ST8MENT?The Skribbler wrote:Er is nu een nieuw feest in de effenaar, ben ff kwijt hoe dat heet, maar ik gok dat die hardnature vervangt.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
D
-
C
St8ment is niet van dezelfde organisator als Hard Nature toch?The Skribbler wrote:Er is nu een nieuw feest in de effenaar, ben ff kwijt hoe dat heet, maar ik gok dat die hardnature vervangt.
Vind het gewoon jammer aangezien de Recensies over HN altijd lovend waren + Ik FoS Tour HN erg goed vond!
Aan de andere kant: als dat van dezelfde organisator komt zal de kwaliteit ook wel gewaarborgd zijn.
-
C
Is geen link te leggen met Par-T (heb even internet nagezocht)Khadber wrote:Aan de andere kant: als dat van dezelfde organisator komt zal de kwaliteit ook wel gewaarborgd zijn.
Kan goed zijn dat dit een Mini-onderneming is die op ROC Eindhoven zit.
Wij hebben toen ook evenement moeten doen en was ook rond deze tijd
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Bij de release van Psychedelic Wasteland zaten 2 remixes.
Kartel en Endymion. Beide hardcore.
Mijn vraag is: wie is Kartel? Is het een alias van een andere producer ofzo? Ik ben niet zo van de hardcore maar ben toch erg benieuwd naar hem
Mijn vraag is: wie is Kartel? Is het een alias van een andere producer ofzo? Ik ben niet zo van de hardcore maar ben toch erg benieuwd naar hem
KARTEL is een (tot nu toe) eenmalige hardcore alias van Toneshifterz. En inderdaad, die was beter dan de remix van Endymion :')CosmicDestination wrote:Bij de release van Psychedelic Wasteland zaten 2 remixes.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Waren mijn vermoedens toch juistSteffnov wrote:KARTEL is een (tot nu toe) eenmalige hardcore alias van Toneshifterz. En inderdaad, die was beter dan de remix van Endymion :')CosmicDestination wrote:Bij de release van Psychedelic Wasteland zaten 2 remixes.
Thx
-
AHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen May 2012
Wat houdt hardstyle friday in bij 3fm?
-
AHardtraxxer
- last seen May 2012
aight, dankuDysphoria wrote:View on YouTube
-
D
Waar kan ik zien wat de laatst uitgebrachte hardstyle cd's zijn?
freaky.nlDysphoria wrote:Waar kan ik zien wat de laatst uitgebrachte hardstyle cd's zijn?
recess.nl
hardstyle.com
discogs.com
-
AHardtraxxer
- last seen May 2012
Is er een hardstyle zender die niet over internet gaat?
Die je gewoon kunt ontvangen op de fm-frequenties?
Nee, die is er nietAhumm wrote:Is er een hardstyle zender die niet over internet gaat?
-
B
En hardhouse generation (al weet ik niet meer zeker of dat nog bestaat
)
wat gaat er met Cursed gebeuren nu CO2 uit elkaar is?
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Ik kan maar niet op een nummertje komen die hele tijd door mn kop blijft spoken. Ik weet geen artiest en geen titel, en heb ook niet echt een idee in welke richting ik het moet zoeken.
Het lijkt echt een hopeloze missie, maar misschien dat er hier toevallig iemand is die het in 1x te binnen schiet.
De aanwijzing die ik wel heb:
Het lijkt heel veel op de intro van Ironite - Trust in Me, en dan met name op de screech vanaf 0.45 - 1.10 in dit youtube filmpje: View on YouTube
(Dat hele stuk van 0.45 tot 1.10, lijkt trouwens wel op het nummertje wat ik bedoel, qua opbouw)
Verder gaat de screech van het nummer dat ik bedoel nog net iets 'dieper' en houdt ie iets langer aan.
Naar mijn eigen gevoel is de track ook nog wel redelijk recent maar ik heb um tot nog toe niet weten te vinden in mijn collectie...
Ik hoop dat er iemand is die het toevallig weet, want ik word hier helemaal gek
(Edit: Ohja, de screech doet mij trouwens denken aan het geluid wat een radar van een onderzeeer ook maakt, misschien dat dit bij iemand nog een lampje doet branden
)
Het lijkt echt een hopeloze missie, maar misschien dat er hier toevallig iemand is die het in 1x te binnen schiet.
De aanwijzing die ik wel heb:
Het lijkt heel veel op de intro van Ironite - Trust in Me, en dan met name op de screech vanaf 0.45 - 1.10 in dit youtube filmpje: View on YouTube
(Dat hele stuk van 0.45 tot 1.10, lijkt trouwens wel op het nummertje wat ik bedoel, qua opbouw)
Verder gaat de screech van het nummer dat ik bedoel nog net iets 'dieper' en houdt ie iets langer aan.
Naar mijn eigen gevoel is de track ook nog wel redelijk recent maar ik heb um tot nog toe niet weten te vinden in mijn collectie...
Ik hoop dat er iemand is die het toevallig weet, want ik word hier helemaal gek
(Edit: Ohja, de screech doet mij trouwens denken aan het geluid wat een radar van een onderzeeer ook maakt, misschien dat dit bij iemand nog een lampje doet branden
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
Ik heb nu alle liedjes die ik heb in een map op me computer staan. Maar ik vind dit niet echt handig. Hoe kan ik het beste me tracks (niet in cd's maar gewoon op de computer) ordenen?
Jaartal / label en eventueel artiest?Jarno wrote:Ik heb nu alle liedjes die ik heb in een map op me computer staan. Maar ik vind dit niet echt handig. Hoe kan ik het beste me tracks (niet in cd's maar gewoon op de computer) ordenen?
Kijk hier eensJarno wrote:Ik heb nu alle liedjes die ik heb in een map op me computer staan. Maar ik vind dit niet echt handig. Hoe kan ik het beste me tracks (niet in cd's maar gewoon op de computer) ordenen?
Het ‘Hoe sorteer jij je muziek?’ Topic
Iemand die weet of er ooit iets met dit soort tracks zijn gebeurd (deze in het speciaal, vind hem erg dik):
View on YouTube
View on YouTube