Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:10 

blu3 schreef:
hallo, ik lees al veel mee op dit forum en vond het tijd worden mezelf voor te stellen en ook mee te gaan posten :innocent: ik ben hier omdat ik gewoon een grote fan van hardstyle ben sinds ik 13 ben ofzo (ben nu 18)

over mezelf;
zoals je aan de titel misschien kunt zien ben ik dus gronings :p ik zal maar gelijk bekennen dat ik nog nooit naar een feest ben geweest :$ en dat missschieeen mee te maken heeft dat ik uhm, christelijk ben :$ xd (daar hoef je totaal geen rekening mee te houden verder) maar in de toekomst zal ik vast wel feesten gaan bezoeken want hardstyle is gewoon mijn ding qua muziek :thumbsup:

industrial- niet echt fan
theracords- vooral geck-o en thera vind ik goeie platen maken

voor de overige vragen, brand maar los ! :cool:

niet echt fan van industrial

Daar kunnen we altijd naar toe werken!

Welkom meneer/mevrouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

blu3 schreef:
Oh we zijn niet zulke heilige boontjes als jy nou weer denkt hoor :innocent: ik ken mensen die van nederlandstalig :sick: houden maar ook van hip/hop,ook hou ik/ we wel van een feestje/biertje (2,3,4 etc..) op z'n tijd . en verder luisteren ze denk ik naar POP muziek, iets waar ik dan weer niet zo van houd xd

Ow haha dan valt het nog mee man. Familie van mij is ook echt super gelovig en zij zijn wel echt van die heilige boontjes, althans zover ik weet haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:15 

Almighty schreef:
Ik denk dat je nog redelijk veel opmerkingen naar je hoofd geslingerd zult krijgen ivm je geloof ;)

Religie maakt niet uit als je het niet door de strot drukt bij mensen :P

Alleen geen jy meer schrijven dank u :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:20 

Hardtraxx Crew

kaboem schreef:
Almighty schreef:
Ik denk dat je nog redelijk veel opmerkingen naar je hoofd geslingerd zult krijgen ivm je geloof ;)

Religie maakt niet uit als je het niet door de strot drukt bij mensen :P

Alleen geen jy meer schrijven dank u :$

Daar heb ik vaak ook de grootste problemen mee. Iedereen mag wat mij betreft geloven wat ie wil, zolang hij het maar niet aan anderen opdringt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 00:19 

Hardtraxx Veteran

Welkom op he ó zo mooie hardtraxx. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 08:00 

Hardtraxxer

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 10:12 

Hardtraxx Elite

Welkom.
Enjoy your stay :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 11:45 

Hardtraxx Veteran

Welkom

Welk feest zou je als eerst willen bezoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:44 

Hardtraxx Newbie

teupie schreef:
Welkom

Welk feest zou je als eerst willen bezoeken?
defqon 1 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:45 

Hardtraxx Newbie

kaboem schreef:
blu3 schreef:
hallo, ik lees al veel mee op dit forum en vond het tijd worden mezelf voor te stellen en ook mee te gaan posten :innocent: ik ben hier omdat ik gewoon een grote fan van hardstyle ben sinds ik 13 ben ofzo (ben nu 18)

over mezelf;
zoals je aan de titel misschien kunt zien ben ik dus gronings :p ik zal maar gelijk bekennen dat ik nog nooit naar een feest ben geweest :$ en dat missschieeen mee te maken heeft dat ik uhm, christelijk ben :$ xd (daar hoef je totaal geen rekening mee te houden verder) maar in de toekomst zal ik vast wel feesten gaan bezoeken want hardstyle is gewoon mijn ding qua muziek :thumbsup:

industrial- niet echt fan
theracords- vooral geck-o en thera vind ik goeie platen maken

voor de overige vragen, brand maar los ! :cool:

niet echt fan van industrial

Daar kunnen we altijd naar toe werken!

Welkom meneer/mevrouw

JY mag het altijd proberen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:46 

Hardtraxx Newbie

mrazura schreef:
blu3 schreef:
Oh we zijn niet zulke heilige boontjes als jy nou weer denkt hoor :innocent: ik ken mensen die van nederlandstalig :sick: houden maar ook van hip/hop,ook hou ik/ we wel van een feestje/biertje (2,3,4 etc..) op z'n tijd . en verder luisteren ze denk ik naar POP muziek, iets waar ik dan weer niet zo van houd xd

Ow haha dan valt het nog mee man. Familie van mij is ook echt super gelovig en zij zijn wel echt van die heilige boontjes, althans zover ik weet haha :P
tsja ik weet niet wat voor geloof zij hebben maar er zijn een heleboel verschillende kerken kan ik je vertellen, de 1 streng de ander wat minder etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:48 

Hardtraxx Newbie

verder kan ik die opmerkingen wel waarschijnlijk wel hebben hoor :p als het maar niet té word. en ik ga hier absoluut niemand iets opdringen ik ben hier immers voor de muziek -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:25 

Hardtraxx Veteran

Welkom!

Wat vind je eigenlijk van nummers als Neophyte & Evil Activities - Alles Kapot, Angerfist - Conspiracy en andere nummers waar het geloof in betrokken word (oid)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:29 

Hardtraxx Newbie

_theon_ schreef:
Welkom!

Wat vind je eigenlijk van nummers als Neophyte & Evil Activities - Alles Kapot, Angerfist - Conspiracy en andere nummers waar het geloof in betrokken word (oid)?

hmm nummers die echt tegen het geloof in gaan vind ik dan toch wat minder, maar mij gaat het dan toch weer om de muziek zelf, zoals bijv the sacrifice en the church of the darkside vind ik gewoon goeie hardstyle. die titel kijk ik dan gewoon niet naar :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

laten we ophouden over zijn geloof en het over muziek hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 21:13 

Wout1997 schreef:

Nee want hij brengt het zelf omhoog :)

Dus een plaat als " Fuck God " Of " There is no god " waar god dus afgekraakt wordt is niets voor jou? Ook al zou het een ontzettend lekker plaatje zijn (dit zijn 2 echte platen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:13 

Hardtraxx Newbie

kaboem schreef:
Wout1997 schreef:

Dus een plaat als " Fuck God " Of " There is no god " waar god dus afgekraakt wordt is niets voor jou? Ook al zou het een ontzettend lekker plaatje zijn (dit zijn 2 echte platen).
hmm moeilijke vraag, zulke platen heb ik nog niet gehoord in hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:19 

blu3 schreef:
kaboem schreef:
Wout1997 schreef:

hmm moeilijke vraag, zulke platen heb ik nog niet gehoord in hardstyle

http://www.youtube.com/watch?v=WlPtt2QpLMg&ob=av2e
http://www.youtube.com/watch?v=-VG97Gt_EH8
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 21:21 

Hardtraxx Newbie

[/quote]hmm moeilijke vraag, zulke platen heb ik nog niet gehoord in hardstyle[/quote]

http://www.youtube.com/watch?v=WlPtt2QpLMg&ob=av2e
http://www.youtube.com/watch?v=-VG97Gt_EH8[/quote]ik zei bewust 'in hardstyle' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 19:36 

Hardtraxx Newbie

thx!, en ff off topic dan is er iemand die een beetje weet welke feesten er in de buurt van groningen komen deze zomer/ binnenkort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

https://partyflock.nl/party/searchresul ... ID%5B%5D=9
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:54 

Hardtraxx Newbie

Draidy schreef:
https://partyflock.nl/party/searchresult.html?NAME=&CB_COUNTRY=1&FILTERCOUNTRYID=1&CB_CITY=1&RADIUS=50&COUNTRYID=1&CITYID=6&MINPRICE=0&MAXPRICE=0&CB_WHEN=1&WHENFUTURE=future&START_DAY=22&START_MONTH=4&START_YEAR=2012&STOP_DAY=22&STOP_MONTH=4&STOP_YEAR=2012&MINAGE=0&CB_GIDS=1&GID%5B%5D=9

thx! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:17 

Hardtraxx Newbie

sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:28 

Hardtraxx Veteran

blu3 schreef:
thx!, en ff off topic dan is er iemand die een beetje weet welke feesten er in de buurt van groningen komen deze zomer/ binnenkort?

Ik ben laatst naar Indicator geweest in Huize Maas in Groningen. Weet niet of je daar wel is van gehoord hebt?
Was een erg leuk feestje ^^ Alleen wel een nachtfeest zoals eigenlijk alleen maar in de winter/herfst.
Maar gelukkig voor je komt het festival seizoen eraan :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!