Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo allemaal!

Na een tijdje mee gelezen te hebben heb ik me toch maar aangemeld. Ik zal me even voorstellen:

Ik ben Mike op 11 januari 2012 17 jaar geworden, mijn passie voor muziek ligt bij hardstyle,
ik ben geboren en getogen in Boxtel (Noord-Brabant). Sinds mijn 13e ben ik begonnen met
muziek maken in Fl Studio, en met de jaren vind ik zelf dat ik behoorlijk verbeterd ben, maar ik kan nog
zeker niet tippen aan de muziek makers hier.

Op mijn 14e ben ik ook begonnen met mixen, heb eigenlijk nog geen eigen set, ik mix daarom ook nog
simpel met virtual dj, deze heb ik ingesteld zodat ik met mijn toetsenbord alles kan doen, jullie zullen wel
denken virtual dj heft een sync knop.. Klopt, maar die gebruik ik niet, door middel van 2 usb geluidskaarten
luister ik alles voor. Deze mixen hebben ooit op youtube gestaan, maar deze zijn vanwegen © rechten
verwijderd. Jammer, want ik koop/ download m'n tracks allemaal legaal.

Over draaien zelf, heb ik een klein beetje ervaring, heb wel eens op kleine feestjes tot 50 man gedraait met
2 decs en een mixer, dat verliep toch soepel met beatmatchen. Nu ben ik zelf eerst aan het sparen voor een
nieuwe pc, daarna wil ik verder gaan kijken voor 2 decks en een mixer, en vanaf daar wil ik ook hardstyle
gaan draaien op grote feestjes en cafe's maar zover ben ik nog niet.

Zo ik hoop dat jullie een beetje op de hoogte zijn van wie ik ben.

Gegroet, Mike AKA Mikez

Hier mijn mix van gisteren:

http://www27.zippyshare.com/v/31379373/file.html

Coone And Technoboy - NuStyle Crap (Coone Goes Wild Mix)
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind (Non Release)
Coone - Beat On My Drum
Brennan Heart - Just As Easy
Tatanka, Zatox And Wild Motherfuckers - Hard Bass
Max Enforcer & Digital Punk Feat. Nikkita - Universe Of Nothing
Headhunterz And Wildstylez Featuring Noisecontrollers - Tonight
Psyko Punkz - Feel The Rhythm
Brennan Heart - Light The Fire
Max Enforcer And Frontliner - On The Go
Psyko Punkz - Let's Get Ill
Headhunterz - Dragonborn
Ran-D Vs Villain - X (XXlerator Anthem)
Zatox - Winter
Adaro - No Time To Sleep
Coone And Technoboy - NuStyle Crap (TBY Goes Wild Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 18:19 
 

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feestjes om te bezoeken wel ja, dan zijn voor nu Rebirth in April en Intents Festival in Juni.
Doen we Fusion aan het einde van het jaar er ook bij. Maatje van mij heeft nog kaarten voor Reverse 17
maart, maar dat bekijk ik nog.

Bedankt voor zover!

Edit: Heb mn mix aan de begin post toegevoegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Weer een brabander :)

Ook wel eens hardcore geluisterd?


En de mix kan trouwens hier:
hardstyle/ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja hardcore luister ik ook af en toe, ligt er een beetje aan hoe ik me voel, doe het wel eens na het stappen... Heb het ook ooit proberen te mixen, maar dat ging dus nie zo goed.

En bedankt voor de tip, heb mn liveset daar geplaatst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 21:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welkom :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

welkom :thumbup: favo labels, artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
welkom :thumbup: favo labels, artiesten?

Mijn favo label is dirty workz. Zowel de muziek is goed de artiesten zijn volgens al die kijkjes achter de.schermen toffe gasten. Daarnaast zijn scantraxx en fusion records ook gewoon lekkere labels. Maar de voorkeur gaat naar dirtyworkz.

Artiesten zijn bij mij heel ruim: zoals coone psyko punkz zany bioweapon headhunterz b front en wildstylez! Er zijn er nog veel meer maar dan.wordt de lijst wel heel ruin.
Verdere vragen hoor ik graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

oke naja niet alles wat je luisterd is mijn smaak, wat vind je van Theracords dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
oke naja niet alles wat je luisterd is mijn smaak, wat vind je van Theracords dan?

Eerlijk gezegt had ik van dit label nog nooit gehoort, dus stiekem heb ik maar even op de site wat nummers geluisterd, opzich niet slecht sommige nummers juist best lekker. Maar die kicks vind ik echt niks, beetje oldskool is dat toch? Niet echt mijn soort muziek :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 22:54 
 
Hardtraxxer

MikezDJ schreef:
Forbidden Phobia schreef:
oke naja niet alles wat je luisterd is mijn smaak, wat vind je van Theracords dan?

