Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Mijn liefde voor speedcore begint een beetje op te komen, begonnen met TommY RuleZ - My Splitter Soul! (J-Gabbersha Feat. Architektor Maran Remix)
nog meer fans van speedcore of labels waar ik me in zou kunnen verdiepen?

PS: Reacties zoals: dit is toch geen muziek zijn niet gewenst. Er zijn mensen die er wel van houden.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
geen liefhebbers? :cry:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nee sorry, J-Core, Splittercore en Speedcore vind ik allemaal een hoop nutteloze herrie :P

Tot 300 BPM voor mij en niet verder.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
ach, iedereen zijn smaak he ;)
ik kan eerlijk gezegd ook wel begrijpen waarom het door mensen niet leuk gevonden word maar ik hou er wel van :D
A
Ik vind het geen muziek meer, krijg het idee alsof in een houtwerkplaats een microfoon is neergezet, die geluiden plus een kick erin geladen en dan het bpm tot 999 zetten
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Almighty wrote:Ik vind het geen muziek meer, krijg het idee alsof in een houtwerkplaats een microfoon is neergezet, die geluiden plus een kick erin geladen en dan het bpm tot 999 zetten
:D Echt ja.
Heb bij sommige platen het idee alsof ze een lading white noise met een kick gewoon op 999BPM zetten en dan zo das klaar. Als ik toch nog iets vets moet vinden tussen de veel te snelle platen is breakcore soms nog wel vet maar daar kan je tenminste in horen dat er nog behoorlijk wat werk in zit.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
dit vind ik nou vet:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Niet voor mij.. Is voor mij ook geen muziek meer... Drum & Bass is dan nog rustiger om te luisteren :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Project 141 wrote:Vind hem ook nog wel vet, maar denk dat ik hem in een Ophidian-stijltje nog veel beter vind :)
dat zou goed kunnen, maar zoiets op zijn tijd heb ik geen moeite mee ;), leuke is, is niet zon populair genre (had je niet verwacht he :P) dus bijna alle labels zijn gratis :)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Draidy wrote:
Project 141 wrote:Vind hem ook nog wel vet, maar denk dat ik hem in een Ophidian-stijltje nog veel beter vind :)
dat zou goed kunnen, maar zoiets op zijn tijd heb ik geen moeite mee ;), leuke is, is niet zon populair genre (had je niet verwacht he :P) dus bijna alle labels zijn gratis :)
Dat heb je bij industrial ook :P

Artiesten zoals
Noisekick
Noizefucker
Catkiller
Angernoizer
The Destroyer

Zijn allemaal speedcore artiesten die geen gratis spul maken.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
D-Nemacyst wrote:
Draidy wrote:
Dat heb je bij industrial ook :P

Artiesten zoals
Noisekick
Noizefucker
Catkiller
Angernoizer
The Destroyer

Zijn allemaal speedcore artiesten die geen gratis spul maken.
op welke labels maken die speedcore dan?
A
T.I.T. , Audiokore, Masters Of Speedcore ( xd), Headfuck Records, Viral Conspiracy Records
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Speedcore op z'n tijd kan ik wel waarderen! :D Imil doet het altijd wel goed bij mij :cool:
T
Nee speedcore vind ik dan ook weer niks, frenchcore en wat terror op z'n tijd kan wel maar speedcore neee....
D
dat nummer die jij noemt draidy klinkt wel erg vers alleen na 1minuut word ik para door die muziek! zelfde geldt voor Frenchcore.. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Almighty wrote:T.I.T. , Audiokore, Masters Of Speedcore ( xd), Headfuck Records, Viral Conspiracy Records
T.I.T
Audiokore
Viral Conspiracy Records
ken ik. maar T.i.T. en Audiokore is toch vooral terror, tenminste. heb van audiokore alle 5 releases en geen speedcore erbij
A
Ik was op Discogs aan het zoeken op Noisekick, Noizefucker e.a. ;) Kwam daarop uit
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Noisekick - Boterhammen met kaas onder water opeten :lol:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Ik ben behoorlijk open-minded over muziekstijlen, maar ik kan echt niet snappen hoe mensen dit leuk vinden :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
XtD wrote:Ik ben behoorlijk open-minded over muziekstijlen, maar ik kan echt niet snappen hoe mensen dit leuk vinden :huh:
ieder zijn mening
A
XtD wrote:Ik ben behoorlijk open-minded over muziekstijlen, maar ik kan echt niet snappen hoe mensen dit leuk vinden :huh:
Scene bestaat ook uit 10 man ofzo :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Het is een lange kickroll xd
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Vette shit toch lekker geesten oproepen!!

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
hier vind je dus de speedcore artiesten, waaronder de nog niet genoemde drokz.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Speedcore