S
Agressieve papegaai.
Hardtraxxer
85 posts member since 2012
last seen Nov 2012
Ik bedoelde meer over dat stukje over mijn typkunsten haha
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Spablauw wrote:Agressieve papegaai.
Wat probeer je hier nou mee te bereiken?
Ik laat het nu voor wat het is :')
A
angie071 wrote:Dank jullie wel.
En ja...........beide, om jouw vraag te beantwoorden
Welke feestjes? Favo drug? :)
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
HC en HS feesten, ga 22dec naar Hardcore XL en 2febr naar HardBass. Hoop op meer feesten, zie wel wat er op m'n pad komt haha
XTC, MDMA kristallen, some speed.
Waar ik echt niet aan begin in GHB.
K
angie071 wrote:HC en HS feesten, ga 22dec naar Hardcore XL en 2febr naar HardBass. Hoop op meer feesten, zie wel wat er op m'n pad komt haha
XTC, MDMA kristallen, some speed.
Waar ik echt niet aan begin in GHB.

heb je werk? als je zoveel drugs gebruikt ? :/ ik snap niet waarom je zoiets zou doen, maarja het is de keus van de persoon zelf.
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Jazeker, ik gebruik niet heel vaak hoor. Maar ik werk zeker weten. De maandag na ee feest ben ik altijd vrij. heb een hele verantwoordelijke baan. Dus als ik er niet bij zou zijn, kan dat slecht aflopen met anderen. Daarom ben ik vrij.
Ik ga eens in de zoveel tijd naar een feest hoor, is niet zo dat ik elk weekend iets slik of met m'n neus ergens inhang.
K
angie071 wrote:Jazeker, ik gebruik niet heel vaak hoor. Maar ik werk zeker weten. De maandag na ee feest ben ik altijd vrij. heb een hele verantwoordelijke baan. Dus als ik er niet bij zou zijn, kan dat slecht aflopen met anderen. Daarom ben ik vrij.
Ik ga eens in de zoveel tijd naar een feest hoor, is niet zo dat ik elk weekend iets slik of met m'n neus ergens inhang.
Oh ik wel! Vind ik wel fijn namelijk
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Ja vroeger, nu kan dat niet meer !!! Ik moet nu toch echt met m'n koppie erbij zijn.
K
angie071 wrote:Ja vroeger, nu kan dat niet meer !!! Ik moet nu toch echt met m'n koppie erbij zijn.
neem je toch wat extra pep voor je begint met werken
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Neeeee !!!!! Dat word stuiterend door de praktijk!!! Daar begin ik niet aan!!!!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
angie071 wrote:Neeeee !!!!! Dat word stuiterend door de praktijk!!! Daar begin ik niet aan!!!!
Ben je verpleegkundige ofzo?
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
mrazura wrote:
angie071 wrote:Neeeee !!!!! Dat word stuiterend door de praktijk!!! Daar begin ik niet aan!!!!
Nee...........werk in een huisartsenpraktijk en studeer psychologie.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
angie071 wrote:
mrazura wrote:
Nee...........werk in een huisartsenpraktijk en studeer psychologie.
Leuk welk jaar? Doe je dat in leiden? Ik ga daar mijn minors lopen binnenkort.
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
In Leiden en 2e jaar
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wout1997 wrote: stomme k*nk*r belg.
Chill dat je het hebt gecensureerd anders voelde ik me nu echt klote.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
:corn: :corn:

Welkom
Enjoy your stay :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Dank je wel xd
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Een ruzie tussen de twee grootste debielen (wout en spablauw) en digitaal aangerand door onze perv (en-er-gy).. een warm, passend welkom op HT :lol:
S
XtD hahahahahha jij bent echt grappig man damn. Niet dus, want ik heb nog nooit met jou gesproken dus hoe weet je nu hoe iemand ik ben?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Xtd, je kan ook gewoon normaal doen. Ik deed er zelf ook niet normaal geef ik toe. Dat betekend niet dat jij er nog boven op moet komen. Wat is je doel? "Kijk is hoe leuk ik ben." Nee gewoon niet. ;)
E
XtD wrote:Een ruzie tussen de twee grootste debielen (wout en spablauw) en digitaal aangerand door onze perv (en-er-gy).. een warm, passend welkom op HT :lol:
fack jou -.-
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
En-er-gy wrote:
XtD wrote:Een ruzie tussen de twee grootste debielen (wout en spablauw) en digitaal aangerand door onze perv (en-er-gy).. een warm, passend welkom op HT :lol:
fack jou -.-
Prachtig dat je er zo op reageert, maar haar intussen al wel weer hebt toegevoegd op FB.. :whistle:

OT: Welkom! :)
Wat is de reden dat je besloot om je te registreren hier?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
pecola-tje wrote: Prachtig dat je er zo op reageert, maar haar intussen al wel weer hebt toegevoegd op FB.. :whistle:
Oh mijn god, het houdt op maar niet op hé >.< :lol:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wout1997 wrote:Xtd, je kan ook gewoon normaal doen. Ik deed er zelf ook niet normaal geef ik toe. Dat betekend niet dat jij er nog boven op moet komen. Wat is je doel? "Kijk is hoe leuk ik ben." Nee gewoon niet. ;)
Ik vond het anders wel leuk!

Maar anyway, welkom :)