Eerlijk gezegt had ik van dit label nog nooit gehoort, dus stiekem heb ik maar even op de site wat nummers geluisterd, opzich niet slecht sommige nummers juist best lekker. Maar die kicks vind ik echt niks, beetje oldskool is dat toch? Niet echt mijn soort muziek :$

Meer van de mainstream dus ^^. Niks mis mee :).

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 00:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skyche schreef:
MikezDJ schreef:
Forbidden Phobia schreef:
oke naja niet alles wat je luisterd is mijn smaak, wat vind je van Theracords dan?

Eerlijk gezegt had ik van dit label nog nooit gehoort, dus stiekem heb ik maar even op de site wat nummers geluisterd, opzich niet slecht sommige nummers juist best lekker. Maar die kicks vind ik echt niks, beetje oldskool is dat toch? Niet echt mijn soort muziek :$

Meer van de mainstream dus ^^. Niks mis mee :).

Welkom!


Bijna juist, muziek zoals in-phase , unloaders , fenix , outlader en ga zo maar door kan ik ook heerlijk naar luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

MikezDJ schreef:
Forbidden Phobia schreef:
oke naja niet alles wat je luisterd is mijn smaak, wat vind je van Theracords dan?

Eerlijk gezegt had ik van dit label nog nooit gehoort, dus stiekem heb ik maar even op de site wat nummers geluisterd, opzich niet slecht sommige nummers juist best lekker. Maar die kicks vind ik echt niks, beetje oldskool is dat toch? Niet echt mijn soort muziek :$

naa oldskool niet alles maar Geck-o heeft er soms wel watvan weg. maar het is eerder (imo) gewoon hard en een heel ander stijltje dan de rest van de hardstyle artiesten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
Bijna juist, muziek zoals in-phase , unloaders , fenix , outlader en ga zo maar door kan ik ook heerlijk naar luisteren!

Dat valt ook onder mainstream ;)
En over Theracords, dat had ik ook voordat ik Thera live zag @ Loudness 2011. Zou je denk ik live eens een keer moeten meemaken, of gewoon een Theracords- setje moeten luisteren.
Het kan zeker zijn dat je er alsnog zo over denkt, maar het kan een hele openbaring zijn ^^

Welkom trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 14:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had nog een vraagje.. Weet nietwar ik hem moet stellen:

die vinyls die gerelease worden waar zijn die(online) tekoop? De webrelease kan je kopen op oa hardstyle.com. Maar.de vinyls? En.zijn dat cd`s die djs allemaal hebben of zijn dat echt van die grote lp platen? Wat ik dus niet bedoel maar gewone cds.

Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het je zo niet kunnen zeggen.
Vinyls zijn iig van die grote platen.
Sommige winkels verkopen ze wel en sommige niet. Volgens mij kan je ze in sommige gevallen ook op bandcamp kopen, niet zeker.

Hier in eindhoven zit ook een hardstyle/hardcore gerelateerde winkel genaamd mid-town. daar verkopen ze ook vinyls. zij hebben ook een online winkel:
http://www.midtownshop.nl/en/

en voortaan mag je je vragen ook hier stellen
algemeen/stel-je-vraag-t821-6700.html#p844707 (voor hardstyle/hardcore gerelateerde vragen zoals deze)
off-topic/voor-vragen-die-serieus-zijn-van-volwassen-aard-waar-je-geen-antwoord-op-weet-t14042.html (voor vragen over iets anders)
:thumbup:


En de cds die de Djs meestal hebben zijn gewoon webreleases die ze gekocht (of niet) hebben en dan gebrand. Op bijv deze cds:
http://www.bigdennis.com/verbatim-cd-r- ... x-100.html

Is het nu duidelijk of niet? Anders hoor ik het graag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duidelijker kanniet! Bedankt.

Maar via hardstyle.com krijg ik gewoon mp3's dus dat je bij sommige feesten een bewijs voor legaale muziek nodig hebt is dus niet waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog nooit ergens op een feest gedraaid, dat weet ik niet.

Maar het lijkt me toch zeker van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dus headhunterz zou op qlimax dus eigenlijk gedownloade muziek van coone kunnen draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hier niet 100% zeker over.

Maar volgens mij zou het wel kunnen.
Volgens mij is het ook zo dat de organisatie een bepaald bedrag aan Buma/Stemra moet betalen om copyright muziek te mogen laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah oke, nou bedankt voor alle hulp zover!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!