Agressieve papegaai.
Active topics in Welkom!
Moderators
-
S
Ik bedoelde meer over dat stukje over mijn typkunsten haha
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Wat probeer je hier nou mee te bereiken?Spablauw wrote:Agressieve papegaai.
Ik laat het nu voor wat het is :')
-
A
Welke feestjes? Favo drug?angie071 wrote:Dank jullie wel.
En ja...........beide, om jouw vraag te beantwoorden
HC en HS feesten, ga 22dec naar Hardcore XL en 2febr naar HardBass. Hoop op meer feesten, zie wel wat er op m'n pad komt haha
XTC, MDMA kristallen, some speed.
Waar ik echt niet aan begin in GHB.
-
K
angie071 wrote:HC en HS feesten, ga 22dec naar Hardcore XL en 2febr naar HardBass. Hoop op meer feesten, zie wel wat er op m'n pad komt haha
heb je werk? als je zoveel drugs gebruikt ?
Jazeker, ik gebruik niet heel vaak hoor. Maar ik werk zeker weten. De maandag na ee feest ben ik altijd vrij. heb een hele verantwoordelijke baan. Dus als ik er niet bij zou zijn, kan dat slecht aflopen met anderen. Daarom ben ik vrij.
Ik ga eens in de zoveel tijd naar een feest hoor, is niet zo dat ik elk weekend iets slik of met m'n neus ergens inhang.
Ik ga eens in de zoveel tijd naar een feest hoor, is niet zo dat ik elk weekend iets slik of met m'n neus ergens inhang.
-
K
Oh ik wel! Vind ik wel fijn namelijkangie071 wrote:Jazeker, ik gebruik niet heel vaak hoor. Maar ik werk zeker weten. De maandag na ee feest ben ik altijd vrij. heb een hele verantwoordelijke baan. Dus als ik er niet bij zou zijn, kan dat slecht aflopen met anderen. Daarom ben ik vrij.
Ja vroeger, nu kan dat niet meer !!! Ik moet nu toch echt met m'n koppie erbij zijn.
-
K
neem je toch wat extra pep voor je begint met werkenangie071 wrote:Ja vroeger, nu kan dat niet meer !!! Ik moet nu toch echt met m'n koppie erbij zijn.
Neeeee !!!!! Dat word stuiterend door de praktijk!!! Daar begin ik niet aan!!!!
Ben je verpleegkundige ofzo?angie071 wrote:Neeeee !!!!! Dat word stuiterend door de praktijk!!! Daar begin ik niet aan!!!!
Nee...........werk in een huisartsenpraktijk en studeer psychologie.mrazura wrote:Ben je verpleegkundige ofzo?angie071 wrote:Neeeee !!!!! Dat word stuiterend door de praktijk!!! Daar begin ik niet aan!!!!
Leuk welk jaar? Doe je dat in leiden? Ik ga daar mijn minors lopen binnenkort.angie071 wrote:Nee...........werk in een huisartsenpraktijk en studeer psychologie.mrazura wrote:Ben je verpleegkundige ofzo?angie071 wrote:Neeeee !!!!! Dat word stuiterend door de praktijk!!! Daar begin ik niet aan!!!!
Chill dat je het hebt gecensureerd anders voelde ik me nu echt klote.Wout1997 wrote: stomme k*nk*r belg.
Een ruzie tussen de twee grootste debielen (wout en spablauw) en digitaal aangerand door onze perv (en-er-gy).. een warm, passend welkom op HT 
-
S
XtD hahahahahha jij bent echt grappig man damn. Niet dus, want ik heb nog nooit met jou gesproken dus hoe weet je nu hoe iemand ik ben?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Xtd, je kan ook gewoon normaal doen. Ik deed er zelf ook niet normaal geef ik toe. Dat betekend niet dat jij er nog boven op moet komen. Wat is je doel? "Kijk is hoe leuk ik ben." Nee gewoon niet. 
-
E
fack jouXtD wrote:Een ruzie tussen de twee grootste debielen (wout en spablauw) en digitaal aangerand door onze perv (en-er-gy).. een warm, passend welkom op HT
Prachtig dat je er zo op reageert, maar haar intussen al wel weer hebt toegevoegd op FB..En-er-gy wrote:fack jouXtD wrote:Een ruzie tussen de twee grootste debielen (wout en spablauw) en digitaal aangerand door onze perv (en-er-gy).. een warm, passend welkom op HT
OT: Welkom!
Wat is de reden dat je besloot om je te registreren hier?
Oh mijn god, het houdt op maar niet op hépecola-tje wrote: Prachtig dat je er zo op reageert, maar haar intussen al wel weer hebt toegevoegd op FB..![]()
Ik vond het anders wel leuk!Wout1997 wrote:Xtd, je kan ook gewoon normaal doen. Ik deed er zelf ook niet normaal geef ik toe. Dat betekend niet dat jij er nog boven op moet komen. Wat is je doel? "Kijk is hoe leuk ik ben." Nee gewoon niet.
Maar anyway, welkom