Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey, ik ben Hidde, slechts 15 jaar oud(bijna 16) en luister en produceer vooral hardstyle en hardtrance/techtrance/hardfunk (en ook wel house, trance, classic rock en drum n bass). Luister al sinds het einde van de jumpstyle hype hardstyle, maar ben sinds anderhalf jaar ofzo overgestapt van ''nustyle''(voor zover die term hier geaccepteerd wordt, gaat het even niet om, jullie snappen me wel) naar meer early hardstyle alá Theracords etc. Woon in Assendelft, Zaanstad. Voetbal, surf, snowboard, tennis en produceer graag. Mja boeiend... :P

Ben(was) actief @ Globalhardstyle(haterz gonna hate :P ) als hidduh95 maar ghs is weer eens gesloten, de onzin van scul komt ook wel me neus uit. Zit ook op Theharderforum maar die is ook weg ineens? Thera raade me dit forum aan, zodoende...

Dus jullie zullen me hier wel rond zien spammen. Oi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!
Nog een voorkeur voor bepaalde artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uiteraard.

Wat betreft hedendaagse hs: Geck-o & Thera stellen me (bijna) nooit teleur, rest van Theracords/byte is ook nice. Nutty T doet ook wel eens vette dingen, The Machine en Crypsis vind ik ook wel tof.(ik vergeet vast wel wat)

Hardtrance enzo vind ik vooral Organ Donors, Kamui(voor zover die nog iets doen?!), A*S*Y*S, Diablik, Projekt.tek goed.(mis ook nu wel weer een boel denk ik).

En bedankt gasten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klinkt allemaal goed kerel, welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks. Volgens mij heeft Thera wel gelijk over de ''gemoedelijke sfeer'' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tuurlijk we zijn één grote familie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enjoy your stay! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

I will. :)

Oh en mocht iemand interesse hebben in m'n producties...
klik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Oh en mocht iemand interesse hebben in m'n producties...
klik


Dat laatste gedeelte van ''Baby's Got A Temper(testmix)'' klinkt echt lekker gast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha thanks. Over de hoover in de intro ben ik niet tevreden. Heb ook al gehoord die laatste screech meer stereo te zetten maar met wat werk(als ik weer is inspiratie bui heb) zal 'ie over niet te lang af zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom.
Enjoy your stay :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:46 
 

Pommer schreef:
Tuurlijk we zijn één grote familie xd

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welkom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:56 
 

hidde schreef:
Thanks. Volgens mij heeft Thera wel gelijk over de ''gemoedelijke sfeer'' :P

dat zit wel goed hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat merk ik. Wou alleen dat de meningen over GHF'ers iets minder over-the-top waren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar bedoel je mij zeker mee o.a ^^ Maar heb nog nooit iets positiefs bij hun weg horen komen, dan kan je liefde zo groot zijn voor de "early" hardstyle. Maar om dan alles te bashen van scantraxx etc.... Gaat me wat te ver.


welkom btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Daar bedoel je mij zeker mee o.a ^^ Maar heb nog nooit iets positiefs bij hun weg horen komen, dan kan je liefde zo groot zijn voor de "early" hardstyle. Maar om dan alles te bashen van scantraxx etc.... Gaat me wat te ver.


welkom btw

Dank je, ik doel meer op de algemene mening. Niet veel mensen hier baseren dingen ook daadwerkelijk op feiten volgens mij. Wou je beweren dat je GHS las dan dat je dat soort dingen weet?

Ok, als er iets van Scantraxx werd gepost dan waren de reacties idd niet positief. Moet iedereen een positieve mening verkondigen op iets waarover diegene negatief denkt? Lijkt mij niet. Dat spul hoorde er dan ook niet thuis. 90% van de users zat op GHF om up-to-date te blijven over oldschool hardstyle. Niet om ''nustyle'' te bashen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:56 
 

Welkom



Nustyle bestaat niet, Nustyle is een woord dat voor vele een hoop negativiteit met zich meedraagt. Mainstream word beter ontvangen hier. De haat richting GHF word denk ik mede mogelijk gemaakt door het kinderachtige beleid (Beschrijvingen van Subfora's, cheese melodies, empty metallic kicks, Het censureren van Headhunterz en andere zaken) van Admin; Meneertje ScuL. Waar ik ook geen goed woordje over heb te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of nustyle bestaat of niet laat ik even in het midden. Komt niemand ooit uit.

En ik herhaal: ScuL is veels te overdreven, ik snap precies wat je bedoelt. Maar dat hele forum over één kam scheren is te simpel. De meesten waren er gewoon normaal zoals jij en ik. ;)

En thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behoorlijk pienter en gevat voor een kereltje van jou leeftijd.
Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dankje. :)

Haha ik hoor wel vaker dat ik wat minder kinderachtig ben dan leeftijdsgenoten etc. ghehe. Kan ook komen door m'n lengte enzo. :P

Maar bedankt, ik vermaak me wel hier(belachelijk postgemiddelde bewijst dat wel :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 00:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lengte??? hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben nogal... Groot.

Mensen denken meestal dat ik 17 ben ofzo. xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Welkom!