Hallo allemaal!
Na een tijdje mee gelezen te hebben heb ik me toch maar aangemeld. Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Mike op 11 januari 2012 17 jaar geworden, mijn passie voor muziek ligt bij hardstyle,
ik ben geboren en getogen in Boxtel (Noord-Brabant). Sinds mijn 13e ben ik begonnen met
muziek maken in Fl Studio, en met de jaren vind ik zelf dat ik behoorlijk verbeterd ben, maar ik kan nog
zeker niet tippen aan de muziek makers hier.
Op mijn 14e ben ik ook begonnen met mixen, heb eigenlijk nog geen eigen set, ik mix daarom ook nog
simpel met virtual dj, deze heb ik ingesteld zodat ik met mijn toetsenbord alles kan doen, jullie zullen wel
denken virtual dj heft een sync knop.. Klopt, maar die gebruik ik niet, door middel van 2 usb geluidskaarten
luister ik alles voor. Deze mixen hebben ooit op youtube gestaan, maar deze zijn vanwegen © rechten
verwijderd. Jammer, want ik koop/ download m'n tracks allemaal legaal.
Over draaien zelf, heb ik een klein beetje ervaring, heb wel eens op kleine feestjes tot 50 man gedraait met
2 decs en een mixer, dat verliep toch soepel met beatmatchen. Nu ben ik zelf eerst aan het sparen voor een
nieuwe pc, daarna wil ik verder gaan kijken voor 2 decks en een mixer, en vanaf daar wil ik ook hardstyle
gaan draaien op grote feestjes en cafe's maar zover ben ik nog niet.
Zo ik hoop dat jullie een beetje op de hoogte zijn van wie ik ben.
Gegroet, Mike AKA Mikez
Hier mijn mix van gisteren:
http://www27.zippyshare.com/v/31379373/file.htmlCoone And Technoboy - NuStyle Crap (Coone Goes Wild Mix)
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind (Non Release)
Coone - Beat On My Drum
Brennan Heart - Just As Easy
Tatanka, Zatox And Wild Motherfuckers - Hard Bass
Max Enforcer & Digital Punk Feat. Nikkita - Universe Of Nothing
Headhunterz And Wildstylez Featuring Noisecontrollers - Tonight
Psyko Punkz - Feel The Rhythm
Brennan Heart - Light The Fire
Max Enforcer And Frontliner - On The Go
Psyko Punkz - Let's Get Ill
Headhunterz - Dragonborn
Ran-D Vs Villain - X (XXlerator Anthem)
Zatox - Winter
Adaro - No Time To Sleep
Coone And Technoboy - NuStyle Crap (TBY Goes Wild Mix)