al veel mee op dit forum en vond het tijd worden mezelf voor te stellen en ook mee te gaan posten :innocent: ik ben hier omdat ik gewoon een grote fan van hardstyle ben sinds ik 13 ben ofzo (ben nu 18)

over mezelf;
zoals je aan de titel misschien kunt zien ben ik dus gronings :p ik zal maar gelijk bekennen dat ik nog nooit naar een feest ben geweest :$ en dat missschieeen mee te maken heeft dat ik uhm, christelijk ben :$ xd (daar hoef je totaal geen rekening mee te houden verder) maar in de toekomst zal ik vast wel feesten gaan bezoeken want hardstyle is gewoon mijn ding qua muziek :thumbsup:

industrial- niet echt fan
theracords- vooral geck-o en thera vind ik goeie platen maken

voor de overige vragen, brand maar los ! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:36 

Hardtraxx Veteran

Jow welkom. Ben zelf niet zo van het geloof maar heb er geen enkel probleem mee dat jij wel Christelijk bent. Maar ik zie inderdaad ook niet hoe dat er voor kan zorgen dat je niet naar feesten bent geweest.

Hoe denk je over Hardcore? (gewoon in 't algemeen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:38 

Hardtraxx Veteran

Welkom!

Heb je wel vrienden die naar feesten gaan?
Favo DJ's?
Nog andere stijlen die je luistert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:39 

Hardtraxx Veteran

Man? Vrouw? Ik kan er niet uithalen wie je bent naam/geslacht. Welkom :thumbsup: p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:42 

Hardtraxx Crew

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:43 

Hardtraxx Newbie

Draidy schreef:
Jow welkom. Ben zelf niet zo van het geloof maar heb er geen enkel probleem mee dat jij wel Christelijk bent. Maar ik zie inderdaad ook niet hoe dat er voor kan zorgen dat je niet naar feesten bent geweest.

Hoe denk je over Hardcore? (gewoon in 't algemeen)
tja ik ben ermee opgevoed. hmm nee misschien ligt het wel gewoon aan mezelf inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:45 

Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
Welkom!

Heb je wel vrienden die naar feesten gaan?
Favo DJ's?
Nog andere stijlen die je luistert?
nee ik ken eigenlijk niemand die wel eens naar een hardstyle feest gaat :$ favo dj's zijn heady, wildstylez, noisecontrollers,frontliner ,geck-o, dj Thera , frequencerz . en eigenlijk nog wel meer :p , luister verder eigenlijk vrij weinig andere stijlen, behalve rap dan (eminem xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:47 

Hardtraxx Newbie

Wout1997 schreef:
Man? Vrouw? Ik kan er niet uithalen wie je bent naam/geslacht. Welkom :thumbsup: p
MAN :p, en draidy ik luister ook af en toe hardcore, dan vooral 'mainstream' zoals evil activities
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:58 

in de kerk ben ik al sinds mn 7e al niet meer geweest. welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:58 

Hardtraxx Veteran

blu3 schreef:
Nee ik ken eigenlijk niemand die wel eens naar een hardstyle feest gaat :$

Gewoon alleen gaan en met mensen van HT meeten, bij de meeste 'grote' feesten houden we altijd wel een meeting en anders kan je altijd onderling met mensen nog afspreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:01 

Hardtraxx Newbie

Dat lijkt me zeker wel een keer leuk! :thumbsup: misschien kan ik mn neef overhalen om mee te gaan want die houd ook van hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:03 

Hardtraxx Crew

Welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:05 

Hardtraxxer

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:11 

Hardtraxx Elite

Welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:19 

Hardtraxx Newbie

biscuit schreef:
wat deed je daar dan op je 7e? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Welkom man,

Maar feestjes zijn er toch ook op Zaterdag ik zou niet weten hoe dat je van het bezoeken van feestjes weerhoudt. Ik vind het echt tof dat je religieuze principes nastreeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Welkom :) Wat voor verband houdt het christendom voor jou dan met het feit dat je nog geen feesten hebt bezocht? Zijn je ouders zo streng in de religieuze opvoeding of heb je het uit eigen principes nooit gedaan? En wat vind je er van dat religieuze bussen bij feesten gaan staan om mensen proberen om te praten niet meer naar dat soort feesten te gaan? Vind dat namelijk best een bekrompen denkwijze en daarnaast ook één van de grootste minpunten van geloof (kortzichtigheid en opdringen van eigen geloofsovertuiging). Niet dat ik je daar van beschuldig, ik zou wel willen weten hoe een religieus iemand daar een mening over heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:28 

