Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 19:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bij deze stel ik mij even voor. Ik ben dus Chris, 19 jaartjes jong en kom uit Zuid-Holland. Ik heb al meerdere feesten mogen bezoeken waar onder Defqon ('10 en '11), Q-Base ('10), GroundZero ('10) en nog wat andere feesten van dat kaliber. Tegenwoordig ben ik niet meer zo'n feestgangert, komt mede omdat mijn maten allemaal hun snufjes en dergelijke nodig hebben om zo'n feest mee te maken en ik daar ooit wel mee begonnen ben maar gelukkig niet in het tempo waarmee zij zijn door gegaan.

Ondanks dat waardeer ik de muziek nog steeds, al neig ik tegenwoordig meer naar de genre Hardstyle dan wat ik vroeger voornamelijk luisterde, Hardcore. Af en toe luister ik nog wel eens een beetje Hardcore, zo ligt het album The Greatest Clits van Tha Playah nog in m'n auto.

Verder ben ik een HBO student die nog thuis woont, maar met een school op 20 minuten rijden is ook niet nodig om buiten de deur te gaan wonen.

Ik hoop dat ik me een beetje voor gesteld heb. Als je wat wil vragen, geen probleem ik zal ze zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 19:36 
 

wat voor hbo doe je?

welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

welkom, :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 22:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welkom! :)
Favo artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 22:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
wat voor hbo doe je?

welkom :)


Ik zit in het tweede jaar van de opleiding HBO Autotechniek en volg ik aan de HRO.

@ Pommer, ik heb eigenlijk niet 1 favoriete artiest. Ik luister gewoon waar ik zin in heb, maar om wat namen te noemen die ik vaak voorbij zie komen op de RDS: Wildstylez, Noisecontrollers (deze volg ik al sinds Feel It 2007) en Technoboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 05:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Welkom ^^

Enjoy your stay
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Nrgizer schreef:
Welkom ^^

Enjoy your stay
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom man, en over het snufjes verhaal respect dat je, je er zo vanaf kan zetten en je eigen principes volgt en niet die van een ander. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkom !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 18:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Welkom man, en over het snufjes verhaal respect dat je, je er zo vanaf kan zetten en je eigen principes volgt en niet die van een ander. :thumbup:


Laat ik geen onduidelijkheid scheppen, ik heb het ook wel eens geprobeert en vond het ook zeker een toffe belevenis. Maar keer op keer hoeft van mij niet, helaas word je daarop natuurlijk wel aangekeken. Eigenlijk ga ik daarom niet meer naar die kleine feestjes toe maar meer naar de commerciële feesten. Ieder zijn eigen ding. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ChrismetCh schreef:
mrazura schreef:
Welkom man, en over het snufjes verhaal respect dat je, je er zo vanaf kan zetten en je eigen principes volgt en niet die van een ander. :thumbup:


Laat ik geen onduidelijkheid scheppen, ik heb het ook wel eens geprobeert en vond het ook zeker een toffe belevenis. Maar keer op keer hoeft van mij niet, helaas word je daarop natuurlijk wel aangekeken. Eigenlijk ga ik daarom niet meer naar die kleine feestjes toe maar meer naar de commerciële feesten. Ieder zijn eigen ding. :cool:


drugs :thumbdown: :thumbdown:

Maar welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 09:46 
 

Roberttt dat maak je ons niet wijs dat jij drugs niks vindt :P

Welkom Btw. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

welkom :)

luister je ook hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!:)

Waar uit Zuid-Holland? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
Welkom !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:03 
 

Ik dacht dat er stond Chrismeth :huh:
Marre, welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Ik dacht dat er stond Chrismeth :huh:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
wesskeej schreef:
Ik dacht dat er stond Chrismeth :huh:

:worship:

Ik dacht het eerst ook haha xd Crystal Meth, misschien vind je in Daniël wel een snuifmaatje :D

Anywayz, welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ChrismetCh schreef:
Laat ik geen onduidelijkheid scheppen, ik heb het ook wel eens geprobeert en vond het ook zeker een toffe belevenis. Maar keer op keer hoeft van mij niet, helaas word je daarop natuurlijk wel aangekeken. Eigenlijk ga ik daarom niet meer naar die kleine feestjes toe maar meer naar de commerciële feesten. Ieder zijn eigen ding. :cool:

Volgens mij kan je het dan beter andersom doen ^^ Tenminste naar mijn ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 10:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Ik dacht dat er stond Chrismeth :huh:
Marre, welkom :thumbsup:


Haha! :worship:
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!