Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goedgekeurd ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:26 
 

Meer als goedgekeurd..... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff.........pak van m'n hart ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:31 
 

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind je nu toch alweer aardig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:46 
 

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xd
:nono: Zag je berichten op de shoutbox. :nono:
:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! Leiden is weer goed gepresent zie ik. :D Altijd leuke feestjes in incasa daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ohh nee.............Incasa is niks!!! >.<
Goeie feesten heb je niet in Leiden hoor!! whaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op donderdagavond is het daar ook wel leuk als student zijnde. maar als 29jarige heb je er dan niks te zoeken :P :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh oh oh zelfs bij oudere dames kunnen de kindjes hier niet normaal doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gelukkig wordt iik nooit 29 geschat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
oh oh oh zelfs bij oudere dames kunnen de kindjes hier niet normaal doen :D

Oudere dames ?? Jeeezzzz...........!!! whaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi Socializerz !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha dank je wel!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat ik zeggen dat ik altijd Hardcore luisterde, maar dat is de laatste tijd vooral Hardstyle geworden, alhoewel ik nog steeds oude hardcore platen aanzet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar blijf toch een voorliefde hebben voor HC, maar da's omdat dat gewoon de goeie oude tijd voor mij was, veel herinneringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:53 
 

Hallo, welkom. Feestjes? Drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom, laat je niet opnaaien door sommige mafkezen hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dank jullie wel.
En ja...........beide, om jouw vraag te beantwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:05 
 

Je typt ook of je aan de drugs hangt xd. En let maar niet op wout, hij is de papegaai van het forum...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Je typt ook of je aan de drugs hangt xd. En let maar niet op wout, hij is de papegaai van het forum...

>.<

jij bent een wiese wilde zeggen?

Spablauw schreef:
Snot uit je neus peuteren dat verdroogd is en er dan met je nagels bolletjes van kneden. Bedmomentjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Je typt ook of je aan de drugs hangt xd. En let maar niet op wout, hij is de papegaai van het forum...

Ehm........ >.< Oke dan ?! whaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:25 
 

Papegaaien zeggen toch alles na?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!