Hardtraxx Newbie

mrazura schreef:
Welkom man,

Maar feestjes zijn er toch ook op Zaterdag ik zou niet weten hoe dat je van het bezoeken van feestjes weerhoudt. Ik vind het echt tof dat je religieuze principes nastreeft.
dat klopt , en mijn ouders zijn daarin ook niet zo streng gelukkig, maar ik heb vrienden die wss niet tot zondagmorgen ergens in NL naar een feest zouden mogen , en zoals ik al zei houden ze ook nog eens niet van hardstyle :cry: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:30 

blu3 schreef:
biscuit schreef:
wat deed je daar dan op je 7e? xd

ze wilden per se dat ik t verhaal van pasen ging begrijpen maar had meer interesse om mn lego auto om een straat te maken te bouwen als op een houten bankje naar een corrupte priester luisteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:30 

Hardtraxx Newbie

XtD schreef:
Welkom :) Wat voor verband houdt het christendom voor jou dan met het feit dat je nog geen feesten hebt bezocht? Zijn je ouders zo streng in de religieuze opvoeding of heb je het uit eigen principes nooit gedaan? En wat vind je er van dat religieuze bussen bij feesten gaan staan om mensen proberen om te praten niet meer naar dat soort feesten te gaan? Vind dat namelijk best een bekrompen denkwijze en daarnaast ook één van de grootste minpunten van geloof (kortzichtigheid en opdringen van eigen geloofsovertuiging). Niet dat ik je daar van beschuldig, ik zou wel willen weten hoe een religieus iemand daar een mening over heeft :)
ik denk dat je als christen minder snel naar zon feest zou gaan/mogen omdat je toch vaak hoort over drugsgebruik en dergelijke, staan die bussen er echt dan? :lol: dat vind ik persoonlijk nogal overdreven, waarschijnlijk zijn ze dan zelf ook nog nooit op zon feest geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

blu3 schreef:
mrazura schreef:
Welkom man,

dat klopt , en mijn ouders zijn daarin ook niet zo streng gelukkig, maar ik heb vrienden die wss niet tot zondagmorgen ergens in NL naar een feest zouden mogen , en zoals ik al zei houden ze ook nog eens niet van hardstyle :cry: xd

Ach er zijn op zaterdag genoeg festivals overdag die tot 0:00 duren. Ja dat je geen vrienden heb die ook van hardstyle luisteren is wel een probleempje. Gewoon uit interesse vraag ik me af waar zijn dan naar luisteren?
Ik neem aan geen heavy metal, rap en/of hip hop? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

blu3 schreef:
XtD schreef:
ik denk dat je als christen minder snel naar zon feest zou gaan/mogen omdat je toch vaak hoort over drugsgebruik en dergelijke, staan die bussen er echt dan? :lol: dat vind ik persoonlijk nogal overdreven, waarschijnlijk zijn ze dan zelf ook nog nooit op zon feest geweest?

Yup, die staan er echt :P Overigens misbruiken de feestgangers de bussen alleen maar voor gratis koffie, meer nut hebben ze denk ik ook niet :P Ik herinner me ook nog een filmpje dat ze voor het terrein van Ground Zero stonden, mensen probeerden tegen te houden naar binnen te gaan omdat het een zondigingsfeest of iets dergelijks was met muziek van satan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:42 

Hardtraxx Newbie

mrazura schreef:
blu3 schreef:
mrazura schreef:
Welkom man,

Ach er zijn op zaterdag genoeg festivals overdag die tot 0:00 duren. Ja dat je geen vrienden heb die ook van hardstyle luisteren is wel een probleempje. Gewoon uit interesse vraag ik me af waar zijn dan naar luisteren?
Ik neem aan geen heavy metal, rap en/of hip hop? :P
Oh we zijn niet zulke heilige boontjes als jy nou weer denkt hoor :innocent: ik ken mensen die van nederlandstalig :sick: houden maar ook van hip/hop,ook hou ik/ we wel van een feestje/biertje (2,3,4 etc..) op z'n tijd . en verder luisteren ze denk ik naar POP muziek, iets waar ik dan weer niet zo van houd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:44 

Hardtraxx Newbie

XtD schreef:
blu3 schreef:
XtD schreef:

Yup, die staan er echt :P Overigens misbruiken de feestgangers de bussen alleen maar voor gratis koffie, meer nut hebben ze denk ik ook niet :P Ik herinner me ook nog een filmpje dat ze voor het terrein van Ground Zero stonden, mensen probeerden tegen te houden naar binnen te gaan omdat het een zondigingsfeest of iets dergelijks was met muziek van satan :lol:

gratis koffie is nooit mis toch? :woot: haha heb je al wel eens met ze gesproken dan? wat zeiden ze? met ground zero ben ik niet zo bekend , wat voor feest is dat? :p ik ga nu trouwens eerst slapen (werken morgenvroeg :() bedankt voor alle welkom's ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:00 

Welkom hier ;)

Ik denk dat je nog redelijk veel opmerkingen naar je hoofd geslingerd zult krijgen ivm je geloof ;) Aangezien ik aanneem dat zowat iedereen hier Atheïstisch is ;)

Vind het een beetje stom dat je door evt drugsgebruik van mensen om je heen niet naar een feest mag gaan, en ja, die bussen staan er echt. Ik kom er alleen voor lollie's, en af en toe eens een leuke discussie
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!