Active topics in Welkom!

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Bij deze stel ik mij even voor. Ik ben dus Chris, 19 jaartjes jong en kom uit Zuid-Holland. Ik heb al meerdere feesten mogen bezoeken waar onder Defqon ('10 en '11), Q-Base ('10), GroundZero ('10) en nog wat andere feesten van dat kaliber. Tegenwoordig ben ik niet meer zo'n feestgangert, komt mede omdat mijn maten allemaal hun snufjes en dergelijke nodig hebben om zo'n feest mee te maken en ik daar ooit wel mee begonnen ben maar gelukkig niet in het tempo waarmee zij zijn door gegaan.

Ondanks dat waardeer ik de muziek nog steeds, al neig ik tegenwoordig meer naar de genre Hardstyle dan wat ik vroeger voornamelijk luisterde, Hardcore. Af en toe luister ik nog wel eens een beetje Hardcore, zo ligt het album The Greatest Clits van Tha Playah nog in m'n auto.

Verder ben ik een HBO student die nog thuis woont, maar met een school op 20 minuten rijden is ook niet nodig om buiten de deur te gaan wonen.

Ik hoop dat ik me een beetje voor gesteld heb. Als je wat wil vragen, geen probleem ik zal ze zo spoedig mogelijk beantwoorden.
E
wat voor hbo doe je?

welkom :)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
welkom, :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Welkom! :)
Favo artiesten?
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2012
biscuit wrote:wat voor hbo doe je?

Ik zit in het tweede jaar van de opleiding HBO Autotechniek en volg ik aan de HRO.

@ Pommer, ik heb eigenlijk niet 1 favoriete artiest. Ik luister gewoon waar ik zin in heb, maar om wat namen te noemen die ik vaak voorbij zie komen op de RDS: Wildstylez, Noisecontrollers (deze volg ik al sinds Feel It 2007) en Technoboy.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Welkom ^^
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Nrgizer wrote:Welkom ^^
Enjoy your stay
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
mikeee wrote:
Nrgizer wrote:Welkom ^^
Enjoy your stay
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Welkom man, en over het snufjes verhaal respect dat je, je er zo vanaf kan zetten en je eigen principes volgt en niet die van een ander. :thumbup:
Hardtraxxer
445 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Welkom !
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2012
mrazura wrote:Welkom man, en over het snufjes verhaal respect dat je, je er zo vanaf kan zetten en je eigen principes volgt en niet die van een ander. :thumbup:
Laat ik geen onduidelijkheid scheppen, ik heb het ook wel eens geprobeert en vond het ook zeker een toffe belevenis. Maar keer op keer hoeft van mij niet, helaas word je daarop natuurlijk wel aangekeken. Eigenlijk ga ik daarom niet meer naar die kleine feestjes toe maar meer naar de commerciële feesten. Ieder zijn eigen ding. :cool:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ChrismetCh wrote:
mrazura wrote:Welkom man, en over het snufjes verhaal respect dat je, je er zo vanaf kan zetten en je eigen principes volgt en niet die van een ander. :thumbup:
Laat ik geen onduidelijkheid scheppen, ik heb het ook wel eens geprobeert en vond het ook zeker een toffe belevenis. Maar keer op keer hoeft van mij niet, helaas word je daarop natuurlijk wel aangekeken. Eigenlijk ga ik daarom niet meer naar die kleine feestjes toe maar meer naar de commerciële feesten. Ieder zijn eigen ding. :cool:
drugs :thumbdown: :thumbdown:

Maar welkom!
D
Roberttt dat maak je ons niet wijs dat jij drugs niks vindt :P

Welkom Btw. :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024

luister je ook hardcore?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Welkom!:)

Waar uit Zuid-Holland? :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Inemiene wrote:Welkom !
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Welkom :yay:
T
Ik dacht dat er stond Chrismeth :huh:
Marre, welkom :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
wesskeej wrote:Ik dacht dat er stond Chrismeth :huh:
:worship:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
STAN- wrote:
:worship:
Ik dacht het eerst ook haha xd Crystal Meth, misschien vind je in Daniël wel een snuifmaatje :D

Anywayz, welkom :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
ChrismetCh wrote: Laat ik geen onduidelijkheid scheppen, ik heb het ook wel eens geprobeert en vond het ook zeker een toffe belevenis. Maar keer op keer hoeft van mij niet, helaas word je daarop natuurlijk wel aangekeken. Eigenlijk ga ik daarom niet meer naar die kleine feestjes toe maar meer naar de commerciële feesten. Ieder zijn eigen ding. :cool:
Volgens mij kan je het dan beter andersom doen ^^ Tenminste naar mijn ervaring.
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2012
Marre, welkom :thumbsup:
Haha! :worship: